Od 1 września - po dwunastoletniej przerwie, mieszkańcy Podkarpacia pojadą pociągiem na trasie z Mielca do Dębicy. Dostęp do kolei zapewnią nowe perony na przystankach: Wojsław, Rzochów, Rzemień, Tuszyma, Dąbie koło Dębicy, Pustków, Pustynia i stacjach: Mielec, Kochanówka Pustków.
Przejazd na trasie z Mielca do Dębicy zajmie ok. 35 min. Poprzednio czas przejazdu wynosił ok. 1,5 godziny.
Na razie uruchomione zostaną cztery pary kursów.
- Dzisiaj są zapowiedzi, że będą dalekobieżne pociągi. Wszystko to jednak będzie miało miejsce wtedy, kiedy zakończymy remont nie tylko na odcinku Mielec - Dębica, co przywróci nam kilka par pociągów już we wrześniu, ale kiedy zakończymy tę inwestycję na odcinku Mielec - Padew, a z drugiej strony na odcinku Tarnobrzeg - Ocice - mówił w niedawnym wywiadzie dla hej,mielec.pl Władysław Ortyl, marszałek województwa podkarpackiego.
- To wszystko, jak się zamknie, na co trzeba poczekać myślę 2 lata, to będziemy mieli możliwości otwierania połączeń pasażerskich w większym zakresie - dodawał.
Odjazdy z Dębicy, peron II, tor 4
Dębica (5:12) - Pustynia (5:17) - Kochanówka Pustków (5:22) - Pustków (5:26) - Dąbie (5:29) - Tuszyma (5:32) - Rzemień (5:35) - Rzochów (5:39) - Wojsław (5:43) - Mielec (5:47).
Dębica (6:50) - Pustynia (6:55) - Kochanówka Pustków (7:00) - Pustków (7:04) - Dąbie (7:07) - Tuszyma (7:09) - Rzemień (7:13) - Rzochów (7:16) - Wojsław (7:19) - Mielec (7:24).
Dębica (13:41) - Pustynia (13:46) - Kochanówka Pustków (13:51) - Pustków (13:55) - Dąbie (13:58) - Tuszyma (14:00) - Rzemień (14:04) - Rzochów (14:07) - Wojsław (14:11) - Mielec (14:15).
Dębica (15:22) - Pustynia (15:27) - Kochanówka Pustków (15:32) - Pustków (15:36) - Dąbie (15:39) - Tuszyma (15:41) - Rzemień (15:45) - Rzochów (15:48) - Wojsław (15:52) - Mielec (15:56).
Odjazdy z Mielca, peron I, tor 1
Mielec (5:55) - Wojsław (5:59) - Rzochów (6:03) - Rzemień (6:06) - Tuszyma (6:10) - Dąbie (6:12) - Pustków (6:16) - Kochanówka Pustków (6:20) - Pustynia (6:24) - Dębica (6:30).
Mielec (7:32) - Wojsław (7:36) - Rzochów (7:40) - Rzemień (7:43) - Tuszyma (7:47) - Dąbie (7:49) - Pustków (7:52) - Kochanówka Pustków (7:57) - Pustynia (8:01) - Dębica (8:07).
Mielec (14:23) - Wojsław (14:27) - Rzochów (14:31) - Rzemień (14:34) - Tuszyma (14:37) - Dąbie (14:40) - Pustków (14:43) - Kochanówka Pustków (14:47) - Pustynia (14:52) - Dębica (14:58).
Mielec (16:04) - Wojsław (16:07) - Rzochów (16:11) - Rzemień (16:14) - Tuszyma (16:18) - Dąbie (16:21) - Pustków (16:24) - Kochanówka Pustków (16:28) - Pustynia (16:33) - Dębica (16:39).
Bilet na całej trasie kosztował będzie 10,60 zł. Ulgowy dla ucznia i studenta 6,68 zł
Pomidor11:13, 19.08.2021
Dobrze by byo, gdyby tak ten pociąg dojeżdżał do strefy.
jarek11:14, 19.08.2021
Jest gdzieś info, że pociągi będą tylko od poniedziałku do piątku?
X11:57, 19.08.2021
Na rozkładzie jazdy jest napisane.
inne11:15, 19.08.2021
UWAGA ! Zbieranie grzybów w czasie biegu pociągu surowo wzbronione.
Oli16:18, 19.08.2021
Cos Ci sie pomylilo...albo liczyc nie potrafisz
Bolo11:18, 19.08.2021
Nie cztery pociągi a jeden, tylko cztery kursy :-) A to jest różnica.
Gucio11:24, 19.08.2021
do Straszęcina BĘDĘ MIAŁ TRANSPORT .
Hfh11:44, 19.08.2021
Jestem k..wa niezadowolony z pociągów bo po pierwsze mało kursów a po drugie nie będą jeździć na weekend w sobotę i niedzielę i kto będzie jeździł samego rana
Darix11:44, 19.08.2021
Wow 7 minut krócej niż samochodem (od dworca w Mielcu do dworca w Dębicy) ❤️❤️❤️
SZACUNEK!
(nie)konduktor16:04, 19.08.2021
i to z przystankami, także nie będzie czasu na sprawdzanie biletów,😡😡
rentgen18:52, 19.08.2021
Może być jeszcze krócej. Trasa liczy tylko 31 km. ale zapewne założono ograniczenia prędkości na przejazdach w początkowej fazie kursowania.
Poza tym do wyprostowania jest ze 4 łuki gdzie pociągi zwalniają do 80-100 km/h
Gdyby to kiedyś zrobili a było tyle samo przystanków co teraz to pociąg osobowy przejedzie tą trasę w 25-27 minut.
Szperacz11:49, 19.08.2021
35 minut to całkiem niezły wynik na tej trasie.
ZWERYFIKUJEMY czy to będzie prawda...
DĘBICA11:50, 19.08.2021
no to przesiadamy się w końcu z samochodu
Leo09:01, 20.08.2021
Ciekawe jak wrócisz z debicy do mielca chyba na stopa albo spanko na stacji porażka nic nie zorganizowane. Nie ma powrotów wieczornych zadnychhhhhh
aaaaaa11:56, 19.08.2021
BRAWO SUPER WKOŃCU
haha12:12, 19.08.2021
Nazwanie tego czegoś pociągiem to duża przesada
zz12:13, 19.08.2021
Niewolnicy do strefy dojadą
dd12:25, 19.08.2021
Mielczanie czekają na pociągi drogi łączące ich z centrum Polski a nie na kolejkę podmiejską dla taniej siły roboczej .
Klara12:28, 19.08.2021
Korekta dla "dziennikarzy": Rzochów to stacja a nie przystanek. I pytanie do władz miasta i PKP: kiedy wreszcie zmienicie nazwy (na zgodne z ustawowym podziałem administracyjnym kraju) na Mielec-Wojsław i Mielec-Rzochów. Powinno to być zrobione 35 lat temu.
Pat14:17, 19.08.2021
Stacja była, jest przystanek w innym miejscu.
Klara15:10, 19.08.2021
Stacja jak była, tak jest. Jakiś mądry inaczej wymyślił a drugi mądry odwrotnie zatwierdził przesunięcie peronu.
żohuf19:57, 19.08.2021
Stacja Rzochów w Mielcu jest na razie zamknięta czyli nie ma.
Oli12:34, 19.08.2021
To nie chodzi o pasażerów. Cel jest całkiem innym. Transporty do utylizacji do wielkiej firmy będą jechać 24h. Surowca nie może braknąć.
ona12:42, 19.08.2021
6.30 przyjazd do Dębicy
6.35 odjazd z Dębicy do Krakowa
zdążę ? czy nie ? przeskoczyć peron...
dok13:10, 19.08.2021
Dokładnie. To jest wygaszanie popytu. Tym nikt nie pojedzie!!!!
Ed15:22, 19.08.2021
Jakiś mędrzec to obmyślał zamiast puścić 15 minut wcześniej żeby było 15 minut spokojnie na przejście to nie 5 minut nerwy i patrzenie całą drogę na zegarek
do poprzedników17:19, 19.08.2021
5 minut to w sam raz na przesiadkę w Dębicy zakładając że pociąg z Mielca nie przyjedzie bardzo opóźniony, w rozkładzie elektronicznym jest nawet informacja że pendolino oczekuje do 10 minut na ewentualny spóźniony osobowy z Mielca
kolej19:14, 19.08.2021
To nie żadne wygaszanie popytu, pociąg o 6:35 z Dębicy to pociąg Pendolino, ekspresowy, którym jeździ się na dalekich trasach i bilet też sporo kosztuje. Przesiadki na ten pociąg miałyby sens dla podróżujących do Warszawy, ale skoro pociągi nie kursują w weekendy, to i takich ludzi będzie mniej. Kilka minut po 7 jest pociąg regio do Tarnowa, dalej KMŁ do Krakowa.
Połączenia do popraw19:33, 19.08.2021
Pierwsze połączenie z Mielca powinno być tak, aby pociąg najpóźniej był o 6:00 w Dębicy na ewentualne połączenia:
6:13 - IC Lwów Express
Tarnów
Kraków Główny
Katowice
Wrocław Główny
6:35 - Pendolino
Kraków Główny
Warszawa Centralna
Iława Główna
Gdynia Główna
następne około 10:15 w Dębicy na połączenia :
10:32- Hetman Tarnów
Kraków Główny
Katowice
Opole Główne
Wrocław Główny
10:47- Matejko
Kraków Główny
Katowice
Wrocław Główny
Zielona Góra Główna
Kostrzyn
Szczecin Główny
Oczywiście dostosować do wymienionych powyżej powroty pociągów na połączenie z Dębicy do Mielca. To powinno być minimum + oczywiście na dojazdy do pracy z Dębicy i na odwrót w godzinach standardowych dla 1 i ewentualnie 2 zmiany.
haha20:45, 19.08.2021
A co ty chcesz jeszcze miasto obleciec?
do polaczenia do pop21:15, 19.08.2021
Rozkład zbudowano pod dojazdy do szkół i pracy kolego, przy okazji robiąc skomunikowania z poc. w kier. Rzeszów, Kraków i dalej. Weź to pod uwagę.
To co zrobili ma przynajmniej teoretycznie i bez wdawania się w szczegóły sens. bezsensem zupełnym natomiast jest brak połączeń w weekend.
Z tym, że przynajmniej ze trzy -cztery pary powinny jechać mimo wszystko do Rzeszowa żeby wyrwać część sporych mieleckich potoków na Rzeszów. To samo dotyczy Krakowa (dwie pary na początek). Potem można rozbudować ofertę dalej.
daw19:29, 20.08.2021
przeciez to ten sam peron
Głos z Mielca12:45, 19.08.2021
Konstrukcja peronu /przystanku/ na kierunku ul.Witosa do ul.Wojsławskiej ogranicza widoczność z lewej strony.
Ograniczenie widoczności jest też na przejazdach ul.Sportową i K.Jagielończyka.Krzewy.
Pól19:43, 19.08.2021
W Rzochowie jest to samo
Goździk27129313:07, 19.08.2021
Bardzo się z tego faktu cieszę, że pociągi wracają do Mielca. Przestaniemy być taką dziurą co nie ma dostępu do innego transportu niż samochodowy. Oczywiście przy kolejnych zmianach rozkładu jazdy PKP liczymy na więcej szynobusów (spalinowych zespołów trakcyjnych) i oczywiście przedłużenie do Tarnobrzega.
dok13:18, 19.08.2021
A ten swoje bzdury. Kolejny co centra przesiadkowe będzie robił w dziurach...
do dok13:37, 19.08.2021
Bo centra przesiadkowe to tylko mają być tylko Warszawie i Krakowie. Dzięki. Warto wiedzieć. 🤣🤣🤣
dok13:37, 19.08.2021
Tu od samego początku powinny być ze cztery pociągi Mielec - Dębica - Rzeszów i ze dwa Mielec - Kraków. Co tu ma do rzeczy remont odcinka Mielec - Padew - Stalowa Wola Panie Marszałku?
Co to za inauguracja skoro takie g...o Urząd Marszałkowski przygotował?
A gdzie cena promocyjna biletów celem zachęcenia podróżnych po takim długim okresie niekursowania pociągów? Nosz k...wa m. ć!!!!
Panie Marszałku proszę takich rzeczy nie gadać tylko zrobić przynajmniej te kilka bezpośrednich połączeń z Mielca do Rzeszowa i Krakowa.
Nie chcę wysłuchiwać tych wrzasków totalnych,że wywala się pieniądze w błoto bo przy takim rozkładzie jest to niestety częściowo prawda
Odcinek od Tuszowa13:39, 19.08.2021
Odcinek między Tuszowem a Maliniem jest bardzo zniszczony. Ograniczenie tylko 20 km/h. Niestety on tu brudzi jak chodzi o Mielec-Tarnobrzeg.
dok13:44, 19.08.2021
Z Mielca do Krakowa i Rzeszowa nie jedzie się przez Tuszów. Więc nic tu nie bruździ prócz tępych głów!
rentgen19:20, 19.08.2021
Mielec znów w czarnej d...e
Bezpośredniego do Rzeszowa nie dadzą mimo że między 8.07 a 13.42 szynobus będzie stał w Dębicy a mógłby w tym czasie dojechać do Rzeszowa i spowrotem i to dwa razy.
Pokazuje to jak traktuje się mieszakńców Mielca. Po remoncie za 300 baniek mówi się nam: "Macie jakieś g..o 4 x dziennie z przesiadką to korzystajcie i nie maruddźcie"
Spoko!22:53, 23.08.2021
Pani Krysia załatwi wszystko!
Użytkownik13:50, 19.08.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Porysowana18:34, 19.08.2021
Mam porysowaną psychikę przez te wypociny ... skoro ktoś sobie nie radzi z bachorem i hoduje takiego socjopate to ewidentnie nie nadaje się na rodzica ... zamiast szerzyć patologiczne społeczeństwo proponuję aby nieroby wzięły się do legalnej pracy ... przez te wszystkie pińcety pracujący legalnie Polacy cierpią... Tak więc zapraszam do pracy leniuchy ;-)
Do Porysowana09:39, 20.08.2021
67 do pracy a 20 po piwo do biedry a potem jak rodzic nie da to go do sądu i niech rodzice się wykończą
= TAK STANOWI POLSKIE PRAWO
hmm13:51, 19.08.2021
myślę że ten z Dębicy do Krakowa 6,35 bedzie czekał na ten z Mielca i podróżnych
Brek14:28, 19.08.2021
Nie będzie czekał. Źle myślisz.
Zorientowany19:47, 19.08.2021
Nie będzie czekał bo nie będzie podróżnych.
Kyr20:29, 21.08.2021
Bedzie czekał, pracownicy danej stacji doskonale orientują się w przepływie podróznych miedzy pociagami. Wiedzą co sie dzieje na ich terenie.
Kuba11:04, 24.08.2021
Na stronie PKP macie napisane że pendolino czeka do 10min na Mielec :)
Fachowcy13:52, 19.08.2021
Całą tą niezwykle kosztowną inwestycję i jej "efekty" bardzo krytycznie ocenił Rynek Kolejowy. 300 mln zł i 4 pary połączeń (5 dni w tygodniu) to kompromitacja!
Chodzilo21:51, 30.08.2021
O remont linii. I przywrocenie normalnej jazdy po torach. Przeciez te szyny sie juz rozlatywaly
Ciekawa14:01, 19.08.2021
Jak pociągiem wyjechać rano do Krakowa lub Katowic a wieczorem wrócić do Mielca? Szynobusy "szkolno-pracownicze", nic innego.
Sama radość!14:14, 19.08.2021
Szynobusik będzię STAŁ w Mielcu przez kilka godzin w dzień i od popołudnia do rana! Można oglądać, skoro jeździć się nie da!
dok14:19, 19.08.2021
Otóż to!!!
Będzie można fote cyknąć xdddd
Nawet 09:38, 20.08.2021
jakby miał stać to już po rozkładzie kursów widać że trasę obsłuży jeden szynobus i będzie stać w Dębicy - a tam stać raczej też nie będzie - pewnie obsłuży w tym czasie inne trasy lokalne
Pat14:22, 19.08.2021
Muszą być jeszcze połączenia około godz. 18, 20 i 22.
Rynek Kolejowy14:23, 19.08.2021
"Podkarpacki samorząd nie potrafi wykorzystać efektów gigantycznego remontu lini 25..." (18.08.2021).
PO CO TO?14:40, 19.08.2021
NAS TEN POCIĄG NIE OBCHODZI JAK NIE BĘDZIE JECHAŁO PENDOLINO DO GDYNII !!!
MILIONY BY WOZIĆ DREWNO
Użytkownik14:27, 19.08.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Cyta z RK14:33, 19.08.2021
Cytat z Rynku Kolejowego z dnia 18.08.21 r.:
"Reaktywacja pociągów nie przyniesie w życiu Mielczan drastycznej zmiany. Oferta pociągów regionalnych, w porównaniu z autobusami, wyglądać będzie źle."
Znad morza14:34, 19.08.2021
Myślę, że ponad 60-tysięczne miasto zasługuje na więcej, niż ten... rozkładzik. Brak popołudniowego i wieczornego kursu jest ewidentny. Szkoda.
Kompromitacja14:39, 19.08.2021
Kolejny cytat z Rynku Kolejowego z dnia 18.08.2021 r.:
"Podkarpacki samorząd nie potrafi wykorzystać efektów gigantycznego remontu linii 25 (który sam zlecił) za prawie 300 milionów złotych i od 1 września uruchomi tam tylko cztery pary pociągów. To, że będą kursować o 15 minut szybciej niż autobusy, zapewne na nikim nie zrobi wrażenia, ponieważ przewoźnicy autobusowi uruchamiają między miastami łącznie 14 par autobusów, także w godzinach wieczornych. Bardzo wątpliwe czy tak mizerna oferta kolei skłoni kogokolwiek do zakupu biletu miesięcznego."
bzdura17:23, 19.08.2021
bzdura, w godzinach wieczornych nie ma żadnych autobusów z Mie3lca do Dębicy, chyba że z przesiadką marcelem naokoło przez Rzeszów
Monika2914:55, 19.08.2021
No a co z przejściem na drugą stronę przez te tory, jedno zlikwidowali tak zwany ślimak, a drugie nad torami tak zwany most. Jestem ciekawa jak się dostać na borek np. do szkoly nr. 9
do Moniki2915:03, 19.08.2021
Musisz zaopatrzyć się w motolotnię .
do Moniki 2917:21, 19.08.2021
niemożliwe, 29 letnia dorosła kobieta i nie ma w swoim słowniku słowa kładka nad torami tylko mówi na to most
Przyczyna15:00, 19.08.2021
Marszałkowi brakuje kasy na opłacenie większej liczby połączeń? Od grudnia, kiedy pociągi miały ruszyć, sporo przecież na Mielcu zaoszczędził! Co zrobił z forsą?
Info 09:34, 20.08.2021
Wziął MOPS na rozbijanie rodzin i UP na koszty płacowe
szałek15:11, 19.08.2021
Panie Marszałku, jest Pan niezwykle hojną osobą.
Pewnie gdy dojdzie już do Pana do jakiej kompromitacji Pan doprowadził, zapewne doda Pan jakiś kolejny "pociąg - gniot" z ograniczeniami w kursowaniu do piątku i niedzieli jak to już gdzieś słyszałem o takich planach i odtrąbi kolejny sukces????
ciekawe15:50, 19.08.2021
Zastanawia mnie, kto wymyślił kurs o 14:23, kiedy większość szkół na osiedlu kończy lekcje o 14:20. Dzieci poćwiczą bieganie na czas ;)
Pomnik15:55, 19.08.2021
Nie po to tyle milionów wydałem na tory, perony, tunele i windy, zeby mi to teraz pociągi i pasażerowie niszczyli! Gdyby nie wymogi UE, to żadnego pociągu by nie było!
Fx16:53, 19.08.2021
Do Dębicy po 15 się nie wybierzemy bo powrót następnego dnia rano😥 BRAWO
jeszcze min.2 lata p17:11, 19.08.2021
strasznie wolno idzie im ta robota bo jeszcze minimum 2 lata beda budowac ten krotki odcinek mielec-tarnobrzeg-ocice okropna organizacja pracy albo jej brak bo taki odcinek 40 km to 4 miesiace max.i fertyk a tu takie komunistyczne tempo lopatami beda usypywac ta podbitke pod szyny?? czy szyny czesiu z jozkiem beda rekami nosic i ukladac??
Przyjezdny 17:41, 19.08.2021
Może ten pociąg to i dobra sprawa .ale w ogóle nie przemyślany z ruchem na głównej drodze Dębica Mielec . Tory w niektórych momentach idą przy samej głównej drodze . Także kto będzie chciał skręcić z głównej na pobliskie wioski ten się wyczeka no i będzie zblokowana główna droga. Także jedno koliduje drugiemu . Teraz będą piękne korki między Dębicą a Mielcem chyba że przebudują główną drogę i dorobią pasy zjazdowe .tak to z 30-40 min drogi zrobi się 1-1.5 g męczarni w samochodzie
kolej19:18, 19.08.2021
A nawet o tych, którzy zamierzają się przesiadać kolej pomyślała, pociągi są ze sobą skomunikowane. Pociąg z Dębicy 6:35 pendolino do Gdyni przez Warszawę będzie oczekiwać w razie spóźnienia. Na takich krótkich przesiadkach jest zbudowana cała kolej w Czechach i funkcjonuje to dość dobrze. Oczywiście polska mentalnosć wymusza narzekanie...
Gal20:06, 19.08.2021
Nie masz pojęcia. Pospieszne czy tym bardziej Pendolino nie czekają. Nie wypowiadaj się jjak nie wiesz jak to w praktyce wygląda
Naiwność?22:07, 19.08.2021
Pociąg kwalifikowany EIP-IC będzie oczekiwać na autobusik szynowy Polregio z Mielca...
qaz13:39, 29.08.2021
Na pewno ja 70 - letnia kobitka przebiegnę w 5 min. do następnego pociągu na Kraków. Dalej pozostaje samochod.
rentgen19:39, 19.08.2021
Ten pociąg co przyjeżdża z Mielca do Debicy o 8.07 mógłby być przedłużony do Rzeszowa, wrócić tam i spowrotem dwa razy odjeżdżając z Dębicy zgodnie z obecnym rozkładem o 13.41 do Mielca ale jako pociąg Rzeszów - Dębica - Mielec.
Pasuje niemal idealnie.
Potem ten o 16.04 do Dębicy mógłby pojechać do Rzeszowa (przyjazd ok. 17.30) i spowrotem wrócić do Mielca (odjazd z Rzeszowa ok. 17.40, odj. z Dębicy ok. 18.30, przyj. do Mielca 19.05)
asd20:05, 19.08.2021
Do Rzeszowa masz PKA i Polregio co pół godziny.
Gal20:09, 19.08.2021
Poza tym chcesz przesadzać ludzi w Dębicy którzy jadą gdzie? Do Krakowa? Jeśli tak to gratuluję głupoty bo nikt nie pojedzie Pendolino za taką cenę. Do Gdyni czy Wawy natomiast są za małe potoki by coś na tym zyskała frekfencjacwcszynobusie. Jednym słowem kiepska logika i mała wiedza.
do asd20:35, 19.08.2021
Przesiadka eliminuje normalna kolej normalne połączenia o normalnym standardzie Mielca z, Rzeszowem. Ciężko to zrozumieć?
cebula20:23, 19.08.2021
Nie zesrajcie się z tych emocji. Pociąg z tego mieleckiego zadupia, śmiech na sali
Grzegorz1221:26, 19.08.2021
Jakie tam pociągi - przecież to będą szynobusy. Śmiech na sali. Wielkie halo a wyszło wielkie g...o
Atrakcja!22:25, 19.08.2021
Maluchy do 4 roku życia jeżdżą za darmo, dziadkowie po 60tce mają 25% zniżki... jacyś chętni na początku się znajdą! Na uczniów i pracowników za bardzo bym nie liczył. Nie przy takim rozkładzie.
sazd10:07, 23.08.2021
bilety za drogie jak na zarobki w polsce B.
On00:49, 20.08.2021
Za to chemia i gruby wiór na Melnox całą dobę,7 dni w tygodniu.
Do on10:38, 22.08.2021
I jakby nie ten Melnox to już dawno te tory by zgniły i co najwyżej furmanką po nasypie kolejowym byś jechał.
Szokkkkk08:51, 20.08.2021
A powróty z debicy do mielca wieczorem..... nie widzę zadnych godzin hmmmm czyli trzeba przespać się na peronie w debicy i do mielca rano pojechać...... świetne godziny brawo brawo kto to rozpisywał nich powróci hetmannnnnn na boga tyle kasy a 0000 pożytku uuu bida nikt z tego nie skorzysta ludzie kto to rozpisujeeee
GDYNIA - DĘBICA09:30, 20.08.2021
Bez PENDOLINO
GDYNIA-DĘBICA nie ma szans by te pociągi osobowe były rentowne !!!
= Drewnowozy
Znad morza07:18, 22.08.2021
Tzw. polskie pendolino kursuje w relacji Gdynia - Kraków -🙂 Rzeszów przez Dębicę. Na tak długiej trasie nie polecam - ciasno i jak w tramwaju - ale to kwestia gustu🙂...
Użytkownik09:40, 20.08.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
BRAWO12:01, 20.08.2021
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Jak długo ta głupota09:04, 21.08.2021
Największa głupota od lat rządzących województwem .
Bez emocji należy dużymi literami zapisać " NAZWISKA TWÓRCÓW i REALIZATORÓW tego *%#)!& pomysłu " aby głupotę za rok rozliczyć , bo to jest już bankrut.
Niegospodarność?13:21, 21.08.2021
Za kilka tygodni, gdy opadnie fala zainteresowania, okaże się, czy są pasażerowie. Fatalny rozkład źle rokuje, ale zobaczymy...
Taka prawda10:33, 21.08.2021
Myślę,że nie ma sensu wypuszczać większych składów,jak dwa wagony!
Zniesmaczony propaga17:18, 21.08.2021
Dopóki Mielec nie będzie miał połączeń dalekobieżnych z resztą Polski,nie ma o czym mówić,bo trudno ten szynobus nazwać pociągiem.O braku elektryfikacji nawet nie wspomnę...
Kulawy pies maszynis17:37, 21.08.2021
Jak się dostaniesz do Dębicy to możesz z niej dojechać wszędzie😙
Do kulawego psa19:53, 21.08.2021
Rzeczywiście jesteś tylko kulawym psemm tych cwaniaczkow z Rzeszowa bądź lewaków którzy chcieli zlikwidować kolej w Mielcu bo przecież można dostać się do adebicy i stamtąd Alleluja
Spokojny06:59, 22.08.2021
Na LK25 znaczącego ruchu dalekobieżnego nie należy oczekiwać - planuje się 2 pary pociągów w relacji Lublin - Kraków. Elekryfikacja? Wątpliwa. Intercity zamówiło lokomotywy hybrydowe (elektryczno-spalinowe) a ruch lokalny będzie niewielki. Ale to wszystko jedynie wstępne założenia.
Historia kpi z Mielc08:24, 23.08.2021
Mielec niema połączenia i miał nie będzie z resztą Polski. Mielec miał ogromną szanse w latach 1995-1998 kiedy rozpoczęły się prace ze strony biznesu świata zachodniego nad uruchomieniem lotniska pasażersko-towarowego z bazą przeładunkowo- magazynową na wzór dzisiejszych Pyrzowic i takim samym przeznaczeniem jakie dziś pełnią Pyrzowice. Wg warunków Mielec i właśnie Pyrzowice były jedynymi miejscami aby tą rolę wypełnić na Europę wschodnią i dalej. Prace się rozpoczęły bo wybór padł właśnie na Mielec i co, wkracza ówczesna władza , a w tym obecni władcy województwa ,wysuwają fałszywe oskarżenia ,projekt Mielca pada , biznes przenosi się do Pyrzowic i z lotniska szybowcowo -trawiastego powstaje gigant światowy, to mogło być w Mielcu. Panowie władcy dzisiejsze takie działanie jak z koleją martwego nie przywróci do życia .
SP4512:00, 25.08.2021
I o to chodzi jeszcze linii na dobre nie otworzono a już jest planowe obniżanie dostępności bo po co Ludziska w weekend mają gdzieś jechać niech siedzą w blokach na d.pie ! Najważniejsze żeby linia Mielec -Dębica nie była zagrożeniem dla tej z rzeszówka przez Kolbuszowę o co Władziu O. dba z niebywałą starannością a przed publiką jak to ma już od lat opanowane łże i głupa rżnie
Ahaha01:17, 26.08.2021
To tyle zachodu i pieniędzy w to włożone żeby 4 kursy dziennie od pn do pt i żadnego wieczorem ? Serio? To chyba nikt nimi nie będzie jeździł bo się będzie bać ze nie zdazy na przesiadkę z Krakowa. Jakas porażka. Powinny być 2 rano, jeden w południe, 2 po południu, 2 w godzinach wieczornych (20, 22:30)
LAMA17:01, 26.08.2021
Dlaczego na nazwach stacji jest dezinformacja? Przecież Rzochów to Mielec Rzochów, a Wojsław to Mielec Wojsław. To po prostu kpina z podróżnych albo czyjaś niewiedza. Osoby odpowiedzialne za zainstalowanie tych tablic powinny ponieść odpowiedzialność. Dlaczego prezydent Mielca nie reaguje. Jestem pewien, że gdyby np. był w Rzeszowie przystanek Staroniwa, a nie Rzeszów Staroniwa władze miasta reagowały by od razu. Rzeszów by sobie na to nie pozwolił.
rico12:50, 30.08.2021
Przecież Rzochów to Mielec Rzochów, a Wojsław to Mielec hahahaha tam psy ..... szczekają tam nie powinno być wcale przystanków .
hmm18:28, 31.08.2021
To nie jest wina kolejarzy tylko władz gminy Mielec która nie dopilnowała zmiany nazw.
Anton12:29, 29.08.2021
Dlaczego na przystankach są podane błędne nazwy? Przecież Wojsław czy Rzochów są osiedlami Mielca, a nie osobnymi miejscowościami.Prezydencie miasta. Prezydencie miasta. Dlaczego Pan nie zwraca na to uwagi?
Życzenie11:48, 30.08.2021
Żeby jeszcze była kolej Mielec-Kolbuszowa!!!
Xawery08:01, 01.09.2021
Wszystko ok ale może ktoś odpowie na pytanie gdzie parking przy stacji Wojsław?
tylko pytam 09:07, 01.09.2021
I ten bilet za 10,60 zł. Nie może być normalnie i 11zł?
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
17 4
Gdyby tory na strefie należały do PKP to może i by dojeżdżał.
17 0
Na strefę powinien jeździć tramwaj.
7 1
Taki pomysł był już w latach 60 ub. stulecia, ale wtedy DOKP Kraków nie wyraziła zgody. Jest oczywiste, że powinien dojeżdżać do strefy, tylko tam nie ma przystanku. O tym nikt nie pomyślał. Czyli będzie po staremu: pociągiem na dworzec, a z dworca autobusami do strefy. To nie ma sensu, czyli ludzie nadal będą jeździć samochodami