- Pobyt w szpitalu rodzi wiele refleksji na temat tego, co się już znacznie poprawiło w kwestii warunków i organizacji hospitalizacji. Jednak również zauważacie Państwo co wciąż jeszcze można zrobić inaczej, lepiej. Wiemy, że Państwa obserwacje mogą być kopalnią wiedzy, która posłuży nam do rozwoju - przekazuje Aneta Dyka-Urbańska, rzecznik prasowa mieleckiego szpitala.
- Chciałbym zachęcić wszystkich naszych pacjentów oraz rodziny do tego, aby skorzystali z nowych ankiet, które będziemy wdrażali w naszym szpitalu - mówi też Paweł Pazdan, dyrektor szpitala.
Jak dodaje, „są to ankiety akredytowane przez Centrum Monitorowania Jakości w ochronie zdrowia”. - Ich celem jest możliwość oceny tego, jak byliśmy zaopatrzeni, obsłużeni w szpitalu, wdrażanem po to, żebyśmy na bieżąco mogli monitorować i śledzić to, jak państwu pomagamy, żebyśmy mogli poprawiać jakość naszych usług we wszystkich zakresach - podkreśla.
Ankieta dostępna będzie na stronie internetowej mieleckiego szpitala, a także pod kodem QR, który będzie dostępny na plakatach wywieszonych na każdym oddziale. Dostaną ją także pacjenci - wraz z wypisem ze szpitala.
- Wypełnienie każdej ankiety zajmuje około 5 minut. Badanie jest całkowicie bezpłatne i oczywiście anonimowe. Zależy nam bardzo na państwa opinii, sugestii i spostrzeżeniach - mówi Łukasz Bzduła, pełnomocnik ds. akredytacji i ISO w mieleckim szpital.
Jak dodaje, ankiety będą analizowanie, a ich wypełnienie „pozwoli mieć realny wpływ na jakość usług medycznych oraz ocenę szpitala”.