[FOTORELACJA]9537[/FOTORELACJA]
Podróżujemy pociągiem z Dębicy do Mielca. Po reaktywacji kolejnego odcinka, kolej zapewni podróż do Padwi. Inwestycje PLK z Krajowego Programu Kolejowego zwiększają dostępność do kolei i likwidują wykluczenie komunikacyjne.
Na odcinku Mielec - Padew gotowy jest peron w Tuszowie Narodowym. W Chorzelowie i Jaślanach na peronach montowane są ławki, tablice informacyjne i oznakowania. Przystanki będą dostosowane do potrzeb wszystkich podróżnych, w tym osób o ograniczonych możliwościach poruszania się.
W Mielcu przy ul. Sienkiewicza powstaje bezkolizyjne skrzyżowanie, które zastąpi dwa przejazdy kolejowo-drogowe. Zwiększy się bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. Sprawniejsza będzie komunikacja w mieście. Wykonano już m.in. przyczółki wiaduktu. We wrześniu wykonawca rozpocznie betonowanie przęsła. Z myślą do pieszych, w rejonie stacji w Mielcu, budowane jest nowe przejście podziemne. Jeszcze w tym roku wygodny trakt w ciągu ulic Drzewieckiego – Skargi połączy osiedla po przeciwległych stronach stacji.
Inwestycje PLK za 106 mln zł netto realizowane są w ramach projektu: „Rewitalizacja linii kolejowej nr 25, na odcinku Padew - Mielec - Dębica”. Projekt wpisany jest w Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Dotychczas podpisano już umowy na prace za ponad 323 mln zł netto.
16 4
Bardzo dobrze, że trwają prace i oby do szczęśliwego zakończenia tj. powrotu pociągów pasażerskich i towarowych. Mam nadzieję, że już za niedługo zaczną się prace na przejazdach kolejowych, bo np. od pół miesiąca są zamknięte przejazdy kolejowe w Maliniu i dwa główne przejazdy w Tuszowie Narodowym i w Jaślanach.
7 0
Ciekawe czy od razu wróci Hetman.
6 2
Bo wiem, że PKP InterCity mówi o powrocie 2 pociągów dalekobieżnych (pośpiesznych).
5 1
Skąd taka wiedza jeśli mogę spytać?
PKP ma problem z lokomotywami spalinowymi i mi się wydaje że po prostu będzie więcej szynobusów..
4 0
Z stąd: https://hej.mielec.pl/pl/12_biznes/60563_dobre-wiadomosci-pkp-intercity-zapowiada-polaczenia-do-mielca.html
Ale również artykułu na Heju z 2017 roku bodajże.
23 14
Marzenie kazdego: wybrać się do Padwii i powachać świeżo rozrzuconego na polu gnoju
6 5
Jak chodzi o odcinek Padew - Ocice to tam ograniczenie prędkości jest do 70 km/h z dwoma wyjątkami w samych Ocicach (20 km/h) także pociąg tam spokojnie przejedzie. Źródło: internauta "Strzelec_MC", skyscrapercity.com.
6 0
Nie musisz wyjezdzac do Padwi wachac gnoj wystarczy jak zostaniesz w Mielcu i nawochasz sie mdf-a z krono buroku.
12 7
Czym się tu podniecać ???
Ciuchcia dojedzie tylko do Padwi ..i koniec !!!!!
Remont robiony jest tylko pod przewóz towarów z szerokiego toru..i tyle .
Właśnie budują nowy tor do terminalu STS....
15 2
I POmysleć że to wszystko Skowrońska załatwiła.
6 5
Jak mogła, bez Porąby i Kapinosa ? niemożliwe .😮
6 4
Sprzedajemy wszystko i się wyprowadzamy z tego urzędniczego miasta BEZPRAWIA
6 1
Jedna wielka KLIKA
10 2
Za tę pseudo modernizację i uruchomienie przewozów pasażerskich do Padwi to w normalnym kraju tych wizjonerów by zamknęli za marnotrastwo.
2 2
Pseudomodernizacje??
Kolega wychodzil ostatnio poza swój pokój?
9 3
Wow co za trasa z Dębicy do.Padwi.....no.klekajcie narody ...cóż za atrakcje turystyczne na obu końcach tej trasy ... I ta propaganda sukcesu.... Mają ludzi za mądrych inaczej. Barwna by tego.nie wymyslil
2 2
No i sie nie zesraj z twoja turystyką.
Nie pomyslisz ze ludzie chca dojechac do pracy czy szkoly normalnie a nie w korkach?
6 3
W Chinach w tym czasie powstaloby setki kilometrow autostrady z elementow prefabrykowanych a u nas nie da sie bo kable za nisko bo prefabrykat za drogi wiec lepiej rok budowac wiadukt i kilkaset metrow drogi z rondem... jest sie czym chwalic
1 0
do cenzi gdzie te szkoly i ta praca miedzy mielcem a padwia
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz