Zamknij

Co to są artykuły sponsorowane?

12:59, 25.09.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 12:59, 25.09.2020

Artykuły sponsorowane to jeden z najpopularniejszych rodzajów reklam w internecie. Coraz więcej osób decyduje się na ich zastosowanie, co wynika z tego, że umożliwiają one budowanie pozytywnego wizerunku marki, jak i wiele innych. Artykuły sponsorowane wykorzystuje się w różnych celach, ale jedno jest pewne - mają niezwykle wiele zalet. Co warto wiedzieć o artykułach sponsorowanych? Zachęcamy do przeczytania naszego artykułu.

Artykuł sponsorowany - co to?

Z całą pewnością możemy stwierdzić, że każdy z nas przynajmniej raz zetknął się z artykułem sponsorowanym. Artykuł sponsorowany jest to rodzaj tekstu zawierający subtelną reklamę naszej firmy, jak i również link do strony internetowej. Są to teksty tematyczne, które publikowane są na serwisach czy stronach tematycznych. Artykuły sponsorowane mają jeden główny cel - zdobycie klienta. Należy jednak pamiętać, że taki tekst nie może być napisany byle jak. Musi przede wszystkim zaciekawić czytelnika, tak, aby po przeczytaniu artykułu chciał wiedzieć jeszcze więcej i przeniósł się na stronę internetową znajdującą się w tekście.

Ile kosztuje artykuł sponsorowany? Cena artykułu sponsorowanego zaczyna się już od kilkunastu złotych za publikację na stronie tematycznej, natomiast cena tekstu sponsorowanego w serwisie lokalnym lub znanej domenie może wynosić od kilkudziesięciu do nawet kilkuset złotych.

Jakie są zalety artykułów sponsorowanych?

Artykuły sponsorowane cieszą się dużą popularnością, co wynika z tego, że posiadają bardzo wiele zalet. Przede wszystkim treści sponsorowane budują pozytywny wizerunek firmy. Poprzez publikowanie ciekawych tekstów, klienci odbierają naszą firmę bardzo pozytywnie. Jeśli teksty są pisane całkowicie bezbłędnie oraz w ciekawym stylu - zdobywamy plusa u klienta, dlatego też tak ważne jest, aby artykuły sponsorowane były tworzone profesjonalnie, a nie byle jak.

Artykuły sponsorowane umożliwiają również zwiększenie zasięgu marki, czyli dotarcie do dużej liczby czytelników i przedstawienie im swojej oferty. Tego rodzaju teksty najlepiej publikować na konkretny portalu, gdzie zostanie umieszczony w danej kategorii, więc będziemy mieć pewność, że czytelnicy na pewno zainteresują się naszym artykułem.

Teksty sponsorowane znajdują również zastosowanie, jeśli chodzi o pozyskiwanie backlinków, czyli inaczej mówiąc: linków zwrotnych w Linku Buildingu.

Zalety tekstów sponsorowanych w pigułce

  • przyczyniają się do wzrostu sprzedaży
  • tworzą nowe źródło ruchu na stronie internetowej
  • tworzą pozytywny wizerunek i autorytet marki
  • odpowiadają na potrzeby odbiorców
  • świetny sposób promocji firmy
  • są bardziej wiarygodne od innych form reklamy
  • przedstawiają zalety produktu/usługi
  • merytoryczne
  • subtelne
  • zawierają linki do strony internetowej i słowa kluczowe

Podsumowanie

Na sam koniec przyda się kilka słów podsumowania. Jak możemy wyżej zauważyć, artykuły sponsorowane to naprawdę ciekawa i przede wszystkim skuteczna forma reklamy, dzięki której możemy zdobyć wielu klientów. Jednak należy podkreślić, że artykuły sponsorowane powinny być tworzone z myślą o klientach, a także w stu procentach poprawne, dzięki czemu na pewno będą skuteczne, a nasza firma odniesie sukces.

Artykuł powstał zgodnie ze specjalistą https://contentninja.pl

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%