Od lutego na stacji kolejowej Mielec rozpoczął się kolejny etap prac. Powstanie nowy peron i przejście podziemne z windami. Prace są elementem rewitalizacji trasy Mielec – Dębica, zwiększającej dostępność kolei na Podkarpaciu. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. realizowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego.
- Zaawansowana jest przebudowa peronów na stacjach i przystankach Wojsław, Rzemień, Tuszyma, Dąbie k/Dębicy, Pustków. Wyposażane będą w wiaty i ławki. Będzie zapewnione oświetlenie i czytelne oznakowanie. Gotowe konstrukcie peronów są także w Rzochowie, Kochanówce Pustków i w Pustyni - wskazuje Dorota Szalacha z zespołu prasowego PKP PLK.
PLK prowadzą reaktywację całej trasy Mielec-Dębica. Efektem prac jest udostępniony dla ruchu towarowego od września ubiegłego roku zmodernizowany odcinek toru Mielec – Kochanówka. Kontynuowana jest wymiana torów między Kochanówką a Dębicą.
13 16
PiS!!!!!!
11 12
Tylko - na razie - pół opóźnienia! 300 mln i 4 autobusiki szynowe dziennie! Tak wygląda PiSowska gospodarność i tempo realizacji zadań!
4 2
Co z inwestycjami PO w Mielcu, mamy LFO 🤣
11 2
Mam nadzieje że będzie tak jak dawniej dębica mielec padew sandomierz skarzysko kamienna łódz skaliska L25 linia oby bylo bez przesiadek w tarnobrzegu.
3 2
Dziękujemy że Ci się nie udało ....
0 0
ty krystyna skowrońska s..ko z ogrodowej nie wtrącaj się bo naśle ci psy bo wiem gdzie mieszkasz
7 2
Coś się zaczęło dziać na wschodzie. Tych na zachodzie rozpacz bierze gdzie będą polować i tanio wypoczywać
0 0
Czy ktos juz widzial plany dworca pkp w Mielcu ? ....czy w 21 wieku to bedzie buda jak z lasu i wybuduja dworzec zastepczy na 30 lat tak jak autobusowy.
Wstyd dla tych co to planuja i organizuja ......