29 września 2020 r. w ciągu ulicy Inwestorów zbudowane zostało przejście dla pieszych przez linię kolejową L-25. Tym samym zakończył się trwający przez ostatnie lata absurd polegający na braku przejścia i zasypaniu drogi górą ziemi.
Teraz rzochowianie będą mogli chodzić na świetlice na spotkanie z animatorami na ul. Inwestorów.
09:37, 05.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
adi11:01, 05.10.2020
11
Uczcie się specjaliści z urzędu jak przeprowadza się inwestycje. Wyciągnijcie wnioski "wysokiej klasy specjaliści". Linia kolejowa w kierunku Dębicy to chyba ostatnimi czasy najlepiej przeprowadzona inwestycja dla naszego regionu. Estetycznie bez większych problemów kompleksowy przemyślany remont. Wy nie potraficie przebudowy kilku ulic zrobić w sensownym terminie nie wspominając o jakości tych prac i wyłączeniu pół miasta.
11:01, 05.10.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
12015:17, 05.10.2020
20
Do adi:
Nie przesadzaj.... Wiele wskazuje na to, że remont nie jest zrobiony za dobrze:
1.remont całej linii rozłożono na raty wskutek czego przejezdność całej linii uzyskana zostanie po dobrych kilku latach bo gdy skończą odcinek Mielec - Dębica zaczną (oby bo nawet nie ma jeszcze zapowiedzi przetargu) odcinek Mielec - Padew. Gdy skończą Mielec Padew - zaczną Padew - Ocice a powinno się to zrobić wszystko naraz i znacznie krócej tak jak na linii numer 68 (Stalowa Wola - Lublin).
2.Prędkość 120 km/h nie zostanie uzyskana na całości linii tak jak obiecywano. Mimo dość łatwego terenu i możliwości wyprostowania łuków poprzez przesunięcie toru o kilka metrów nie zrobiono tego. Zbyt dużo pieniążków (prawie 300 mln zł. tyko za sam odcinek Mielec- Dębica) zainwestowano by pozwolić sobie na takie błędy!
3.Nie zaprojektowano od razu przystanków przy strefach przemysłowych czy w innych ważnych lokalizacjach.
4.Jak wynika z informacji prasowych i o których piszą tutaj ludzie na tym forum, peron w Mielcu nie zmieści wszystkich pociągów jakie mogłyby przejeżdżać tą linią i będzie krótszy niż nawet w Chmielowie!
5.Linia nie zostanie zelektryfikowana tak jak to się stało z linią numer 68 Stalowa Wola - Lublin
6.Na odcinku Mielec - Dębica zlikwidowano stację Dąbie która istniała od zawsze, ograniczając znacznie przepustowość tej linii i możliwości w zakresie właściwego prowadzenia ruchu pociągów szczególnie pasażerskich.
7.Zastosowano szyny gorszej jakości co wpłynie na ograniczenie prędkości pociągów towarowych i częściowe ograniczenie przepustowości trasy.
8.Stacja Mielec będzie mieć słabe parametry techniczne i zdolnoś ć przepustową wskutek czego ograniczać to będzie zarówno możliwości dla ruchu towarowego jak i osobowego.
9.Wszystkie perony poza stacją Mielec będą mieć zaledwie 85 m. długości podczas gdy na linii numer 68 mają długość 150 m. co dobitnie wskazuje na drugorzędne traktowanie tej linii czy wręcz marginalizowanie jej.
To tylko niektóre mankamenty. Warto więc zwrócić na nie uwagę zanim napisze się peany.
0 0
Teraz rzochowianie będą mogli chodzić na świetlice na spotkanie z animatorami na ul. Inwestorów.
1 1
Uczcie się specjaliści z urzędu jak przeprowadza się inwestycje. Wyciągnijcie wnioski "wysokiej klasy specjaliści". Linia kolejowa w kierunku Dębicy to chyba ostatnimi czasy najlepiej przeprowadzona inwestycja dla naszego regionu. Estetycznie bez większych problemów kompleksowy przemyślany remont. Wy nie potraficie przebudowy kilku ulic zrobić w sensownym terminie nie wspominając o jakości tych prac i wyłączeniu pół miasta.
2 0
Do adi:
Nie przesadzaj.... Wiele wskazuje na to, że remont nie jest zrobiony za dobrze:
1.remont całej linii rozłożono na raty wskutek czego przejezdność całej linii uzyskana zostanie po dobrych kilku latach bo gdy skończą odcinek Mielec - Dębica zaczną (oby bo nawet nie ma jeszcze zapowiedzi przetargu) odcinek Mielec - Padew. Gdy skończą Mielec Padew - zaczną Padew - Ocice a powinno się to zrobić wszystko naraz i znacznie krócej tak jak na linii numer 68 (Stalowa Wola - Lublin).
2.Prędkość 120 km/h nie zostanie uzyskana na całości linii tak jak obiecywano. Mimo dość łatwego terenu i możliwości wyprostowania łuków poprzez przesunięcie toru o kilka metrów nie zrobiono tego. Zbyt dużo pieniążków (prawie 300 mln zł. tyko za sam odcinek Mielec- Dębica) zainwestowano by pozwolić sobie na takie błędy!
3.Nie zaprojektowano od razu przystanków przy strefach przemysłowych czy w innych ważnych lokalizacjach.
4.Jak wynika z informacji prasowych i o których piszą tutaj ludzie na tym forum, peron w Mielcu nie zmieści wszystkich pociągów jakie mogłyby przejeżdżać tą linią i będzie krótszy niż nawet w Chmielowie!
5.Linia nie zostanie zelektryfikowana tak jak to się stało z linią numer 68 Stalowa Wola - Lublin
6.Na odcinku Mielec - Dębica zlikwidowano stację Dąbie która istniała od zawsze, ograniczając znacznie przepustowość tej linii i możliwości w zakresie właściwego prowadzenia ruchu pociągów szczególnie pasażerskich.
7.Zastosowano szyny gorszej jakości co wpłynie na ograniczenie prędkości pociągów towarowych i częściowe ograniczenie przepustowości trasy.
8.Stacja Mielec będzie mieć słabe parametry techniczne i zdolnoś ć przepustową wskutek czego ograniczać to będzie zarówno możliwości dla ruchu towarowego jak i osobowego.
9.Wszystkie perony poza stacją Mielec będą mieć zaledwie 85 m. długości podczas gdy na linii numer 68 mają długość 150 m. co dobitnie wskazuje na drugorzędne traktowanie tej linii czy wręcz marginalizowanie jej.
To tylko niektóre mankamenty. Warto więc zwrócić na nie uwagę zanim napisze się peany.