Organizowanie i zarządzanie działalnością handlową przedsiębiorstwa, w tym dobieranie form sprzedaży do rodzaju działalności handlowej, kalkulowanie cen sprzedaży (sporządzanie kalkulacji kosztu jednostkowego i cen sprzedaży), przygotowywanie ofert handlowych i zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych, sporządzanie i zawieranie umów kupna lub sprzedaży, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej, maile, ofertowanie, zamówienia, aktualizacja baz danych. Obsługa programów handlowych i biurowych SAP, Pakiet Microsoft, Office 365, Sharepoint, Intranet itp., uczestnictwo w rozmowach handlowych w procesie negocjowania warunków współpracy. Kompleksowa obsługa obecnych i nowych klientów. Udzielanie informacji telefonicznych. Spotkania handlowe z klientami w oddziale firmy oraz organizowanie spotkań aktywnie w terenie. Sporządzanie, prezentacja ofert handlowych i realizacja zamówień. Badanie rynku. Planowanie działań sprzedażowych i monitorowanie ich efektów. Planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nich ramach. Przestrzeganie realizacji indywidualnego plany sprzedaży, a także przygotowywanie raportów i zestawień sprzedaży. Doradztwo techniczne dotyczące produktu, usługi lub serwisu gwarancyjnego do jego obowiązków należy także zajmowanie się napływającymi do firmy informacjami o nieprawidłowościach, czyli reklamacjach. Organizowanie przepływu kupowanych oraz sprzedawanych wyrobów i towarów, organizowanie prac dotyczących ilościowego i jakościowego odbioru towarów, organizowanie sprzedaży, w tym dokonywanie ilościowej i jakościowej kontroli towarów przeznaczonych do sprzedaży, oznakowywanie towarów, przygotowywanie towarów do sprzedaży, zabezpieczanie towarów przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą oraz stosowanie odpowiednich metod i form prezentacji towarów, prowadzenie sprzedaży obejmujące: informowanie klientów indywidualnych i instytucjonalnych o ofercie sprzedażowej oraz o cechach sprzedawanych towarów, obsługiwanie klienta, stosowanie różnych form i technik sprzedaży, prowadzenie rozmowy sprzedażowej, realizowanie zamówień klientów w różnych formach sprzedaży, przyjmowanie należności (dokonywanie rozliczeń finansowych) oraz pakowanie i wydawanie towaru, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, sporządzanie dokumentów potwierdzających sprzedaż towarów, przeprowadzanie inwentaryzacji towarów, w tym rozliczanie i ewidencjonowanie różnic inwentaryzacyjnych, sporządzanie i archiwizowanie dokumentów dotyczących transakcji zakupu lub sprzedaży (ewidencjonowanie operacji gospodarczych na kontach bilansowych i kontach wynikowych), prowadzenie racjonalnej gospodarki opakowaniami, organizowanie działań reklamowych i marketingowych, w tym korzystanie z różnych źródeł informacji o rynku oraz dobieranie metod badań i analiz rynku, dokonywanie analiz rynku dotyczących oczekiwań i potrzeb klientów oraz zachowań rynkowych klientów, dobieranie i stosowanie narzędzi promocji odpowiednich do oferty handlowej, opracowywanie planu marketingowego przedsiębiorstwa, prowadzenie analizy ekonomicznej, w tym interpretowanie podstawowych miar i wskaźników analizy ekonomicznej, sporządzanie sprawozdań z realziowanych zadań, przestrzeganie procedur dotyczących wyboru dostawców oraz zamawiania towarów zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych, dobieranie środków technicznych do wykonywania określonych zadań oraz obsługiwanie urządzeń technicznych stosowanych na stanowisku pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony ppoż., i ochrony środowiska.
StPr/25/0473
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN