[FOTORELACJA]9949[/FOTORELACJA]
Ulica Padykuły to obecnie jedna z głównych tras dojazdowych do mieleckiej strefy ekonomicznej. W trzech miejscach przecięta jest przejazdami kolejowymi. Przeprawa przez torowisko obok centrum ogrodniczego zapada się.
Płyty stanowiące nawierzchnię przejazdu kolejowego są mocno zdeformowane, osunęły się i obniżyły w stosunku do poziomu jezdni. Obok szyn zaczynają wystawać śruby. Kruszy się także asfalt.
Jak wskazuje czytelnik hej.mielec.pl, stan techniczny przejazdu ostatnio wyraźnie się pogorszył, a zdeformowane płyty mogą doprowadzić do usterki w przejeżdżających po nich samochodach osobowych.
Kierowcy, którzy znają już to miejsce, starają się najbardziej zniszczony fragment przejazdu omijać – jadąc w kierunku strefy zjeżdżają maksymalnie do prawej strony ulicy, wręcz wjeżdżają na przylegającą do jezdni ścieżkę rowerową.
- Potrzebna tu jest interwencja służb drogowych, rekonstrukcja przejazdu kolejowego. I to pilnie – komentuje nasz czytelnik, który wskazał ten problem.
[ALERT]1680390315890[/ALERT]
ako08:19, 02.04.2023
dlaczego takie usterki muszą dopiero zgłaszać mieszkańcy do portalu żeby nastąpiła interwencja ? gdzie są urzędnicy w Gminie lub UM odpowiedzialni za te sprawy ? szlag człowieka trafia że my mieszkańcy wydajemy na ich pensje niemałe pieniądze a tam nie ma ludzi żeby w porę działali ...może zacząć rozliczać a przede wszystkim podać do publicznej jawnej informacji kto w jakim urzędzie za co odpowiada ! a to drzewa się sypią a to dziury w ulicach a to lampy brudne a to problemy z fontanną a to z balonem kłopoty , nie mówiąc o większych inwestycjach ...... jest czas dla wielu na rady nadzorcze może tak wpierw miasto a potem dorabiamy ! 08:19, 02.04.2023
nie smieszne09:43, 02.04.2023
Cytat - Zarządcą drogi w obrębie przejazdu do 4 m od skrajnej główki szyny jest zarządca kolei i odpowiada on za umieszczenie i utrzymanie znaków drogowych B-32 „stój” z napisem „Rogatka uszkodzona” lub „Sygnalizacja uszkodzona”, G-2 „sieć pod napięciem”, G-3 „krzyż. św.
Tam plyty zapadaja sie bez mala od otwarcia tej drogi czyli ok 15 lat. Moze autorzy i komentujacy sprawdza kto za co odpowiada i pozniej beda pisac. To juz jest naprawde slabe ze ludzie nie pamietaja kto budowal fontanne rynek stadion biblioteke basen czyje sa poszczegolne ulice (kto zarzadza). 09:43, 02.04.2023
psc12:11, 02.04.2023
Tu akurat pretensje nie do miasta, bo to niestety nie ich teren, tylko do spółki która prowadzi ruch po tych torach 12:11, 02.04.2023
ako14:05, 02.04.2023
tak to mozliwe ale to Urzędnicy powinni wymóc na właścicielu drogi , przejazdu poprawienie i naprawę a od razu powinno pojawić się ostrzezenie jakaś tablica ,,,, a dziury w ulicach na terenie miasta to co pikuś ? 14:05, 02.04.2023
Ale 12:46, 02.04.2023
Największymi szkodnikami na tych przejazdach są kierowcy ciężarówek, ponieważ nie zatrzymują się na STOP-ie i impet uderzenia kołem o płytę jest o wiele większy niż gdyby to uczynili jadąc powiedzmy te 20 km/h.. Im większa prędkość tym większa sił. Oczywiście nie należy ich obarczać całą winą ale dołożyli oni nie mało do tej usterki. Kierowcy TIR-ów na obcych tablicach się zatrzymują na STOP-ie ale nasi mają w d... . Bo znajomości w Policji itp. 12:46, 02.04.2023
Remont ulicy13:17, 02.04.2023
Tu jest potrzebny kapitalny remont tej drogi od skrzyżowania z Cyranowska do skrzyzowania z ulicą sportową 13:17, 02.04.2023
gość13:18, 02.04.2023
z melnoxem powiadasz, ale dlaczego nie dopowiesz że z elektrociepłonią też 13:18, 02.04.2023
gość@13:23, 02.04.2023
to jest temat do rozwiązania przez właściciela tej infrastruktury czyli Agencje Rozwoju Przemysłu w Mielcu?, sprawdzcie sobie kto ponosił koszt remontu przejazdu przy Elektrociepłowni (to nie jest przecież dojazd do Melnoxu tylko właśnie elektrociepłowni) czy przejazdu na Wojska Polskiego obok Urzedu Celnego. 13:23, 02.04.2023
gość 2@13:24, 02.04.2023
to jest temat do rozwiązania przez właściciela tej infrastruktury czyli Agencje Rozwoju Przemysłu w Mielcu?, sprawdzcie sobie kto ponosił koszt remontu przejazdu przy Elektrociepłowni (to nie jest przecież dojazd do Melnoxu tylko właśnie elektrociepłowni) czy przejazdu na Wojska Polskiego obok Urzedu Celnego 13:24, 02.04.2023
M15:07, 02.04.2023
A kiedy zajmą się al. Jana Pawła II? Dziury takie że szok, zamiast naprawić nawierzchnie to pozostawili słupki i zadowoleni, główna droga i taki wstyd.
Skandal!!! 15:07, 02.04.2023
Do M09:04, 03.04.2023
Już się tym zainteresowali: https://hej.mielec.pl/pl/19_wiadomosci-z-regionu/635_miasto-mielec/74454_wyrwa-na-wjezdzie-do-mielca-kierowcy-alarmuja-foto-.html . 09:04, 03.04.2023
Teges11:32, 03.04.2023
To raczej jest wojewódzka a jeśli tak do marszalka 11:32, 03.04.2023
99915:22, 02.04.2023
W koncu sie ktoś za to wziął zeby naglosnic sprawe .bo lipa jak diabli 15:22, 02.04.2023
Zrobić17:55, 02.04.2023
Zrobić taki przejazd jak na ulicy Witosa i wszystko będzie w porządku. 17:55, 02.04.2023
Dzialkowiec18:58, 02.04.2023
To może zarządca tego torowiska zainteresuj się przejazdem kolejowym na ul.Wanatowicza. Przerwane szyny kolejowe na ciągu komunikacyjnymi podnoszone przez ciężki sprzęt budowlany to tam można rozpruć nadwozia samochodu osobowego. To tylko parę metrów dalej. 18:58, 02.04.2023
Do narzekajacych21:16, 02.04.2023
I ludzi nie wiedzących. Właścicielem i zarządca tej bocznicy jest Wasza ulubiona pro ekologiczna fabryka leśnej bryzy.... urząd nie ma nic do tego. Dzwońcie do fabryki do Szczecinka (tak tak to oni są wlascicielami) I niech naprawia przejaz w Kronobylu. 21:16, 02.04.2023
do podrzegacza10:22, 03.04.2023
to dzwoń zuchu, ale przekierują cie do ARP w Mielcu🤠 10:22, 03.04.2023
dla narzekajacych 10:25, 03.04.2023
jak był przetarg na rozbiórkę fragmentu bocznicy przy Husqvarnie to zlecajacym była ARP czy spółka zwiazana z Melnoxem? 10:25, 03.04.2023
Tego09:52, 02.04.2023
10 0
Ten tor nie podlega pod miasto ani nawet powiat ;) to jest agencji rozwoju przemysłu i ona przekazała ten tor do utrzymania , euro- kol ( spółka powiązana z melnoxem ) taz że tam pasuje powiedzieć ;) 09:52, 02.04.2023