Finalizowane są prace remontowe linii kolejowej L-25 od odcinku między Mielcem a Dębicą. W ostatnich dniach w okolicach poszczególnych peronów pojawiły się ogrodzenia. Jedna z takich konstrukcji zaskoczyła kierowców.
Chodzi o ogrodzenie peronu przy przejeździe kolejowym na ul. Witosa. Peron, który powstał w tym miejscu, w ostatnich dniach zyskał ogrodzenie oddzielające od torów. To poprowadzone zostało jednak bardzo blisko przejazdu kolejowego.
W efekcie widoczność na tory dla kierowców zatrzymujących się przed przejazdem jest mocno ograniczona. Kierowcy alarmują, że tak niefortunne poprowadzenie ogrodzenia może doprowadzić do tragedii.
Dck20:32, 05.07.2021
Przecież tam i tak nikt się nie zatrzymuje
Fck06:58, 06.07.2021
A po co kierowca ma widzieć nadjeżdżający pociąg ? Szkoda że jeszcze ekranów dźwiękowych tam nie postawili . Dopiero by była adrenalina . Do tego zamontować kamery żeby potem nagrania wrzucać na liveleak albo sadistic.
Aporpo liveleak20:32, 06.07.2021
Serwis "liveleak" został zlikwidowany 5 maja 2021 roku. Źródło tej informacji: KomputerŚwiat, SpidersWeb.
Azbest07:07, 06.07.2021
Ten przejazd jest bardzo niebezpieczny z powodu krzaków zasłaniających widoczność z obu stron a teraz dołożyli jeszcze to ... brawo!
Oj tam , oj tam 08:42, 06.07.2021
Przeca bedom szlabany automatyczne... 🙄chyba 🤣🤣🤣
Przegląd przejazdów.09:58, 06.07.2021
potrzebny jest jest przegląd wszystkich przejazdów na terenie Mielca, bo nie tylko tam jest problem z widocznością. Mam nadzieję, że nikt życia nie straci przez zaniedbanie ze strony PKP.
sgjdgh10:07, 06.07.2021
wszedzie krzaki barierki zarosla chaszcze i nie widac znakow przejsc przejazdow a potem tragedia.... ul Jagielonczyka jedziesz spod wiaduktu na os Wolnosci i zarosla ze nie widac przejscia dla pieszych - tyle lat i nikt nic z tym nie robi, znaki ustawiane na takich wysokosciach ze zaslaniaja...
Andy10:51, 06.07.2021
Tego przystanku czyli Wojsław miało nie być na wyremontowanej linii, zamiast niego kolejarze proponowali przystanek z peronem na wysokości ulicy Krańcowej czyli tej od Korczaka do Navigatora, niestety urząd miasta zablokował ten pomysł
RMI12:21, 06.07.2021
I dobrze że zablokowali, bo jaki jest sens przystanku który znajduje się na 3km od dworca głównego?
3km można spokojnie przejść na piechotę w pół godziny
TBG19:08, 06.07.2021
Zablokowali ale z innego powodu, uśmiałem się jak koń jak czytałem uzasadnienie stanowiska urzędu miasta w Mielcu
Heh11:25, 06.07.2021
Przecież jest tam sygnalizacja świetlna - w czym problem. Uruchomią linię kolejową i wystarczy zerknąć na sygnalizator - czerwone, nie jedziesz. Ot cała filozofia... zginiecie za niedługo od tego wszechobecnego bezpieczeństwa wszystkiego i ciągłego dążenia do doskonałości... najlepiej nie wstawać rano z łóżka, będziecie bezpieczni pod kołdrą...
Rogatki11:32, 06.07.2021
...i szlabany też będą. Pewnie lamentuje mama Brajana i Dżesiki, już niedługo do piaskownicy dzieci też nie będą chodzić bo zarazki i bakterie, można zginąć.
Adam20:02, 06.07.2021
Ale narazie drogi sebo rogatek nie ma a pociągi jeżdżą. Przystanek w tym miejscu to poroniony pomysł, jedyny przystanek między Rzemieniem a Mielcem powinien znajdować się na strefie przy ul inwestorów.
Goździk27129313:19, 06.07.2021
Zjazd z peronu jak i cały peron został zrobiony zbyt blisko przejazdu kolejowego i z tego cały problem, ale jakby zrobili go ciut dalej to by ludzie narzekali, że zbyt daleko jest do peronu na przystanku kolejowym. Niektórzy też krytykują, że przystanek powinien się nazywać "Mielec-Wojsław" zamiast "Wojsław" (analogiczna sytuacja na Rzochowie), ale to decyduje o nazwie Rada Miejska, która potem taki wniosek przesyła do PKP PLK S.A. Po prostu ekipa robiąca przejazdy kolejowe nie zgrała się z ekipą robiącą przystanki kolejowe. Mam nadzieję, że ten problem częściowo rozwiąże uruchomienie rogatek, a tam potrzeba zamontowania szalabanów do napędów rogatkowych.
Goździk27129313:24, 06.07.2021
Do tego faktycznie dochodzi też to, że przystanek pierwotnie (dokumenty przetargowe z 2017 roku) miał być nie przy ulicy Witosa zlokalizowany, ale przy ulicy Krańcowej i Wiosennej, o czym ktoś z moich przedmówców już tu wspomniał.
Maryjan09:33, 08.07.2021
Wszystkie perony są podobnie usytułowane przy drodze jak Wojsław np. Pustynia peron na łuku przy drodze, Dąbie koło Dębicy w Tuszymie zaraz przy drodze wojewódzkiej - wszystko co na peronie ogranicza widoczność. Na drodze przy przystankach będą systemy przejazdowe. Dziwi mnie, że w Rzemieniu na drodze (na torfy) w projektowanej stacji Rzochów jest przejazd niestrzeżony przy 120.km/h, lokomotywy luzem już dzisiaj mogą jechać 90 km/h o czym nie każdy wie.
ja pier....15:55, 06.07.2021
Ale macie problemy. Masa mongołów jeździ z nadmierną prędkością, wyprzedają na ciągłej, z telefonem w przy uchu i powodują śmiertelne wypadki a Wy się produkujecie o przejazd, który i tak będzie strzeżony. Żadne przestawianie ogrodzenia i cuda na kiju nie zastąpią zdrowego rozsądku i wyobraźni. Pozdrawiam
Goździk27129320:39, 06.07.2021
Masz rację. I to niezależnie czy to jest przejazd kolejowy, skrzyżowanie dróg (niezależnie czy to jest rondo, sygnalizacja świetlna czy zwykłe) czy droga z dwiema ciągłymi, z jedną ciągłą czy przerywana. A co do przejazdów kolejowych to jak ktoś napisał na SkyscryperCity.com to "nie ma przejazdów strzeżonych i niestrzeżonych, bo przed ludzką głupotą nic nie ustrzeże".
peron od torów?10:22, 07.07.2021
Rewelacja! To po co przystanek?
Ghh18:12, 07.07.2021
I nawet od września nie będzie jeździł pociąg to po gówno przystanki zrobili
11 1
I właśnie dlatego są wypadki bo nikt nie zwraca na to uwagi. A widoczność ograniczona niestety przejazd strzeżony i po sprawie .🤣
12 1
Chyba ty...
6 0
Od 1 września będzie musiał... 🤦♂️