Zamknij

PKP zapowiada kolejne przetargi w powiecie mieleckim

10:58, 07.12.2020 Aktualizacja: 14:41, 08.12.2020
Skomentuj

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. do końca 2021 roku ogłoszą postępowania przetargowe na roboty budowlane na szacunkową kwotę ponad 17 mld zł. Przetargi pozwolą na realizację inwestycji z Krajowego Programu Kolejowego oraz projektów planowanych już z nowej perspektywy finansowej UE na lata 2021 – 2027. Nowe inwestycje przewidziane są także w powiecie mieleckim.

– Przedstawienie przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. listy planowanych do ogłoszenia postępowań przetargowych do końca 2021 roku, to krok bardzo ważny i oczekiwany przez kolejową branżę budowlaną. Działanie PLK pozwoli zachować ciągłość procesu inwestycyjnego oraz utrzymać obecne ceny w postępowaniach przetargowych. Cieszę się, że Krajowy Program Kolejowy jest realizowany bez zakłóceń, a skala inwestycji kolejowych rośnie z roku na rok. Każda kolejna inwestycja przybliża nas do celu, którym jest bezpieczna, komfortowa i punktualna polska kolej – powiedział Andrzej Bittel, sekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury.

Już od 2017 roku PLK przygotowują studia wykonalności i dokumentacje projektowe na nową perspektywę. Dzięki tym działaniom, PLK jeszcze w bieżącym oraz w przyszłym roku ogłoszą co najmniej 60 postępowań przetargowych na kwotę ok. 17 mld zł. Inwestycje uwzględnią polskie i europejskie priorytety, a także potrzeby rozwoju kolei oraz oczekiwania podróżnych i przewoźników towarowych. Efektem prac będą atrakcyjniejsze połączenia regionalne, międzywojewódzkie i międzynarodowe oraz lepszy dostęp do kolei. Zwiększą się możliwości w przewozach towarowych oraz poziom bezpieczeństwa w transporcie kolejowym.

– Planowane do ogłoszenia do końca 2021 roku postępowania o wartości ponad 17 mld zł stanowią kontynuację Krajowego Programu Kolejowego oraz dotyczą projektów już z nowej perspektywy na lata 2021 – 2027 i prac utrzymaniowych. Konsekwentna realizacja inwestycji przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zapewnia stabilność na rynku kolejowym oraz sprzyja rozwojowi gospodarki. Ogłoszenie około 400 postępowań pozwoli na podjęcie prac przez duże firmy oraz mniejsze regionalne przedsiębiorstwa  – mówi Ireneusz Merchel, prezes zarządu PKP Polskich Linii kolejowych S.A.

Do końca 2021 roku rozpoczęte zostaną procedury wyłaniania wykonawców na ponad 60 zadań inwestycyjnych. Wśród  inwestycji są: m.in. modernizacja kolejnego odcinka Rail Baltica (Białystok – Ełk), przebudowa trasy Giżycko – Kętrzyn – Korsze, Kościerzyna – Somonino – Kartuzy oraz kolejowej obwodnicy Poznania. To również modernizacja linii kolejowych na Śląsku, np. Będzin - Katowice Szopienice Płd.- Katowice Piotrowice i Tychy – Most Wisła oraz prace na stacjach m.in. Zawiercie, Ełk, Maksymilianowo, Mielec i Słupsk.

- W ramach prowadzonej obecnie rewitalizacji linii nr 25 Mielec – Dębica, przebudowywana jest stacja Mielec. Powstaje nowy peron dwukrawędziowy, dostosowany do obsługi osób niedowidzących i o ograniczonych możliwościach poruszania się. Dojście do peronu odbywać się będzie poprzez nowe przejście podziemne wyposażone w windy. Planowany przetarg obejmie wybudowanie kolejnego przejścia podziemnego  w stacji Mielec - od strony północnej, łączącego osiedla po obu stronach stacji oraz zagospodarowanie przestrzeni wokół budynku dworca - informuje Dorota Szalacha z Zespołu Prasowego PKP Polskie Linie Kolejowe.

[FOTORELACJA]8380[/FOTORELACJA]

PKP PLK zapowiada także modernizację linii kolejowej z Padwi Narodowej do Woli Baranowskiej

- Linia łączy stację Padew ze stacją na LHS w Woli Baranowskiej, gdzie odbywa się przeładunek towarów z toru szerokiego na normalny. Obecnie obowiązująca prędkość rozkładowa na l. nr 79 dla pociągów towarowych to 30 km/h. Prace pozwolą na uzyskanie pierwotnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych. Przewidziano min. rewitalizację obiektów inżynieryjnych, przejazdów kolejowo-drogowych, a także prace w branży automatyki kolejowej. Efektem inwestycji ma być zwiększenie prędkości na przeważającej długości linii do 60 km/h dla ruchu towarowego oraz wyższy poziom bezpieczeństwa - precyzuje Dorota Szalacha.

Planowane inwestycje w ramach nowej perspektywy finansowej wynikają z założeń wieloletnich ram finansowych wydatków Unii Europejskiej. Aktualnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. we współpracy z Ministerstwem Infrastruktury przygotowują nowy program wieloletni na lata 2021 – 2027.  
 

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(52)

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


jendker83jendker83

18 3

Rzeczywiście, przez osiem lat rządów PO w Polsce nic nie powstawało, żadnych inwestycji, za to teraz jedna na drugiej. Choć odrobinę obiektywizmu.

11:51, 07.12.2020

AquariusAquarius

13 9

Cześć,

Ekonomia po PiSSowsku...czy się opłaca...zastanów się kto o zdrowych zmysłach liczący koszty ( zysk) będzie obsługiwał tą prowincjonalną linię bez elektryfikacji...to już przerabialiśmy...pozostanie jakiś szynobus wożący powietrze oraz fajnie wyglądające tory służące do przewozów towarów pociągami towarowymi do strefy ekonomicznej...niestety naszym wirtuozom ekonomi spod znaku PiSS brakuje wyobraźni i myślenia długofalowego...niech przykładem będą stadniny koni w Janowie i Michałowie...
życie zweryfikuje...chyba że chłopie polujesz na prace przy przepinaniu lokomotyw w Dębicy z elektrycznej na spalinową...a może "mateusz" obieca lokomotywę elektryczna na akumulatory skoro już mamy milion samochodów elektrycznych...

11:53, 07.12.2020

Tak myślisz? Tak myślisz?

3 1

Sądzisz, że prowincjonalne linie kolejowe są opłacalne ekonomicznie?!

12:17, 07.12.2020

Za TuskaZa Tuska

10 1

Każdy choć trochę zorientowany i obiektywny wie że w latach premierowania Tuska w naszym regionie prowadzono gigantyczny remont magistrali od Krakowa do Rzeszowa który pochłonął wszystkie unijne środki , natomiast z regionalnego funduszu wyremontowano linie z Rzeszowa do Jasła

13:18, 07.12.2020

hahahaha

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


jendker83jendker83

14 9

Pomysł, by pakować miliony pod ziemię w formie kolejnego przejścia podziemnego to niezła głupota. Wystarczy, że w tym pierwszym już powstało jezioro - przechodząc w sobotę zaglądnąłem przez ogrodzenie, całkiem fajny zbiornik się zrobił.
Naprawdę nie da się zrobić takiego przejścia, jak pod wiaduktem, a zaoszczędzone pieniądze przenieść na zagospodarowanie terenów wokół dworca?

11:55, 07.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Racja Racja

5 2

Niejeden raz ludzie będą przeklinać drepcząc po schodach... Ruch kolejowy będzie niezwykle intensywny, ha, ha!

13:01, 07.12.2020

Zabawne Zabawne

9 4

PLK - firma, która żadnych robót nie jest w stanie zakończyć w terminie a jedynie wciąż snuje szerokie plany na przyszłość...

12:02, 07.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

renoreno

5 6

No i co z tego? Ruch będzie przywrócony na wiosnę. Po co tyle rwetesu totalna opozycjo?
Chcecie przegrać ósme z rzędu wybory i dlatego wyciągacie ludzi na ulice w czasie pandemii każąc im niszczyć kościoły i wyklinać i występować przeciwko własnej wierze i tradycji?

15:14, 07.12.2020

Goździk271293Goździk271293

15 3

Bardzo się cieszę, że postępują prace na linii kolejowej Mielec-Dębica i na stacji w Mielcu. To dobrze, że PKP Polskie Linie Kolejowe SA ogłasza jakie będą przetargi na remont linii kolejowej na przejście podziemne i na linię Padew-Wola Baranowska, ale powinna też ogłosić kiedy można się spodziewać przetargu na linię kolejową na odcinku Mielec-Padew i Padew-Ocice. Natomiast władze województwa podkarpackiego powinny na konferencji prasowej rozwiewać wszelkie obawy i wątpliwości mieszkańców związane z inwestycją.

12:10, 07.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

renoreno

10 6

Jakie obawy?
Te wypociny przeciwko kolei w Mielcu piszą "partyjni rzygacze" z PO i Lewicy którzy przez lata niszczyli Polskę likwidując połączenia gdzie jeździło pełno ludzi. Przykładem jest właśnie linia mielecka gdzie komuchy z donosicielami esbeckimi skasowali pociągi pełne uczniów i studentów. Np. petycje Szkoły w Rzemieni czy mieszkńców Pustkowa gdzie kolej stanowiła jedyny środek transportu.
Won złodzieje i oszuści z totalnej opozycji!!!! Won do Brukseli!!!

14:58, 07.12.2020

Przetargi...Przetargi...

12 6

A konkretną, aktualnie obowiązującą datę uruchomienia pociągów Dębica - Mielec ktoś zna?!!! Czysta propaganda dla naiwnych.

12:14, 07.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XX

2 3

Wiosna przyszłego roku.

12:51, 07.12.2020

MaulMaul

1 0

Od czerwca. Bo wtedy wejdzie nowy rozkład jazdy na lato. Ale to już jest na 100%, gdyby nie pandemia byłoby szybciej a tak większość środków poszła na remont Rzeszowa Głównego, który niedawno dobiegł końca.

23:28, 10.12.2020

Do AquariusDo Aquarius

21 21

Dlaczego du.ku obrażasz ludzi którzy głosowali na PiS,poprzez dodawanie drugiej litery S.Mam pytanie-CO ZROBIŁ DLA MIELCA W CIĄGU 8 LAT twój(pisownia zamierzona) ryży Donek od Makreli-odp.NIC ZERO.Oprócz tego że przy budowie autostrad padło kilkaset firm rodzinnych pod wykonawczych,że ludzie zostali biedakami.Tusk powinien już dawno oglądać słońce zza krat.Ale Makrela do tego nie dopuści.Tak że nie pisz dyrdymałów na temat PiS-u.Nie głosowałeś na nich,to zostaw ich w spokoju.

12:25, 07.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

hahahaha

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do dziennikarza tegoDo dziennikarza tego

14 0

Szanowny Panie Dziennikarzu, czy przygotowując ten materiał, chyba na zasadzie kopiuj wklej (nie mam o to pretensji) nie włączyła się Panu czerwona lampka, w komunikacie PLK PKP nie ma ani słowa o planowanym remoncie odcinka Mielec -Padew i ewentualnie dalej w kierunku Tarnobrzega. Bo powinna się Panu zaświecić i powinien Pan wyjaśnić tę kwestię, zgodzi się Pan ze mną? Proszę zatem zadzwonić tam gdzie trzeba i wyjaśnić Czytelnikom co dalej w tej kwestii, pozdrawiam Pana

13:12, 07.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrześGrześ

17 1

Remont ok, ale bez elektryfikacji to chyba inwestycja nie na przyszłość. Siatka połączeń to pewnie Dębica - Padew / ewentualnie Tarnobrzeg/Stalowa Wola-Rozwadów, maksymalnie 5 par (tam i z powrotem), dwie rano licząc na uczniów i pracowników, jedna ok. południa i dwie po południu po pracy i nauce, dalekobieżny raczej nie wchodzi w rachubę (skład z Mielca doczepiany w Dębicy, może w Tarnobrzegu do innych), skończy się przesiadkami w Dębicy, Tarnobrzegu, a może i w Stalowej Woli - powtórka z historii. Bez remontu torów w stronę Tarnobrzega brak szans na połączenie bezpośrednie z Warszawą. Nawet jak takowe będzie to w Tarnobrzegu przekładka na elektryczną lokomotywę, to samo w Dębicy jadąc do Krakowa. Powtórka z historii, młodsi nie pamiętają, ale postój trwał ok. 30 minut (dojazd do Krakowa autostradą to ok. 90 minut plus/minus). Kto będzie jeździł tą trasą, jakie ceny biletów (bus dla studenta do Krakowa to ok. 20 zł). Obawiam się, że będzie huczne otwarcie, a po jakimś czasie cichaczem likwidacja połączeń ze względu na wysokie koszty i brak pasażerów.

13:38, 07.12.2020
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Bez złudzeń Bez złudzeń

1 3

Kolej jest środkiem komunikacji masowej - bez odpowiedniego potoku pasażerskiego jest zbyt droga. Elektryfikacja? Jeżeli tak, to z Dębicy do Tarnobrzega a to oznacza kolejne kilkaset milionów, tym razem na remont odcinka Mielec - Tarnobrzeg. Wątpię.

14:44, 07.12.2020

PatPat

3 5

Tak, dojedziesz do znaku Kraków, a później dojedź do rynku. Nawet jakby nie było pociągu bezpośredniego do Krakowa, to i tak masz z Dębicy co chwilę pociąg w tamtym kierunku i się przesiądziesz. A marudy zawsze się znajdą, nawet jakby istniały teleporty bezpośrednie z miejsca na wybrane miejsce, to by narzekali, że za szybko, za zimno, itd.

15:32, 07.12.2020

Znad morza Znad morza

1 0

Po remoncie linii Słupsk - Ustka pociągi kursują co godzinę... Tylko duża częstotliwość połączeń ma sens i może skłonić do korzystania z kolei. Tak to wygląda na Pomorzu.

17:59, 07.12.2020

dddd

15 7

nie łudźcie się tory robione pod dostawę towarów do strefy i taniej siły roboczej z wiosek

14:16, 07.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UwagaUwaga

19 15

Jutra albo Polska straci 64 mld euro za cenę praworządności przez Ziobro samorządy i rolnicy się ucieszą , brawo Unia ani kroku w tył

14:25, 07.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RobertRobert

15 13

Jest jeszcze nadzieja na praworządność w mojej ojczyźnie . Trzymam kciuki za Brukselę , nie ulegajcie bolszewi z " Posad i Stanowisk

14:28, 07.12.2020

dudi wdudi w

16 11

Gdyby nam to zabrali, to kaczora i całą jego plugawą ekipę należałoby natychmiast odsunąć od włądzy... strajk generalny, manifestacje 5 mln ludzi i pilne, nowe wybory, bez PISU!!!!!

14:37, 07.12.2020

dddd

17 14

Otumaniony władzą PiS gotów podpalić kraj. Rosja nie mogła wymyślić nic lepszego.

14:26, 07.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


dddd

1 3

Ten Janiak , to rzeczywiście męczennik. Ile miał kłopotów i roboty , aby przestępców pedofilii
ukryć przed prawem. To tylko minister sprawiedliwości wie i dlatego bił brawo ojcu Rydzykowi.

16:14, 07.12.2020

renoreno

14 13


Te wypociny przeciwko kolei w Mielcu piszą "partyjni rzygacze" z PO i Lewicy którzy przez lata niszczyli Polskę likwidując połączenia gdzie jeździło pełno ludzi.
Przykładem jest m. in. linia mielecka gdzie komuchy z donosicielami esbeckimi skasowali pociągi pełne uczniów i studentów. Vide: petycje Szkoły w Rzemieniu czy mieszkańców Pustkowa gdzie kolej stanowiła jedyny środek transportu.
Won złodzieje i oszuści z totalnej opozycji!!!! Won do Brukseli!!!

15:00, 07.12.2020
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

PatPat

6 4

Ty to jesteś typowy pisowiec, wy zawsze wiecie kto jest lewakiem, a nawet z PO 🤣🤣🤣

15:33, 07.12.2020

RafałRafał

5 5

Taaa, pamiętam te pociągi pełne uczniów... chyba śnisz, pociągi jeździły zupełnie puste, teraz będzie to samo. Chyba normalne, że jak się coś nie opłaca to się to likwiduje. Pisiory nigdy nie zrozumieją podstaw ekonomii a prosty lud się cieszy...

15:42, 07.12.2020

renoreno

6 4

do rafał:
Puste jeździły bo celowo zlikwidowano pociągi pod dowóz uczniów i studentów a przestawiono je na inne pory. Np. popołudniowy pociąg do Dębicy przyjeżdżał 2 minuty po odjeździe pociągu pospiesznego na Kraków i Gliwice, mimo, że przesiadało się z niego prawie 100 osób.
Tak samo skasowano pociąg dojeżdżający do Rzemienia przed ósmą rano oraz pociąg dojeżdżający do Dębicy po 7.20 rano.
To tylko nieliczne przykłady jak komuchy niszczyły tę linię.

15:50, 07.12.2020

wiaćwiać

Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


waldiwaldi

6 1

do Rafał
Taa, PO za to znała bardzo dobrze podstawy ekonomii🤣🤣🤣

18:53, 07.12.2020

kiedykiedy

9 2

Witam!
Chodzą słuchy, że po naprawieniu Mielec - Dębica ma być uruchomione osiem par pociągów - Mielec - Dębica - Rzeszów. Ktoś kto nie jest propagandystą opozycji, mógłby napisać kiedy to nastąpi?

15:43, 07.12.2020
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

opiopi

1 4

przy obecnym umiejscowieniu torów nigdy

15:53, 07.12.2020

Słuchy Słuchy

4 1

Marszałek powinien jasno określić od kiedy i jaki będzie rozkład jazdy! To on jest organizatorem przewozów a chowa głowę w piasek!

17:51, 07.12.2020

UważnyUważny

6 10

Rządy Tuska zrobiły TAK JAK NALEŻAŁO ZROBIĆ : najpierw autostrady, potem linie kolejowe, ale zaczęli od sieci podstawowych (np. Przemyśl- Kraków) . Nie tak jak zrobił by to PiS : najpierw zrobił by Mielec - Dębica (byle jak) a potem Dębica - Kraków i Przemyśl !!! Tak też PiS robi z drogami na terenie mieleckim : najpierw wybudowali DRÓŻKĘ Z MOSTKIEM od ul. Sienkiewicza do Rzędzianowic a potem będą ją łączyć z Rzędzianowic z drogą na Tarnów i od ul. Sienkiewicza do obwodnicy zachodniej - ale to bardzo daleka przyszłość, bo jeszcze nie znany jest przebieg tego łącznika z obwodnicą zachodnią ?!

15:52, 07.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

renoreno

10 7

Do propagandystów totalnej opozycji:
Za czasów Tuska i wcześniej Lewicy celowo zlikwidowano pociągi pod dowóz uczniów i studentów i przestawiono je na inne gorsze pory. Np. popołudniowy pociąg do Dębicy przyjeżdżał 2 minuty po odjeździe pociągu pospiesznego na Kraków i Gliwice, mimo, że przesiadało się z niego prawie 100 osób.
Tak samo skasowano pociąg dojeżdżający do Rzemienia przed ósmą rano oraz pociąg dojeżdżający do Dębicy po 7.20 rano.
To tylko nieliczne przykłady jak komuchy niszczyły tę linię.

W imię Waszego politycznego interesu, propagandy i próby oszukania Mielczan dokonując takich wpisów, negujących kolej w Mielcu, działacie na szkodę Mielca.
Mielczanie wam tego nie wybaczą. Ten wasz prymitywizym i nienawiść do drugiego inaczej myślącego człowieka będą wam zapisane.

15:59, 07.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pan TuskPan Tusk

3 2

Nie popełnij incydentu kałowego piϟϟ-siorku💩

20:33, 07.12.2020

Grześ Grześ

3 3

Rachunku ekonomicznego nie da się oszukać, a działanie na szkodę spółki to chyba przestępstwo, nikt nie będzie finansował czegoś co przynosi straty. Widać to programie PKS w każdej gminie, efekt mizerny by nie powiedzieć żaden. Przewoźnicy nie organizują nowych tras bo oferowane im stawki nie pozwalają wyjść na zero, a każdy chce zarobić.

17:33, 07.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Pujss Pujss

2 2

A pujs zacofancu z PO

19:56, 07.12.2020

Ściema  Ściema

6 3

W niedzielę 13-ego miały ruszyć pociągi... Tymczasem mowa o jakiś nowych, odległych planach, zaś nowy termin - na wiosnę - jest niezwykle precyzyjny. Którego roku? Przed wyborami zdążą?

17:47, 07.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

bartek abartek a

6 2

tak dokładnie pociągi pasażerskie bedą jezdzic z mielca do debicy w marcu w 2021 roku?

17:55, 07.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Niekoniecznie Niekoniecznie

1 2

Wiosna trwa prawie do końca czerwca...

20:25, 07.12.2020

Grześ Grześ

2 2

Niestety merytoryki niewiele, a ile obrażania i obelg.

05:35, 08.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

inkogutoinkoguto

9 0

Mielec jest wykluczony transportowo, mimo 100 tysięcznego potencjału mieszkańców z przyległymi gminami. Nie został ujęty jako stacja pomiędzy Rzeszowem a Kielcami do CPK. Tzw. czwórmiasto wymusiło przebieg szybkiej kolei z oczywiście nierealnymi parametrami. Brak nawet dyskusji nad taką możliwością.

07:30, 08.12.2020
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DuduśDuduś

2 1

Już to widzę jak będą śmigać pociągi . Niestety ale PiS kocha tylko Rzeszów i Stalową Wolę . Raczej nic więcej dla tej linii nie zrobią . Niedługo skończą się pieniądze z UE . Mielec nie walczył zbyt mocno i przespał swoją szansę . Teraz to miasto będzie wegetować jak Tarnobrzeg ,Przemyśl i wiele innych . Rzeszów nigdy nie zasługiwał na bycie stolicą województwa bo zawsze myślał tylko o siebie . Ale taki los naszego miasta bo swoje pięć minut miał tylko za komuny . Niewielu ludzi wie ale w latach trzydziestych ubiegłego wieku Rzeszów miał dwa razy mniej ludności niż Przemyśl , a w jakiej sytuacji jest to drugie miasto dzisiaj .

09:52, 10.12.2020
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

rwprwp

2 0

Tzreba zabiegać o elektryfikacją i to jak najszybciej i uruchmić pociągi Stalowa Wola - Mielec - Dębica - Rzeszów (co godzina w szczycie) oraz Stalowa Wola - Mielec - Kraków około pięć par + 2 x Lublin - Kraków. Do tego potrzebne chyba będzie wybudowanie zlikwidowanej stacji w Dąbiu (teren jest zarezerwowoany)

21:12, 10.12.2020


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%