1. Zadania główne :
- prowadzenie spraw związanych z wydaniem decyzji o warunkach zabudowy, w tym
prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowanie wstępnych analiz funkcji
oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu, opracowanie wstępnych projektów
decyzji, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp.,
- prowadzenie spraw związanych z wydaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji celu
publicznego, w tym prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowanie
wstępnych projektów decyzji, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp.,
- prowadzenie rejestru w/w decyzji,
- współpraca z autorami opracowań planistycznych (w tym koncepcji przestrzennych,
miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego), w tym w szczególności
w zakresie przekazywania materiałów na potrzeby wykonania opracowań,
uzgadniania przekazywanej dokumentacji oraz spełnienia wymogów ustawy
o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- sporządzanie koncepcji zagospodarowania terenu i opracowań studialnych z zakresu
prowadzonej polityki przestrzennej miasta,
- współpraca w zakresie obsługi trybu formalnego sporządzania opracowań
planistycznych (w tym koncepcji przestrzennych, miejscowych planów
zagospodarowania przestrzennego).
2. Zadania pomocnicze :
- przygotowanie raportów, zestawień, plansz graficznych, opracowań studialnych
dotyczących gospodarki przestrzennej,
- przygotowanie wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania
przestrzennego oraz Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania
Przestrzennego miasta Mielca, zaświadczeń o braku planu, informacji o położeniu
w strefie rewitalizacji i specjalnej strefy rewitalizacji,
- prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości, w tym w szczególności
prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów
postanowień opiniujących wstępny projekt podziału, decyzji zatwierdzających
podział, pism, odpowiedzi, wyjaśnień itp.
3. Zadania okresowe :
- sprawozdawczość okresowa,
- inne zadania wynikające z pracy Wydziału.
4. Praca wymagająca kontaktów:
- kluczowe kontakty zewnętrzne: Starostwo Powiatowe, Powiatowy Zarząd Dróg,
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, PGW Wody Polskie, Regionalna Dyrekcja
Ochrony Środowiska, inne organy i instytucje wynikające z przepisów szczególnych,
- kluczowe kontakty wewnętrzne: Wydział Inwestycji i Utrzymania Miasta, Wydział
Środowiska i Energii.
StPr/25/1547
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 7 500 PLN