Zamknij

Operator maszyn i urządzeń produkcyjnych

Nr oferty: StPr/24/1733Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych przemysłu farmaceutycznego, praca w systemie 3 zmianowym, monitorowanie procesu produkcyjnego, kontrola wyrobów, korygowanie ustawień, uzupełnianie materiałów, skrupulatność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, przestrzeganie obowiązujących procedur, norm i instrukcji.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • zasadnicze zawodowe
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Zaangażowanie, umiejętność myślenia przyczynowo-skutkowego, chęć uczenia się i poszerzania swoich umiejętności w zakresie wykonywanej pracy, mile widziane doświadczenie w branży produkcyjnej (preferowana branża farmaceutyczna, chemiczna).
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A.
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
    Osoba do kontaktu:
    Numer telefonu:
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: e-mail
    montaż reklam, produkcja reklam, zgrzewanie banerów, produkcja liter przestrzennych, obsługa ploterów drukujących, frezujących, laminujących, budowa liter 3D, praca na wysokościach.
    StPr/24/1738
    data rozpoczęcia pracy od 15.10.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 do 5 000 PLN

    Praca na terenie powiatu mieleckiego I zmiana 7:00-15:00
    StPr/24/1740
    data rozpoczęcia pracy od 21.10.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 PLN

    Wprowadzanie danych do systemu Praca w godzinach 7-15 lub 8-16 Mile widziani studenci studiów zaocznych Praca stacjonarna, w siedzibie firmy
    StPr/24/1741
    data rozpoczęcia pracy od 21.10.2024
    wynagrodzenie od od 30,91 PLN

    Opiekun w domu pomocy społecznej I zmiana 7-19 II zmiana 19-7
    StPr/24/1730
    data rozpoczęcia pracy od 14.10.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 do 4 700 PLN

    Utrzymanie działu produkcji w czystości, uczestniczenie w procesie mycia pomieszczeń, maszyn i urządzeń produkcyjnych, przestrzeganie obowiązujących procedur, norm i instrukcji. Praca w systemie III-zmianowym
    StPr/24/1732
    data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych przemysłu farmaceutycznego, praca w systemie 3 zmianowym, monitorowanie procesu produkcyjnego, kontrola wyrobów, korygowanie ustawień, uzupełnianie materiałów, skrupulatność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, przestrzeganie obowiązujących procedur, norm i instrukcji.
    StPr/24/1733
    data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 400 PLN

    Utrzymanie porządku na terenie obiektu handlowego, sprzątanie powierzchni biur, toalet, szatni. Praca w godzinach: 06.00-14.00 14.00-21.00 Umowa o pracę lub umowa zlecenie
    StPr/24/1718
    data rozpoczęcia pracy od 14.10.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    - weryfikacja danych zebranych w terenie w dedykowanych systemach informatycznych, - współpraca z ekipami terenowymi w zakresie zbierania danych z przeglądów, - przygotowywanie raportów i zestawień, - sporządzanie protokołów pokontrolnych, - prowadzenie archiwum Książek Obiektów Budowlanych, - pomoc przy wdrażaniu, obsłudze i aktualizacji aplikacji wykorzystywanych w projekcie, - pomoc w przygotowaniu harmonogramów prac przeglądowych
    StPr/24/1724
    data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    Sprzedaż mięsa i wędlin I zmiana 8-16
    StPr/24/1713
    data rozpoczęcia pracy od 01.11.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    -przygotowywanie zamówien do wysyłki, -pakowanie, -odpowiadanie na zapytania klientów, -bieżące prace biurowy, -przyjmowanie zwrotów. Praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku. Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie. Po okresie 3 miesięcy zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
    StPr/24/1706
    data rozpoczęcia pracy od 15.10.2024
    wynagrodzenie od od 28,1 PLN