Zamknij

Kelner

Nr oferty: StPr/25/0496Dodane przez: KORNEL- Sylwester Trybulec

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kardynała Wyszyńskiego 2E, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
: Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 12:00 a 22:00 według grafiku Restauracja PIANO CAFE
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.04.2025
: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: KORNEL- Sylwester Trybulec
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kardynała Wyszyńskiego 2E, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: Sylwester Trybulec
Numer telefonu: 691947756
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o kontakt telefoniczny z pracodawcą w celu umówienia rozmowy kwalifikacyjnej
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Magazynier
StPr/25/0494
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 12:00 a 22:00 według grafiku Restauracja PIANO CAFE
StPr/25/0496
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych Praca na terenie Mielca
StPr/25/0483
data rozpoczęcia pracy od 14.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

obsługa urządzeń produkcyjnych obsługa urządzeń ręcznych dokonywanie pomiarów kontrolnych
StPr/25/0486
data rozpoczęcia pracy od 14.03.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach i na zewnątrz budynku, wypełnianie obowiązków zgodnie z harmonogramem.
StPr/25/0492
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Mielcu poszukuje wykładowcy do prowadzenia szkolenia w zakresie PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH. Tematyka zajęć: -Przepisy regulujące postępowanie w sprawach dotyczących udzielenia zamówień publicznych. -Zasady postępowania w sprawach dotyczących udzielenia zamówień publicznych. -Zakres przedmiotowy ustawy Prawa zamówień publicznych. -Uczestnicy postępowania w sprawach dotyczących udzielenia zamówień publicznych. -Przygotowanie postępowania w sprawach dotyczących udzielenia zamówień publicznych, w szczególności zasady opracowania SIWZ i określenia wymogów stawianych wykonawcom. -Regulacje w zakresie ogłoszeń o zamówieniach publicznych. -Podstawowe tryby udzielania zamówień publicznych. -Zasady wyboru najkorzystniejszej oferty. -Zasady prowadzenia dokumentacji postępowania w sprawach dotyczących udzielenia zamówień publicznych. -Zasady zawierania umów o udzielenie zamówień publicznych. -Organy właściwe w sprawach dotyczących udzielenia zamówień publicznych. -Kontrola postępowania w sprawach dotyczących udzielenia zamówień publicznych. -Środki ochrony prawnej: odwołanie, skarga do sądu. -Odpowiedzialność za naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. -Zagadnienia praktyczne w świetle ustawy Prawo zamówień publicznych i aktualnego orzecznictwa. Liczba godzin na kursie - 20
StPr/25/0476
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 80,00 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0477
data rozpoczęcia pracy od 25.03.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sprzedaż, wsparcie klienta w doborze optymalnego dla niego rozwiązania, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, prezentowanie asortymentu firm, nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej relacji z klientami, analizowanie potrzeb oraz oczekiwań klientów.
StPr/25/0478
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Rozładunek i załadunek towaru, obsługa systemu WMS (Warehouse Management System), praca z wózkiem widłowym bocznym, dbałość o porządek i organizację na magazynie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę - do uzgodnienia z kandydatem. Praca w systemie 2 zmian: 06:14 oraz 09:17
StPr/25/0459
data rozpoczęcia pracy od 12.03.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Organizowanie i zarządzanie działalnością handlową przedsiębiorstwa, w tym dobieranie form sprzedaży do rodzaju działalności handlowej, kalkulowanie cen sprzedaży (sporządzanie kalkulacji kosztu jednostkowego i cen sprzedaży), przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych, sporządzanie i zawieranie umów kupna lub sprzedaży, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej, maile, ofertowanie, zamówienia, aktualizacja baz danych. Obsługa programów handlowych i biurowych SAP, Pakiet Microsoft, Office 365, Sharepoint, Intranet itp., uczestnictwo w rozmowach handlowych w procesie negocjowania warunków współpracy. Kompleksowa obsługa obecnych i nowych klientów. Udzielanie informacji telefonicznych. Spotkania handlowe z klientami w oddziale firmy oraz organizowanie spotkań aktywnie w terenie. Sporządzanie, prezentacja ofert handlowych i realizacja zamówień. Badanie rynku. Planowanie działań sprzedażowych i monitorowanie ich efektów. Planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nich ramach. Przestrzeganie realizacji indywidualnego plany sprzedaży, a także przygotowywanie raportów i zestawień sprzedaży. Doradztwo techniczne dotyczące produktu, usługi lub serwisu gwarancyjnego do jego obowiązków należy także zajmowanie się napływającymi do firmy informacjami o nieprawidłowościach, czyli reklamacjach. Organizowanie przepływu kupowanych oraz sprzedawanych wyrobów i towarów, organizowanie prac dotyczących ilościowego i jakościowego odbioru towarów, organizowanie sprzedaży, w tym dokonywanie ilościowej i jakościowej kontroli towarów przeznaczonych do sprzedaży, oznakowywanie towarów, przygotowywanie towarów do sprzedaży, zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz stosowanie odpowiednich metod i form prezentacji towarów, prowadzenie sprzedaży obejmujące: informowanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych o ofercie sprzedażowej oraz o cechach sprzedawanych towarów, obsługiwanie klienta, stosowanie różnych form i technik sprzedaży, prowadzenie rozmowy sprzedażowej, realizowanie zamówień klientów w różnych formach sprzedaży, przyjmowanie należności (dokonywanie rozliczeń finansowych) oraz pakowanie i wydawanie towaru, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie dokumentów potwierdzających sprzedaż towarów, przeprowadzanie inwentaryzacji towarów, w tym rozliczanie i ewidencjonowanie różnic inwentaryzacyjnych, sporządzanie i archiwizowanie dokumentów dotyczących transakcji zakupu lub sprzedaży (ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach bilansowych i kontach wynikowych), prowadzenie racjonalnej gospodarki opakowaniami, organizowanie działań reklamowych i marketingowych, w tym korzystanie z różnych źródeł informacji o rynku oraz dobieranie metod badań i analiz rynku, dokonywanie analiz rynku dotyczących oczekiwań i potrzeb klientów oraz zachowań rynkowych klientów, dobieranie i stosowanie narzędzi promocji odpowiednich do oferty handlowej, opracowywanie planu marketingowego przedsiębiorstwa, prowadzenie analizy ekonomicznej, w tym interpretowanie podstawowych miar i wskaźników analizy ekonomicznej, sporządzanie sprawozdań z realziowanych zadań, przestrzeganie procedur dotyczących wyboru dostawców oraz zamawiania towarów zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych, dobieranie środków technicznych do wykonywania określonych zadań oraz obsługiwanie urządzeń technicznych stosowanych na stanowisku pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony ppoż., i ochrony środowiska.
StPr/25/0473
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN