Zamknij

Mechanik pojazdów samochodowych

Nr oferty: StPr/25/1546Dodane przez: ADDT Serwis Dolot Andrzej

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Przemysłowa 16/5, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
: Mechanik pojazdów samochodowych. Praca na jedną zmiane: od 8.00-16.00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 29.09.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ADDT Serwis Dolot Andrzej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Przemysłowa 16/5, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: Andrzej Dolot
Numer telefonu: 503308434
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt osobisty w siedzibie Firmy, lub telefoniczny pod numerem tel. 503308434
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Monter instalacji i urządzeń sanitarnych Rozruch pomp ciepła, montaż instalacji wod.kan.gaz i c.o.
StPr/25/1566
data rozpoczęcia pracy od 02.10.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN

Profesjonalna obsługa gości restauracji Praca w godzinach 12-20, 15-23 (według grafiku)
StPr/25/1554
data rozpoczęcia pracy od 30.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Piekarz. Praca w godzinach 6-14, 22-6 wg grafiku
StPr/25/1555
data rozpoczęcia pracy od 30.09.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN /godz.

Ciastkarz Praca w godzinach 6-14, 22-6 wg grafiku
StPr/25/1556
data rozpoczęcia pracy od 30.09.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN /godz.

Operator maszyn CNC - Tokarz
StPr/25/1552
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 6 500 PLN

Mechanik pojazdów samochodowych. Praca na jedną zmiane: od 8.00-16.00
StPr/25/1546
data rozpoczęcia pracy od 29.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres wykonywania zadań na stanowisku, m.in.: - codzienne doręczanie korespondencji Urzędu Miejskiego w Mielcu do mieszkańców, instytucji na terenie Mielca, - prowadzenie ewidencji korespondencji przeznaczonej do doręczenia oraz bieżące jej rozliczanie, informowanie o problemach związanych doręczanymi listami, - rozliczanie kwitów zwrotnego potwierdzenia doręczonej korespondencji, - wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
StPr/25/1548
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 do 5 000 PLN

1. Zadania główne : - prowadzenie spraw związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowanie wstępnych analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu, opracowanie wstępnych projektów decyzji, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp., - prowadzenie spraw związanych z wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowanie wstępnych projektów decyzji, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp., - prowadzenie rejestru w/w decyzji, - współpraca z autorami opracowań planistycznych (w tym koncepcji przestrzennych, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego), w tym w szczególności w zakresie przekazywania materiałów na potrzeby wykonania opracowań, uzgadniania przekazywanej dokumentacji oraz spełnienia wymogów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej, - sporządzanie koncepcji zagospodarowania terenu i opracowań studialnych z zakresu prowadzonej polityki przestrzennej miasta, - współpraca w zakresie obsługi trybu formalnego sporządzania opracowań planistycznych (w tym koncepcji przestrzennych, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego). 2. Zadania pomocnicze : - przygotowanie raportów, zestawień, plansz graficznych, opracowań studialnych dotyczących gospodarki przestrzennej, - przygotowanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta Mielca, zaświadczeń o braku planu, informacji o położeniu w strefie rewitalizacji i specjalnej strefy rewitalizacji, - prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości, w tym w szczególności prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów postanowień opiniujących wstępny projekt podziału, decyzji zatwierdzających podział, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp. 3. Zadania okresowe : - sprawozdawczość okresowa, - inne zadania wynikające z pracy Wydziału. 4. Praca wymagająca kontaktów: - kluczowe kontakty zewnętrzne: Starostwo Powiatowe, Powiatowy Zarząd Dróg, Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, PGW Wody Polskie, Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, inne organy i instytucje wynikające z przepisów szczególnych, - kluczowe kontakty wewnętrzne: Wydział Inwestycji i Utrzymania Miasta, Wydział Środowiska i Energii.
StPr/25/1547
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 7 500 PLN

Zaczyszczanie spoin I zmiana: 6.30 - 14.30 od poniedziałku do piątku.
StPr/25/1541
data rozpoczęcia pracy od 26.09.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Przygotowanie detali do malowania, tzn zawieszanie, ściaganie.
StPr/25/1542
data rozpoczęcia pracy od 26.09.2025
wynagrodzenie od od 32,00 do 35,00 PLN