Zamknij

pracownik ochrony

Nr oferty: StPr/25/0965Dodane przez: KASBET Sp. z o.o.

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 12, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
: Ochrona obiektu 39-300 Mielec, ul. Wojska Polskeigo 12
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 28.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: KASBET Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kościuszki 61A, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu: Elżbieta Sarnik
Numer telefonu: 533333910
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny pod nr: 533333910 lub o wysłanie CV za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] oferta pracy dla osób z ustalonym stopniem niepełnosprawności
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Przygotowanie posiłków I zmiana 6-14, II zmiana 13.00-21.00 od poniedziałku do piątku) 9-17 (sobota, niedziela) Bar w Szpitalu w Mielcu ul. Żeromskiego 22
StPr/25/0972
data rozpoczęcia pracy od 29.05.2025
wynagrodzenie od 38,00 PLN /godz.

Ochrona obiektu 39-300 Mielec, ul. Wojska Polskeigo 12
StPr/25/0965
data rozpoczęcia pracy od 28.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Obsługa maszyn drogowych, prace związane z układaniem nawierzchni z mas bitumicznych i budową dróg oraz sprawdzanie stanu technicznego i konserwacja maszyn drogowych Praca na terenie Mielca
StPr/25/0967
data rozpoczęcia pracy od 28.05.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

kierowca kat. C, praca na terenie woj. podkarpackiego I zmiana od poniedziałku do piątku od 7.00-15.00
StPr/25/0968
data rozpoczęcia pracy od 28.05.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

Montaż elementów, nitowanie, łączenie, wiercenie na podstawie rysunku technicznego, praca z narzędziami pomiarowymi. Praca w godz. I zmiana: 6.50-14.50 II zmiana: 14.50-22.50
StPr/25/0964
data rozpoczęcia pracy od 28.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Planowanie , przygotowanie i realizacja audytów jakości wynikających z harmonogramu audytów wewnętrznych (systemowych, procesowych, wyrobów/usług). Ocena zgodności z normami (np. ISO 9001, AS/EN 9100, publikacji NATO AQAP 2110/2310 oraz europejskich przepisów lotniczych EASA/Part), procedurami wewnętrznymi i wymaganiami klienta. Identyfikacja niezgodności, obszarów do poprawy i ryzyk jakościowych. Sporządzanie raportów z audytów i przedstawianie wniosków odpowiednim komórkom Organizacji. Monitorowanie i weryfikacja skuteczności działań korygujących. Udział w projektach optymalizacyjnych linii produkcyjnych i tworzeniu projektów projakościowych. Współpraca z kierownictwem i komórkami Spółki w zakresie ciągłego doskonalenia Organizacji. Wsparcie procesu Szkoleniowego, mającego zabezpieczyć jakość wykonywanych prac na wydziałach produkcyjnych w celu redukcji liczby niezgodności i poprawy jakości wyrobu.
StPr/25/0961
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Planowanie , przygotowanie i realizacja audytów jakości wynikających z harmonogramu audytów wewnętrznych (systemowych, procesowych, wyrobów/usług). Ocena zgodności z normami (np. ISO 9001, AS/EN 9100, publikacji NATO AQAP 2110/2310 oraz europejskich przepisów lotniczych EASA/Part), procedurami wewnętrznymi i wymaganiami klienta. Identyfikacja niezgodności, obszarów do poprawy i ryzyk jakościowych. Sporządzanie raportów z audytów i przedstawianie wniosków odpowiednim komórkom Organizacji. Monitorowanie i weryfikacja skuteczności działań korygujących. Udział w projektach optymalizacyjnych linii produkcyjnych i tworzeniu projektów projakościowych. Współpraca z kierownictwem i komórkami Spółki w zakresie ciągłego doskonalenia Organizacji. Wsparcie procesu Szkoleniowego, mającego zabezpieczyć jakość wykonywanych prac na wydziałach produkcyjnych w celu redukcji liczby niezgodności i poprawy jakości wyrobu.
StPr/25/0962
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Sekcja Archiwum Dokumentacji - przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki, ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym, ewidencjonowanie danych dokumentacji technicznej i konstrukcyjnej w bazie komputerowej, prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do wypożyczania dokumentacji technicznej, obsługa archiwów wydziałowych, prace przy dostawach dokumentacji.
StPr/25/0953
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Sekcja Archiwum Dokumentacji - przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki, ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym, ewidencjonowanie danych dokumentacji technicznej i konstrukcyjnej w bazie komputerowej, prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do wypożyczania dokumentacji technicznej, obsługa archiwów wydziałowych, prace przy dostawach dokumentacji.
StPr/25/0954
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0955
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN