Zamknij

Radni proponują: Wydział Komunikacji czynny do 22

05:58, 11.02.2020 K.S Aktualizacja: 09:17, 11.02.2020
Skomentuj

Przedłużenie godzin pracy Wydziału Komunikacji do godziny 19, a chwilę później wręcz do 22 z podziałem dwie zmiany - to zaskakujące i bardzo stanowcze propozycje radnych powiatu mieleckiego mające pomóc w rozwiązaniu problemu długich kolejek w Wydziale Komunikacji.

Kryzys w Wydziale Komunikacji mieleckiego starostwa wciąż trwa. Starosta przyznaje, że samorząd ma z tym duży problem i zapowiada utworzenie kolejnych stanowisk do obsługi petentów. To nie stanie się jednak z dnia na dzień - końcem stycznia starosta wspomniał o około dwumiesięcznym okresie - CZYTAJ WIĘCEJ

Tymczasem radni powiatu mieleckiego także zainteresowali się sprawą i apelują o wdrożenie konkretnych rozwiązań, które ich zdaniem poprawią sytuację.

Radny powiatowy Antoni Skawiński złożył wniosek do Zarządu Powiatu o usprawnienie Wydziału Komunikacji między innymi poprzez wprowadzenie wstępnego okienka, które weryfikowałoby prawidłowy komplet dokumentów. – Dzieje się tak, że ktoś ostoi się w kolejce, przyjeżdża któryś raz i okazuje się, że brakuje jakiegoś dokumentu. Nie każdy zawsze to sprawdza. Dobrze by było, żeby ktoś kto decyduje się na stanie w kolejce w danym dniu wiedział, że załatwi sprawę – mówi.

Skawiński proponuje też przeniesienie punktu odbioru praw jazdy do innego obiektu. O takim rozwiązaniu wspominał już wcześniej w rozmowie z dziennikarzami starosta Stanisław Lonczak. Taki scenariusz jest zatem brany pod uwagę, jednak nic nie wskazuje na to, by miało się to stać pilnie w najbliższym czasie.

Radny chciałby też, żeby „do czasu likwidacji kolejek, wydłużyć czas pracy od godz. 7:00 do 19:00” oraz wprowadzić pracę w soboty w godzinach od 7:00 do 15:00. Zaapelował też o zwiększenie liczby pracowników rejestrujących pojazdy – chociażby poprzez przeszkolenie w tym zakresie pracowników innych wydziałów starostwa. 

Co ciekawe z podobnym wnioskiem - choć idącym jeszcze dalej - zwrócił się radny Stanisław Kagan. Zaproponował bowiem wprowadzenie systemu dwuzmianowego: od godz. 6:00 do 14:00 i druga zmiana od 14:00 do 22:00. W jego ocenie to powinna być normalna procedura w tak kryzysowej sytuacji, której w żaden inny sposób jak widać nie da się rozwiązać.

Czy wydłużenie czasu pracy Wydziału Komunikacji to dobry pomysł? Zachęcamy do kulturalnej i merytorycznej dyskusji z komentarzach.

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(85)

aloalo

36 1

nie ma się co martwić - mamy Komórke w Starostwie od Zarządzania Kryzysowego coś wymyśli ... 06:09, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

ertert

89 1

Jestem za pracą od 7-19 ale do 22 też może być, widzę jednak że radni czytają to co mamy do powiedzenia, i dobrze. 06:17, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PodatnikPodatnik

6 75

Ile płatna druga zmiana 100 za godzinę?? 06:51, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do POdatnikdo POdatnik

63 2

Za prace na drugiej zmianie dostaniesz co do złotówki dokładnie tyla samo co na pierwszej drogi Urzędniku, co w tym złego? , taki model działa w całej Polsce 07:51, 11.02.2020


N.N.N.N.

35 7

Wydział czynny do 22:00, a okienka koników czynne całą dobę. 07:02, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PinokioPinokio

0 0

Przecież i konik musi z czegoś żyć i co w tym złego. 21:35, 12.02.2020


Admin Admin

102 2

Również jestem za tym aby wydział komunikacji pracował na dwie zmiany. 07:06, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NinaNina

11 99

A ja uważam że nie powinien urząd tak długo być czynny. To jest urząd. Trzeba znaleźć inne rozwiązanie. Zwiększyć liczbę stanowisk, to taki sam skutek jak zatrudnienie ludzi na 2 zmiany. Może być do 17.00, ale nie do 22.00. I chyba zlikwidować numerki. Kolejka i kto pierwszy. A nie zarezerwowane na cały rok kolejki. 07:26, 11.02.2020

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

dziobakdziobak

60 1

urząd jest dla ludzi, a nie ludzie dla urzędu; wiele osób pracuje wyłącznie na pierwszą zmianę więc powinna mieć możliwość załatwienia sprawy po pracy, to powinien być standard przynajmniej 2x w tygodniu dłuższa praca wszystkich urzędów 07:34, 11.02.2020


hitmanhitman

48 1

Dlaczego urząd nie może długo pracować? Urzędy są dla ludzi, tylko w Polsce tak się utarło że urząd jest dla urzędasów aby mieli ciepłą posadkę i pod ich wygodę wszystko wraz godzinami pracy. Za darmo nie obsługują. Nie potrafili od lat ogarnąć w normalnych godzinach to niech pracują na 2 zmiany. Po drugie chyba nigdy kolejki nie rezerwowała przedmówczyni internetowo jak twierdzi rok do przodu zarezerwowane. Maksymalnie można miesiąc do przodu i dziennie jest limit kilka osób 07:54, 11.02.2020


MareczekMareczek

37 0

Ty słyszysz co Ty mówisz? A co to jest urząd?, Czym się różni od np. sklepu Biedronka, czy pierwszej lepszej fabryki? Co to znaczy że nie może być czynny do 22 ???? We łbach się już całkowicie po przewracało!!! 10:22, 11.02.2020


aleale

0 7

Ale tu chodzi także o dostępność lokalową, pomyśl chwilę. Przecież nie będą rejestrować na korytarzu! 18:56, 11.02.2020


dziobakdziobak

5 0

wprowadzenie dwóch zmian pozwoli efektywnie wykorzystać lokal i kompy, urząd i tak jest faktycznie czynny tylko do 15,00, po 15 urzędnicy maja czas na sprzątanie biurka; po prostu w połowie dnia następowałaby zmiana pracownika na stanowisku, jak w sklepie na kasie 21:14, 11.02.2020


werawera

15 61

Uważam, że urząd nie powinien być czynny do 22.
Może warto sprawdzić wydajność pracowników? Ile średnio osób jest przyjmowanych dziennie? Może czas się wziąć za niektórych którzy znaleźli ciepłe posadki i się nie przemęczają a inni ciężko za nich nadrabiają?
07:51, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

,,,,,,

0 0

jak dla mnie mogą robić 3 zmiany żeby tylko kolejek nie było !!!! 11:57, 12.02.2020


obiektywnyobiektywny

198 9

Kto jest za tym żeby starostwo pracowało na 2 zmiany łapa w górę :) 08:20, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

obiektywnyobiektywny

0 1

A kto jest za tym żebym pociągnął gałę łapka w dół :) 15:58, 16.02.2020


w koncuw koncu

51 1

dobra decyzja wdrazac nie dyskutowac skupiac sie na innych problemach panowie radni do roboty w koncu sie wziasc.
08:28, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

voltvolt

64 1

Świetny pomysł z okienkiem weryfikacyjnym. Zmniejszenie ludzkiego stresu jest bezcenne, nie każdy ma talent do dokumentów. 08:30, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ten tegoTen tego

7 21

Skawinski z PISu mogl to zmienic gdy rzadzili bo też był problem. Numerki są więc po co zatrudniać ludzi uszczelnić system rezerwacji i np 2 osoby pracuja po poludniu 09:16, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

da sieda sie

1 1

ma racje. jak pisza inni do rezerwacji dodac nr rej albo np VIN, czas na obsluge skrocic do 20 minut. Po poludniu 2 osoby wystarcza bodo tej 19 obsluzonych zostanie ponad 20osob dziennie. Nadal uwazam ze system jest *%#)!& bo po co pisac podanie i przepisywac dane z umowy!!! Dlaczego dow rej nie moge dostac do domu, na poczte??? 21:30, 11.02.2020


GG

33 1

Na bilecie z automatu powinien być numer rejestracyjny samochodu właściciela samochodu. To by ukróciło działalność „koników”. 09:18, 11.02.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

WitWit

1 7

A konik ma spisane numery co mu właściciele pojazdów podali.?? 10:18, 11.02.2020


lejzalejza

7 1

Przyjechałem zarejestrować pojazd. Więc nr rejestracyjny czego mam podać? 12:36, 11.02.2020


PatPat

4 2

VIN podasz, geniuszu. Na wszystko są sposoby, ale ty i urzędasy tego nie rozumiecie i dlatego jest dziadostwo. 15:32, 11.02.2020


Update kolejkowyUpdate kolejkowy

7 13

Byłem i załatwiłem sprawe w 15minut 40sekund tj. licząc czas od pobrania biletu do wyjścia ze starostwa. UWAGA: zapisałem się przez Internet miesiąc wcześniej (początkiem stycznia).... złożyłem wniosek o wymianę dowodu rejestracyjnego i miałem wcześniej przygotowany druk że strony starostwa. Podany czas zawiera opłacenie opłaty administracyjnej w maszynie. Teraz zapisałem się po odbiór stałego dowodu - znowu za miesiąc bo wcześniej brak wolnych miejsc (od 9marca są dopiero dostępne miejsca na rezerwacje biletu internetowa). Na ta chwilę to chyba jedyna opcja bez stania po kilka godzin w kolejce - rejestrować się z miesięcznym wyprzedzeniem....rozwiązanie słabe bo nie każdy może czekać 30dni żeby coś załatwić w wydziale komunikacji a o g.3 w nocy to ja wolę spać a nie stać w kolejce. Musza cos z tym zrobic urzednicy - nie tylko narzekać. 09:27, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RMRM

3 3

I myślisz że ludzie ze wsi to wszystko pojmą,oni inne wnioski bezbłędnie wypełniają...o dopłaty,ja też sprawę załatwiłem w 50 minut. 16:05, 11.02.2020


MielcokMielcok

2 22

jak ich ci urzędasy strzygą ...haha ...jak ja bym tam stał dłużej niż dwie godziny to bym znalazł wyjscie ..wszedłbym do tego pokoiku i powiedziałbym parę słów grzecznie ...tak jak na to ich zaangazowanie i praca zasługują ...ale wy możecie stać ....jesteście takim mięsem urzędniczym .... 10:03, 11.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

miśmiś

6 0

Wynocha stąd ! 17:31, 11.02.2020


Do MielcokDo Mielcok

6 0

Ale ty durny jesteś, że hej 19:41, 11.02.2020


MikiMiki

23 2

W galeri Navigator jest trochę lokali do wynajęcia. Jest Urząd Miejski to i może być i Starostwo 10:15, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

zoomzoom

30 8

Ten starosta nie radzi sobie z niczym. Gigantyczne problemy ze szpitalem, utrata dyspozytorni pogotowia ratunkowego, gigantyczne kolejki w Wydziale Komunikacji! Za chwilę pewnie będzie gigantyczne zadłużenie starostwa? Czy tak ma wyglądać "nowoczesne" zarządzanie przez PSL-owca?
A gdzie jest Kazimierz Gacek, popierający tą zmianę, pytam gdzie jest i co robi ten geniusz ekonomii? 10:20, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

onoono

7 3

Naród wybrał komunę .Naród ma komunę ! 12:40, 11.02.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


abcdabcd

33 3

Bardzo dobry pomysł. Ale to nie tylko Starostwo powinno pracować na dwie zmiany ale Urząd Miasta, Spółdzielnie i wszystkie takie placówki powinny pracować na dwie zmiany. Może nie koniecznie do 22 ale do 18 przynajmniej. 11:31, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ya8ku9za3ya8ku9za3

25 4

Temat idealny dla TV jak to urzędnicy z Mielca nie potrafią sprawnie obsługiwać. BTW niby czemu nie do 22.00 ? Urząd jest dla ludzi a nie ludzie dla urzędasów bo takie teraz maja myślenie. Jak nasi urzędnicy nie potrafią działać sprawnie i w miarę szybko obsługiwać tak żeby kolejki ubywały to niech siedzą do 22.00 szczerze mówiąc jeszcze na kurs kultury co niektórych obsługującym w U.K bym wysłał bo rozwalony na fotelu jak w klubie urzędnik średnio wygląda z podejściem "po co mi dupę zawracasz" i z pretensjonalnym podejściem noi zdawkowo się odzywający na odwal się .... 11:41, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MSAMSA

10 15

Pan Skawiński jest OK. natomiast brakuje Pana Tymuły wprowadzil sporo zmian w samym funkcjonowaniu jak również odnowil Starostwo przy Sękowskiego. Przeniósl pomnik wdzięczności tam gdzie tą wdzięczność mogą czerwoni oddawać czyli na śląsk. Zapewne gdyby do dzisiaj byl starostwa Tymuła doprowadzil by do końca swoje dzieło ale ci co oddawali cześć pomnikowi i jego ofiarodawcom ze wschodu w wyborach mu odebrali tą mozliwość. Jest jak jest wladza obecna nie potrafi wiele co do Wydziału Komunikacji bezsensowny jest pomysł rozdzielenia oddziału wydawania praw jazdy bo będziemy latać od Wicka do Wacka po mieście a problem jest gdzie indziej > Można przenieść górę starostwa działy nie związane z Wydziałem Kom. w inny rejon miasta.Można tez sprawdzić bez problemu ilu klientów jest i bylo obsłużonych przez dział rejstracji.Myślę że są rozwiązania i możliwość poprawy funkcjonowania i tak jak ktoś już pisał wprowadzić np. dwie osoby wstępnie weryfikujace dokumenty itp. 12:01, 11.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

voltvolt

0 0

"Można przenieść górę starostwa działy nie związane z Wydziałem Kom. w inny rejon miasta" Nie można przenieść bo utracimy dotację unijną na niepełnosprawnych, tylko nie wiem czy jej nie dostaniemy czy też dostaliśmy już i będziemy musieli oddać. 13:24, 11.02.2020


voltvolt

0 0

Dokładnie to o projekt windy mi chodzi. 13:24, 11.02.2020


PatologiaPatologia

11 2

Tak dlugo to w zadnym mieście się noe czeka jak w tym SzMielcu 12:06, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do zoomDo zoom

15 14

Zadłużenie szpitala rośnie bo PIs daje pieniądze na łapówki wyborcze zamiast na ochronę, zdrowia. Rząd wprowadza dodatkowe obowiązki informacyjne dla kupujących samochody stąd więcej ludzi w wydziale komunikacji. Jeżeli Lonczak źle rządzi to dlaczego w 95% szpitali w Polsce rośnie lawinowo zadłużenie. Rząd dal powiatowi subwencje na oświatę ale i tak brakło 10 mln do płac nauczycieli. Ale to nie wina Rządzących tylko PSL. Ogarnijcie pisowskie trolle. 12:53, 11.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mielcokmielcok

4 3

To wina wydziału komunikacji że w szpitalach są chorzy coś ci się pomieszało. 16:01, 11.02.2020


MareczekMareczek

4 2

Zadłużenie Szpitala rośnie bo jest niekompetentny zarządca. Dopuki się nic nie zmieni w tym temacie, doputy zadłużenie będzie rosło. 17:47, 11.02.2020


IglcokIglcok

20 1

Przenies urzędników z Wyspiańskiego, którzy maja czas na papieroska obok windy. Skoro nie maja nic do roboty, oprócz palenia paierosków, to jazda, przeszkolić i na Sękowskiego. Będą płakać za Wyspiańskiego, ze hej. Komunikacja to taki "obóz" urzedniczy. Niejednemu urzednikowi i urzędniczce strach zagląda w oczy, gdyby mial tam sie przenieść. Prosze radnych o przeczytanie powyższych komentarzy i wyciągnięcie odpowiednich wniosków. Skoro urzęnicy mają czas na papieroska w godzinach pracy (tusze, że nie nalezy to do ich obowiązków, co panie starosto?), to albo zwolnić, albo do komunikacji!!! 13:12, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adiadi

9 0

Tylko, że w galerii w tym stanowisku UM to nic nie można załatwić. Po co tam Ci ludzie siedzą jak tam tylko meldunek można załatwić? Jest tyle spraw które ludzie starają się załatwić i żeby je załatwić muszą brać dzień wolny od pracy. Stanowisko w galerii powinno mieć szersze kompetencje w tedy ma sens, a w takim kształcie jak obecnie do likwidacji, do przeniesienia do UM i powinny być 2 zmiany również w UM od 8 do 16 i od 16 do 20.00. 13:51, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

adiadi

22 2

Świetny pomysł z tymi sobotami i 2 zmianami w starostwie. Urząd jest dla obywateli nie odwrotnie. 13:52, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KlientKlient

18 2

Jak najbardziej 2 zmiany. Urząd jest dla ludzi. 14:57, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LL

18 3

Ja bym zaproponował nie do 22 ale "barowe" do ostatniego klienta. Nagle mogłoby się okazać, że jednak da się sprawnie sprawę załatwić. 15:42, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZawiszaZawisza

18 3

Nie widzę przeciwskazań do pracy na 3 zmiany cala strefa ryje na 3 zmiany plus soboty i niedziele to jaki problem 24 na dobę 7 dni w tygodniu 16:28, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stock55stock55

12 8

Ten Starosta to do niczego sie nie nadaje ,może tylko do plewienia buraków,bo wszędzie jest wielki bałagan 16:50, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BałaganBałagan

4 7

Wszędzie bałagan a największy w twoim łbie. 17:14, 11.02.2020


askaaska

11 2

Proponuję zwiększyć obsadę pracowników, bo nie wszystkie stanowiska są zajęte. Jeśli będą wydłużone godziny pracy, ale ilość pracowników się nie zmieni, to i tak nie obsłużą więcej petentów.
17:02, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PolakPolak

10 0

Jak już pisałem - wnioskować o wycofanie ograniczeń na pieczątki z przeglądów technicznych wprowadzone przez poprzednie władze celem szukania pieniędzy u kierowców. Przy wykorzystaniu wolnej strony - tj 6 pieczęci wymiano dowodu rejestracyjnego nie co 6 lat a co 12 lat - każda wymiana to co najmniej dwie wizyty w starostwie a to zmniejsza się ilość klientów o 30 procent - problem kolejek zniknie. 17:30, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PetentPetent

12 2

Wiekszosc urzedow powinno miec chociaz dwa dni z druga zmiana. Ktos pracujacy tylko na jedna zmiane nie moze nic zalatwic bez brania urlopu. Bardzo dobry pomysl !!! 17:50, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Myślenie jak za komuMyślenie jak za komu

3 1

Mamy rok 2020, a myślenie jak za komuny. Wiem że system do odbierania prawda jazdy istnieje ale to jest atrapa, to rozwiązanie w ogóle nie działa. Zlecić zrobienie systemu od obsługi komuś kompetnetnemu, a nie amatorom, powiedzieć żeby było przydzielanie godzin, wysyłanie sms, emaili, i tak dalej. Wtedy każdy byłby wrzucany do kolejki na liście, dostawałby termin w jakim ma się stawić. Tylko trzeba to zrobić z głową i przez kogoś kto zajmuje się takimi rozwiżaniami. Dla przykładu w Centrum Medycznym na strefie, jest jakiś system ale też beznadziejny, bierzesz kwitek, jesteś w kolejce ale to też działa topornie. To powinno być na zasadzie systemu operacyjnego, dziennika zadań, systemów RTOS, rozbudowane o lepiej zorganizowaną rejestracje, żeby to było można zrobić z domu, a potem żeby było wiadomo gdzie i kiedy masz iść. Na pewno są firmy którzy za odpowiednią sumę by podjęli się tego zadania. I w perspektywie czasu może by to było tańsze niż zatrudnianie kolejnych ludzi. 18:01, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

sisisisi

0 1

Fantazje to ty masz. Masz wogóle pojęcie o czym piszesz bo wydaje mi się że chyba nie . Piszesz bo gdzieś coś zasłyszałeś, piszesz że może ktoś za kasę napiszę jakiś system.Coś byś chciał a nie masz pojęcia o czym piszesz. Kolejne pisanie bez konkretów. Jak chcesz coś w zyciu osiągnąć "zakozaczyć" to kup sobie BMW.
22:52, 11.02.2020


econimceconimc

11 1

ten "beton" w tym wydziale był stworzony przez pana kierownika "K".... , 0 pomocy z strony "urzedasa" tylko milion problemów.. 18:04, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GhGh

2 1

Dwie zmiany i kolejne miejsca pracy dla pociotków 19:19, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KrisKris

6 3

A ja proponuję uzależnić płacę urzędnika WK / premię/ np , od ilości obsługiwanych klientów i dla chętnych, którzy mają ochotę zostać dłużej w pracy -adekwatne wynagrodzenie . Może nie trzeba wprowadzać nic na siłę , każdy kto będzie miał ochotę , za odpowiednie pieniądze, sam chętnie zostanie po godzinach. Druga sprawa to branie po kilka numerków przez jedną osobę / dla siostry czy szwagra/. To błędne koło i robienie sztucznego tłoku. Jedna osoba =jeden numerek , koniec i kropka . Niech każdy "sprawiedliwie " ruszy tyłek . Pozdrawiam Urzędników i Petentów!!! 19:27, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

mielecpanymielecpany

6 0

Odkąd wprowadzone zostały tak zwane numerki w celu zniwelowania kolejki - zrobił się większy bałagan niż był . Dawniej człowiek wiedział za kim jest w kolejce - teraz jeden wielki bałagan . Numerki są dla uczciwych ludzi powiedział mi oczekujący. 19:33, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

rikiriki

5 6

Kolejki w wydz.komunikacji to nie tylko problem Mielca. Ruszcie tyłki do innych miast to się przekonacie. Skąd tyle złośliwości u komentujących? Wszak większość z Was to praktykujący katolicy! 19:42, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZawiszaZawisza

1 1

Nie był bym taki pewny czy to katolicy bo to że na składkę daje to jeszcze nie katolik myśli że forsa do nieba sobie drogę odkupi 20:11, 11.02.2020


KonikKonik

6 2

Szykuje sie praca na dwie zmiany ;) 20:30, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FFFF

11 1

Skoro biblioteka może pracować światek piątek i niedziela to dlaczego taki urząd gdzie są cały czas kolejki i trudno załatwić cokolwiek, nie może mieć wydłużonych godzin pracy!!! A sobota to co? biblioteka jest czynna nawet w niedzielę, można?
Każy kto chce coś załatwić w wydziale musi brać urlop!!! SKANDAL! 21:02, 11.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PinokioPinokio

0 0

To po co masz urlop: na wypoczynek 14 dni reszta to na wesele, chrzciny, skok w bok, rejestracja pojazdu, itd. Pozdrawiam. Przyjdz o 14 załatwisz wszystko bez kolejki. 21:47, 12.02.2020


z.z.

7 2

Za urząd odpowiada kierownik. Jeśli sobie nie radzi to zwierzchnik takiego kierownika powinien dać mu ostrzeżenie, naganę, podziękować za pracę i wyznaczyć następnego. Najlepszymi doradcami jak zmniejszyć ten bałagan, czy go zlikwidować są sami urzędnicy z wydziału komunikacji. Myślę, że perspektywa 2 zmian, czy praca do 22 ej to dobre argumenty by się postarali .
Stanie w kolejce w 21 wieku od północy jest tak chore, że daruję sobie komentarze.
Numerki nie działają, system w internecie także. Dobry pomysł z okienkiem do sprawdzania dokumentów. Ale w internecie także można przygotować instrukcję. Np. Karta pojazdu, przy wymianie dowodu rejestracyjne, tu nie każdy pamięta by to zabrać ze sobą. Czas to pieniądz, a ten urząd go ludziom marnuje jak mało który. W Gminie Mielec sporo się zmieniło na plus. Urzędnicy się bardziej starają. Ale bez nacisku z góry nic się nie zmieni. 21:20, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pawbeg Pawbeg

4 2

Pierwsza rzecz to praca na dwie zmiany, druga to efektywność urzędników, a trzecią to sama organizacja pracy choćby sama płatność. Urzędnicy mają na biurkach terminale ale mimo to drukują kartki i odsyłają petentów do oplatomatu. A to przecież czas i środowisko. Ale przecież najpierw terminal trzeba umieć obsłużyć i z tym jest problem. Praca na dwie zmiany jak najbardziej efektywne wykorzystanie lokalu i sprzętu a co do zasobów ludzkich to jest ich w starostwie sporo. W każdym pokoju pracuje się jak za komuny powoli państwo poczekają bo ja z koleżanką kawę piję lub o zakupach rozmawiam. Itp. Tylko się efektywności procesów administracyjnych przyglądnąć i może się okazać że to samo można zrobić zasobami 40% mniejszymi. 23:43, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Pawbeg Pawbeg

3 0

Można by było te placówkę sprywatyzować jak schronisko. Tam też był spory problem z funkcjonowaniem a po przejęciu w prywatne ręce pełen zachwyt bo zaczęło działać i nawet zarabia. To może to samo trzeba zrobić z WK. Wtedy efektywność wzrośnie bo zostaną ci co chcą pracować a nie ci których rzedzacy zatrudnili przez lata funkcjonowania starostwa. 23:47, 11.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XDXD

5 2

Proponuję pracę starostwa na 3 zmiany, z dedykacją dla tych którzy stoją pod drzwiami od 24 ? 08:10, 12.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

majkmajk

6 0

a moze przy wybieraniu bilecika wpisywac numer rejestracyjny poj.rejestrowanego ukrócilo by handel 09:48, 12.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ell@Ell@

0 1

Uważam, że wszystkie urzędy powinny pracować na dwie zmiany.
Nie potrzebne by były taki budynki, mniejsze koszty utrzymania i większa dostępność dla petentów. I chętnych do pracy w urzędach byłoby zdecydowanie mniej.... Nie potrzeba by było brać urlopu na rejestrację pojazdu w chorym urzędzie Pana K.
16:00, 12.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ELL$ELL$

0 1

"Złoty Pomysł "Urzędniki pod parasolem :)po taniości , w końcu płacimy na nich podatki .Ell@ zamień się z nimi ( urzędnikami ) niechby na Ciebie płacili ;)i mieli by prawo wylewać stek obelg ...bo płacą podatki .
Zawsze po drugiej stronie jest człowiek ! Pamiętaj 20:35, 12.02.2020


wojtekwojtek

1 0

Tak niekompetentnych urzędników jak w wydziale komunikacji trudno odszukać w Polsce. Totalny brak informacjii .Powinny być wykazy dokumentów potrzebnych do złożenia , w sposób czytelny i miejscu
łatwo dostępnym. Określić należy ilu petentów w danym czasie można obsłużyć ,aby nie tworzyły się kolejki .Z petentami należy umawiać się na odpowiednio wyznaczoną godzinę aby inni nie marnowali czasu.Umawiać sie należy na telefon . Przecież starostwo zatrudnia stażystów czy oni są tylko do robienia kawy etatowym pracownikom. Niech zajmą się telefoniczną rejestracją i informacją dla petentów 19:33, 12.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LaikLaik

2 0

Dobudować z cztery piętra w Starostwie. 20:04, 12.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Obserwator ...nie tyObserwator ...nie ty

0 0

Tęgie głowy Ci radni wnioskodawcy ! 5 lat minęło im ..... i odważyli się, postawić wniosek iż może by zwiększyć zatrudnienie w Starostwie . Czy to troska o ludzi ?, czy przyznanie się do błędu ....jakim było zakup "Elektronicznego Systemu Kolejkowego "nie zwiększając zatrudnia .
Panie Starosto ! Pan sobie z tym poradzi ;)? 20:24, 12.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do WojtekDo Wojtek

1 0

Wojtek !! Brawo ? Też jesteś radnym ?:) ....to na Starostę ....;) 20:27, 12.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ELL$ELL$

0 0

"Złoty Pomysł "Urzędniki pod parasolem :)po taniości , w końcu płacimy na nich podatki .Ell@ zamień się z nimi ( urzędnikami ) niechby na Ciebie płacili ;)i mieli by prawo wylewać stek obelg ...bo płacą podatki .
Zawsze po drugiej stronie jest człowiek ! Pamiętaj 20:36, 12.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ell@Ell@

0 0

Pamiętam, szkoda, że większość urzędników nie pamięta jaką pracę wybrali i zdarzało się przelewanie własnych frustracji na petenta... Praca w urzędzie to służba. A za pracą w urzędach nie zawsze idą kompetencje...
I nie wylewam obelg, ja naprawdę uważam, że urzędy powinny pracować na dwie zmiany. Co niby stoi na przeszkodzie? W ilu budynkach już mamy urząd miasta? W ilu starostwo? Mieszkańcom też byłoby wygodniej. Wszystko puchnie w oczach, skoro potrzebne są nowe budynki to zatrudnienie wzrasta. Kiedyś wydział komunikacji był w paru pokojach, a teraz ile zajmuje miejsca? A ja żeby przerejestrować samochód, to wolny termin podaje mi na 6 marca....paranoja. Gdybym chciała się zamienić, to już dawno bym to zrobiła. Działam na własny rachunek i dobrze mi z tym. 09:15, 13.02.2020


aaaaaa

0 1

No przecież, jeżeli będą pracować na 2 zmiany tzn. połowa pracowników na I zmianę i druga połowa na II zmianę, to kolejki wydłużą się o drugie tyle, bo interesantów będzie tyle samo, a pracowników mniej. Tyle tylko, że interesanci będą mogli stać w kolejce nie do 15.30 a do 22.
07:58, 13.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DeonDeon

1 0

Ale nie będziesz musiał brać dnia urlopu by coś załatwić. 09:17, 13.02.2020


MieszkankaMieszkanka

1 0

Zgadzam się w stu procentach z osobami popierającymi pracę w urzędach na dwie zmiany. Wystarczyłoby nawet do 18. Jeśli ktoś pracuje tylko na 1 zmianę, by cokolwiek załatwić musi wziąć dzień wolny. Nie każdy pracodawca jest skłonny udzielać wolnego na załatwienie sprawy w wydz. komunikacji 2-3 razy. Bo akurat się nie udało dostać. Temat ten dotyczy jednak nie tylko wydziału komunikacji. Inne urzędy państwowe również powinny być tak czynne, przynajmniej 2 razy w tygodniu. Jeśli są czynne np. do 15:30 to i tak nie ma szansy czegokolwiek załatwić, zanim ktoś dojedzie np. że strefy. Trzeba wyjść naprzeciw mieszkańcom, a nie tylko cieszyć się, że ma się ciepła posadkę a ludzie niech stoją w kolejkach 22:53, 13.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

brawobrawo

2 0

urząd jest dla ludzi, a nie ludzie dla urzędu ..Brawo radni 06:33, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

batmanbatman

2 0

opracować druk i wszystko listownie jak w innych krajach ue, bez stresu i kolejek 20:14, 14.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

andrzej andrzej

1 0

drodzy państwo ,
trzeba zatrudnic z dwóch pracowników
i po sprawie i nie ma potrzeby dwóch zmian,
wtedy szło by dużo dużo sprawnie 08:00, 15.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

werwer

1 0

Super pomysł, popieram 21:46, 16.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%