Zamknij

Starosta o wydziale komunikacji: to był błąd

12:20, 06.02.2020 K.S Aktualizacja: 12:43, 06.02.2020
Skomentuj

Błędem starosta powiatu mieleckiego Stanisław Lonczak określił decyzję poprzedników dotyczącą przeniesienia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej do budynku starostwa przy ul. Sękowskiego, gdzie funkcjonuje wydział komunikacji. - Bardzo by nam się przydał cały budynek na potrzeby wydziału komunikacji - ocenia.

Nieustające oblężenie wydziału komunikacji – miejsca, w którym mieszkańcy Mielca i powiatu mieleckiego rejestrują nowe pojazdy sprawia, że potrzebne są kolejne działania na rzecz usprawnienia funkcjonowania tej jednostki.

- Przyznaje, że mamy z tym duży problem - mówi Stanisław Lonczak, starosta powiatu mieleckiego. Wydawało się, że sytuacja tam się już stabilizuje. Wprowadziliśmy tam pewne rozwiązania motywujące po to, żeby zwiększyć wydajność, uprościć pewne tematy i przesuwać zlecanie rejestracji pracownikom, którzy mają inne czynności, ale okresowo mogą przejść do rejestracji pojazdów – mówi.

- Deklarowałem i dalej deklaruję utworzenie dodatkowych stanowisk do obsługi petentów, szczególnie mam na myśli rejestrację pojazdów. W najbliższym czasie, myślę, że nie dłuższym niż 2 miesiące te stanowiska będą dostępne – dodaje starosta. Chce on także przygotować odrębne stanowisko dla firm zajmujących się rejestracją większej liczby pojazdów - np. salonów samochodowych, bądź komisów, by te nie zajmowały miejsca w kolejkach dla mieszkańców. 

Lonczak odnosi się też do decyzji zlokalizowania Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej na piętrze obiektu przy Sękowskiego. - Był tu popełniony błąd, bo bardzo by nam się przydał cały budynek na potrzeby wydziału komunikacji – mówi starosta.

Nie zmienia to jednak faktu, że dzisiaj wycofanie się z tej reorganizacji nie wchodzi w grę. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna funkcjonuje już przy Sękowskiego pełną parą, a ponadto starostwo otrzymało dofinansowanie na budowę windy przy budynku – właśnie na potrzeby poradni. Rozważany jest natomiast pomysł, by do starostwa przy ul. Wyspiańskiego przenieść np. odbieranie prawa jazdy czy inne czynności realizowane przez wydział. Przy Sękowskiego zostałoby wówczas tylko rejestrowanie pojazdów, dzięki czemu można by zwiększyć liczbę stanowisk.

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(46)

sdsdsdsd

49 14

sam zrób lepiej a nie tylko poprzedników atakujesz 12:44, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Lepiej Lepiej

16 18

Czy stwierdzenie,że przydałby się cały budynek na potrzeby wydziału komunikacji to tak duży atak na poprzedników. No ale nie można zwracać uwagi na działania poprzedników, bo tylko oni wszystko robili doskonale. Wielkie mniemanie mają o sobie poprzednicy. 13:33, 06.02.2020


reo

ewaewa

60 7

Stanowisk kilka a przyjmują dwie osoby. ŚMIESZNE. 12:58, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DjdedDjded

48 1

Będzie kiedy tam porządek końcu? 13:10, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hydrohydro

58 7

No czekamy na optymalizację osługi mieszkańców, tylko błagam, prosze skończyć już z tą retoryką zrzucania winy na poprzedników, mnie to guzik obchodzi jako mieszkańca, podjął się Pan pracy, to teraz trzeba zmierzyć się z wyzwaniami , kropka. 13:29, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REWIZORREWIZOR

35 4

Drogi Panie Starosto.
Gdzie pan zamierza upchnąć wszystkie samochody pracowników urzędów; powiatowego, miejskiego, zespołu szkół, przychodni zdrowia, szpitala, komendy policji oraz petentów tychże instytucji? Domagamy się budowy nowoczesnego, piętrowego parkingu przy ul. Żeromskiego, a także zmiany organizacji ruchu ul. Kędziora na jednokierunkową, począwszy od bloku Kędziora nr 2, a skończywszy na ul. Pułaskiego nr. 4. Zmiana ta pozwoli wygospodarować doraźnie miejsca do parkowania samochodów i uporządkuje bazład komunikacyjny oraz poprawi bezpieczeństwo ul. Kędziora i Pułaskiego. 13:35, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RMIRMI

13 0

A mieszkańcy bloków przy tych ulicach nie mają gdzie postawić samochodów. Niektóre auta stoją na chodnikach całym obwodem. Piesi nie mają nawet jak przejść. Trzeba schodzić na ulicę i za to nie ma mandatów. 14:56, 06.02.2020


voltvolt

25 3

Sami widzicie żemieleckie hejterskie darcie ry ja na urzędników jakie to darmozjady i jak to trzeba ich pozwalniać i pozabierać im wypłaty jest bezzasadne *%#)!& oraz jest to celowe działanie dla poprawienia humorów opozycji odsuniętej od władzy. PIS chciał dobrze, Tymuła chciał dobrze, nie wyszło? Trudno trzeba szukać rozwiązania dalej. Może to jest ten czas kiedy trzeba oddać stare budynki na potrzeby takich właśnie przychodni i innych instytucji pozasamorządowych i zainteresować się działką za starym cmentarzem. Na tej działce spokojnie zmieści się parking oraz budynek w którym upchniemy urząd miejski, starostwo i jeszcze miejsca zostanie na inne miejskie instytucje. Fakt to będzie kosztować ale jak ktoś wczoraj napisał po to oni tam są żeby zrobić nam mieszkańcom dobrze. 13:51, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ssdsssds

34 0

a jest utworzony nowy etat wicedyrektor w komunikacji??? bedzie na okienku przyjmował zeby szybciej obsługa szła? 14:30, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

na wyspiańskiegona wyspiańskiego

33 2

przecież tam nie ma żywcem gdzie auta postawić żeby załatwić TERAZ jakąkolwiek sprawę w UM/Starostwie/Policji czy Przychodni nr 4 !!! A ON chce tam przenieść część spraw wydziału komunikacji ... Chłopie przestań narzekać na poprzedników i weź się za ROBOTĘ ! Znasz takie powiedzenie : nie ważne jak mężczyzna zaczyna ale ważne jak kończy .... to żeby Ciebie ludzie nie zapamiętali że zostawiłeś po sobie większy syf niż wziąłeś po poprzedniku.
To co się wyprawia w Wydziale Komunikacji to już nawet śmieszne nie jest, tylko żałosne.... Przyjechała by tam jakaś TV z TVNu czy Polsatu i Wam wstydu na cały kraj narobiła to może byście przejrzeli na oczy a tak to szkoda naszego bicia piany bo Wam i tak to zwisa....
PS. Uszczelnił żeś Pan już porządnie po raz trzeci te fundamenty czy dalej Panu woda cieknie w piwnicy /archiwum ? 14:48, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

marwomarwo

12 3

Przecież ten czlowiek nie ma pojęcia o rządzeniu powiatem.W Radomyślu był kapciowym burmistrza R. Tylko obsadzanie stołków w mieleckim lecznictwie swoimi arbuzami, a Mielec to on ma w dalekim poważaniu.Tyle w temacie. 15:19, 06.02.2020


MałyMały

31 1

Kiedyś przyjeżdżało się na dworzec autobusem i dalej pieszo, lub mks-em. A dzisiaj wygodnictwo - a przecież można się przejść 100 czy 200 metrów dla zdrowotności. Niektórym zwłaszcza młodym marzy się parking - najlepiej na korytarzu (prosto w drzwi) 14:56, 06.02.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

racja Małyracja Mały

2 8

taaaaaa , masz rację "kiedyś" to się też furmanką jeździło 15:02, 06.02.2020


mekmek

3 0

A teraz 80% tych asów kierownicy powinno jeżdzić furmankami bo koń ma większy łeb to by za nich myślał. 20:28, 07.02.2020


PrawdaWasWyzwoliPrawdaWasWyzwoli

37 2

Gdyby przedsiębiorstwa byly zarządzane przez politykow to nawet kopalnie zlota by upadly. 15:08, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tak to tak to

23 0

Dlaczego majac date i kod nie moge przez internet wprowadzic danych a pozniej isc do SP WK i tam dopelnic formalnosci w gora 10minut????? co za *%#)!& przepisy - pisze podanie, przepisuje dane z umowy a czas leci, dowod odbieram w urzedzie a niby dlaczego nie moge dostac do domu lub na poczte??? 15:15, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BiurokrataBiurokrata

17 0

Ano dlatego, że nastała by normalność i trzeba by było zwolnić kilka tysięcy zbędnych urzędników. A jak wiadomo urzędy w Polsce to firmy rodzinne oraz towarzystwa wzajemnej adoracji więc oczekiwanie, że znajdzie się odważny chcący się pozbyć swoich ziomków jest delikatnie mówiąc ZAYEBIŚCIE NAIWNE z Twojej strony. 15:42, 06.02.2020


mieszkaniec 55mieszkaniec 55

19 9

Najprościej zlikwidować biletomat i każdy pilnuje swojej kolejki. Wtedy bilety nie beda potrzebne 15:18, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


PatPat

14 2

Podzielcie wydział komunikacji na obsługujący mieszkańców miasta i powiatu i będzie po problemie, bynajmniej dla mnie. 17:18, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

27 1

Piszcie do "Interwencji" czy "Uwagi" może chcą być sławni. Niech pokażą jacy biedni są w tym wydziale komunikacji. Im więcej zgłoszeń, tym większe prawdopodobieństwo, że zajmą się sprawą. Mogą porównać jak to wygląda w Mielcu i Tarnobrzegu. Ile można czekać na zmiany w tym śmiesznym urzędzie. 17:32, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mielec to stan umysłMielec to stan umysł

29 1

Mielecki wydział komunikacji to od zawsze w ogóle jakaś inna planeta była a nawet inny układ słoneczny oderwany od realiów XXI w.
To jakieś abstrakcyjne pomieszanie biurokracji, socjalizmu, bezradności, bezmyślności i zwyczajnej bylejakości ?! 18:15, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TATA

20 2

wszystkie urzędy w Mielcu to wielki BŁĄD 18:18, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomanoRomano

12 1

Proszę jeszcze pamiętać o mieszkańcach ulicy Kędziora 8 bloków mieszkalnych. Gdzie mają parkować swoje samochody.

18:37, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JohnyJohny

13 3

Lonczak - człowiek ideal, bezbledny nieomylny 19:08, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BulbaBulba

9 2

No a jak, im mniej robisz tym mniej okazji do pomyłek - proste?! 20:43, 06.02.2020


PolakPolak

13 0

Liczbę klientów wydziału komunikacji w całym kraju można by zmniejszyć o 30 % w bardzo prosty sposób. Zwiększyć ilość miejsc na pieczątki z przeglądów technicznych - następna wolna strona co najmniej 6 lat nie wyrabia się nowego blankietu rejestracyjnego. Proste wyliczenie co szósty rok wymiana i co najmniej dwie wizyty klienta czyli inaczej licząc co trzeci rok dodatkowo jedna wizyta w urzędzie na jeden statystyczny samochód. Pokutuje bzdurna decyzja z czasów PO PSL - najwyższy czas to zmienić. 20:09, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

mkolmkol

0 1

po co wymieniasz dowód rejestracyjny jak ci się skończy miejsce a pieczątki ? przeciez nie masz obowiązku wożenia ze sobą dowodu więc Policja ci tego nie sprawdzi a przegląd jest i tak w systemie i policja sobie sprawdza tak.
09:38, 07.02.2020


zoomzoom

15 3

Widać, że gość nie radzi sobie na urzędzie starosty. Wszędzie same problemy. 21:58, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

XXXDXXXD

4 0

A może warto by np. otworzyc punkt rejestracji w innej części miasta? UM MA taki w nawigatorze, wiem że to kosztuje ale śmiem twierdzić że takie rozwiązanie dało by jakiś efekt. Dwie osoby od 10 do 18, albo przekształcić Miasto Mielec na prawa powiatu zrobić inna rejestrację jak np. W Rzeszowie czy Tarnobrzegu i się podzielić między miastem A starostwem 21:59, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

dziobakdziobak

0 0

to byś wtedy miał dopiero kolejki, jakby ponad połowa zarejestrowanychpojazdów musiała wymienić tablice RMI na RM, ale jakby sobie miasto wzięło Kmiecia z ekipą a powiat postawił na nową ekipę to by się ludze spoza Mielca cieszyli 11:35, 07.02.2020


Dobrej Dobrej

16 3

Ten facet widzę tylko umie krytykować, najlepiej poprzednika, chłopie weź sie ogarnij wkoncu i sam coś zrób żeby ciebie twój poprzednik miał chociaż za co krytykować 22:07, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pis aniePis anie

4 4

Czytajcie ze zrozumieniem i nie tylko same tytuły a potem piszcie. W wypowiedzi Lonczaka mało jest krytyki a znacznie więcej rozwiązań które będą wdrożone dla likwidacji kolejek w wydziale komunikacji. Ale każdy pisać może jeden lepiej drugi gorzej. 22:38, 06.02.2020


Pis anie lepiej lub Pis anie lepiej lub

5 7

Czytajcie ze zrozumieniem i nie tylko same tytuły a potem piszcie. W wypowiedzi Lonczaka mało jest krytyki a znacznie więcej rozwiązań które będą wdrożone dla likwidacji kolejek w wydziale komunikacji. Ale każdy pisać może jeden lepiej drugi gorzej. 22:39, 06.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sisisisi

6 1

Widzę ze brak rozrywek w tym nudnym mieście wpływa na to że najlepszą rozrywką stał się temat wydziału komunikacji. Dzisiaj w rejestracji były bilety do końca dnia a w internecie też widziałem że można się rejestrować bo jest więcej terminów. Może nie na jutro ale zawsze to lepsze niż stanie w kolejce. 23:00, 06.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

aaaa

2 0

tak jest od poniedziałku 3 lutego 13:49, 07.02.2020


Mieli.cz.aninMieli.cz.anin

16 0

Byłem, widziałem. Nikogo nie trzeba tam zatrudniać, niczego nie trzeba powiększać. Tam jest coś dziwnego. Stanowisk 5 do rejestracji a z kolejki wchodzi się do 3... pozostała dwójka coś robi, tylko co? 05:45, 07.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BYŁYBYŁY

7 8

MIELEC TO ZAWDZIECZA PIS.NIGDZIE NIE MA TAKIEJ SYTUACJI . BRAWO. DOBRZE ZE JUZ TAM NIE MIESZKAM. 06:34, 07.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KIerowcaKIerowca

7 1

A może trzeba sprawdzić ile osób wychodzi z tablicami a ile aut zostało zarejstrowanych 06:48, 07.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ubuubu

6 1

I jakim cudem mieleccy nuworysze i notable mają tabliczki rejestracyjne z numerami które nie trafiają się przeciętnym obywatelom. 08:19, 07.02.2020


stok55stok55

7 3

Starosta ty już nie szukaj dziury w całym,tylko przyznaj że nie radzisz sobie z problemami tylko wszystko wina poprzedników .Szukajac winnego To na Twoimj miejscu napisałbym że błędem było przeniesienie rejestracji z gmin do powatów 08:17, 07.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jasny gwint Jasny gwint

5 1

Co się dzieje w radio mówili że w wielu wydziałach komunikacji w Polsce są duże kolejki. Ktoś znowu wymyślił jakieś dodatkowe obowiązki dla posiadaczy czterech kółek. 09:36, 07.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dziobakdziobak

3 0

po pierwsze wprowadzić program pilotażowy polegający na udostępnieniu wniosku w formie elektronicznej, wniosek składałoby się najpóźniej przed wejściem do sali (można w domu do tygodnia wcześniej), urzędnik po sprawdzeniu ewentualnie korekcie importowałby dane do systemu zamiast wklepywać z ręki; po drugie strony są przyjmowane do 15.00, a nie tak, żeby o 15.00 wyszły - urząd pracuje do 15.30; po trzecie wprowadzić system zmianowy-dałoby to możliwość zwiększenia liczby zatrudnionych urzędników bez zwiększania liczby stanowisk komputerowych, z resztą urząd czynny od 6 do 21 to byłaby rewelacja dla mieszkańców powiatu 10:41, 07.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

stock55stock55

4 1

Panie Starosto błedem to chyba było to że Pana wybrano na Starostę, Niedługo będzie połowa kadencji a efektów jak nie było tak nie ma. 15:02, 07.02.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

i niei nie

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Kto co potrafiKto co potrafi

2 1

To oczywista oczywistość, ze były starosta w porównaniu z Lonczakiem podejmował tylko wyborne decyzje bo miał odpowiednie kwalifikacje np uprawniające do kierowania wieloma pojazdami . Jak śmie obecny starosta zarzucać coś byłemu nieomylnemu. 21:26, 07.02.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%