Zamknij

Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie 17:33, 20.11.2025 Aktualizacja: 17:33, 20.11.2025

Prezydent Miasta Mielca ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - Audytor Wewnętrzny - zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika w Urzędzie Miejskim w Mielcu, ul. Żeromskiego 26.

1. Stanowisko pracy: Audytor Wewnętrzny

2. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) cieszy się nieposzlakowaną opinią;
5) posiada wyższe wykształcenie;
6) posiada następujące kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego (wynikające z art. 286 Ustawy o finansach publicznych):

  • a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing
  • Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub
  • b) złożył, w latach 2003-2006 z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego
  • przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów lub
  • c) uprawnienia biegłego rewidenta lub
  • d) dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych;

7) minimum 3 letni staż pracy na stanowisku audytora wewnętrznego;
8) posiada wiedzę z obszaru przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o rachunkowości, o finansach publicznych oraz przepisów regulujących funkcjonowanie audytu wewnętrznego w jst, standardy audytu wewnętrznego.

3. Wymagania dodatkowe:
1) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, terminowość, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność działania pod presją czasu, wysoka kultura osobista;
2) bardzo dobra znajomość obsługi programów w pakiecie MS Office.

4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
Audytor realizuje zadania audytu wewnętrznego w Gminie Miejskiej Mielec na podstawie ustawy o finansach publicznych, rozporządzeń wykonawczych oraz w oparciu o „Standardy audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych” i wytyczne Ministra Finansów.

5. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy – nie mniejszy niż ¼ etatu, praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca w wymuszonej pozycji;
2) umowa na czas określony, na zastępstwo na okres usprawiedliwionej nieobecności pracownika;
3) wynagrodzenie zasadnicze (przy pełnym etacie) w przedziale 5250-10500 zł brutto zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1638 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Mielcu plus dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%- 20%), dodatek funkcyjny max. 2900 zł, dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.13-stka), nagroda uznaniowa, nagroda jubileuszowa po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (75%-400%), pakiet socjalny, możliwość przystąpienia do Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, ubezpieczenie grupowe na życie;
4) miejsce pracy – Mielec, ul. Żeromskiego 26, (budynek bez windy) oraz obszar Gminy Miejskiej Mielec;
5) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z komórkami organizacyjnymi urzędu, jednostkami organizacyjnymi Gminy i instytucjami zewnętrznymi.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
We wrześniu 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mielcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, CV - opatrzone własnoręcznym podpisem;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Miejskiej Mielec - mielec.bip.gov.pl);
3) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy, doświadczenie zawodowe;
4) kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i inne kwalifikacje;
5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność;
6) oświadczenie, że kandydat jest obywatelem polskim;
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (po rozstrzygnięciu konkursu potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie”);
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
10) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
11) klauzula informacyjna;
12) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B;
13) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty osobowe należy składać w terminie do dnia:
05.12.2025 r. do godz. 15.30

  • osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mielcu, pok. 20, I piętro;
  • drogą pocztową na adres: Urząd Miejski, 39-300 Mielec ul. Żeromskiego 26, pok. 20.


Dokumenty powinny być przekazane w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze – Audytor wewnętrzny. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej miasta www.mielec.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Miejskiej Mielec oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.

Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz klauzulą o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze, w tym kierownicze stanowisko urzędnicze, na podstawie przepisów prawa: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy i ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.”

(Ogłoszenie)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%