Po 12 latach przerwy, od 1 września pociągi osobowe znów kursują na trasie Mielec - Dębica. Jest to możliwe dzięki trwającej modernizacji linii kolejowej nr 25 Padew Narodowa – Mielec – Dębica. Inwestycja realizowana jest przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dzięki Funduszom Europejskim w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2014-2020.
Spoko14:39, 01.09.2021
Ale to otwarcie już nawet nie jest śmieszne, jadą drezyną, gra orkiestra, alternatywy 4 to przy tym pikuś:) Choć inwestycja spoko:D
waldi115:03, 01.09.2021
A co tam Pani Skowrońska robi? Na jej miejscu bym się schował po ten pociąg. Bo to jej ekipa -frakcja, czytaj PO zwijała wszystko co w Polsce łącznie z koleją w Mielcu. Wstyd i hańba!!!!!!!
Balcerek15:25, 01.09.2021
Orkiestra na tle stacji 😅
jack15:35, 01.09.2021
Co tam robi PO.Przecież likwidowali co sie da,bo nic się nie oplaca.
Henxu06:46, 02.09.2021
Poczekamy, zobaczymy, czy dołożysz z własnej kieszeni? Zobaczysz ile osób będzie jeździć tym pociągiem.🙄
Endriu15:37, 01.09.2021
Dziwne że nie było księdza.
Cieszy inwestycja(również dzięki Unii).
Ale ten cyrk niepotrzebny.
Nick15:43, 01.09.2021
A Wojsław i Rzochów chyba odłączyły się od Mielca bo jadąc pociągiem przez te osiedla nie wiem czy jestem w osobnej miejscowości Wojsław czy Mielcu Wojsławiu.
Pytek16:22, 01.09.2021
Ciekawe kiedy wrócą połączenia z Krakowem, Wrocławiem, Warszawą - bezpośrednie tak jak kiedyś? Chociaż pewno bez elektryfikacji linii będzie to nie możliwe, bo nikt nie będzie tracił czasu na przepinanie lokomotywy jak dawniej. Poczekamy zobaczymy
sfgdghm18:21, 01.09.2021
70 km torow za ok 600 mln - jest sukces. Pociagiem jezdzila ossluga i moze ze 3 osoby to skasowali polaczenia. Kto o tym nie pamieta to niech nie smaruje paszkwili a sam kupi pociag i wozi powietrze
Henxu06:44, 02.09.2021
I tak będzie teraz. Będziemy do tego dokładać. Pomysł jest czysto pod publikę, należy te zdjęcia z posłami zapisać, żeby widzieć logo obciążyć kosztami. Tfu, zapomniałem, oni za to nie odpowiadają swoimi finansami.🙄
Tak tak19:31, 02.09.2021
Widać, że obydwaj jesteście znawcami kolei! 30 km w 1.5 godziny przy powstających jak grzyby po deszczu busach do Krakowa itp. Oczywiiście Ty byś pewnie jeżdził jeden z drugim taką ciufą? Pojedźcie sobie na zachód i zobaczcie ile jast takich lokalnych linii jeśli tylko gwarantuja akceptowalny poziom komfortu. Oj boli Was, bo pani Krysia to najwyżej wstążkę na otwarcie zatoczki autobusowej przecinała a tu wstrętne pisiory mogą się czymś pochwalić chociaż cała prawda całą dobę powtarza o rujnowaniu wszystkiego! Nie korzystajcie! Przecież to pisiorskie!
Zbigniew18:24, 01.09.2021
Pracowałem kiedyś ,Dąbie,Rzochów,Padew,Chmielów,Ocice ,cieszę się że odcinek odżyje ,może kiedyś było i siermiężnie ale takie czasy ,chodziło się do pracy z chęcią,dzisiaj choć jest lepiej to ciężko żyć z tym ciągłym szczuciem i narzekaniem .Dziękuję wszystkim którzy przyczynili się do oddania choć tego odcinka i czekam na remont w kierunku Padew Nar.Pozdrawiam kolejarzy z tego odcinka!!!!
Jah19:04, 01.09.2021
Wow w jakim markiecie te włodarze kupiły garnitury? Zasłoniły słomę z butów wystającą. 20 lat temu jeździłem pociągami więc gratuluję sukcesu. Pociąg relacji Smoczka-Borek będzie następny. I będzie kolejny krzyż na mapie Mielca. Ojciec dyrektor się pod tym podpisze
J.K.20:24, 01.09.2021
Twoje ego przerosło Twoją mądrość.
znawca21:28, 01.09.2021
A którzy to przedstawiciele pewnej firmy drzewnej , przecież ta inwestycja dla nich była robiona.
Do znawca06:45, 02.09.2021
Jakbyś był znawcą to byś wiedział że po torach do tej firmy bez przerwy dostarczano surowiec i wywożono produkt przez ostatnie 20 lat /bez przerwy!/. I ta firma była jedyną która utrzymywała resztę torów w Mielcu. Jakby nie ten „drobny fakcik” to już dawno całość została by rozmontowana, a dziś nawet nie byłoby co remontować. A ponadto jakbyś cokolwiek wiedział o połączeniach kolejowych do Mielca to wiedziałbyś jak marginalne jest połączenie z Debicą jeśli chodzi o logistykę koleji.
To fakt14:22, 02.09.2021
że ta firma utrzymywała resztkę torów w Mielcu, ale jeszcze jest elektrociepłownia, do której jeżdżą pociągi z węglem i dzięki tym firmom funkcjonowała stacja Mielec. Natomiast masz rację logistycznie te wszystkie pociągi przychodziły od strony Tarnobrzega. A co do połączenia od strony Dębicy to większości zasługa Lerg i pociągu z Sirkopolu do Azotów tarnowskich.
monitoring21:52, 01.09.2021
trzeba przyznac ze ladny ten dworzec w mielcu i otoczenie ale do doskonalosci mu daleko bo ma rowniez wiele wad jak np. brak budynku dworca kolejowego,ktory jest w oplakanym stanie brak kiosku,brak jakiejs jadlodalni zeby podrozny mogl cos przekasic tak jak to mialo miejsce jeszcze niedawno.Na razie przejscie podziemne i przystanek mielec wyglada ladnie ale podejrzewam ze juz za kilka dni zacznie niszczec,i wygladac obskurnie dlatego ze gowniarze zaczna bazgrac po scianach,lac,sr...c i po kilku miesiacach pachnacy dworzec przeistoczy sie w zulernie tak jak to mialo miejsce z ,,gorka cyranowska,,wybudowana za 16 baniek mysle ze jak szybko nie zaloza monitoringu na dworcu to te setki milionow zlotych pojda w niwecz
priko17:06, 02.09.2021
super ja sie przejade do debicy i spowrotrm
6 0
Co chcesz od Pani Skowrońskiej, przecież ona wstyd ma przykryty. Ona i całe PO ma bardzo krótką i wybiórczą pamięć. Jeszcze parę lat a dowiemy się, że to wina obecnej władzy i to dziki nim kolej do Mielca powróciła. Prawdopodobnie nowe młode pokolenie łyknie taką prawdę podawaną przez PO.
0 3
Czuć pisem, czuć. Poczekamy zobaczymy rentowność tej trasy.