Zamknij

Miejskie pieniądze na pokazy, Dni Mielca i obwodnicę. Radny: Mnie to razi

12:09, 14.06.2023 Aktualizacja: 12:20, 14.06.2023
Skomentuj

Na ostatniej sesji rady miejskiej przyjęto zmiany budżetowe pozwalające na przekazanie środków na organizację pokazów lotniczych oraz Dni Mielca, a także zwiększono nakłady na opracowanie dokumentacji dla północnej obwodnicy miasta. Radny Jarosław Szczerba był przeciwny takim ruchom finansowym, a pieniądze te wolałby przeznaczyć na modernizację boiska przy ulicy Warszawskiej.

Podczas czerwcowej sesji rady miejskiej wprowadzono zmiany w budżecie. Na organizację Dni Mielca do Samorządowego Centrum Kultury trafiło dodatkowo 250 tys. zł. Taka zmiana w finansach miasta wywołały sprzeciw radnego Jarosława Szczerby. - Przy planowaniu budżetu już jakieś środki na Dni Mielca zabezpieczyliśmy. Proszę o wyjaśnienie, dlaczego staramy się dodatkowo ćwierć miliona złotych dołożyć na Dni Mielca, które trwają dwa dni i po tych pieniądzach nie będzie śladu - mówił. 

- W budżecie musieliśmy dokonać korekt i cięć. Kończy nam się drugi kwartał, wiemy jak wygląda sytuacja finansowa miasta, czy możemy przesuwać środki, by dalej Dni Mielca były dwudniowe, tak jak mieszkańcy tego oczekują od nas i udało się tę kwotę przesunąć - odpowiadał Jacek Wiśniewski.

Miasto dołoży też do organizacji Podkarpackich Pokazów Lotniczych - to kwota 220 tys. zł. Zwiększono też środki na pomoc rzeczową dla Województwa Podkarpackiego na dokumentację dla budowy obwodnicy północnej o 130 tys. zł (łącznie to nakłady w wysokości 422 tys. zł.). - Kolejne ćwierć miliona złotych chcemy wyłożyć na pokazy lotnicze. Chcę zaznaczyć, że nie jestem przeciwnikiem ani pokazów ani Dni Mielca, ale w skrajnie trudnej sytuacji naszego miasta, gdzie na ostatniej sesji poruszaliśmy temat chociażby boiska przy ulicy Warszawskiej, gdzie setki dzieci tydzień w tydzień trenują, gdzie uczniowie szkół odbywają zajęcia wychowania fizycznego, gdzie setki mielczan trenują, nie mamy na to środków - dodawał radny Szczerba. 

Radny odkreślał, że remont boiska jest ważniejszy niż Dni Mielca czy pokazy lotnicze. - Tu mamy pół miliona na dwa wydarzenia, 130 tys. zł pomocy rzeczowej na obwodnicę. Zaraz nam się uskłada milion złotych pięniędzy, których po jednym czy dwóch dniach nie będzie już po prostu w przestrzeni publicznej, a my potrzebujemy naprawić boisko, które służy dzień w dzień setkom ludzi. Mnie to razi - mówił. - W dobie trudnej sytuacji trzeba tak gospodarować środkami, żeby przeznaczyć je na rzeczy najbardziej istotne. Uważam, że remont boiska jest o wiele ważniejszy niż Dni Mielca czy pokazy lotnicze. 

 - Jesteśmy współorganizatorem pokazów lotniczych. Dokładnie nie pamietam kosztów całego wydarzenia, ale to też wchodzi w miliony złotych, a my przeznaczamy 220 tys. zł i jako współorganizator odpowiedzialni jesteśmy za przygotowaniem infrastruktury drogowej, parkingowej, dowiezienie mieszkańców na pokazy - wyjaśniał prezydent Wiśniewski.  - To święto naszego miasta. Pokazy lotnicze i lotnictwo, bardzo promują miasto nie tylko w powiecie, województwie, ale i w Polsce. Nas nie byłoby stać na to, żebyśmy jako miasto tak dużą imprezę zorganizowali, więc też wydaje mi się, że ta kwota jest zasadna i adekwatna. 

Radny Szczerba podkreślał też, że to już trzecia zmiana budżetu na obwodnicę miasta. - Z tego co pamiętam, to chyba po raz trzeci udzielamy pomocy rzeczowej na to zadanie. Pragnę przypomnieć, że mamy trudną sytuację jeśli chodzi o finanse naszego miasta i dobry gospodarz powinien charakteryzować się tym, że powinien się troszczyć przede wszystkim o to, co jest w środku miasta, a obwodnica nie jest naszym zadaniem - mówił.

- Ten wzrost wynika z dodatkowych zadań, które nałożył na nas Urząd Marszałkowski. To wykonanie obliczeń hydrauliczno-hydrologicznych, wykonanie kart informacyjnej przedsięwzięcia, wykonanie kosztorysów według wymagań Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich - informował prezydent. - To kwota 420 tys. zł przy inwestycji, która będzie kosztowała przeszło 100 mln zł. My nie będziemy tych 100 mln zł wykładać z własnej kieszeni. Ta inwestycja będzie dotyczyła naszego miasta, odciążenia ruchu i ja bym nie upierał się, nie próbował jakoś nie podejmować takiej decyzji, z racji tego, że kwota w porównaniu do całej inwestycji jest niewielka, a usprawni nam to transport w mieście. 

- Zdaje sobie sprawę, że to kwoty iluzoryczne w skali przedsięwzięć, ale chcę wytłumaczyć, by nie udzielać pomocy rzeczowej do obwodnicy, bo już jej udzieliliśmy dwa razy, zrezygnować z dodatkowych pieniędzy na Dni Mielca i zrezygnować z dotacji do pokazów lotniczych, bo kwota w skali maista to prawie 700 tys. zł, a remont boiska ma kosztować 2-3 mln zł - to prawie jedna trzecia tej kwoty - apelował Jarosław Szczerba.

- Miasto liczy 60 tysięcy mieszkańców, ta roztropność polega na tym, by zważyć, jakie inwestycje i jakie priorytety są w danym momencie, jeśli chodzi o bardzo okrojony budżet. Wydaje mi się, że inwestycja związana z infrastrukturą drogową, która jest na lata i dla kolejnych pokoleń, mimo wszystko z całym szacunkiem dla innych również ważnych inwestycji, to jakoś tak troszkę więcej waży - zaznaczał prezydent Jacek Wiśniewski. 

(hm)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(69)

KazKaz

85 27

A mnie razi pański sposób myślenia P. Szczerba ! Moim zdaniem ( i nie tylko moim ) w Mielcu nie ma zbyt wielu imprez kulturalno-rozrywkowych. To miasto pod tym względem zamiera. Z resztą, nie tylko pod tym... Niestety, kto tylko może ucieka z Mielca. Liczba ludności maleje. To jest wielce niepokojące. Chce pan realnych oszczędności, a nie taniego blichtru pod publiczkę ?!? Niech pan nie pobiera diety radnego. W końcu pracuje pan zawodowo. I uzyskuje jakiś dochód. To samo mogą zrobić pozostali nasi rajcowie. Sądzę, że wszyscy mieszkańcy grodu nad Wisłoką bardzo by się ucieszyli z takiego podejścia do sprawy. Gorąco do tego zachęcam 🙂

12:40, 14.06.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Do KAZDo KAZ

7 3

1.
To miasto pod tym względem zamiera - BZDURY !!! Właśnie na to idą pieniądze z podatków dla tego mamy deficyt i zadłużenie. Ile masz instytucji w mielcu i w gminie odpowiadających za kulture i SETKI ETATÓW i co? BZDURY PISZECH a idioc... ci klikają lajki jak lemingi bo myślą że estrada, zespoły to za publiczne albo za darmo .... MASAKRA EKONOMICZNA i dla tego to miasto wymiera!!!
LEMINGI !

22:10, 14.06.2023

Do DO KAZDo DO KAZ

8 3

Masz racje i trzeba SKOŃCZYĆ Z PATO IMPREZAMI W MIELCU ZA KTÓRE PŁACIMY MY W PODATKACH !!
Miech politycy LANSUJĄ się za partyjne a nie zabrane mieleckim rodzinom, zabrane naszym dzieciom!!!
Chce ktoś PATO dni mielca i się ochlać i żygać to proszę bardzo ale zespoły kosztują setki tysięcy, scena, sztab ludzi więc ok ale BILET WSTĘPU 200 zł i się BAWCIE ILE chcecie ale odczepcie się od podatków i rozwoju tego MIASTA OK !!

00:16, 15.06.2023

JAK to działaJAK to działa

4 0

Tyle kasy zabrane rodzinom i dzieciom w mielcu poszło na imprezy i kopaczy i co .... kilka tysięcy ludzi mniej? Promocja polityków za PUBLICZNE PIENIĄDZE a ludzie prze to właśnie musza tyrać na 3 zmiany po 10-12 i 6 dni w tygodniu tylko TEGO NIE ROZUMIEJĄ bo mają pasek BRUTTO-NETTo ale jak by mieli co miesiąc oddać na sporti kulturę po 500 zł to by taki kowalski pomyślał ... a jak by mi zostało te 500 co miesiąc to dzieciak miał by na basen, na obiady, na dentystę to może NIE ZAPŁACĘ = TAK ?

CYMBAŁY DO POTGI i totalna NIEGOSPODARNOŚĆ !!!

15:00, 16.06.2023

ZA DARMO ???ZA DARMO ???

3 0

NA LECZENIE NIE MA I LUDZIE UMIERAJĄ i NA OBIADY W SZKOŁACH DLA DZIECI TEŻ NIE MA, i W SZKOLE NA DENTYSTĘ TEŻ NIE MA I NA PIELĘGNIARKĘ TEŻ NIE MA I GODNYCH EMERYTUR TEŻ NIE MA .....ALE NA PRZEWAL:ANIE NA GŁUPOTY BYLE POLITYK SIĘ POKAZAŁ KILKANAŚCIE lub KILKADZIESIĄT TYSIĘCY SIĘ ZAWSZE ZNAJDZIE NA KONCERCIK I INNE MARNOWANIE oczywiście ZABRANYCH LUDZIOM REALNIE PRACUJĄCYM ???
TO POWINNO BYĆ ŚCIGANE = PRZEWALANIE PIENIĘDZY Z PODATKÓW !!
KTOŚ |W TYM PODKARPACIU RZĄDZI ?

KASA Z PAŃSTWA IDZIE NA WSZYSTKO CO NIE POTRZEBNE A POTRZEBNE TRZEBA SAMEMU SOBIE ZAPŁACIĆ = ALE PATOLOGIA !

15:46, 19.06.2023

AdiuAdiu

46 19

Panie Szczerba ile by chodników wybudowano, pomoc dla SOR szpitala, wszystko jest ważne rozrywka dla mieszkańców też, promocja Mielca też.

12:40, 14.06.2023
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Do AdluDo Adlu

6 6

Następny LEMING i zero EKONOMICZNE !

wszystko jest ważne rozrywka dla mieszkańców też, promocja Mielca też - a znasz piramidę maslowa albo inne dowody naukowa na priorytety wydawania pieniędzy publicznych i rozwój!
Takich jak ty Adlu powinni odsuwać od głosu w wyborach bo jesteś impotentem ekonomicznym i moralnym oraz cym.....!!!

Rozrywka ??? Człowieku mamy pełno imprez które kosztują setki tysięcy i dla tego właśnie MIELCZANIE TU ZOSTAJĄ ? Idź podoić krowy albo wytrzeźwiej a darmowe piwo się musi skończyć !

22:14, 14.06.2023

Do DO AliuDo DO Aliu

9 2

Masz racje i trzeba SKOŃCZYĆ Z PATO IMPREZAMI W MIELCU ZA KTÓRE PŁACIMY MY W PODATKACH !!
Miech politycy LANSUJĄ się za partyjne a nie zabrane mieleckim rodzinom, zabrane naszym dzieciom!!!
Chce ktoś PATO dni mielca i się ochlać i żygać to proszę bardzo ale zespoły kosztują setki tysięcy, scena, sztab ludzi więc ok ale BILET WSTĘPU 200 zł i się BAWCIE ILE chcecie ale odczepcie się od podatków i rozwoju tego MIASTA OK !

00:17, 15.06.2023

Do PATOLADo PATOLA

5 0

A czy ty wogóle gdzieś pracujesz czy z mopsu żyjesz i interwsuje cię darmowe picie i hulanka na koszt tych co pracują?
Koncerty powinny byz TYLKO za bilet wstępu 200-300-400 zł i wchodzisz jak to jest w normalnych miastach a nie za publiczne pieniądze !!!

14:56, 16.06.2023

Jak działa?Jak działa?

5 0

JA TO DZIAŁA ....?
Tyle kasy zabrane rodzinom i dzieciom w mielcu poszło na imprezy i kopaczy i co .... kilka tysięcy ludzi mniej? Promocja polityków za PUBLICZNE PIENIĄDZE a ludzie prze to właśnie musza tyrać na 3 zmiany po 10-12 i 6 dni w tygodniu tylko TEGO NIE ROZUMIEJĄ bo mają pasek BRUTTO-NETTo ale jak by mieli co miesiąc oddać na sporti kulturę po 500 zł to by taki kowalski pomyślał ... a jak by mi zostało te 500 co miesiąc to dzieciak miał by na basen, na obiady, na dentystę to może NIE ZAPŁACĘ = TAK ?

Kaczyński miał racje co do tego narodu jak i do lania za kołnierz i niestety nigdy nie będziemy Japonią ani Koreą !

15:05, 16.06.2023

ZA DARMO ???ZA DARMO ???

3 0

NA LECZENIE NIE MA I LUDZIE UMIERAJĄ i NA OBIADY W SZKOŁACH DLA DZIECI TEŻ NIE MA, i W SZKOLE NA DENTYSTĘ TEŻ NIE MA I NA PIELĘGNIARKĘ TEŻ NIE MA I GODNYCH EMERYTUR TEŻ NIE MA .....ALE NA PRZEWAL:ANIE NA GŁUPOTY BYLE POLITYK SIĘ POKAZAŁ KILKANAŚCIE lub KILKADZIESIĄT TYSIĘCY SIĘ ZAWSZE ZNAJDZIE NA KONCERCIK I INNE MARNOWANIE oczywiście ZABRANYCH LUDZIOM REALNIE PRACUJĄCYM ???
TO POWINNO BYĆ ŚCIGANE = PRZEWALANIE PIENIĘDZY Z PODATKÓW !!
KTOŚ |W TYM PODKARPACIU RZĄDZI ?

KASA Z PAŃSTWA IDZIE NA WSZYSTKO CO NIE POTRZEBNE A POTRZEBNE TRZEBA SAMEMU SOBIE ZAPŁACIĆ = ALE PATOLOGIA !!

15:47, 19.06.2023

jendker83jendker83

43 13

Radny, weź i przestań manipulować. Twoje słowa: Tu mamy pół miliona na dwa wydarzenia, 130 tys. zł pomocy rzeczowej na obwodnicę. Zaraz nam się uskłada milion złotych pieniędzy, których po jednym czy dwóch dniach nie będzie już po prostu w przestrzeni publicznej, a my potrzebujemy naprawić boisko.
Jakiego miliona nie będzie? Po pierwsze pomoc rzeczowa na obwodnicę da efekt w postaci wybudowanej obwodnicy, więc zostaną te pieniądze. Po drugie reszty zostaje 470 tys., więc do miliona raczej daleko. Po trzecie: mamy rezygnować z organizowania imprez lub ograniczać ich zakres, bo po ich zakończeniu pieniędzy na nich przeznaczonych nie będzie już w pańskiej przestrzeni publicznej? Serio?

12:46, 14.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do jendker83Do jendker83

8 5

Obwodnica jest POTRZEBNA i powinno sie zrezygnować z przepuszczania na libacje pieniędzy, .....DOKŁADNIE TAK !

mamy rezygnować z organizowania imprez lub ograniczać ich zakres dla rozwoju
.....DOKŁADNIE TAK !

KUP SOBIE WINO jendker83 i idź do lasu je wypij, weź melinę ze sobą i muzę ALE ZA SWOJE

... OK?

22:18, 14.06.2023

VoltVolt

19 13

Nie mnie oceniać czy dotacje są odpowiednio wysokie ale są potrzebne. To tort za nasze wspólne pieniądze więc niech każdy otrzyma kawałeczek dla siebie. Jedno co to czy oni chcą dotować ten kawałek obwodnicy co zamknie możliwość powiększenia lotniska? Straszne jest to myślenie typu niech będzie tu i teraz po co przyszłość jak nie będziemy już żyć... Teraz mniej powaznie: wybory idą. Po co boisko dla dzieci bez prawa głosu? Igrzyska z namiotem z piwem niskoprocentowym ważniejsze 🤣🤣🤣. Jak zatrudnią tych co głośniej drą ryja w TV i internecie to więcej mord z prawem głosu do tego namiotu zawita

12:53, 14.06.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

VoltVolt

14 3

I nie oszukujmy się. to będą wyjątkowe dni mielca. Bliskość wyborów każe wkomponować elementy polityczne. Zobaczycie. . .

12:55, 14.06.2023

~Do VOLT~Do VOLT

9 2

DNI MIELCA TO PATOLOGIA !!!
Jest to demoralizacja młodzieąy w imię LANSOWANIA SIĘ POLITYKÓW ZA PUBLICZNE PIENIĄDZE
a potem MAMY ogromne podatki i ludzie UCIEKAJĄ Z TEGO BAGNA !
PRAWDA ?

22:20, 14.06.2023

ZERO NA KIBOLIZERO NA KIBOLI

5 0

ZERO KASTY NA KIBOLI i TĄ PATOLOGIE KTÓRA TYLKO KUR....JE NA STADIONIE
NIECH POLITYCY PRZESTANĘ LANSOWAĆ ZA PODATKI
KOPACZE NIECH STWORZĄ KONTO I NIECH LOKALNI BIZNESMENI IM WPŁACAJĄ
A STAL POWINNA PŁACIĆ MIASTU PODATEK JAK PŁACĄ TO RODZINY W MIEŚCIE ZA GRUNT, PŁAĆ SOBIE ZA REMONTY OPŁACAĆ STADION TAK BY MIASTO MIAŁO Z TEGO POŻYTEK BO DZIŚ TO JEST ... TYLKO .... KOSZT I KIBOLE ROZPROWADZAJĄ PO MIEŚCIE CO NIELEGALNE ???
ZERO KASY NA KIBOLI, ONI MAJA PŁACIĆ MIASTU ZA TO ŻE KORZYSTAJĄ Z DOBRA MIESZKAŃCÓW !!!

14:24, 16.06.2023

jasnejasne

5 0

Dadzą na tą patologię zwaną dni mielca ale dzieciom na obiady w szkołach nie dadzą?

14:53, 16.06.2023

dddd

49 25

Szkoda że nie boli radnego to co pisowcy robią z pieniędzmi z naszych podatków

13:16, 14.06.2023
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

KULTURA czy POLITYKAKULTURA czy POLITYKA

10 4

DNI MIELCA TO PATOLOGIA !!!
Jest to demoralizacja młodzieży w imię LANSOWANIA SIĘ POLITYKÓW ZA PUBLICZNE PIENIĄDZE
a potem MAMY ogromne podatki i ludzie UCIEKAJĄ Z TEGO BAGNA !
KULTURA czy POLITYKA ..............PRAWDA ?

22:21, 14.06.2023

do dddo dd

0 7

...ale ci ttttfffuussek banke spapral,debilu!!!

20:49, 15.06.2023

Do dd PATOLDo dd PATOL

4 1

Widać po twojej wypowiedzi że jesteś menel i prostak więc chcesz się bawić za innych pracę bo nie rozumiesz że publiczne nie znaczy darmowe?
Nie rozumiesz że by zrobić taką impreze to trzeba ludziom zabrać miesiąc życia z podatków a ci przecierz ciężko pracują dla tego dd JESTEŚ PATOLOGIĄ !!!!!!

14:50, 16.06.2023

NIEGOSPODARNOŚĆNIEGOSPODARNOŚĆ

2 0

Za PUBLICZNE z PODAKTÓW się dobrze i łatwo wydaje
Dziś samorząd zabezpiecza wszystko co nie powinien a to co POTRZEBA to tego nie ZABEZPIECZA !!!

23:52, 18.06.2023

ZA DARMO ????ZA DARMO ????

2 0

NA LECZENIE NIE MA I LUDZIE UMIERAJĄ i NA OBIADY W SZKOŁACH DLA DZIECI TEŻ NIE MA, i W SZKOLE NA DENTYSTĘ TEŻ NIE MA I NA PIELĘGNIARKĘ TEŻ NIE MA I GODNYCH EMERYTUR TEŻ NIE MA .....ALE NA PRZEWAL:ANIE NA GŁUPOTY BYLE POLITYK SIĘ POKAZAŁ KILKANAŚCIE lub KILKADZIESIĄT TYSIĘCY SIĘ ZAWSZE ZNAJDZIE NA KONCERCIK I INNE MARNOWANIE oczywiście ZABRANYCH LUDZIOM REALNIE PRACUJĄCYM ???
TO POWINNO BYĆ ŚCIGANE = PRZEWALANIE PIENIĘDZY Z PODATKÓW !!
KTOŚ |W TYM PODKARPACIU RZĄDZI ?

KASA Z PAŃSTWA IDZIE NA WSZYSTKO CO NIE POTRZEBNE A POTRZEBNE TRZEBA SAMEMU SOBIE ZAPŁACIĆ = ALE PATOLOGIA ! ???

15:49, 19.06.2023

mmmm

48 15

Tak zostawcie już ten Mielec w czarnej .... tylko modły , wieńce i inne gusła a co dla młodych normalnych ludzi ?

13:18, 14.06.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Tak???Tak???

14 6

A dla czego mieszkańcy mają płacić podatki na zagranicznych kopaczy??

19:23, 14.06.2023

mmmm

16 2

a czego mają płacić podatki na menelowe i inne MOPSY do roboty nieroby

20:43, 14.06.2023

Do TAK i mmDo TAK i mm

10 0

Oboje macie 101% RACJI !!
Mielec staje się miastem patusów i niewolników a by ci napływali dalej kupuje się kopaczy za pieniądze jeszcze ostatnich pracujących a potem TAŃCE,HULANKi a ludziom pracy PODATKI !!!
MACIE RACJE

22:24, 14.06.2023

Do mm Do mm

3 0

A co ty myślisz że TYLKO młodzi uciekają?
Całymi rodzinami ludzie z tond JADĄ !!!

15:50, 19.06.2023

WRYJ WRYJ

36 10

Populizm w czystej postaci. Może mi się nie podobać dofinansowanie obwodnicy, ale mieście będą większe korki na ulicach, może i w dzisiejszych czasach wydanie pieniędzy na pokazy jest trudną decyzją, bo są inne potrzeby. Czy Pan radny w dzisiejszych czasach nie chodzi do kina lub nie jeździ do teatru? Uważam, że ten pan nie powinien zajmować stanowisk decyzyjnych.

13:26, 14.06.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do WRYJDo WRYJ

9 1

Nie do końca WRYJ
Obwodnica jest potrzebna ale faktycznie w MIELCU wydaje się za dużo pieniędzy na NIBY kulturę która kończy się libacjami na koncertach które kosztują krocie a i tak NIE PRZYNOSZĄ NIC !
Potem by MIEĆ NA KONCERTY gdzie lansują się politycy OPODATKOWUJE SIĘ PRACUJĄCYCH I CI TYRAJĄ PO 12 aż w końcu orientują się jak to działa i sajonara MIELEC ?

22:27, 14.06.2023

Do WRYJDo WRYJ

7 1

Masz racje i trzeba SKOŃCZYĆ Z PATO IMPREZAMI W MIELCU ZA KTÓRE PŁACIMY MY W PODATKACH !!
Miech politycy LANSUJĄ się za partyjne a nie zabrane mieleckim rodzinom, zabrane naszym dzieciom!!!
Chce ktoś PATO dni mielca i się ochlać i żygać to proszę bardzo ale zespoły kosztują setki tysięcy, scena, sztab ludzi więc ok ale BILET WSTĘPU 200 zł i się BAWCIE ILE chcecie ale odczepcie się od podatków i rozwoju tego MIASTA OK !! !!!

00:18, 15.06.2023

no ciekaweno ciekawe

46 11

Ja tam wolę pokazy a nie jakiś remont boiska!

13:38, 14.06.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BRAWOBRAWO

13 4

Na kopaczy zagranicznych stali miasto wydaje pieniądze, na remonty, trawę miliony ale mieszkańcy mają podatki na to płacić ??????

19:22, 14.06.2023

POPIERAMY POPIERAMY

12 1

Dokładnie tak, zróbcie na STAL konto i niech ci co chcą wpłacają A ODCZEPCIE SIĘ OD NASZYCH PODATKÓW I KASY MIASTA !!!!!

22:28, 14.06.2023

W punkt !W punkt !

10 1

W ponkt
dość kopaczy i brania na nich pieniędzy !

00:19, 15.06.2023

KijKij

33 5

Jak byś panie radny powiedział że te jadę na to by była tańsza wodą lub odbiór śmieci to może bym ci klasnął a tak oddaj mandat i w sina dal

14:22, 14.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do Kij Do Kij

9 0

BY TO BYŁO to;
- zlikwidujmy MOPS albo zminimalizujmy
- zero kasy z podatków na kopaczy
- koncerty i imprezy muzyczne typu dni mielca za BILETY i zero z podatków ciężko pracujących rodzin

I BĘDZIE WSZYSTKO TANIEJ I LUDZIE NIE BĘDĄ UCIEKAĆ ale inwestycje jak obwodnica i tego typu nie wolno blokować !!!

22:31, 14.06.2023

NiktNikt

28 8

Remont, który pewnie skończy się na wycięciu drzew i zrobieniu jakiejś idiotycznej siłowni, z której nikt nie korzysta! Panie Szczerba, miasto ma być dla ludzi!

14:39, 14.06.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do niktDo nikt

7 5

BZDURY piszesz!!!
Siłownie pod chmura to podstawa każdego miasta a jak chcesz pić wódkę na trybunach to sobie pij

19:20, 14.06.2023

Do niktDo nikt

9 3

BZDURY PISZESZ NIKT !!!!
Foty ci wysłać ile osób z tego korzysta?
Przestań już pisać idź się upij i daj ludziom żyć?
Akurat tu RADNY MA RACJE i nie jesteśmy jego żadnymi znajomymi!
Siłownia JEST POTRZEBNA a to ty NIKT jesteś wrogiem publicznym i skrzywiona osobą chcącą żyć na koszt innych i bawić się zadatki pracujących jak sam ch...?

22:35, 14.06.2023

DocentDocent

23 6

Jakiej północnej obwodnicy? Czy chodzi o tą krętą i wąską dróżkę obok lotniska? Za to coś 100 milionów??? Czy ktoś tu na łeb upadł?

15:01, 14.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DoktorantDoktorant

5 7

Południe jest od strony Dębicy. Lotnisko jest na północy Mielca

16:05, 14.06.2023

dość wue fistów dość wue fistów

38 1

ile tych boisk jeszcze potrzeba ? a obwodnica sprawia że miasto jest bezpieczniejsze i czystsze, nie każdy gra w piłkę kopaną są ludzie którzy wola jeździć rowerem , co z nimi ?

15:15, 14.06.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JasneJasne

17 0

Masz rację, dla czego miasto tyle pieniędzy daje na kopaczy z podatków rodzin ???

19:17, 14.06.2023

BRAWOBRAWO

12 1

W PUNKT !!!

MAMY K...A już dość wydawania naszych podatków na kopaczy i menelskie imprezy KTÓRE SĄ POTRZEBNE TYLKO POLITYKOM DO DARMOWEGO LANSOWANIA SIĘ !!!!!

22:37, 14.06.2023

W punkt!W punkt!

4 0

W punkt! !!!

14:46, 16.06.2023

sewerynseweryn

17 10

Mielecki Kononowicz.

16:50, 14.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NIEGOSPODARNOŚĆNIEGOSPODARNOŚĆ

11 2

MAMY K...A już dość wydawania naszych podatków na kopaczy i menelskie imprezy KTÓRE SĄ POTRZEBNE TYLKO POLITYKOM DO DARMOWEGO LANSOWANIA SIĘ !!!!!

22:37, 14.06.2023

JaanJaan

28 8

A ile kosztował przelot samolotem do Warszawy ??? czy radni pisuaru składali się ze swoich pieniążków ???

18:05, 14.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NIEGOSPODARNOŚĆNIEGOSPODARNOŚĆ

7 2

MAMY K...A już dość wydawania naszych podatków na kopaczy i menelskie imprezy KTÓRE SĄ POTRZEBNE TYLKO POLITYKOM DO DARMOWEGO LANSOWANIA SIĘ !!!

22:38, 14.06.2023

Skończ PanSkończ Pan

19 8

Panie Szczerba pan to zawsze ze wszystkim na nie... Proponuje żeby pan i reszta radnych pozyskała pieniądze z różnych projektów czy dofinansowań na swoje pomysły, szczerze to ja nie mam pojęcia co pan w tym mieście robi i za co kasę bierze

18:45, 14.06.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JasneJasne

11 4

Ale ma rację w jakimś stopniu !!!
Czego wszyscy płacimy podatki na menelskie popijane koncerty?
To powinno być za bilety a nie z podatków mieleckich rodzin !!!!

19:15, 14.06.2023

MA RACJE !MA RACJE !

8 1

MAMY K...A już dość wydawania naszych podatków na kopaczy i menelskie imprezy KTÓRE SĄ POTRZEBNE TYLKO POLITYKOM DO DARMOWEGO LANSOWANIA SIĘ !!

22:38, 14.06.2023

Brawo SZCZERBABrawo SZCZERBA

4 1

Szczerba MA racje !!!
Jedyny który zauważył tą patologie w mieście!
Koncert to powinien być za bilet wstępu 200-300-400 zł i tak to bardzo tanio w porównaniu z komercją ale miasto nie powinno sponsorować takich rzeczy!
Samorządy zajeły się WSZYSTKIM CZYM NIE POWINNY A TO CO POWINNY LEŻY !!!
PS;
Obwodnica jest BARDO POTRZEBNA i strategicznie mielecpowinien do niej dołoży!

14:44, 16.06.2023

JasneJasne

15 16

Dni Mielca to pijacka burda i demoralizacja młodych!!!!
To powinno być za bilety a nie za podatki rodzin !!!!!

Pokazy lotnicze to promocja miasta ale czy powinny być dofinansowane, może tak jako rodzinny piknik ?

Obwodnica oczywiście że mielec powinien się dołożyć !!!

19:13, 14.06.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mmmm

12 4

demoralizacja młodych!!!! to kużwa idź na pielgrzymkę jak ci berecie Dni Mielca nie pasują

20:40, 14.06.2023

Do mmDo mm

6 7

Do PATO MM
Nie jestem kościelny ale pielgrzymka nie idzie z podatków miasta i pracujących tu a pato dni mielca gdzie jest jedno wielkie chlaństwo i porozbijana młodzież już tak!
MM chcesz DNI mielca TO SOBIE ZAPŁAĆ ZA BILET ale z moich się nie będziesz ochlewał OK ?
Bilet 200 zł i się proszę bawić - TAK !

22:42, 14.06.2023

Jak Cię razi to... Jak Cię razi to...

13 4

... załóż ciemne okulary. Jak nie umiesz dodać 3 kwot do siebie i ci milion wychodzi to wracaj uczyć wf bo za niedługo i to cię przerośnie.

19:53, 14.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZA DARMO ????ZA DARMO ????

3 0

NA LECZENIE NIE MA I LUDZIE UMIERAJĄ i NA OBIADY W SZKOŁACH DLA DZIECI TEŻ NIE MA, i W SZKOLE NA DENTYSTĘ TEŻ NIE MA I NA PIELĘGNIARKĘ TEŻ NIE MA I GODNYCH EMERYTUR TEŻ NIE MA .....ALE NA PRZEWAL:ANIE NA GŁUPOTY BYLE POLITYK SIĘ POKAZAŁ KILKANAŚCIE lub KILKADZIESIĄT TYSIĘCY SIĘ ZAWSZE ZNAJDZIE NA KONCERCIK I INNE MARNOWANIE oczywiście ZABRANYCH LUDZIOM REALNIE PRACUJĄCYM ???
TO POWINNO BYĆ ŚCIGANE = PRZEWALANIE PIENIĘDZY Z PODATKÓW !!
KTOŚ |W TYM PODKARPACIU RZĄDZI ?????

KASA Z PAŃSTWA IDZIE NA WSZYSTKO CO NIE POTRZEBNE A POTRZEBNE TRZEBA SAMEMU SOBIE ZAPŁACIĆ = ALE PATOLOGIA !

15:54, 19.06.2023

Jarek coś TyJarek coś Ty

14 3

Nie zgadzam się z Tobą. Jedynym wyjątkiem z jakim się z Tobą zgodzę jest budowa pseudo obwodnicy na północnej stronie lotniska. Po południowej stronie lotniska jest już gotowa i jakże szeroka droga to tędy powinna być poprowadzona obwodnica. A tak prawdę powiedziawszy to zamiast tych discopolowych Dni Mielca i pseudo pokazów lotniczych to lepiej pomyśleć o kontynuacji przeprawy przez Wisłokę w okolicach Rzochowa. Jak to by Mielec oczyściło ze spalin gdy 1/2 przybyszów pojechała by właśnie tamtędy do swoich domów za wielką wodą.

19:54, 14.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

EKONOMIA ?EKONOMIA ?

7 1

Masz racje i trzeba SKOŃCZYĆ Z PATO IMPREZAMI W MIELCU ZA KTÓRE PŁACIMY MY W PODATKACH !!
Miech politycy LANSUJĄ się za partyjne a nie zabrane mieleckim rodzinom, zabrane naszym dzieciom!!!
Chce ktoś PATO dni mielca i się ochlać i żygać to proszę bardzo ale zespoły kosztują setki tysięcy, scena, sztab ludzi więc ok ale BILET WSTĘPU 200 zł i się BAWCIE ILE chcecie ale odczepcie się od podatków i rozwoju tego MIASTA OK !!!

22:45, 14.06.2023

Boisko przy MSMBoisko przy MSM

15 7

Panie Szczerba czekam na raport z ilością wypadków na boisku sportowym przy MSM, które tak Pan krytykował jako zagrażające zdrowiu i życiu. Pamiętamy!

19:57, 14.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZERO NA KIBOLI !!!ZERO NA KIBOLI !!!

4 0

ZERO KASTY NA KIBOLI i TĄ PATOLOGIE KTÓRA TYLKO KUR....JE NA STADIONIE
NIECH POLITYCY PRZESTANĘ LANSOWAĆ ZA PODATKI
KOPACZE NIECH STWORZĄ KONTO I NIECH LOKALNI BIZNESMENI IM WPŁACAJĄ
A STAL POWINNA PŁACIĆ MIASTU PODATEK JAK PŁACĄ TO RODZINY W MIEŚCIE ZA GRUNT, PŁAĆ SOBIE ZA REMONTY OPŁACAĆ STADION TAK BY MIASTO MIAŁO Z TEGO POŻYTEK BO DZIŚ TO JEST ... TYLKO .... KOSZT I KIBOLE ROZPROWADZAJĄ PO MIEŚCIE CO NIELEGALNE ?
ZERO KASY NA KIBOLI, ONI MAJA PŁACIĆ MIASTU ZA TO ŻE KORZYSTAJĄ Z DOBRA MIESZKAŃCÓW !

14:26, 16.06.2023

LotniskoLotnisko

12 7

Mam nadzieję że jednak ktoś zablokuje ten chory pomysł z obwodnicą po północnej stronie lotniska. Ta obwodnica już kompletnie zablokuje rozwój firm lotniczych w szczególności PZL oraz ZUA i innych potencjalnych przyszłych firm.
Dlaczego nie zrobią krótkiego łącznika od strony ulicy Sołtysa? Dużo mniej metrów drogi byłoby to wybudowania, ale widocznie ktoś blokuje od tamtej strony budowę, pytanie tylko dlaczego.

21:17, 14.06.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Do LotniskoDo Lotnisko

7 5

Sam jesteś chory!!!
Jaki rozwój rozwój a firmy lotnicze?
Co ma dup... do wiatr... widać że się KOMPLETNIE NA TYM NIE ZNASZ i nigdy nie pracowałeś na lotnisku! A obwodnica jest potrzebna jak tlen inaczej będziesz miał ZAKORKOWANE MIASTO.
BZDURY PISZESZ !!!!
PS;
Mielec był miastem lotniczym ponad 20 lat temu a teraz to miasto strefy EKONOMICZNEJ !
Ma obok JASIONKĘ z którą przegrał a kadry dla lotnictwa są w BYDGOSZCZY a nie w Mielcu!
W Mielcu nie masz firm lotniczych tylko jakąś montownie drzwi i skorup a do tego nie potrzeba super kadry więc stare pzl to taki "po prl zakład" byle BY BYŁ a sami nic nie projektują i nie mają NOW ... na nowe samoloty a ni nawet na żadne ważniejsze sekcje ..... G WIDZIAŁEŚ I PITOLISZ !!!

22:05, 14.06.2023

LotniskowyLotniskowy

3 3

Panie ZUA to już nie ma od listopada 2022. Teraz jest MZL... nowy właściciel.
Ale fakt, budowa pseudo-obwodnicy po ulicy Lotniskowej to szczyt głupoty. Przez to m.in. uciekli od nas amerykanie. Ale kto bogatemu zabroni z ulicy miejskiej zrobić obwodnice ? Pamiętajcie ze tam jest teren podmokły zwłaszcza wzdłuż ulicy Lotniskowej.

01:12, 15.06.2023

VoltVolt

3 4

Załóżmy że pominiemy aspekt lotniska i skupimy się na matce ziemii. Nie kurcze, nie da się poprowadzić drogi prosto w kierunku istniejącej obwodnicy. Trzeba przeciąć kawałek lasu na pół po co komu to działka, asfalt ważniejszy.

13:42, 15.06.2023

TripppTrippp

1 4

Gdyby politycy polscy i amerykanscy normalnie pomyśleli to by zrobili niemal y pas startowy drogę lokowania czy postojowe i mogłyby tu ładować te największe samoloty transportowe i transportować broń skoro mają Jasionka zamknąć na pół roku znaczy ograniczyć loty. Tylko im myślenia brakuje. Lotnisko da się uratować i głupot nie *%#)!& tylko te urzędasy wszystko specjalnie blokują . Tutaj jest bliżej niż z Krakowa czy Wrocławia ale no . Urzędnicy wszystko blokują i blokują rozwój tyle w temacie A mieszkańców się nie spytaj czy budować ten kawałek bo mają w dupie mieszkańców po jakiego grzyba ten kawałek tu budować dla kogo? Bez sensu lepiej kolej rozwinąć bardziej niż budować takie małe pierniczniete połączenia do obwodnicy. Strata pieniędzy i to aż 100mln za tyle mogliby lotnisko wyremontować A nie pieniądze w błoto sądzić.

17:06, 15.06.2023

Do lotnisko Do lotnisko

13 7

Sam jesteś chory!!!
Jaki rozwój rozwój a firmy lotnicze?
Co ma dup... do wiatr... widać że się KOMPLETNIE NA TYM NIE ZNASZ i nigdy nie pracowałeś na lotnisku! A obwodnica jest potrzebna jak tlen inaczej będziesz miał ZAKORKOWANE MIASTO.
BZDURY PISZESZ !!!!
PS;
Mielec był miastem lotniczym ponad 20 lat temu a teraz to miasto strefy EKONOMICZNEJ !
Ma obok JASIONKĘ z którą przegrał a kadry dla lotnictwa są w BYDGOSZCZY a nie w Mielcu!
W Mielcu nie masz firm lotniczych tylko jakąś montownie drzwi i skorup a do tego nie potrzeba super kadry więc stare pzl to taki "po prl zakład" byle BY BYŁ a sami nic nie projektują i nie mają NOW ... na nowe samoloty a ni nawet na żadne ważniejsze sekcje ..... G WIDZIAŁEŚ I PITOLISZ !

22:06, 14.06.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

VoltVolt

6 5

Skąd ta pewność że to miasto nie będzie się już rozwijać lotniczo i będzie lizać stópki Rzeszowowi? Skąd pomysł aby zaorać dziedzictwo i szukać nowego przemysłu wiodącego dla miasta? Nie rozumiem cię.

13:22, 15.06.2023

Do VOLTDo VOLT

5 2

Jak byś znał temat lotnictwa to byś wiedział że w Mielcu nie będzie żadnego chyba że ...przytarachają.. to politycy w teczce a i tak inwestor zaraz stanie przed wieloma krytycznymi problemami o których nie zdajesz sobie sprawy bo nie masz odpowiedniego doświadczenia!!!
Mielec mógł zwrócić się w tą stronę może jeszcze z 15 lat temu ale dziś .... po co jak są do tego lepsze miejsca jak BYDGOSZCZ, itd... ?

14:47, 15.06.2023

Do voltDo volt

4 2

PS
Chyba że lotnictwem nazwiesz produkcję jakiś lotek, kół, czy linek do samolotów o tak to masz racje.... miasto lotnicze bo produkuje kółka do f...16, drzwi do b...ga i klepie struktury do b...h... NO TAK ... rozumiem cię volt ale ty mnie nie !
Miasto ..LOTNICZE... PRODUKUJE OD PODSTAW STATKI POWIETRZNE i najlepiej by to była polska produkcja np; na licencji i to jest miasto lotnicze ale MIELEC już tego NIE UCIĄGNIE z wielu przyczyn !!!!

14:50, 15.06.2023

MY mielczanieMY mielczanie

11 8

Masz racje i trzeba SKOŃCZYĆ Z PATO IMPREZAMI W MIELCU ZA KTÓRE PŁACIMY MY W PODATKACH !!
Miech politycy LANSUJĄ się za partyjne a nie zabrane mieleckim rodzinom, zabrane naszym dzieciom!!!
Chce ktoś PATO dni mielca i się ochlać i żygać to proszę bardzo ale zespoły kosztują setki tysięcy, scena, sztab ludzi więc ok ale BILET WSTĘPU 200 zł i się BAWCIE ILE chcecie ale odczepcie się od podatków i rozwoju tego MIASTA OK !!

22:46, 14.06.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Gdzie PODATKI ?Gdzie PODATKI ?

5 5

Masz racje i trzeba SKOŃCZYĆ Z PATO IMPREZAMI W MIELCU ZA KTÓRE PŁACIMY MY W PODATKACH !!
Miech politycy LANSUJĄ się za partyjne a nie zabrane mieleckim rodzinom, zabrane naszym dzieciom!!!
Chce ktoś PATO dni mielca i się ochlać i żygać to proszę bardzo ale zespoły kosztują setki tysięcy, scena, sztab ludzi więc ok ale BILET WSTĘPU 200 zł i się BAWCIE ILE chcecie ale odczepcie się od podatków i rozwoju tego MIASTA OK !!!!!!!

00:24, 15.06.2023

kradną na kampaniekradną na kampanie

4 0

Oczywiście, powinny BYĆ BILETY !!!
200-300 zł na koncert to bardzo mało i tak powinno być !!!

14:39, 16.06.2023

ObywatelObywatel

3 9

Zapamiętajcie te psuedo-pokazy a bardziej piknik lotniczy. Ostatni raz w tym mieście na ostatnim skrawku wolnej nie zabudowanej działki koło lotniska.

01:14, 15.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Świat się zmieniaŚwiat się zmienia

5 2

BZDURY PISZESZ !!

13:36, 15.06.2023

FckFck

8 4

Jarek - mądry człowiek mówi jak ma coś do powiedzenia ,a *%#)!& bo musi coś powiedzieć . W twoim przypadku nie widzę żebyś miał coś do powiedzenia.

01:19, 15.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PIS-PO-SLD jedenPIS-PO-SLD jeden

5 0

Jarek popatrzył w statystyki, pogadał z specjalistami i racjonalnie stwierdził iż nie ma dzieci BO KOBIETY DAJĄ W SZYJĘ i to na potęgę bardziej od facetów i mówi co myśli nie tak jak te jego ministry fałszujące prawdę.... no tak ?

13:38, 15.06.2023

Med1Med1

14 0

Wuefista Prezydentem Wuefista radnym, chyba wystarczy już tych Wuefistów przynajmniej na dwie kadencje do przodu, bo Mielec tego nie wytrzyma.

09:10, 15.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

No jasneNo jasne

3 0

Dobrze a pewnie proponujesz z PIS tego starszego PANA ?

15:52, 19.06.2023

kibickibic

8 6

Od piłkarzy wara wam my kibice a jest nas tysiące też płacimy podatki i chcemy wzmacniać Stal a nie rozdawać naszą kasę nierobom i na inne niepotrzebne *%#)!&

10:11, 15.06.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

do kibicdo kibic

5 4

my kibice a jest nas tysiące też płacimy podatki = SUPER to stwórzcie SOBIE WŁASNE KONTO i płaćcie
nikt wam nie broni a skoro jest was tysiąc to jeszcze lepiej będziecie mieli dużo kasy

KOPACZE NIE POWINNI ZABIERAĆ NAM PIENIĘDZY Z NASZYCH PODATKÓW NA NASZE RODZINY !!!
ZERO KRADNIĘCIA PIENIĘDZY Z BUDŻETU NA STAL !!!!

13:41, 15.06.2023

DO KIBOLADO KIBOLA

4 2

ZERO KASTY NA KIBOLI i TĄ PATOLOGIE KTÓRA TYLKO KUR....JE NA STADIONIE
NIECH POLITYCY PRZESTANĘ LANSOWAĆ ZA PODATKI
KOPACZE NIECH STWORZĄ KONTO I NIECH LOKALNI BIZNESMENI IM WPŁACAJĄ
A STAL POWINNA PŁACIĆ MIASTU PODATEK TJAK PŁACĄ TO RODZINY W MIEŚCIE ZA GRUNT, PŁAĆ SOBIE ZA REMONTY OPŁACAĆ STADION TAK BY MIASTO MIAŁO Z TEGO POŻYTEK BO DZIŚ TO JEST ... TYLKO .... KOSZT I KIBOLE ROZPROWADZAJĄ PO MIEŚCIE CO NIELEGALNE ?????
ZERO KASY NA KIBOLI, ONI MAJA PŁACIĆ MIASTU ZA TO ŻE KORZYSTAJĄ Z DOBRA MIESZKAŃCÓW !!!

14:23, 16.06.2023

Do kibic?Do kibic?

5 2

A potem ludiom światła wyłączają noca i dzieciom nie ma na jedzenie w szkole bo trzeba dać KIBOLOM z publicznych pieniędzy by lansować sie na stadionie za zabrane ludziom podatki ????

14:37, 16.06.2023

Do kibicDo kibic

8 7

my kibice a jest nas tysiące też płacimy podatki = SUPER to stwórzcie SOBIE WŁASNE KONTO i płaćcie, ZA SWOJE !!!!
nikt wam nie broni a skoro jest was tysiąc to jeszcze lepiej będziecie mieli dużo kasy

KOPACZE NIE POWINNI ZABIERAĆ NAM PIENIĘDZY Z NASZYCH PODATKÓW NA NASZE RODZINY !!!
ZERO KRADNIĘCIA PIENIĘDZY Z BUDŻETU NA STAL !!!!

13:41, 15.06.2023
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

kixkix

4 4

Nie tak przedmówco działa demokracja. Wszystko jest wspólne nawet radiowozy i karetki są twoje lecz obsługiwane przez twojego przedstawiciela. Władze miasta czy kraju to też tylko twój przedstawiciel którego możesz co cztery lata wywalić z roboty i odesłać do domu. Każdy ma prawo starać się odzyskać coś z podatków dla siebie i wydać na to co lubi, nawet poidełko byleby wcześniej to poidełko było skonsultowane z wyborcami. Niech kibice Stali walczą o pieniądze bo mają prawo, a to czy dostaną to już od głosu wspólnoty zależy. Jednostka nie ma prawa do decyzji.

13:54, 15.06.2023

DO kixDO kix

4 3

NIEPRAWDA !!!
TO JEST WŁAŚNIE = PATOLOGIA !!!!

14:33, 15.06.2023

ZERO NA KOPACZYZERO NA KOPACZY

4 1

To jest powód np dla czego MY JUŻ NA TEGO PREZYDENTA NIE BĘDZIEMY GŁOSOWAĆ = wydawanie pieniędzy na głupkowate imprezy i przewalanie na *%#)!& pomysły !!!

14:34, 15.06.2023

skrzywienieskrzywienie

2 2

Stal jest potrzebna politykom do darmowe reklamy ale ludzie juz to widzą i coraz bardziej zdają sobie sprawę że to są właśnie ci co zniszczyli to miasto bo publiczne pieniądze zabierane rodzinom wywalali na imprezki gdzie mogli się pokazać i ci powinni zostać od polityki odsunięci i nawet fanatycy stali powinni to zrozumieć choć i termalika która nie jest miastem może grać w Polsce o pierwszą ligę bo tu mamy skrzywienie sportu! Sport jest za publiczne i to wybacza faktyczny stan ...

14:42, 15.06.2023

Do kixDo kix

4 0

To nie jest demokracja tylko kradzież publicznych pieniędzy na własną kampanię wyborczą!
W Polsce miliony są tak wyprowadzane i przewalane byle polityk pokazał się publicznie nie z kasy partii
To nie jest demokracja to jest KRADZIEŻ PUBLICZXNYCH PIENIĘDZY i powinno byc to ZABRONIONE USTAWOWO !!!!

14:35, 16.06.2023

DO KIXDO KIX

2 0

NA LECZENIE NIE MA I LUDZIE UMIERAJĄ i NA OBIADY W SZKOŁACH DLA DZIECI TEŻ NIE MA, i W SZKOLE NA DENTYSTĘ TEŻ NIE MA I NA PIELĘGNIARKĘ TEŻ NIE MA I GODNYCH EMERYTUR TEŻ NIE MA .....ALE NA PRZEWAL:ANIE NA GŁUPOTY BYLE POLITYK SIĘ POKAZAŁ KILKANAŚCIE lub KILKADZIESIĄT TYSIĘCY SIĘ ZAWSZE ZNAJDZIE NA KONCERCIK I INNE MARNOWANIE oczywiście ZABRANYCH LUDZIOM REALNIE PRACUJĄCYM ???
TO POWINNO BYĆ ŚCIGANE = PRZEWALANIE PIENIĘDZY Z PODATKÓW !!
KTOŚ |W TYM PODKARPACIU RZĄDZI ?

KASA Z PAŃSTWA IDZIE NA WSZYSTKO CO NIE POTRZEBNE A POTRZEBNE TRZEBA SAMEMU SOBIE ZAPŁACIĆ = ALE PATOLOGIA !!!!!!

15:57, 19.06.2023

do kibicdo kibic

7 8

SZCZYT BEZCZELNOŚCI TEN TWÓJ WPIS !!!
CHCESZ SOBIE PŁACIĆ NA KOPACZY TO PŁAĆ ... ale ZA SWOJE !!!
MIASTO NIE POWINNO DAWAĆ ANI ZŁOTÓWKI NA KOPACZY A STAL POWINNA MIASTU PŁACIĆ ZA TO IŻ UŻYWA TERENU MIEJSKIEGO I NIERUCHOMOŚCI ORAZ jak inne kluby na świecie POWINNA SIE UTRZYMYWAĆ SAMA !!!
To jest TYLKO pod polityków by ten tysiąc fanatyków ułaskawić PIENIĘDZMI ZABRANYMI MIELECKIM RODZINOM, brakiem na wypłaty dla budżetówki, BRAKIEM ROZWOJU MIASTA
Kielce już przeżyły zatrzymanie rozwoju inwestycji na kilka lat i dopiero jak pozbyli się kopaczy to zaczeli gonić innych TYLKO że po drodze stracili parę tysięcy mieszkańców w imię tego iż pan x lub y pokazał się na stadionie jako sponsor ZA PUBLICZNE PIENIĄDZE !!!

TAKIE SPONSOROWANIE ZAWODOWEJ DRUŻYNY KOPACZY TO = PATOLOGIA !!!

13:46, 15.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do PATO-kibicDo PATO-kibic

6 8

SZCZYT BEZCZELNOŚCI TEN TWÓJ WPIS !!!
CHCESZ SOBIE PŁACIĆ NA KOPACZY TO PŁAĆ ... ale ZA SWOJE !!!
MIASTO NIE POWINNO DAWAĆ ANI ZŁOTÓWKI NA KOPACZY A STAL POWINNA MIASTU PŁACIĆ ZA TO IŻ UŻYWA TERENU MIEJSKIEGO I NIERUCHOMOŚCI ORAZ jak inne kluby na świecie POWINNA SIE UTRZYMYWAĆ SAMA !!!
To jest TYLKO pod polityków by ten tysiąc fanatyków ułaskawić PIENIĘDZMI ZABRANYMI MIELECKIM RODZINOM, brakiem na wypłaty dla budżetówki, BRAKIEM ROZWOJU MIASTA
Kielce już przeżyły zatrzymanie rozwoju inwestycji na kilka lat i dopiero jak pozbyli się kopaczy to zaczeli gonić innych TYLKO że po drodze stracili parę tysięcy mieszkańców w imię tego iż pan x lub y pokazał się na stadionie jako sponsor ZA PUBLICZNE PIENIĄDZE !!!

TAKIE SPONSOROWANIE ZAWODOWEJ DRUŻYNY KOPACZY TO = PATOLOGIA !

13:47, 15.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

W punkt !W punkt !

3 0

W punkt !!

15:58, 19.06.2023

ZERO NA STAL !ZERO NA STAL !

7 8

SZCZYT BEZCZELNOŚCI TEN TWÓJ WPIS !!!
CHCESZ SOBIE PŁACIĆ NA KOPACZY TO PŁAĆ ... ale ZA SWOJE !!!
MIASTO NIE POWINNO DAWAĆ ANI ZŁOTÓWKI NA KOPACZY A STAL POWINNA MIASTU PŁACIĆ ZA TO IŻ UŻYWA TERENU MIEJSKIEGO I NIERUCHOMOŚCI ORAZ jak inne kluby na świecie POWINNA SIE UTRZYMYWAĆ SAMA !!!
To jest TYLKO pod polityków by ten tysiąc fanatyków ułaskawić PIENIĘDZMI ZABRANYMI MIELECKIM RODZINOM, brakiem na wypłaty dla budżetówki, BRAKIEM ROZWOJU MIASTA
Kielce już przeżyły zatrzymanie rozwoju inwestycji na kilka lat i dopiero jak pozbyli się kopaczy to zaczeli gonić innych TYLKO że po drodze stracili parę tysięcy mieszkańców w imię tego iż pan x lub y pokazał się na stadionie jako sponsor ZA PUBLICZNE PIENIĄDZE !!!

TAKIE SPONSOROWANIE ZAWODOWEJ DRUŻYNY KOPACZY TO = PATOLOGIA !

Drużyny na świecie utrzymują się SAME i płacą miastom za używanie nieruchomości czy za teren itd... CO TO MA BYĆ ? Tutaj powinni być sponsorzy z PRYWATNYCH firm a nie jak dzisiaj opłaty za prąd sponsorują jako sponsor co jest kolejnym przykładem PATOLOGII bo kolejna KASA wyciągana jest po przez OPŁATY za ENERGIE iTP...!!!!

13:50, 15.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DO OPOZYCJIDO OPOZYCJI

3 0

PROPAGANDZISTA AN PORĘBA STOI ZA LANSOWANIEM STALI DLA PIS !!!

NAPRAWDĘ JESTEŚCIE TAK SŁABI _ OPOZYCJA ŻE NIE JESTEŚCIE W STANIE TEGO WYKAZAĆ ?

15:43, 19.06.2023

przewalą wszystko przewalą wszystko

7 0

Mielec jest BOGATYM miastem i mało zadłużonym a ludzie i tak wyjeżdżają ponieważ nie są realizowane ich potrzeby a te patoimprezy i sponsoring nie zatrzymuje tu nikogo i miasto umiera

14:38, 15.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KazimierzKazimierz

0 3

*%#)!&

14:58, 15.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kazimierz66Kazimierz66

11 0

Towarzyszu Szczerba, a może by opracować plan zagospodarowania miasta Mielec dla chociażby merytorycznego planowania komunikacji, może dokumentację trzeciego mostu na Wisłoce na końcu Wojsłąwia, wybudowany w tym celu wiadukt czeka już kilkanaście lat, ale takie myślenie sądząc po twarzy to cię boli

15:42, 15.06.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MIELI MIELI

4 0

Ale Bloki mieli budować pod nową strefą i trzeci most w Rzochowie i pod kładką mieli otworzyć się na Wisłokę i zrobić plaże ..... i co?

14:20, 16.06.2023

Mieszkańcy mają dośćMieszkańcy mają dość

2 0

Pełno ludzi w mieście o tym mówi że nie chcą miasta urzędników i sponsoringu kopaczy
ludzie mają dość takiego zarządzania a ty weź się do jakiejś pracy a nie sprzedawaj dragów pod stadionem z innymi kibolami ok? zniszczcie jeszcze kilka aut i niech dzieci słuchają tych wulgaryzmów na całe miasto ! Politycy żerują na spokoju mielczan i z PIS i z lewicy i tak w koło !!!

13:04, 20.06.2023

kibickibic

7 5

PATOLOGIA ! to jesteś ty i twoja rodzina zero na nierobów i nieudaczników życiowych kibic

16:17, 15.06.2023
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Do kibicDo kibic

5 1

My pracujemy gdy ty chlejesz pod stadionem kibicu za pieniądze innych

12:27, 16.06.2023

Ma racjeMa racje

5 0

Dla tego iz na kopaczy wydano kupę kasy to nie było na potrzeby obywateli którzy na to miasto pracują i wyjechali !!! Rodziny pracujące wyjeżdżają a ci co się bawią za innych pracę chcą kopaczy bo na to nie płacą !!!

12:38, 16.06.2023

DO KIBOLADO KIBOLA

4 1

PATOLOGIA to jest właśnie to towarzystwo
Niszczą samochody, rzucają KUR...Mi na stadionie jak zwierzęta i rozprowadzają po mieście wszystko co nielegalne? SYF na potęgę i to za ogromne publiczne pieniądze a potem
_MIAST PODNOSI PODATKI
_PRĄD I MEDIA DROGIE
_DZIECIOM MIASTO NIE ZAPŁACI ZA OBIADY W SZKOLE
_SŁUŻBA ZDROWIA TO ZAPAŚĆ

ALE KIBOLE MAJĄ GDZIE ŻUCIĆ CEGŁĄ I POKLĄĆ NA CAŁEGO ?????

ROZPAD TEGO MIASTA TO TEŻ WASZA WINA KIBOLE !!!!

14:16, 16.06.2023

ZERO NA KIBOLI !!!!ZERO NA KIBOLI !!!!

4 1

ZERO KASTY NA KIBOLI i TĄ PATOLOGIE KTÓRA TYLKO KUR....JE NA STADIONIE
NIECH POLITYCY PRZESTANĘ LANSOWAĆ ZA PODATKI
KOPACZE NIECH STWORZĄ KONTO I NIECH LOKALNI BIZNESMENI IM WPŁACAJĄ
A STAL POWINNA PŁACIĆ MIASTU PODATEK JAK PŁACĄ TO RODZINY W MIEŚCIE ZA GRUNT, PŁAĆ SOBIE ZA REMONTY OPŁACAĆ STADION TAK BY MIASTO MIAŁO Z TEGO POŻYTEK BO DZIŚ TO JEST ... TYLKO .... KOSZT I KIBOLE ROZPROWADZAJĄ PO MIEŚCIE CO NIELEGALNE ?>
ZERO KASY NA KIBOLI, ONI MAJA PŁACIĆ MIASTU ZA TO ŻE KORZYSTAJĄ Z DOBRA MIESZKAŃCÓW !

14:28, 16.06.2023

Co to ma być ?Co to ma być ?

2 0

Drużyny utrzymuje same i mają sponsorów a w Mielcu płacimy za prąd drugie tyle, miasto kładzie trawę za dwa miliony, płacimy za media i remonty stadionu itd..
To jest jakaś masakra. Propagandzista z PIS powinien za to odpowiedzieć i gdzie jest opozycja ?
Czemu opozycja nie wykaże wszystkich kosztów i utraconych zysków z racji sponsoringu kiboli i ich drużynki?

Sport to mieleckie dzieci i nie tylko kibole ale i siatkarki, pływacy .....

16:04, 19.06.2023

Do KIBOLADo KIBOLA

2 0

Pełno ludzi w mieście o tym mówi że nie chcą miasta urzędników i sponsoringu kopaczy
ludzie mają dość takiego zarządzania a ty weź się do jakiejś pracy a nie sprzedawaj dragów pod stadionem z innymi kibolami ok? zniszczcie jeszcze kilka aut i niech dzieci słuchają tych wulgaryzmów na całe miasto ! Politycy żerują na spokoju mielczan i z PIS i z lewicy i tak w koło !!!!!

13:05, 20.06.2023

dddd

7 5

Co za łajza czepia się sportu w Mielcu ? za promocję miasta trzeba płacić

16:18, 15.06.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Do ffDo ff

5 1

Sport to pomoc dzieciom które są z Mielca a nie sponsoring komercyjnej drożyny zagranicznych piłkarzy!!! Takie miasta giną i nie mają rozwoju bo pieniądze są przepisane a nie zainwestowane !
Miałeś kupę pieniędzy w ostatnich latach wydana na stał i inne popijawy i ile osób uciekło z tego miasta ????
Właśnie ci co to miasto utrzymują i pracują wyjeżdżają bo mają za duże obciążenia i miasto nie zapewnia im ich potrzeb !!!!

12:36, 16.06.2023

Do dfDo df

5 0

Ty kibic
Masz tyłu biznesmenów w Mielcu z kasą to czemu oni nie sponsorują ???
Z podatków rodzin chcesz utrzymywać komercyjna drożynę kopaczy?
To będziesz miał 30 tys miasto i za 10 lat w czwartej lidze, poczekaj, poczekaj, poczekaj

12:46, 16.06.2023

BZDURY PISZESZ!!!BZDURY PISZESZ!!!

4 0

Jaka promocja miasta?
A na H... nam promocja miasta by się POLITYCY LANSOWALI ?
Człowieku ogarnij się albo wytrzeźwiej?
A ze sportem ta dróżyna KCZY nie ma nic wspólnego!

14:10, 16.06.2023

Ludzie mają dość !!!Ludzie mają dość !!!

2 0

Pełno ludzi w mieście o tym mówi że nie chcą miasta urzędników i sponsoringu kopaczy
ludzie mają dość takiego zarządzania a ty weź się do jakiejś pracy a nie sprzedawaj dragów pod stadionem z innymi kibolami ok? zniszczcie jeszcze kilka aut i niech dzieci słuchają tych wulgaryzmów na całe miasto !!

13:02, 20.06.2023

Daniel WDaniel W

12 2

ZERO KRADNIĘCIA PIENIĘDZY Z BUDŻETU NA menelowe i inne mopsy . Konfederacja wam to zapewni .

16:21, 15.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

SOŚNIERZ !!!SOŚNIERZ !!!

4 0

TYLKO Dobrymir Sośnierz !!!
Jedyny POLSKI polityk z rozsądkiem ?

14:09, 16.06.2023

miejscowymiejscowy

8 5

Jeden jakiś pajac robi zamęt chce żeby Mielec pozbawić jedynych rozrywek , nie wypowiadaj się w imieniu Mielczan bo tysiące są za co widać na Dniach Mielca

16:24, 15.06.2023
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Pij za swoje Pij za swoje

6 0

Za kogoś pieniądze się dobrze bawić tylko że nie idą tam ci co na to pracują tylko ostudy i młodzi zdemoralizowani by się nachylać i tak mielec traci kolejne rodziny

12:32, 16.06.2023

Jak to jest Jak to jest

5 0

Nas są setki i mamy dość wydawania publicznych pieniędzy na ta niby kulturę i niby sport.
Kultura mielec to przeważnie a wręcz przepalanie pieniędzy a sport to komercyjna drożyna zawodowych kopaczy często nie z Mielca !!! Gdzie tu logika ?
Widać iż nie ma gospodarzy to miasto i ulega garstce fanatyków którzy dra pyska ma stadionie a na imprezy opłacone przez innych z podatków dobrze się idzie bo za kogoś to można i piwo wypić ?
Ile stołków w tej niby kulturze, dyrektorów, budynków i co?

Mielec to miasto robotnicze gdzie ludzie mało zarabiają i chcą mieć tanio, chcą by dzieci miały boiska i baseny a oni dobrą opiekę medyczną i o to chodzi a nie o wywalanie pieniędzy miasta na utopię !!!!!

13:04, 16.06.2023

DOŚĆ PATOLOGIIDOŚĆ PATOLOGII

4 0

Wiele osób w mieście ma dość sponsoringu KOPACZY !!!
Za to rada miasta powinna zostać zdymisjonowana !!!
Koniec kupowania patologii za nasze pieniądze !!!

14:08, 16.06.2023

ludzie mają dość!ludzie mają dość!

2 0

pełno ludzi w mieście o tym mówi że nie chcą miasta urzędników i sponsoringu kopaczy
ludzie mają dość takiego zarządzania a ty weź się do jakiejś pracy a nie sprzedawaj dragów pod stadionem z innymi kibolami ok? zniszczcie jeszcze kilka aut i niech dzieci słuchają tych wulgaryzmów na całe miasto !!!

13:01, 20.06.2023

mmmm

5 5

Co za bałwan czepił się piłkarzy , wpisuję te bzdury i sam sobie odpisuje

16:51, 15.06.2023
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Spier....!Spier....!

5 2

Nie zgadzamy się by miasto dawało pieniądze na kopaczy!
Ludzie mają rację a ty chlej za swoje pod stadionem !!!!

12:31, 16.06.2023

Do mmDo mm

4 2

To PŁAĆ ZA SWOJE ok ?
Niech fanatycy się zbiorą i pojadą do lokalnych biznesmenów i nich ci płacą ale od podatków WON !

14:06, 16.06.2023

ZERO NA KIBOLI !!!ZERO NA KIBOLI !!!

4 2

ZERO KASTY NA KIBOLI i TĄ PATOLOGIE KTÓRA TYLKO KUR....JE NA STADIONIE
NIECH POLITYCY PRZESTANĘ LANSOWAĆ ZA PODATKI
KOPACZE NIECH STWORZĄ KONTO I NIECH LOKALNI BIZNESMENI IM WPŁACAJĄ
A STAL POWINNA PŁACIĆ MIASTU PODATEK JAK PŁACĄ TO RODZINY W MIEŚCIE ZA GRUNT, PŁAĆ SOBIE ZA REMONTY OPŁACAĆ STADION TAK BY MIASTO MIAŁO Z TEGO POŻYTEK BO DZIŚ TO JEST ... TYLKO .... KOSZT I KIBOLE ROZPROWADZAJĄ PO MIEŚCIE CO NIELEGALNE ???!!!
ZERO KASY NA KIBOLI, ONI MAJA PŁACIĆ MIASTU ZA TO ŻE KORZYSTAJĄ Z DOBRA MIESZKAŃCÓW !

14:28, 16.06.2023

MielecMielec

5 1

Daliście na kopaczy a nie na potrzeby pracujących mielczan to macie tysiąc rodzin mniej w tym mieście które wydaje tylko na głupoty by polityk mógł się lansować !!!!!

12:39, 16.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BagnoBagno

5 2

Rodziny nie mają żadnego wsparcia i są niszczone podatkami to wyjeżdżają !!! Miasto wydaje na komercyjna drożynę sportowa, na mops, na pijackie imprezy a to nie daje żadnej wartości tym co pracują i realnie muszą się utrzymać !!!
Bawi się plebs co nie pracuje i socjalne i tym robi się DARMIWE ale z podatków popijawy i miasto gnije i umiera

12:44, 16.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Niegospodarność Niegospodarność

5 2

Rodziny nie mają żadnego wsparcia i są niszczone podatkami to wyjeżdżają !!! Miasto wydaje na komercyjna drożynę sportowa, na mops, na pijackie imprezy a to nie daje żadnej wartości tym co pracują i realnie muszą się utrzymać !!!
Bawi się plebs co nie pracuje i socjalne i tym robi się DARMIWE ale z podatków popijawy i miasto gnije i umiera
Źle postawione priorytety i mamy rozpad

12:48, 16.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Priorytety !!!Priorytety !!!

5 2

Nas są setki i mamy dość wydawania publicznych pieniędzy na ta niby kulturę i niby sport.
Kultura mielec to przeważnie a wręcz przepalanie pieniędzy a sport to komercyjna drożyna zawodowych kopaczy często nie z Mielca !!! Gdzie tu logika ?
Widać iż nie ma gospodarzy to miasto i ulega garstce fanatyków którzy dra pyska ma stadionie a na imprezy opłacone przez innych z podatków dobrze się idzie bo za kogoś to można i piwo wypić ?
Ile stołków w tej niby kulturze, dyrektorów, budynków i co?

Mielec to miasto robotnicze gdzie ludzie mało zarabiają i chcą mieć tanio, chcą by dzieci miały boiska i baseny a oni dobrą opiekę medyczną i o to chodzi a nie o wywalanie pieniędzy miasta na utopię !
Tylko że polityk się nie pokaże na scenie no nie?????

13:05, 16.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WniosekWniosek

5 0

Obwodnica- to rozwój i przyszłość oraz mniej korków
Pokazy lotnicze- są co kilka lat więc nie jest to problem a rodzinny piknik wielu rodzinom tyrajacym na strefie się przyda
Dni mielca- to PATOLOGICZNA impreza która demoralizuje młodych, przesłanie pieniędzy byle polityk pokazał się na scenie.
Ale dobrze się bawi za czyjąś pracę i piwem można przekupić ludzi a że utrzymuje się gmachy kultury i scena, zespoły kosztują setki tysięcy to kogo to obchodzi jak jest to za pieniądze zabrane pracującym rodzinom !

13:20, 16.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

zapraszamzapraszam

0 0

Cię na te rodzinne pikniki i popatrz jak ta polska rodzina się bawi. Stary obrzygany leży na ławce a matka z dzieciakami wk....iona wraca po chrześcijańsku do domu. Tak wygląda zdecydowana większość niewolników ze SSE na takich piknikach i do tego jeszcze są szczęśliwi jak im zakład z socjalnego do piwa i kiełbasy dołoży. Zerknij jak leją po śmietnikach i krzewach obok bloków - pełna kultura. Jak to kiedyś śpiewał BUFET " nowa kultura prosto z pola" Pozdrawiam

10:23, 21.06.2023

DO RADNYCHDO RADNYCH

4 2

DAJCIE NA KIBOLI, MOPSY i POPIJAWY i na pewno mielec się ZWINIE

14:18, 16.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

W punkt !!!W punkt !!!

4 0

Za PUBLICZNE z PODAKTÓW się dobrze i łatwo wydaje
Dziś samorząd zabezpiecza wszystko co nie powinien a to co POTRZEBA to tego nie ZABEZPIECZA !!!!!!!

23:54, 18.06.2023

Jak to działaJak to działa

4 2

JA TO DZIAŁA ....?
Tyle kasy zabrane rodzinom i dzieciom w mielcu poszło na imprezy i kopaczy i co .... kilka tysięcy ludzi mniej? Promocja polityków za PUBLICZNE PIENIĄDZE a ludzie prze to właśnie musza tyrać na 3 zmiany po 10-12 i 6 dni w tygodniu tylko TEGO NIE ROZUMIEJĄ bo mają pasek BRUTTO-NETTo ale jak by mieli co miesiąc oddać na sporti kulturę po 500 zł to by taki kowalski pomyślał ... a jak by mi zostało te 500 co miesiąc to dzieciak miał by na basen, na obiady, na dentystę to może NIE ZAPŁACĘ = TAK ?

Kaczyński miał racje co do tego narodu jak i do lania za kołnierz i niestety nigdy nie będziemy Japonią ani Koreą !!!

15:03, 16.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kibickibic

2 4

Choć byś łajzo wpisał 100 razy pod rożnymi nicami że nie chcesz Stali Mielec to nic nie zmienia , bo Stal jest będzie jak jej kibice a jak ci się nie podoba to wracaj na swoją wiochę

18:26, 16.06.2023
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Major suchodolskiMajor suchodolski

3 2

Stal Mielec była 30 lat temu , i zamknij te dupe już//

18:37, 16.06.2023

hahahaha

2 3

A teraz co jest szwejku ?

21:42, 16.06.2023

do kibolado kibola

4 1

Ty płać kibolu za swoje = OK ?

23:46, 18.06.2023

do kibolado kibola

4 0

o prąd droższy bo PGE sponsoruje kopaczy i inne ......
dobre .....

23:46, 18.06.2023

zero priorytetów zero priorytetów

4 0

Za PUBLICZNE z PODAKTÓW się dobrze i łatwo wydaje
Dziś samorząd zabezpiecza wszystko co nie powinien a to co POTRZEBA to tego nie ZABEZPIECZA !/

23:53, 18.06.2023

miejscowymiejscowy

2 4

Ca za niedorozwój tu się produkuje myśli że Miasto mu będzie dzieci utrzymywać , nie dawać na sport nie dawać na koncerty bo on kuźwa biedny , do roboty łajzo a nie czkać na menelowe i inne MPOSy

18:38, 16.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do miejscowyDo miejscowy

4 1

SAM JESTEŚ ŁAJZA!!!
Weź się za jakąś pracę bo na razie menelisz i klniesz na stadionie za nasze podatki !!!

23:48, 18.06.2023

Glon ...Glon ...

0 5

Nie kalaj własne dumy , pokora wobec życia, ktoś zatru według siłyu , by nękać i poniżać , nie szargaj własnej "wiary" .. bo "Ona jest bezcenna.....Nie równaj bo "Ona " w srecu jest zakleta...

21:53, 16.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

znawcaznawca

0 4

Tobie łysy już dziękujemy

16:30, 18.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

emilemil

5 1

W Mielcu brak okulisty na dyżurze. Paszportu nie można wyrobić. Prawa jazdy nie można zdawać. Tym się zajmijcie, a nie *%#)!&

17:16, 18.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

W PUNKT !!!W PUNKT !!!

4 1

W PUNKT !!!

23:49, 18.06.2023

KULTURA ???KULTURA ???

4 1

CIEKAWE ile na tą NIBY kulture idzie PIENIĘDZY ?
CIEKAWE ile osób pracuje w urzędzie kultury i na co wydają te setki tysięcy ?
CIEKAWE czy naprawdę koncerty które kosztują setki tysięcy a nic nie dają muszą być z PUBLICZNYCH PIENIĘDZY a nie np; ZA BILETY WSTĘPU ???

MOŻE w końcu ktoś pójdzie po rozum do głowy i przestanie finansować zabawę z publicznych pieniędzy by POLITYCY MIELI GDZIE SIĘ PODCZEPIĆ ?????????

BANDA DOCZEPIŁA SIĘ DO PUBLICZNYCH PIENIĘDZY I WYPISUJE TU BY MIEĆ KORYTO I NIC NIE ROBIĆ A ŻYĆ Z PRACY INNYCH ??? ???????

23:49, 18.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HUJTURA ?HUJTURA ?

4 1

CIEKAWE ile na tą NIBY kulture idzie PIENIĘDZY ?
CIEKAWE ile osób pracuje w urzędzie kultury i na co wydają te setki tysięcy ?
CIEKAWE czy naprawdę koncerty które kosztują setki tysięcy a nic nie dają muszą być z PUBLICZNYCH PIENIĘDZY a nie np; ZA BILETY WSTĘPU ???

MOŻE w końcu ktoś pójdzie po rozum do głowy i przestanie finansować zabawę z publicznych pieniędzy by POLITYCY MIELI GDZIE SIĘ PODCZEPIĆ ?????????

BANDA DOCZEPIŁA SIĘ DO PUBLICZNYCH PIENIĘDZY I WYPISUJE TU BY MIEĆ KORYTO I NIC NIE ROBIĆ A ŻYĆ Z PRACY INNYCH ??? ??

23:50, 18.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

niegospodarnośćniegospodarność

4 1

Za PUBLICZNE z PODAKTÓW się dobrze i łatwo wydaje
Dziś samorząd zabezpiecza wszystko co nie powinien a to co POTRZEBA to tego nie ZABEZPIECZA !

23:52, 18.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WNIOSEKWNIOSEK

3 1

NA LECZENIE NIE MA I LUDZIE UMIERAJĄ i NA OBIADY W SZKOŁACH DLA DZIECI TEŻ NIE MA, i W SZKOLE NA DENTYSTĘ TEŻ NIE MA I NA PIELĘGNIARKĘ TEŻ NIE MA I GODNYCH EMERYTUR TEŻ NIE MA .....ALE NA PRZEWAL:ANIE NA GŁUPOTY BYLE POLITYK SIĘ POKAZAŁ KILKANAŚCIE lub KILKADZIESIĄT TYSIĘCY SIĘ ZAWSZE ZNAJDZIE NA KONCERCIK I INNE MARNOWANIE oczywiście ZABRANYCH LUDZIOM REALNIE PRACUJĄCYM ???
TO POWINNO BYĆ ŚCIGANE = PRZEWALANIE PIENIĘDZY Z PODATKÓW !!
KTOŚ |W TYM PODKARPACIU RZĄDZI ?

KASA Z PAŃSTWA IDZIE NA WSZYSTKO CO NIE POTRZEBNE A POTRZEBNE TRZEBA SAMEMU SOBIE ZAPŁACIĆ = ALE PATOLOGIA !

15:38, 19.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

masakramasakra

3 2

Kolejne dodatkowo 250 tys. zł. na PATO dni MIELCA by polityk rządzą mógł się pokazać ?
A ludzie NIECH TYRAJĄ na podatki w tym mieście i g.... z tego !

16:16, 19.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jasnejasne

3 2

jeszcze pare imprez i mielca nie będzie ?

16:36, 19.06.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hahahaha

2 1

co za *%#)!& ?

16:53, 19.06.2023

Do hahaDo haha

1 1

Każda taka to setki tysięcy...
Każda opiera się o domy kultury w których pracuje setki pociotków

Mieszkaniec ma 100% RACJI !!!
To doprowadza mielec do upadłości

12:49, 20.06.2023

RADA MIASTA TO !!!RADA MIASTA TO !!!

3 2

LUDZIOM PODATKAMI ZABIORĄ I ZROBIĄ IMPREZY ?
A POTEM ŻE LUDZIE WYJEŻDŻAJĄ ?

16:41, 19.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

miejscowymiejscowy

3 0

LUDZIOM PRACUJĄCYM PODATKAMI ZABIORĄ I UTRZYMUJĄ PATOLOGIĘ

16:52, 19.06.2023

dddd

2 2

Zablokujcie te durne komentarze jakiegoś nieudacznika życiowego bo mu podatek zabierają na sport a tak na prawdę to z czego ma płacić jak to stoi w MOPSIe i czeka na menelowe z naszych podatków .

16:50, 19.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do ddDo dd

1 0

Stań pod budką z piwem bo tyle masz świadomości lub opij się pod stadionem i klnij przez dwie godziny tyle potrafisz !!! A JAK chcesz mieć gdzie kląć, pić itd..... to SOBIE ZA TO ZAPŁAĆ mopsiku na socjalu !!!!

12:46, 20.06.2023

mmmm

2 2

Duży szacun dla firm które dalej postanowiły sponsorować Stal Mielec

16:51, 19.06.2023
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do mmDo mm

1 2

I TYLKO tak powinno być !!!
To komercyjna drużyna która powinna płacić miastu za to że korzysta z publicznego miejsca jak w innych normalnych miastach!

12:44, 20.06.2023

Do mmDo mm

2 2

I TYLKO tak powinno być !!!
To komercyjna drużyna która powinna płacić miastu za to że korzysta z publicznego miejsca jak w innych normalnych miastach!!!

12:44, 20.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DO ddDO dd

2 2

Stań pod budką z piwem bo tyle masz świadomości lub opij się pod stadionem i klnij przez dwie godziny tyle potrafisz !!! A JAK chcesz mieć gdzie kląć, pić itd..... to SOBIE ZA TO ZAPŁAĆ mopsiku na socjalu !!!!
Nie może być tak iż miasto się nie rozwija, nie ma na nic bo sponsoruje imprezki gdzie TYLKO pokazują się urzędnicy Panie KIBOL dd !

12:47, 20.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NIEGOSPODARNOŚĆ !!!NIEGOSPODARNOŚĆ !!!

2 1

Za PUBLICZNE z PODATKÓW się dobrze i łatwo wydaje ???

Dziś samorządZa PUBLICZNE z PODAKTÓW się dobrze i łatwo wydaje

Dziś samorząd zabezpiecza wszystko co nie powinien a to co POTRZEBA to tego nie ZABEZPIECZA !

Mielec wydaje na stołki w urzędach, kopaczy, na mops i imprezki a BRAKUJE PODSTAWOWYCH RZECZY w mieście i nic nie działa !!! To jest dramat !!! Za PUBLICZNE z PODATKÓW się dobrze i łatwo wydaje ??? Dziś samorząd zabezpiecza wszystko CO NIE POWINIEN a to co POTRZEBA to tego nie ZABEZPIECZA i trzeba samemu płacić ...... co za patologia !!!

12:54, 20.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

patologia wydatkowapatologia wydatkowa

2 2

Za PUBLICZNE z PODATKÓW się dobrze i łatwo wydaje ???

Dziś samorząd zabezpiecza wszystko co nie powinien a to co POTRZEBA to tego nie ZABEZPIECZA !

Mielec wydaje na stołki w urzędach, kopaczy, na mops i imprezki a BRAKUJE PODSTAWOWYCH RZECZY w mieście i nic nie działa !!! To jest dramat !!! Za PUBLICZNE z PODATKÓW się dobrze i łatwo wydaje ??? Dziś samorząd zabezpiecza wszystko CO NIE POWINIEN a to co POTRZEBA to tego nie ZABEZPIECZA i trzeba samemu płacić ...... co za patologia !!!

12:55, 20.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

wydatki to patologiawydatki to patologia

2 2

Za PUBLICZNE z PODATKÓW się dobrze i łatwo wydaje ???

Dziś samorząd zabezpiecza wszystko co nie powinien a to co POTRZEBA to tego nie ZABEZPIECZA !

Mielec wydaje na stołki w urzędach, kopaczy, na mops i imprezki a BRAKUJE PODSTAWOWYCH RZECZY w mieście i nic nie działa !!! To jest dramat !!! Za PUBLICZNE z PODATKÓW się dobrze i łatwo wydaje ??? Dziś też miasto zabezpiecza wszystko CO NIE POWINIEN a to co POTRZEBA to tego nie ZABEZPIECZA i trzeba samemu płacić ...... co za patologia !!!

12:56, 20.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ludzie mają tego dośLudzie mają tego doś

2 2

Pełno ludzi w mieście o tym mówi że nie chcą miasta urzędników i sponsoringu kopaczy
ludzie mają dość takiego zarządzania a ty weź się do jakiejś pracy a nie sprzedawaj dragów pod stadionem z innymi kibolami ok? zniszczcie jeszcze kilka aut i niech dzieci słuchają tych wulgaryzmów na całe miasto !!!

13:01, 20.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DO ddDO dd

2 2

dd jesteś ham i prostak a twoje wypociny wskazują iż siedzisz na mopsie lub u mamusi garnuszku i nic cię nie interesuje oprócz zabawy ... tAK ?

13:15, 20.06.2023
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dddd

2 1

ham i prostak to cię spłodził dlatego masz teraz problemy z egzystencją

09:47, 21.06.2023

Do ddDo dd

1 0

Ja nie mam żadnych, to ty je masz i to widać !!!

13:36, 24.06.2023

to mops !to mops !

2 1

MOPS i te FEMINISTKI które niszczą w mielcu rodziny rozgońcie w cztery wiatry a nie ludzi na ulicach atakujecie! To jest problem iż ta instytucja tylko szkaluje a potem ludzie z tego miasta wyjeżdżają
MOPS a nie lgbt jest wrogiem rodzin

14:50, 20.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dddd

2 1

Za PUBLICZNE z PODAKTÓW naucz się pisać nierobie to może pracę dostaniesz i będziesz płacił podatki a nie żył na koszt innych , ja pracuję i chcę żeby moje podatki szły na sport a nie rozdawane i rozkradane przez pisi rząd .

09:45, 21.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

do dddo dd

1 0

PIJ ZA SWOJE !!!

13:37, 24.06.2023
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%