[FOTORELACJA]9849[/FOTORELACJA]
Wiosną ubiegłego roku spółka PKP PLK wybrała wykonawcę przejścia podziemnego, które połączyć ma ulicę Jagiellończyka i Drzewieckiego, a tym samym zastąpi popularnego „ślimaka” łączącego dwa osiedla.
Prace te były konieczne po modernizacji linii kolejowej L25. Jak podkreślali przedstawiciele kolei, na utrzymanie dotychczasowego przejścia przez tory nie pozwalały przepisy.
PKP PLK zapowiadała, że z nowego przejścia podziemnego mieszkańcy będą mogli skorzystać na przełomie 2022 i 2023 roku. Terminu tego nie udało się jednak zrealizować.
Obecnie przy inwestycji tej prowadzone są prace wykończeniowe, trwa też budowa ciągów komunikacyjnych. Samo przejście powinno być otwarte wiosną tego roku.
Nowe przejście podziemne różni się od tego, które wybudowano przy dworcu. Zamiast schodów i wind, powstały pochylnie. Zmieniono też nieco lokalizację przejścia. W stosunku do „ślimaka” przesunięte jest ono o kilkadziesiąt metrów.
Wójt13:56, 15.02.2023
Brak informacji ale to może przy oddaniu do użytku będzie wiadomo, kto bierze na siebie utrzymanie przejścia, oświetlenie, sprzątanie, odśnieżanie, monitoring, konserwacja? To samo dotyczy nowego wiaduktu na Sienkiewicza, tu i tu inwestorem jest PKP ale użytkownik to juz zupełnie kto inny. Tunel na stacji jest też drogą na peron dla pasażerów więc to PKP wzięło na siebie całość kosztów utrzymnia
von15:05, 15.02.2023
*%#)!& redaktorzyno przejscie miało byc oddane planowo w marcu i tak tez sie stanie nie siej propagandy jak nie masz pojecia o czym bredzisz.
Ted18:40, 15.02.2023
Jak wygląda odprowadzanie wody z tego kanału, bo jeśli dobrze widzę, na końcu jest kratka jak do podjazdów do kostki. Nie za mało jak na nawalne opady deszczu?
Zadiwolona19:57, 15.02.2023
Fajnie w zimie sanki i z górki na pazurki.🙂
kris22:07, 15.02.2023
Dziewit i krupa swoje w tym mają... chociaż Dziweit to jakieś zasady ma a pan W krupa bo inaczej nie napisze to... widać inspekcja musi mieć stale miejsce na Traugutta
aaa00:45, 16.02.2023
"Budowę przejścia podziemnego za blisko 8 mln zł zrealizuje na zlecenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. firma INTOP Tarnobrzeg Sp. z o.o. Zakończenie prac przewidziano pod koniec bieżącego roku." - cytat z informacji prasowej PKP w Kwietniu 2022.
Po co więc kłamiesz? Jeśli siejesz propagandę w ramach pracy dla PKP to może zamiast tego weźcie się za prawdziwą pracę.
A ja dalej się zastanawiam po co wywalać 8 milionów (!!!) na budowę przejścia gdzie prawie nie ma pociągów. Nawet tragiczny wypadek z ostatnich dni nie usprawiedliwia takiej niegospodarności.
Alien02:46, 16.02.2023
Po co , tydzień temu Turcja , przedwczoraj Rumunia , za tydzień Polska( nie bronią , kataklizmami was zniszczymy ludzki wirusie). Jak się zmienicie , to sie zastanowię , czy was oszczędzić .
haha07:35, 16.02.2023
Kolejny nawiedzony... 🤣
Do haha .13:12, 16.02.2023
https://geekweek.interia.pl/styl-zycia/ciekawostki/news-przerazajaca-chmura-nad-turcja-byla-zapowiedzia-trzesienia-z,nId,6594918
miejscowy07:34, 16.02.2023
A nie można było po prostu przerobić tego przejścia i zrobić tak, jak jest zrobione pod wiaduktem? Wystarczyło usunąć barierki i postawić rogatki. Ale nie, bo trzeba kombinować.
Zulinia18:23, 21.02.2023
Chyba tak się nie dało . To bocznica dla wagonów do strefy. Często stoją cały dzień.
haha07:42, 16.02.2023
Zejście do przejścia jest tak zrobione, że prawie idziemy połowę drogi w kierunku następnego przejścia. Logika robienia tego przejścia jest jak to państwo z kartonu. 🤣
Koko07:45, 16.02.2023
Dlaczego tam nie ma schodów by wejść bezposrednio do tunelu przejścia ???? Nie każdy idzie z wózkiem , czy rowerem. 70 % ludzi chodzi po prostu piechotą i będzie musiala nadkładać ponad 100 metrów zjazdow i podjazdów by przejść przez 40 metrowy tunel ! Wniosek ? DALEJ będą chodzić GÓRĄ po torach. I dalej będą wypadki ! Mielec to stan umysłu jak tu ktoś pisał !
borecki niski10:58, 16.02.2023
wyburzyc te garaze zeby było dojscie do przejscia, widoczne dla monitoringu i z ulicy i bez krzkow, dla bezpieczenstwa, zeby pijaczki nie chowali sie za winklem, tam bedzie strach wieczorem chodzic
Znad morza18:54, 16.02.2023
Przepisy nie pozwalają? Na wielokrotnie bardziej obciążonych szlakach przejść naziemnych nie brakuje. Ktoś chciał zarobić i tyle.
TAKISE17:15, 20.02.2023
A co nas obchodzi jak wygląda. Mnie bardziej interesuje jak będzie wyglądać po oddaniu. I kto za to będzie odpowiedzialny. Bo jak ma wyglądać jak przejście na Głowackiego to lepiej dajcie sobie spokoj
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
8 0
To rzecznik PKP ku. jesteś czy co?
6 2
To janusz wszechmistrz,projektant tuneli i odbiorów w terminie🤣
2 4
Japa parchu