Zamknij

Policjanci polubili to miejsce w Mielcu. Warto zwolnić

10:16, 24.01.2022 Aktualizacja: 13:23, 25.01.2022
Skomentuj Zdjęcie dzięki uprzejmości grupy Uwaga Policja Mielec (Okolice) działającej na Facebooku. Zdjęcie dzięki uprzejmości grupy Uwaga Policja Mielec (Okolice) działającej na Facebooku.

W ostatnich tygodniach policjantów wydziału drogowego coraz częściej można spotkać na zjeździe z wiaduktu w stronę centrum. Kierowcy ostrzegają się, by nie „korzystać” z tamtejszej długiej prostej.

Zatoczka tuż przed skrzyżowaniem alei Niepodległości z ulicą Wyspiańskiego coraz częściej wykorzystywana jest przez mieleckich policjantów do kontroli prędkości. - Radiowóz można tam spotkać bardzo często - przestrzegają kierowcy.

Nic dziwnego. Miejsce to daje dobrą widoczność na pojazdy nadjeżdżające od strony Starego Mielca w kierunku centrum. Dodatkowo zjazd z góry i długa prosta sprawia, że wielu kierowców przemieszcza się tam z niedozwoloną prędkością.

- Warto uważać, by ta długa prosta nie uśpiła czujności, bo o utratę prawa jazdy i wysoki mandat bardzo łatwo - przekazuje czytelnik.

Przypomnijmy, że od 1 stycznia 2022 roku weszły w życie przepisy zaostrzające kary dla uczestników ruchu drogowego popełniających wykroczenia. Zmiana sprawiła, że znacząco wzrosły kwoty mandatów m.in. za przekroczenia dozwolonej prędkości czy za wykroczenia popełniane przez kierowców wobec pieszych.

[ZT]67135[/ZT]

(dw)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(26)

TadionTadion

16 18

Najlepsze to, że jadać lewym pasem 80 wielu kierowców najeżdża na tył żeby zjechać bo lewy pas to przecież można jechać 200, a prawym 50.

10:38, 24.01.2022
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

TadionTadion

2 1

jadąc*

10:39, 24.01.2022

Antek PolicmajsterAntek Policmajster

23 10

Doczytaj kodeks drogowy:
W Polsce obowiązuje ruch prawostronny i należy się poruszać "możliwie blisko prawej krawędzi jezdni" a lewy pas służy do wyprzedzania. Jeździj sobie zatem święty Antoni swoje do 50km/h gryząc kierownicę prawym pasem a lewy zostaw dla jadących szybciej. Choćby nawet naruszali przepisy ruchu drogowego, nie ty jesteś od egzekwowania prawa a tamując przepustowość lewego pasa popełniasz dokładnie tak samo wykroczenie jak ten co jedzie zbyt szybko...

15:38, 24.01.2022

ad.ad.

1 5

O ile mnie pamięć nie myli, to w terenie zabudowany m, gdy są po dwa pasy w jednym kierunku oddzielone barierką krawężnikiem itp jest podwyższenie prędkości do 60 km/godz. I jest to wystarczjąca prędkość na tym odcinku. Jadąc w stronę Osiedla i w stronę Rynku jadę lewym pasem (chyba niezgodnie z *%#)!& przepisem o konieczności trzymania się prawej krawędzi jezdni), żeby umożliwić włączenie się i

16:46, 24.01.2022

Do antakaDo antaka

9 3

Masz rację ale to dotyczy dróg innych niż te w terenie zabudowanym. I zarówno Kwiatkowskiego jak i wiadukt są drogami o prędkości do 50km/h ponieważ znajdują sie na terenie miasta a żaden znak pionowy ani poziomy nie stanowią inaczej można poruszać się po tych mieleckich autostradach z prędkością do 50 km/h zarówno lewym jak i prawym pasem więc nie udawaj mądrzejszego niż jesteś.

18:45, 24.01.2022

MateoMateo

43 13

I bardzo kur.... dobrze!!!!! Nie dość, że jadą na złamanie karku to jeszcze w dalekim poważaniu mają światła na krzyżówce, dla niektórych na KDA czerwone światło tam to tylko sugestia żeby się zatrzymać, tylko czekać aż jakiś idiota komuś gnaty na pasach połamie

10:44, 24.01.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RAZIRAZI

5 0

KDA-bez komentarza

13:46, 24.01.2022

xkxk

2 0

KDA nie powinni mieć wstępu na drogi asfaltowe .

14:16, 26.01.2022

Meres25Meres25

45 19

Tak swoją drogą, to może wartałoby zmienić ograniczenie prędkości na wiadukcie na 70km/h? Mamy tam dwa pasy ruchu w jednym kierunku, oddzielone barierami... na odcinku pomiędzy zjazdami nie ma żadnych zagrożeń, więc wydaje się to sensowne. Takich przykładów w innych miastach jest mnóstwo.

10:54, 24.01.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

123123

5 1

Odcinek na którym ruch jest niezakłócany wynosi 500m (w obu kierunkach). I to pod warunkiem że ani z Krasickiego ani z wjazdu obok Pasażu nie probuje się dołaczyć do ruchu.
Niewarte to składania papierów urzędowych ani robienia dodatkowych znaków drogowych.

15:21, 24.01.2022

Manek1Manek1

0 0

Jeden z radnych, który jest już przy "wadzy" od początku chciał BusPasy robić . :-)

22:49, 25.01.2022

shrekshrek

44 8

trzeba też zauważyć, że nie jest punkt jakoś wybitnie niebezpieczny, ale widać mocno dochodowy, jak większość miejsc, które policja sobie upodobała.

11:13, 24.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaa

36 8

A od kiedy to wolno tak parkować na zatoczkach? Za to chyba jest mandat? Policja do dzieła, wlepić sobie mandaty, a później łapać za prędkość.

11:31, 24.01.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Pan.KPan.K

8 0

Od 1 stycznia 2022r policja moze praktycznie wszędzie stawać na zakazach. Taki kraj...

18:12, 24.01.2022

HmmHmm

0 0

Od 2022r mogą zatrzymywać sie na zatoczkach ? Zdjęcie jest z listopada 2021r.😃

15:30, 26.01.2022

hmmhmm

27 12

droga policjo chciałbym powiedzieć , że to co się dzieje tuż przed 15 to aż się prosi Was o pomoc . Otóż niektóre firmy kończą pracę juz o 14:50 i kierowcy pędzą jak szaleni aby zdążyć przed korkiem . dotyczy aleja niepodległości , kwiatkowskiego, wojska polskiego . Pozdrawiam Pjotrek

11:35, 24.01.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

luckylucky

5 0

A wiesz czemu gnają? Bo most zawalony!! Lubisz w korku stać??

20:35, 25.01.2022

brysbrys

48 12

nie przypominam sobie żeby tam był jakis wypadek spowodowany przez pojazd zjeżdżający z wiaduktu, tak że to jest to tylko skarbonka dla glin. A propo tej całej drogówki , od początku roku dostali jakiegoś adhd , szczególnie w weekendy gdy nie ma duzego ruchu i czasem może się ktoś zagapić i pojechać 70 zamiast 50 . Szczegolnie tam gdzie jest szeroko ,pobocza , rów i dopiero chodnik. Nie mam szacunku dla drogówki . Jedno jest pewne , nie chodzi im wcale o bezpieczeństwo na drodze.

11:35, 24.01.2022
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

??

5 0

Jak nie? Niedawno skasowali tam jedna Betę 5 na zakręcie

15:23, 24.01.2022

xyzxyz

7 0

Mnie tam kiedyś prawie skasował idiota bawiący się w wyścigi, dla którego czerwone to był taki "głęboki pomarańcz" więc noga w gaz i jazda.

12:19, 25.01.2022

JKKJKK

5 0

Przecież tam kiedyś zginął człowiek i to na pasach, które potem zlikwidowali. Miasto nie jest do popisów rajdowców.

16:40, 25.01.2022

klikbajt klikbajt

16 6

Policja powinna "polubić" pozostałe miejsca na mieście.
Zauważyłem, że policja ostatnio polubiła drogę Mielec Chorzelów, niestety tylko do "budynku z plusem na dachu" , a nieopodal żabki jest sporo "do polubienia".
A pomysł ze zwiększeniem limitu prędkości na wiadukcie nieco chybiony z uwagi na / w aleję ze "ślimaka" gdzie brak pasów włączania do ruchu.

11:39, 24.01.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

klikbajtklikbajt

0 1

*z uwagi na wjazdy/zjazdy w aleję....

11:40, 24.01.2022

popierampopieram

22 22

kierowcy, piesi, wpisujcie tu swoje poparcie dla działań policji, bo widzę po kilku wpisach że trafiają tu tylko frustraci którzy mają za ciężką nogę i złe przyzwyczajenia oraz dziwne teorie o ograniczeniach prędkości w centrum miasta i źle się czują jak nie dadzą upustu swoim żalom, tylko ich z frustrowany przekaz słychać.

12:10, 24.01.2022
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

SzpiegZKrainyDeszczoSzpiegZKrainyDeszczo

11 7

Brawo policjanci!!! Z drugiej strony wiaduktu powinien drugi patrol być albo gdzieś dalej i kaskadowy pomiar zrobić cwaniakom co jak przejedzie za patrol to jedzie jak na torze wyścigowym

12:29, 24.01.2022

Lol ?Lol ?

2 0

Dbać o bezpieczeństwo a nabijać statystyki to dwa różne światy. Policja stoi tam gdzie łatwo wlepić mandat a nie tak tam gdzie dochodzić do niebezpiecznych sytuacji

05:59, 26.01.2022

MielecpanyMielecpany

25 17

Brawo byle tak dalej - koniec z piratami drogowymi. Dziękujęmy 👍

12:12, 24.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REWIZORREWIZOR

32 1

Teren zabudowany, to znaczy: 50 km/h !!Mielec to miasto, zabudowane, więc po co dyskusja!? Czerwone światło znak STOP, to murwa kać "cza stać"!!

12:18, 24.01.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

as88as88

5 3

W Królewskim Mieście Krakowie na *%#)!& szczególnie estakadach zwykle jest 70 km/h ;) Więc 50 km/h w mieście nie jest regułą, ale jakie miasto takie ograniczenia ;)

22:54, 24.01.2022

PopieramPopieram

18 9

Łapać, karać, nie wyróżniać.

12:48, 24.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

podatnikpodatnik

11 0

Najsłynniejszy milicjant w MIELCU p JANEK rozstawiał swój radar w tym miejscu taki na trzech nogach już w latach 1983-1988 i to jest jego patent ,dzisiaj milicjanci powinni mu zapłacić za ten pomysł lub jego spadkobiercom.

16:46, 24.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ad.ad.

4 7

O ile mnie pamięć nie myli, to w terenie zabudowany m, gdy są po dwa pasy w jednym kierunku oddzielone barierką krawężnikiem itp jest podwyższenie prędkości do 60 km/godz. I jest to wystarczjąca prędkość na tym odcinku. Jadąc w stronę Osiedla i w stronę Rynku jadę lewym pasem (chyba niezgodnie z *%#)!& przepisem o konieczności trzymania się prawej krawędzi jezdni), żeby umożliwić włączenie się do ruchu pojazdom wjeżdżających z prawej.

16:51, 24.01.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

azxazx

3 0

wskaż proszę przepis

12:22, 25.01.2022

sztuczny polaksztuczny polak

19 3

wszystko pięknie, ale to co się tam dzieje po nocach, to inna sprawa, ryczące trupy z rozwalonymi wydechami, hondziarze walący po 100km/h po niepodległości, cep ryczący na całe osiedle starym jaguarem, no i śmietanka na szambie, motościerwa gazujące na światłach i ścigające się o 1 w nocy

18:50, 24.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

gggg

11 1

a nie taniej fotoradar ? 2 policjantów ok 2-3 h suszenia myślę ze to samo by zrobił

19:34, 24.01.2022
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RobakRobak

8 3

Nie!!! fotoradar jak by byl, to trzeba postawic znaki ostrzegajace przed nim, a jak wysla 2 p,aj...c,ów raz na jakis czas to jest zaskoczenie dla kirowców-mimo iż w moim rozumowaniu to Policja stojąca w nieuzasadnionych okolicznościach i blokująca przystanek autobusowy stwarza tam najwieksze zagrożenie- w porownaniu do kierowcy ktory jedzie np.70kmh *%#)!& drogą...rozumiesz?

19:49, 24.01.2022

RobakRobak

21 4

To nie "zatoczka" a przystanek autobusowy....Działania policji prowadzone tam w wiadomym celu- zarobkowym...zagrażają kierowcom autobusów i pasażerom, bo co jeśli nie dość ze oni zajmuja miejsce na PRZYSTANKU AUTOBUSOWYM!!! To gdy złapią jakiegos nieszczesnika i jeszcze podjedzie 2 autobusy.....

19:40, 24.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

123rob 123rob

13 0

Może by tak polubili miejsce w przeciwnym kierunku przy zjeździe w lewo w kierunku poczty, (jazda lewym pasem i omijanie skręcających, "na ciągłej" i na trzeciego) , ale łatwiej wysuszyć na prostej. Może by tak też zainteresować naszych "suszarkowych" tirami na Kosmonautów (zwłaszcza pomarańczowymi) tam i tak ciężko przejechać (zwłaszcza po tym wirtualnym wiadukcie) ...

20:09, 24.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KierowcaKierowca

18 2

30 lat temu mój dziadek jeździł Zastawą 50 km/h.
Teraz auto ma abs, esp, kontole trakcji, napęd na 4, trzymanie pasa ruchu, opony zimowe i letnie, radary martwe pola itd itp i ograniecznie do 30 haha, Na rowery!!!
Te przepisy nie ratują ludziom życia tylko utrudniają pracę, denerwują ludzi.
Niestety zwiększenie ograniczenia prędkości nie da nic bo mękole jadące 40 będą zawsze jechać 40. Czy w w zabudowanym czy w niezabudowanym terenie. To oni swoją niepewną jazdą , blokowaniem lewego pasa i tworzeniem korka za sobą powodują zagrożenie na drodze. Ich powinno się karać a nie gościa do co 50 jedzie 70. Powtarzam przed Górką Cyranowską najlepiej wysiąść przepchać pod Dom Kultury tak będzie mniej ofiar. A równolegle do Ciebie będzie jechał gość rowerem 25 km/h i bez zatrzymania przecina *%#)!& drogę.
NA ROWERY I LEWYM PASEM 25 proponuję.

21:02, 24.01.2022
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

KierowcaKierowca

10 2

A najlepsze jest zatrzymywanie się 40 tonowego tira przed Panią gibającą się w przód i w tył przed pasami. Może idąc tym trybem myślenia warto by zatrzymywać pociągi przed samochodami osobowymi??

21:05, 24.01.2022

voltvolt

5 0

Widać to bezpieczeństwo co kilkanaście tygodni na barierkach za zjazdem w kierunku poczty. Od jazdy 60km/h na barierki nie wyrzuca. Najlepszy był ostatni wyrzut. Szycha z Pisu więc posprzątali, w mediach miejskich prorządowych pierwszy raz nie napisali, została tylko dziura.

07:26, 25.01.2022

AWAW

1 1

Jak się nie mylę to Twojemu dziadkowi było wolno jeżdzić nawet 60km/h

21:04, 25.01.2022

Miejscowka policyjnaMiejscowka policyjna

8 8

dlazcego maja tam miejscowke - juz wam mowie. moja maz jest w drogowce i mi powiedzial, ze tam jest blisko do sklepu Gamma i moga sobie cos kupic do jedzenia i picia, no gdzie beda miec blizej sklep i zatoczke dla autobusów skad poluja na kierowcow z suszarka w reku

21:51, 24.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

voltvolt

2 3

Tam się nigdy nic nie zmieni. Jedyne miejsce gdzie da się przycisnąć więc przyciskać będą. Prędkości podnieść się nie da bo za krótki odcinek. Z jednej strony łuk na którym nie jeden zakończył wycieczke, z drugiej mnogość przejść dla pieszych zjazdów i wjazdów które wymuszają operowanie gaz, hamulec, gaz, hamulec. Ani to bezpieczne ani ekologiczne. Tej wojny nikt nie wygra a walki będą trwać dalej. To samo tyczy sie prostej za górką cyranowską. Jakby miała dwa razy dłuższy odcinek to pewnie prędkość by podnieśli.

08:06, 25.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co.By.nieCo.By.nie

8 3

Mielec to miasto starych dziadów i Grubych Karin żyjących z zasiłku +500 i policji stojącej w każdej wolnej zatoczce.

11:14, 26.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

StachStach

0 0

Skoro tutaj kierowcy się wypowiadają to mam pytanie czy jadąc drogą z pierwszeństwem od ronda przy Wolności w kierunku na stary dworzec nie puszczam kierunku. .

19:42, 26.01.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MietekMietek

1 0

Rzeczywiście,jaki to" pirat drogowy",który jedzie z prędkością 60km/godz.!Mamy przecież XIX wiek!

08:01, 11.03.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

nooonooo

1 0

ale to co ta banda nierobów robi ? A nic ? No chyba że maseczki posprawdzają ?
Czy mam rację oceńcie szczególnie ci którym ktoś auto rozbił nie wiadomo kto albo kogo okradziono ?
Albo że koło stadionu nie da się przejść albo przejechać bo banda kiboli ma kopanie w balon ?
Tam gdzie są potrzebni ich nie ma lub trzeba złapać przestępce to może jak będą mieli chwilę czasu i natchnienia to coś zrobią ? A najlepszym wytłumaczeniem do tej pory był tak zwany bum na coś o nazwie covid ?!

08:19, 11.03.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SalomonSalomon

1 0

Na jezdni pierwszeństwo zawsze powinien mieć samochód, na chodniku zaś pieszy.

16:22, 22.03.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%