Od lutego na stacji kolejowej Mielec rozpoczął się kolejny etap prac. Powstanie nowy peron i przejście podziemne z windami. Prace są elementem rewitalizacji trasy Mielec – Dębica, zwiększającej dostępność kolei na Podkarpaciu. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. realizowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. - Zaawansowana jest przebudowa peronów na stacjach i przystankach Wojsław, Rzemień, Tuszyma, Dąbie k/Dębicy, Pustków. Wyposażane będą w wiaty i ławki. Będzie zapewnione oświetlenie i czytelne oznakowanie. Gotowe konstrukcie peronów są także w Rzochowie, Kochanówce Pustków i w Pustyni - wskazuje Dorota Szalacha z zespołu prasowego PKP PLK. PLK prowadzą reaktywację całej trasy Mielec-Dębica. Efektem prac jest udostępniony dla ruchu towarowego od września ubiegłego roku zmodernizowany odcinek toru Mielec – Kochanówka. Kontynuowana jest wymiana torów między Kochanówką a Dębicą.
2021-02-05 11:43:46