Zamknij

Specjalista ds. realizacji zleceń

Nr oferty: StPr/24/1147Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: •Kontakt telefoniczny z klientem w celu umówienia montażu. •Nadzór nad prawidłowością oraz terminowością realizacji zleceń. •Przygotowanie i prowadzenie bieżącej obsługi zleceń •Codzienna organizacja pracy telemonterów, układanie grafików, kontakt w sprawach bieżących. •Codziennie raportowanie do kontrahenta zgodnie z umową. •Wprowadzanie zrealizowanych przez telemonterów zleceń do raportu, skanowanie i archiwizacja dokumentów. I zmiana 10-18
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 08.07.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • Prawo jazdy kat. B
    • obsługa komputera MS Ofice
    • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: Wysoki poziom zaangażowania i samodzielność w realizacji celów, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, biegła znajomość programu MS Office, wysoka kultura osobista, prawo jazdy kat. B.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: FIRMA RBS MEDIA SP. Z O.O.
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
      Osoba do kontaktu: Małgorzata Rzepecka
      Numer telefonu: 603522312
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv za pośrednictwem ppoczty eletronicznej na adres [email protected]
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
      Zaczyszczanie (szlifowanie)
      StPr/24/1628
      data rozpoczęcia pracy od 20.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      -pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych -obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami sklepu -utrzymanie czystości w miejscu pracy -dbanie o ekspozycję towarów przy kasach samoobsługowych (gumy do żucia, batoniki itp.) -pracownik na tym stanowisku nie pracuje na kasie standardowej, nie sprząta całego sklepu, nie rozładowuje towaru. Jest to tylko i wyłącznie praca z klientem używającym kas samoobsługowych
      StPr/24/1629
      data rozpoczęcia pracy od 19.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      pomoc kuchenna
      StPr/24/1625
      data rozpoczęcia pracy od 19.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 4 300 PLN

      mechanik utrzymania ruchu Zakres obowiązków: - Bieżące analizowanie stanu technicznego maszyn i urządzeń - Diagnozowanie lub demontowanie maszyn i urządzeń do obróbki metali - Kontrolowanie części maszyn i urządzeń do obróbki metali - Wykonywanie napraw oraz konserwacje w określonym czasie maszyn i urządzeń - Planowanie i dbanie o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, konserwacji, przeglądów technicznych maszyn, urządzeń oraz instalacji - Terminowe i precyzyjne wykonywanie powierzonych zadań
      StPr/24/1617
      data rozpoczęcia pracy od 18.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Profesjonalna obsługa klientów na stoisku mięso/wędliny, dbałość o jakość towaru, terminy ważności, prawidłowe oznaczenia, właściwa ekspozycja i zatowarowanie lady, utrzymanie standardów czystości
      StPr/24/1620
      data rozpoczęcia pracy od 25.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Wypiekanie produktów zgodnie z wewnętrznymi procedurami; Ekspozycja wyrobów piekarniczych; Doradztwo Klientom w wyborze produktów piekarniczych
      StPr/24/1621
      data rozpoczęcia pracy od 25.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Profesjonalna obsługa klientów na stoisku garmaż-bistro, utrzymanie standardów czystości,przygotowanie menu śniadaniowych i słodkich przystawek. praca w systemie dwuzmianowym od 06.00 do 21.00
      StPr/24/1605
      data rozpoczęcia pracy od 17.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Operator koparki
      StPr/24/1606
      data rozpoczęcia pracy od 17.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 do 5 000 PLN

      czynna asysta na 4 ręce, przygotowanie gabinetu do pracy, sprzątanie gabinetu po pracy, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi, obsługa recepcji
      StPr/24/1609
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 3 100 PLN

      Obsługa gości restauracji Praca w weekendy
      StPr/24/1598
      data rozpoczęcia pracy od 16.09.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN