Zamknij

Kierownik Biura Obsługi Klienta

Nr oferty: StPr/24/1177Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: Zarządzanie pracą kilkuosobowego Zespołu, koordynowanie prac, wyznaczanie zadań, definiowanie KPI i nadzór nad ich wykonaniem. Monitorowanie jakości realizowanych procesów, analiza i planowanie działań mających na celu ciągłe podnoszenie poziomu obsługi. Inicjowanie działań podnoszących jakość i usprawniających proces obsługi klienta. Motywowanie oraz rozwijanie pracowników. Monitorowanie i analizowanie danych dotyczących zachowań Klientów i wskaźników sprzedaży w celu identyfikacji trendów i możliwości poprawy. Poszukiwanie i realizacja rozwiązań, narzędzi i trendów skierowanych na poprawę jakości obsługi Klienta oraz wzrost sprzedaży. Budowa oraz monitorowanie wskaźników kluczowych dla tego obszaru. Mapowanie oraz rozwijanie procesów obsługi klienta. Wsparcie operacyjne we wdrożeniu i rozwoju systemów operacyjnych Contact Center (obsługa telefoniczna, mailowa, chat itp.). Aktywna współpraca z pozostałymi działami firmy w celu zapewnienia wysokiej efektywności procesu obsługi klienta.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 7 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • średnie zawodowe
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Wymagania: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (warunek konieczny). Samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność, kreatywność. Potrzeba ciągłego rozwoju swoich umiejętności i poszerzania wiedzy. Bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy i priorytetyzacja zadań. Wysokie zaangażowanie oraz poczucie odpowiedzialności. Elastyczność i zdolność adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych. Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie. Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Umiejętność pracy zespołowej i zarządzania zespołem. Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów. Nastawienie na użytkownika i jego doświadczenia w punktach styku z marką. Znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel. Mile widziane: Znajomość platform Baselinker oraz Allegro będzie dużym atutem, jak również znajomość innych platform sprzedażowych - Amazon, E-mag. Znajomość programów Telecube, Responso i umiejętność zarządzania nimi. Znajomość narzędzi projektowych m.in. Trello. Doświadczenie w przebudowie i rozwoju Zespołu. Znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: ZOLTA TRADE Sp. z o.o.
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Lotniskowa 6, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
      Osoba do kontaktu:
      Numer telefonu:
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected]
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: e-mail
      -przygotowywanie zamówien do wysyłki, -odpowiadanie na zapytania klientów, -bieżące prac biurowy, -przyjmowanie zwrotów
      StPr/24/1200
      data rozpoczęcia pracy od 28.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 400 PLN

      Wychowawca w internacie I zmiana 14-22 II zmiana 22-6
      StPr/24/1201
      data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 908 PLN

      Psycholog szkolny Praca w godz. 7-16 wg planu zajęć
      StPr/24/1198
      data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 do 4 500 PLN

      praca na maszynach konwencjonalnych i uniwersalnych praca od poniedziałku do piątku 07.00-15.00
      StPr/24/1189
      data rozpoczęcia pracy od 26.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      praca na maszynach konwencjonalnych i uniwersalnych praca od poniedziałku do piątku 07.00-15.00
      StPr/24/1187
      data rozpoczęcia pracy od 26.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      praca na maszynach konwencjonalnych i uniwersalnych praca od poniedziałku do piątku 07.00-15.00
      StPr/24/1184
      data rozpoczęcia pracy od 26.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 PLN

      Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach, kwestiach organizacyjnych i administracyjnych. Współpraca z innymi działami w zakresie bieżących projektów i zadań. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług. Realizacja zleconych zadań przez przełożonych.
      StPr/24/1179
      data rozpoczęcia pracy od 15.07.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 do 5 200 PLN

      Pracownik produkcyjny przy obróbce wydruków wielkoformatowych
      StPr/24/1178
      data rozpoczęcia pracy od 01.07.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      - obsługa żurawia wieżowego górnoobrotowego zgodnie z posiadanymi uprawnieniami, - załadunek i rozładunek towarów i materiałów ze środków transportu, - montaż elementów konstrukcji budynku, - przegląd osprzętu do przenoszenia ładunków, - przygotowywanie żurawia do pracy, sprawdzanie prawidłowości działania poszczególnych mechanizmów.
      StPr/24/1192
      data rozpoczęcia pracy od 08.07.2024
      wynagrodzenie od od 8 000 PLN

      - realizacja prac budowlanych zgodnie z projektem, - prace ciesielskie na budowie, - współpraca z innymi pracownikami budowlanymi, takimi jak murarze, betoniarze i operatorzy maszyn budowlanych. Praca na terenie Rzeszowa oraz Mielca. Dla zainteresowanych oferta pracy w Niemczech (Badenia-Wirtembergia).
      StPr/24/1193
      data rozpoczęcia pracy od 31.07.2024
      wynagrodzenie od od 6 000 PLN