Od kilku miesięcy trwa procedowanie uchwały w sprawie nadania imienia Tadeusza Ryczaja nowo powstałemu rondu przy bramie głównej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Stosowną uchwałę Rada Miejska przyjęła w sierpniu ubiegłego roku. Za taką nazwą było 14 radnych, 7 było przeciw.
W grudniu wojewoda podkarpacka stwierdziła nieważność uchwały. W uzasadnieniu opinii wydanej przez IPN napisano, że "upamiętniona we wskazanej nazwie osoba symbolizuje komunizm w rozumieniu ustawy o zakazanie propagowania komunizmu”. Od tej decyzji Urząd Miejski w Mielcu wniósł skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.
- Wojewoda w swojej ocenie uchwały Rady Miejskiej nie wzięła pod uwagę powodów inicjatywy obywatelskiej mieszkańców w celu uhonorowania Tadeusza Ryczaja - mówił przewodniczący rady miejskiej Bogdan Bieniek, argumentując powody złożenia przez grupę radnych projektu uchwały o złożeniu skargi.
Przytoczono także wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z 13 listopada 2018 r., gdzie stwierdzono, iż „nie symbolizują komunizmu osoby lub grupy osób, które pozostawały wprawdzie w różny sposób związane z tym systemem przez działania własne lub będąc wykorzystywanym przez ówczesne władze, lecz w pamięci członków danego społeczeństwa pozostały z powodu swej działalności innego rodzaju. Propagowanie danych idei lub systemu politycznego poprzez używanie symboli może mieć miejsce tylko wtedy, gdy znaczenie tych symboli jest jasne i czytelne dla opinii społecznej. Aby można było mówić o symbolach komunizmu i jego propagowaniu przy pomocy tych symboli, patroni ulic objęci tą regułą musieliby kojarzyć się mieszkańcom jednoznacznie z tym systemem”.
Ostatecznie WSA uchylił rozstrzygniecie nadzorcze wojewody podkarpackiego, w którym unieważniono uchwałę rady miejskiej nadającą rondu przy bramie głównej SSE imię Tadeusza Ryczaja.
Wojewoda podkarpacki złożyła jednak w ostatnich dniach skargę kasacyjną do Naczelnego Sądu Administracyjnego na orzeczenie Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.
- Jeśli miałbym wyrazić opinię, to prywatnie jestem zdziwiony, służbowo - wojewoda miała do tego prawo - skomentował krótko na ostatniej Bogdan Bieniek, przewodniczący Rady Miejskiej w Mielcu.
krzysiek malinowski08:01, 01.05.2021
niech złoży skargę na wybór do trybunału kuchareczki kaczyńskiego Prokuratora komunistycznego Piotrowicza
ccccacy08:26, 01.05.2021
Ale tu czerwono i komuna aż cuchnie . Rozkładająca od lat gnijąca komuna która nawet basen na smoklandii za...ła /!
Nieroby:12:15, 07.05.2021
Szanowny naukowcu znawco historii, gdyby nie ta komuna to nawet tego basenu by nie było w Mielcu, radzę zapoznać się z jego historią , a przy okazji z historią hali sportowej ,wam się wydaje że Mielcowi wszytko się należało tylko skąd i dlaczego to już nie wiadomo, zapoznajcie się z obrazkiem Mielca przed wojną i po wojnie ,trzy bloki i rudery , a bieda większa od Himalajów.
WRYJ08:48, 01.05.2021
Co taka wojewoda może wiedzieć o człowieku, kiedy on działał, co zrobił dla miasta, potężnego zakładu, ludzi w tym mieście, kiedy ta pani nosiła pieluszki tetrowe. Mam nadzieję, że skarga zostanie odrzucona. Niech Rzeszów zajmie się swoimi problemami.
Józek 08:50, 01.05.2021
Masz rację
Co takiego 10:40, 01.05.2021
Ten ryczj zrobił, sprawdźcie kto rozkradł majątek WSK!
em19:23, 01.05.2021
Do co takiego : Ja od 1968 aż do likwidacji zakładu przez Solidarność pracowałem na WSK i mogę ci nazwiskami podać jacy działacze rozkradli . Dyr. Ryczaj już kilka lat nie był dyrektorem. Teraz ci co rozkradl są w pierwszych ławkach. Po tylu latach pracy, bycia posłem Dorobił się szeregówki i dużego Fiata. Porównaj dochody obecnych Obajdków a dopiero potem wypowiadaj się na temat Dyr. Ryczaja.
@ em00:18, 08.05.2021
Za czasow Ryczaja, nikt nie mial majatku Obajtka. No moze sekretarze, jak dzisiaj Putin, niby nie ich wlasnosc a jednak ich. Po upadku komuny zreszta, wlasnie dzieci komuchow majatek narodowy , powiedzmy uwlaszczyly. Za Ryczaja srednia pensja to 20 USD i co ty chcesz porownywac, dwa systemy walutowe jak w Misiu??? Moze porownaj jeszcze amochody i majatki mieleckich pilkarzy, kiedy byli gwiazdami na miare swiatowej pilki. pewnie Twoj dzisiejszy samochod dziesiec klas lepszy. Jestes krolem strzelcow mundialu??? A propos Ryczaja, ktore kontrakty, rynki, produkty WSK byly osobistymi zaslugami Ryczaja a nie komuszej wierchuszki i kontraktow z innymi rezimami komuszymi???
Normalny08:59, 01.05.2021
Jedna uchwała a tyle wstydu. Czy warto było wyciągać z szafy czerwonego .....aby zrobić z radnych i osób popierających nadanie imienia ludzi totalnie czerwonych?
Komuchy dajcie sobie już spokój gdyż wstyd na cały kraj.
Axl 09:12, 01.05.2021
Wstyd na cały kraj to pisowskie Podkarpacie gdzie aparatczyki znalazły sobie ostoję.
ja jestem normalny09:22, 01.05.2021
zmień nick bo ty normalny inaczej jesteś
Annna10:52, 01.05.2021
Z normalnym to masz tyle wspólnego co gó...o z czekoladą
Tylko historia cię w16:01, 01.05.2021
Normalny , to ty byś chciał być, ale z twoją głową to nie możliwe . Z twojego rozumowania wynika ze jesteś z aktualnej opcji tzw. " oszołomów " wiedza z historii WSK i miasta Mielca "zero" na części ciała którą myślisz, nosisz spodnie , miejsca na kapelusz nie masz. Czy to się wam podoba zmyślacze historii czy też nie , to dyr. Ryczaj był tym który pierwszy w Polsce miał u siebie w zakładzie Niezależny Samorządny Związek Zawodowy zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie który nie podlegał żadnej centrali związkowej był dla siebie i innych centralą , był osobą która pierwsza w kraju wprowadziła w zakładzie samorządność w organizacji Rady Pracowniczej która przejęła wszystko w zakładzie do kontroli i stanowienia ,pokaż taki drugi przypadek w Polsce , nie pokażesz bo go niema . Gdzie byli twoi obecni głosiciele rzekomej prawdy przed 1990rokiem , siedzieli cicho byli czołowymi przytakiwaczami łącznie z tą osobą która teraz wnosi odwołanie , gdzie była w tamtym czasie ? co robiła ? kto o nich słyszał przed 1990r ? kto rozparcelował WSK ? kto bezmyślnie uwierzył w cuda produkcyjne ? gdyby nie dyr.Gronek i dyr. Ryczaj Mielec byłby biedny ,parę chałup i nic więcej . Po 1990r i dzisiaj pokazują się niby prawdziwki po deszczu rzekomi wyzwoliciele z dorabianym życiorysem , a rozum znowu trudno.
giąg się21:41, 01.05.2021
tyś jest normalny ?? h... jesteś normalny
Użytkownik09:17, 01.05.2021
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Tak jak10:54, 01.05.2021
Mówił Czaskowski, tylko to komentować co jest cacy dla czerwonych i tęczowych.
,,,14:17, 01.05.2021
Przypominam blokadę komentarzy dotyczących budowę pomnika wyklętych i ćwiczeń wot w podmieleckich lasach.
Kasia09:20, 01.05.2021
siedzi baba na stołku w Rzeszowie koło Kolbuszowej i miesza bez sensu a nawiasem mówiąc to prowadząc kampanię wyborcza powinna być na urlopie
woda09:31, 01.05.2021
Na co komu taka wojewoda, dobrze ze startuje w wyborach w Rzeszowie, przynajmniej się odczepi od Mielca.
Nalepiej10:41, 01.05.2021
Niech sobie wybiorą Budkę, bis Gomułka😁
Ale się12:06, 01.05.2021
Wam maży Kruczek😠
WSTYD09:38, 01.05.2021
Hańba, że ma być takie rondo w Mielcu!
HAŃBA! 😡😡😡
helusia07:53, 02.05.2021
Lepiej osła poganiac niz z głupkiem dyskutowac.
xD09:39, 01.05.2021
Taki news na 1 maja.
Gdzie POCHODY ja się pytam?
Leo13:36, 01.05.2021
Tam gdzie Lewica! Sztandar dawno temu już wyprowadzono.
Kapral LWP10:24, 01.05.2021
Dajcie spokoj Sp Panu Ryczajowi dzieki niemu istnieje Mielec a starsi ludzie maja emerytury a Rzeszow niech zajmie sie swoimi sprawami
Komuchy10:37, 01.05.2021
Mieszali i dalej chcą mieszać, taż to samowola
jacek10:58, 01.05.2021
Taki wpis pasuje do kaprala LWP
a jednak16:07, 01.05.2021
to ci sami, rządzi w mieście ebo-ormowska szaja przebierańców,
połowa z nich to byli klienci mopsu
Aaaaaa10:48, 01.05.2021
W Zarządzach Spółek na strefie same złodzieje z kierownicta WSK lub ich dzieci tyle dobrego zrobił Ryczaj.
Wreszcie13:20, 01.05.2021
Napisana prawda ,a komuchy rączka w dół to nieprawda ha ha ha
Oj oj oj13:30, 01.05.2021
Prawda w oczy kłuje 🤣
mielczankaV14:00, 01.05.2021
Czyli "Aaaaaa" jest remis ,bo ostatnie 6 lat to pis-sowska "okupacja" wszedzie- co niestety niesie kompletna demolke naszego kraju!
Komuna16:09, 01.05.2021
50 lat okupacji, a PiS myślał,że za 5 lat tą zarazę rozwali PO mylił się.
Jusb16:34, 01.05.2021
rewolucja to zazwyczaj "hej siup zmiana dup", ale żeby dobrze usiąść musisz trzymać łapę na pulsie, od tego masz formację administracyjno mundurową, konfidentów i zamordyzm, nic nie jest dziełem przypadku, ale scenariusza,
zzz12:05, 01.05.2021
Jak nazwać pozwolenie na wybudowanie na lotnisku w Mielcu fabryki i cieszyć się ze produkcje Sikorsky posyłane są w świat z Jasionki!!
zzz16:53, 01.05.2021
Tak podcięto skrzydła, odnosząc się do znanego hasła!
Te helikoptery12:08, 01.05.2021
To przeżytek to tylko ratowanie dupy żydowi Sikorskiemu.
A10:33, 02.05.2021
Kiedy Radzio Sikorski zwróci zrabowany majątek zdromadzony w czasie mynystra obrony?
Pisiaki13:31, 01.05.2021
I kolejny jazgot Pislandu. Gdy dyrektor Ruczaj budował.potege WSK to oni oni z pielucha w zębach biegali i pod stół na stojąco wchodzili. Im się dziś marzy że wszystko ma być im zolnierzy wyklętych. A jak co nie po ich myśli to jazgocza Hejtuja... Pokażcie pisali co.dla Mielca zrobiliście.... Więc skoro nic to cicho sza....
Oj oj19:35, 01.05.2021
Jajcorze Ryczaj budował, z ruskami kupczył i zaprzestawał kraj ijak by to PO wiedział Kononowicz nie było nic.
aspew14:25, 01.05.2021
Leniart na urlop i kampanie robic za swoje!!!! Pani jest prawa i sprawiedliwa wiec nie moze.... by byly rowne szanse
Jusb16:03, 01.05.2021
a Leniart to skąd na ten przykład wzięto, bo Ilicz od Ilёny (ё-jo), Walasek od Wali, a Jóźwiak od Jóźka pochodzi, rzecz jasna,
zajarała watra ?
"Normalny to dl16:04, 01.05.2021
Normalny , to ty byś chciał być, ale z twoją głową to nie możliwe . Z twojego rozumowania wynika ze jesteś z aktualnej opcji tzw. " oszołomów " wiedza z historii WSK i miasta Mielca "zero" na części ciała którą myślisz, nosisz spodnie , miejsca na kapelusz nie masz. Czy to się wam podoba zmyślacze historii czy też nie , to dyr. Ryczaj był tym który pierwszy w Polsce miał u siebie w zakładzie Niezależny Samorządny Związek Zawodowy zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie który nie podlegał żadnej centrali związkowej był dla siebie i innych centralą , był osobą która pierwsza w kraju wprowadziła w zakładzie samorządność w organizacji Rady Pracowniczej która przejęła wszystko w zakładzie do kontroli i stanowienia ,pokaż taki drugi przypadek w Polsce , nie pokażesz bo go niema . Gdzie byli twoi obecni głosiciele rzekomej prawdy przed 1990rokiem , siedzieli cicho byli czołowymi przytakiwaczami łącznie z tą osobą która teraz wnosi odwołanie , gdzie była w tamtym czasie ? co robiła ? kto o nich słyszał przed 1990r ? kto rozparcelował WSK ? kto bezmyślnie uwierzył w cuda produkcyjne ? gdyby nie dyr.Gronek i dyr. Ryczaj Mielec byłby biedny ,parę chałup i nic więcej . Po 1990r i dzisiaj pokazują się niby prawdziwki po deszczu rzekomi wyzwoliciele z dorabianym życiorysem , a rozum znowu trudno.
Jusb do normalny....16:24, 01.05.2021
historia to narzędzie polityki i zawsze taką formę przybiera dlatego mówimy, że ma drugie dno, masz pecha, bo historię miasta i wsk pisali komuniści, fałszowanie dokumentów, zdjęć i niszczenie niewygodnych ludzi to dzień powszedni,
w mieście rządzi esbo-ormowska szajka wystarczająco uwłaszczona, że fakty nie mają żadnego znaczenia, twoja agitacja i żal po próżnicy,
rrrrrrrrrrrrrrr16:27, 01.05.2021
sama to wymyśliła czy ktoś z Mieleckich PISów ją namawia ?
vladis07:58, 02.05.2021
Pewnie myślimy o tym samym!
rondo16:34, 01.05.2021
a nazwijcie to rondo rondem Kaczyńskiego i Piotrowiczów jego ale zamknijcie już temat bo ta nudną politykę wojewoda wprowadza na spokojny teren
a, bo16:43, 01.05.2021
odciąganie uwagi od Trzaskowskiego i kupczenia PO budżetem kraju, groźby trybunałem stanu słychać wyraźnie, Leniart mości zadek w ratuszu, ciekawe dlaczego,
no to trzeba coś rzucić na żer i rozkręcić, stara zagrywka,
Nazwijcie to20:18, 01.05.2021
Rondo smacznego.
do a,bo22:21, 01.05.2021
od razu widac że oglądasz TVPropaganda i uwierzyłeś w bajeczkę o funduszu odbudowy a Polsce grozi czwarty rozbiór Polski? Ratyfikacja umowy o zasobach własnych UE dlatego PiS (Partia interesów Syjonu) skumała się z czerwonymi a PO ( Partia Obrzezanych) to jeden wój , bo w knesejmie zawsze głosują ronsia w ronsie a te cyrki w mendiach między nimi to pokazówka dla takich ciemniaków jak ty, jak UE wprowadzi podatek KATESTRALNY ( traktat lizbński podpisany przez L.Kaczyńskigo) to pretensje możesz mieć do siebie i sprzedawczyków z PiSraela
Marcel16:38, 01.05.2021
nie kocham Rzeszowa ale tak żle to im nie życzę żeby mieli takiego kiepskiego prezydenta jak ta pani
John09:42, 04.05.2021
Ty za to masz świetnego
Muzyka zawsze tylko 17:06, 01.05.2021
Ponieważ muzyka łagodzi obyczaje to dzisiejszym tzw. "prawym " polecam posłuchać " youtube"
Zespołu Reprezentacyjnego z Krakowa w piosence " Król " ,przyjemnego odbioru.
Duduś18:07, 01.05.2021
Niech się najpierw pani wojewodzina Ewa Leniart zajmie Pomnikiem Czynu Rewolucyjnego w Rzeszowie , który nie ma nic wspólnego z tym miastem . W przeciwieństwie do Ryczaja za którego
Mielec trochę się rozwinął . Jakoś w Rzeszowie PiS i IPN nie potrafili nic wskurać . Ferenc się im postawił i co mu zrobili ( dopiero Covid zmusił go rezygnacji z funkcji prezydenta :-). Temat nazwy ronda to zasłona dymna która ma odwrócić uwagę od braku dofinansowania dla gminy i miasta Mielec .
A kto ten12:09, 02.05.2021
Moloch PO stawił ???
ww18:18, 01.05.2021
Niewazne jak ,ale trzeba zaistniec aktywnie przed
dziwnie " przesunietymi" wyborami w Rzeszowie. Kazdy sposob dobry dla dojnej zmiany - nie wladziu i ewuniu ?
Wywrotowiec19:37, 01.05.2021
A niech wsadzą to rodo sobie w PiS-du . Nie mają ważniejszych problemów ? Może niech się najpierw zajmą problemem dostępności do usług medycznych . Zaraz zacznie się pandemia ale chorób onkologicznych i kardiologicznych nie mówiąc o problemach psychicznych . W końcu co to Jarosława Wielkiego obchodzi jak on nie korzysta ze zwyczajnej służby zdrowia . Władza sama się wyżywi i wyleczy a reszta to ich goowno interesuje . Polak patryiota niech zdycha u płota . Brawo PiS-dy ! Brawo Wy ( chooye ) !
Pracownik WSK20:15, 01.05.2021
To za Ryczana dokonano szabrowania maszyn i urządzeń jak i również narzędzi z WSK. Do chwili obecnej są one w rękach prywatnych kolegów Ryczaja
, Łatwo to sprawdzić bo na tych urządzeniach ,maszynach i narzędziach są nr. Inwentarzowe wybijane przez WSK.A kto do dziś jest w właścicielem hall produkcyjnych to tak sami sekretarze i byli kierownicy WSK.Solidarność 80 wie dokładnie kto dokonał szabrowania WSK za przyzwoleniem Ryczaja.
srollu22:30, 01.05.2021
wielki szaber to sprzedanie WSK z inwentarzem stanom złajdaczonym za równowartość 4 śmigłowców w owym czasie a tyś nie pracownik WSK tylko dzisiejszy niewolnik korporacji
Do srolla07:44, 02.05.2021
PO szukaj maszyn u "biznesmenów " w Chorzelowie, Tuszówie,Chrząstowie i Mielec oczywiście srolu jeden.
zaciekawiony08:27, 02.05.2021
jak mało trzeba wiedzieć aby coś takiego napisać....
Kto nie z K C-e12:07, 02.05.2021
Ten za PiS-em. Hop hop hop
mnb20:48, 01.05.2021
sprobojcie zrobic kacze rondo to je rozbierzemy
Wywrotowiec00:27, 02.05.2021
Pomnik JaroZbawcy powinien powstać na górce Cyranowskiej , żeby mu gołębie na głowę *%#)!& . Pieski też nareszcie będą miały gdzie się wypróżniać ;-)
KAPRAL LWP21:08, 01.05.2021
DO PRACOWNIKA WSK NIGDY NIE BYLO DYREKTORA RYCZANA A ZWIAZKI PODPISALY UPADLOSC WSK LUDZIE POSZLI NA BRUK
Do kaprala 21:29, 01.05.2021
Ty nie kapral ,a SB Napisz że związek związki założyła SENYSZYN i Miller. Wraz z Cimoszewiczem a teraz w nagrodę są w Brukseli.
dd22:12, 01.05.2021
Rzeszowianie już jej pokazali środkowy palec aż wybory przesunęli a Pinokio mówił że pandemia w odwrocie a będę luzować .
Mieszkaniec22:17, 01.05.2021
Tak sanowałem Tą P.od dziś przestałem.
mm22:20, 01.05.2021
Leniart zajmij się waginą w centrum Rzeszowa pośmiewiskiem na całą Polskę .
Bobo22:53, 01.05.2021
Bardziej z komuną kojarzy mi się rondo byłego prezydenta miasta . A ta Pani jak taka bystra z historii, to niech usunie ten piękny Pomnik komunistycznego Rzeszowa, Taka tam zawsze władza była, jak ten pomnik. A teraz się od komuny Mielcem odżegnują. WSTYD. Tak to jest jak prezydentem jest nauczyciel, a do tego mgr od WF. Nawet uzasadnienia wyboru patrona, ta postkomunistyczna rada miasta nie potrafi sklecić. Winien tego zamieszania jest Marszałek województwa i niby polityka.
No gdzie ........?14:52, 02.05.2021
A tak dla prawdy to gdzie był Pan Marszałek i co robił do 1990r ?
Nickuś00:06, 02.05.2021
Oj Ewcia , Ewcia dobre z Ciebie dziewczę ale naiwne . Jarek robi ze strachu pod siebie a Ty bidulo musisz to posprzątać . A niezłomni to mi się kojarzą z tymi gośćmi co na wózkach dziecięcych zawożą stare pralki do skupu .
Jan06:30, 02.05.2021
Masz już wybory pozamiatane.!!!
Sluguska pisuaru i kaczki...
To co nakaże pierwszy sekretarz z Nowogrodzkiej ma być wykonane..jak w komunie.
zen07:44, 02.05.2021
Załosna jest decyzja tej pani...Ale wiele mówi o niej. Kiedyś o tym pisano, pewnie są osoby z Mielca, które lobbują za tym. Za nic mają przyzwoitość, wolę znakomitej większości Mielczan.
adzen07:50, 02.05.2021
Realnie osoby majace wplywa na kandydatke na prezydenta Rzeszowa to... Naliczyłem 3 osoby, oczywiście po linii partyjnej. Ale stawiam na 1 Jedynkę i wiecie kogo mam na myśli. Przecież ma ona na głowie tysiące innych spraw, np kampanie wyborcza.
Jedna z tych osób publicznie uznała zasługi i zadeklarowała, że Ryczajowi pamięc sie należy. Ślady prowadza więc do....wiecie do kogo.
vegas07:52, 02.05.2021
Przez takie *%#)!& decyzje władza strzela sobie samobója....
uhahany08:31, 02.05.2021
ta pani to jak Kidawa w wyborach prezydenckich ;) niedługo ją zmienią bo nie będzie rokowała ;)
czerwony komuch bols08:52, 02.05.2021
Ewo dziękuję za ta decyzję, choć myślałem, że dasz sobie już spokój!
Dzięki tobie ludzie odważnie bronią swojego zdania, nie dają się obrażać, wmawiać sobie jedyne słuszną prawdę, mieć swoje zdanie, potrafią docenić przeszłość, nie dać sobie wciskać ciemnotę.
Tysiące jednoznacznych wpisów, bo temat toczy się od wielu miesięcy, świadczą, że Mielczanie się obudzili i nie dadzą sobie narzucać swego jedynie słusznego zdania. Potrafią się zjednoczyć, zmobilizować.
Tak też było w przypadku słynnej Wieży na Cyrance.
Dziękujemy Ewo!
Bolszewik08:56, 02.05.2021
Pewnie jakby była nazwa kardynała z Krakowa, biskupa Sławoja czy ojca dyrektora, pary prezydenckiej od razu duet rzeszowski wojewoda-marszałek i sąsiad biskup z Jałowego , byliby zachwyceni...
Ot10:34, 02.05.2021
Durak!!!
jacek09:16, 02.05.2021
Dobra decyzja pani wojewody, zgodna z prawem. Precz z komuną w każdej postaci.
ty09:57, 02.05.2021
ty jesteś najlepszym przykładem bolszewickiego myślenia, z którym trzeba się rozprawić. Masz jedynie słuszne poglądy takie jak naczelnik i zero własnego myślenia.
I tu komuchy12:02, 02.05.2021
Pani Lichocka przetrze wam oczka .
wacek10:00, 02.05.2021
A ty jesteś najlepszym przykładem bolszewickiego myślenia, z którym trzeba się rozprawić. Masz jedynie słuszne poglądy takie jak naczelnik i zero własnego myślenia.
To już muł 10:58, 02.05.2021
I właśnie takimi dedyzjami PiS się pogrąża poniżej dna. Ta Pani już ma kampanie z głowy.
Kuba11:38, 02.05.2021
"wojewoda miała do tego prawo - skomentował krótko na ostatniej Bogdan Bieniek, przewodniczący Rady Miejskiej w Mielcu....."
Ja bardzo przepraszam, ale kogo wy zatrudniacie do redagowania informacji..
Błędy stylistyczne, gramatyczne i oczywiście komunikatywność.. 4-klasista lepiej to potrafi zredagować.
radzio11:43, 02.05.2021
Zadam Proste pytanie-nie lepiej nazwać rondo imieniem wielkiego patrioty Antoniego i jego pięknego asystenta. Naczelnik byłby zadowolony
Tak tak12:00, 02.05.2021
Antka tego co na rondach za komuny kierował. ,strzał w dychę.
Uparta...12:24, 02.05.2021
Niech się pani wojewoda odstosunkuje od Mielca! Delegaturę WIOŚ, załatwiła?
Duduś12:26, 02.05.2021
Mądry człowiek ocenia drugiego nie po tym kim jest ale po tym jaki jest . Czy ktoś należący do PZPR z automatu musiał być złym człowiekiem ? Czy każdy ksiądz lub katolik jest idealnym człowiekiem ? Ludzi ocenia się według zasług , a nie pochodzenia , płci , wiary , rasy i orientacji . Polacy obudźcie się , miejcie własne zdanie i nie dajcie sobą manipulować przez tego perfidnego Kaczyńskiego i obłudnika Rydzyka .
Emerytka07:37, 03.05.2021
Brawo, święte słowa
mm14:58, 02.05.2021
Wojewoda to jest kacyk partyjny z nadania nikt tego nie wybierał , więc jakie ma prawo decydować za lokalne władze wybrane w wyborach .
Wszyscy18:05, 02.05.2021
Urzędy to kacyki SLD,ZSL, PO i Prawicy👅
No tak!00:38, 08.05.2021
A rzadza nami nie wybierani a mianowani komisarze w UE. Idz podpalac UE!!!!!!!!!
Kapelusze w cenie:15:03, 02.05.2021
Dla poparcia " prawej strony " i z ciekawości zapytam co robili przed/do 1990r obecni przedstawiciele władzy podkarpackiej Pani Wojewoda i Pan Marszałek , jak mnie pamięć nie myli nic o nich słychać nie było do 1990r jako o działaczach "wolnościowo- solidarnościowych " popularnie się mówi wzięci z kapelusza.
kaz15:36, 02.05.2021
Zasięgnij języka w Rzeszowie to się dowiesz...
niebieski15:32, 02.05.2021
Przy okazji warto na sesji zgłosić inicjatywę nadania nazwy ulicom dwóch stalowców- Zygmunta Kukli i Mariana Kosińskiego. Sprawa uważam, bez dyskusji, nie wymagająca komentarza, uzasadnienia.
Chyba....
Chyba, ze ktoś życzliwy z Mielca (zgadnijcie kto) zgłosi swojej partyjnej koleżance, ze byli czerwoni niebiescy.
stalowiec15:34, 02.05.2021
...czerwoni a nie niebiescy. Albo zdarzało się im grywać nie w bialoniebieskim trykocie a ubrać cerwoną szmatę. Kto wie?
Niebieski18:01, 02.05.2021
Pisz prawdę o tych towarzyszach sportu
PIK19:08, 02.05.2021
Oj jeden był często czerwony,nadużywał,to się mu ulica należy...
D16:08, 02.05.2021
Leniart niech zajmie się Rzeszowem, bo jej stołek prezydenta ucieka.
ddd16:12, 02.05.2021
PiS-owska wojewoda na pewno woli jakiegoś świętego, albo wyklętego. Tak po PARTYJNEJ LINII.
PO mnik17:38, 02.05.2021
Lub rondo Lenina
Do wiadomości17:48, 02.05.2021
Naczelny WSK dostawał wytyczne z ZSRR, a kontrolerzy byli wojskowi z ZSRR , natomiast dyrekcja i kierownictwo musiało należeć do PZPR lub SB lub ORMO tacy to nasi bohaterowie co tyle zrobili dla Mielca
zoom17:54, 02.05.2021
Pan Bieniek zabełkotał bełkotliwym bełkotem "... inicjatywa obywatelska"
były pracownik WSKa18:01, 02.05.2021
Postać towarzysza Ryczaja jednoznacznie mi się kojarzy z systemem totalitarnym.
abc 18:18, 02.05.2021
To sobie zrób przed domem tabliczke z napisem ulica pary prezydenckiej i będziesz spał spokojnie...
Na rozum zapózno:10:53, 07.05.2021
Należysz do tych co nic nie wiedzą , nie znają a wszystko kojarzy się im z " .pą " ,
nemo18:05, 02.05.2021
W Mielcu postać i działalność Tadeusza Ryczaja dalej budzi kontrowersje i skrajne opinie.
Komuch18:20, 02.05.2021
Chyba u ciebie komuchu - tak pisza solidarnościowcy, patrioci, To wasz poziom dyskusji.
bolo18:10, 02.05.2021
Gdyby natura chciała, to rondo Ryczaja już by było!!!
bvc18:10, 03.05.2021
ta natura to pisiory
odnowa18:27, 02.05.2021
Dla tych dla których towarzysz Ryczaj to wcielenie wszelkiego zła, dla przeciw wagi niech sobie, najlepiej przed swoim domem, zmienią nazwy. Ulicom Zielona, Jasna, Klonowa dać poprawne nazwy. Najlepiej postaci z niedawnych filmów np Kardynała z Ktakowa, kardynała z Wrocławia, biskupa Sławoja z Gdańska i innych.
Bo Ryczaj to chodzace zło.... Będziecie zadowoleni!
Wywrotowiec19:04, 02.05.2021
A dlaczego mamy pytać pannę Ewcię o zgodę ? Czy Rzeszowiacy biorą pod uwagę naszą opinię przy nadawaniu nazw ulic w swoim mieście ? Czasy centralnego sterowania już dawno się skończyły , chociaż Jarosław Wielki chce do tego powrócić .
joks20:58, 02.05.2021
W sprawie nadania imienia Tadeusza Ryczaja nowo powstałemu rondu przy bramie głównej Specjalnej Strefy Ekonomicznej, przewodniczący Rady Miejskiej w Mielcu nie jest postacią obiektywną. To podobno jakaś osobista forma okazania wdzięczności.
były pracownik WSKa21:07, 02.05.2021
Obecnie Rada Miejska w Mielcu jest zdominowana przez koalicję lewicy i platformy, więc forsują swoje wizje upamiętnienia niektórych miejsc "swoimi ludźmi" z okresu totalitarnego. Jako człowiek Tadeusz Ryczaj mógł być (a może i był) dobrym człowiekiem, ale do końca służył wiernie towarzyszom. Więc należy te fakty rozdzielić i nie relatywizować czy gloryfikować takich postaw.
towarzyszko z WSK21:56, 02.05.2021
Towarzysz Ryczaj słuzył przede wszystkim ludziom, mielczanom. Towarzyszko z WSK poczytaj sobie wszystkie fora, gdzie przypominano co zrobił dla ludzi, społeczeństwa, sportu czy miasta w tych trudnych czasach.
W stosunku do dzisiejszych partyjnych działaczy nie dorobił się nic, bo pracował dla nas.
Towarzyszka z WSK pewnie sama to dobrze pamięta. Towarzyszka z WSK dobrze wie, że większość młodych pisowskich wilczków i nie tylko idzie do polityki by szybko sie dorobic i nie inaczej jest u nas. Pewni ci młodzi wyzelowani działacze wiele zawdzięczaja PARTII.
Towarzysz komuch bolszewik czy jak go tam nazywaja to człowiek kryształowy w stosunku do Objadków, Sławków od Zegarków, Stefanów od fasolki po bretońsku a część biskupów zachowuje sie gorzej od sekretarzy partii z KC. Pewnie pracownice WSK topamiętają...
Wstyd katoliccy dzia09:57, 03.05.2021
Tak , to prawda opluwać łatwo przychodzi niektórym kiedy na pytanie co robili w tamtym czasie nic nie mają do powiedzenia , oni albo ich rodzice siedzieli cicho ,dobrze zarabiali , mieszkanie otrzymali , na wczasy ich zawieziono , do sanatorium na siłę kierowano , przychodnie lekarską uruchomiono jakiej w Polsce nie było a i teraz nie spotkasz z taką współpraca jaka była z Krakowską Akademią Medyczna , sport w Mielcu stworzono jakiego do tej pory niema i nie będzie , studia wieczorowe uruchomiono , za czas studiowania
płacono , sytuacja miasta zależała od W S K , pobudowane osiedla , przychodnie miejskie , przedszkola , żłobki tylko za sprawą W S K i jej kierownictwa z dyr. Ryczajem na czele . Dzisiejsi pseudo działacze wolnościowi mieleccy i rzeszowscy opluwający dyr. Ryczaja do 1990r jak powszechnie wiadomo nieznani , siedzieli cicho a po 1990r zgnoili W S K a dziś śmią pluć na człowieka który dał możliwości i starym i młodym zdrowie i wykształcenie.
Wacek z Jasnej Góry22:07, 02.05.2021
Widzę po ilości komentarzy że ta sprawa budzi duże emocje i sprzeciw w mieszkańcach Mielca . Nie można bezpardonowo mieszać się w lokalne sprawy bo to przynosi odwrotny efekt . Niestety Kaczyński traci już kontrolę nad PiS-em i to widać po nielogicznych decyzjach . W ten sposób tylko zniechęcili Mielczan do siebie . Tak zawsze kończy władza która nie liczy się ze zdaniem społeczeństwa .
MC kwadrat23:18, 02.05.2021
Wojewoda niech się zajmie opłatami i przed szpitalami w Rzeszowie. Nikt tam nie przyjeżdża tam że ma taki kaprys. Pan Ferens gdzie był, dziś wielki filozof.
Pora zmądrzeć :10:00, 03.05.2021
Wstyd katoliccy dzia09:57, 03.05.2021
1 0
Tak , to prawda opluwać łatwo przychodzi niektórym kiedy na pytanie co robili w tamtym czasie nic nie mają do powiedzenia , oni albo ich rodzice siedzieli cicho ,dobrze zarabiali , mieszkanie otrzymali , na wczasy ich zawieziono , do sanatorium na siłę kierowano , przychodnie lekarską uruchomiono jakiej w Polsce nie było a i teraz nie spotkasz z taką współpraca jaka była z Krakowską Akademią Medyczna , sport w Mielcu stworzono jakiego do tej pory niema i nie będzie , studia wieczorowe uruchomiono , za czas studiowania
płacono , sytuacja miasta zależała od W S K , pobudowane osiedla , przychodnie miejskie , przedszkola , żłobki tylko za sprawą W S K i jej kierownictwa z dyr. Ryczajem na czele . Dzisiejsi pseudo działacze wolnościowi mieleccy i rzeszowscy opluwający dyr. Ryczaja do 1990r jak powszechnie wiadomo nieznani , siedzieli cicho a po 1990r zgnoili W S K a dziś śmią pluć na człowieka który dał możliwości i starym i młodym zdrowie i wykształcenie.
towarzysz robol14:20, 03.05.2021
W mojej ocenie (pracownika dawnego WSKa), postać byłego dyrektora Tadeusza Ryczaja pozostaje symbolem wiernego (do końca) sługi systemu totalitarnego. Wszelkie "niby" zasługi dla miasta, to swego rodzaju mitomania o rzekomej wielkości dawnego WSKa. Ryczaj robił tyle na ile pozwalała mu Polska Zjednoczona Partia Robotnicza (PZPR). Rozbudowa zatrudnienia w WSKa do granic możliwości, oraz przestarzała technologia produkcji spowodowała w latach transformacji olbrzymi kryzys ekonomiczny w Mielcu.
Módl się o rozum pók14:42, 03.05.2021
Wg mnie też dawnego pracownika , musiałeś pracować w Ośrodku Wypoczynkowym w Rzemieniu [bez obrazy tego terenu] z bardzo nielicznymi odwiedzinami - pobytu na terenach WSK stąd taka bardzo mierna znajomość sytuacji , a ponadto coś mi mówi że na głowie zamiast kapelusza nosiłeś i nadal nosisz spodnie. Stąd nie możesz wiedzieć że od/po 1980r PZPR w WSK nic nie znaczyła , jej dawna rolę po/od lipca 1980r przejęła Pada Robotnicza której Przewodniczył pózniejszy poseł Ziemi Mieleckiej śp. Stanisław Padykuła.
abc14:30, 03.05.2021
Mam wujka,który tak samo myśli. Pracował na WSK, należał do partii, popierał Wałesę, potem AWS, a teraz dalej ma jedynie słuszne zdanie, jak naczelnik.
Krytyka totalna przeszłości, opluwanie, oczernianie, by coś ukryć....tych Objadków, Piotrowiczów, itp.
A przysłowiowy robol, ciemny lud to kupuje. Jest bezczelnie manipulowany, a myślę, ze poszedł by się bić ze sztacheta za Antka, który 10 lat coś wyjasnia, za Naczelnika.... Wstyd mi za ludzi co nie potrafią samodzielnie myśleć...
kubas14:33, 03.05.2021
W punkt napisałeś. Ciemny lud daje sie bezczelnie manipulować. Tak jest z aborcja, kiedy jest po raz setny, kiedy ludzi trzeba skłocić, podzielić i to robia perfidnie celowo.
Przed 10 kwietnia są zawsze bliżej prawdy...,
Niema czasu na rozum14:44, 03.05.2021
Módl się o rozum pók14:42, 03.05.2021
0 0
Wg mnie też dawnego pracownika , musiałeś pracować w Ośrodku Wypoczynkowym w Rzemieniu [bez obrazy tego terenu] z bardzo nielicznymi odwiedzinami - pobytu na terenach WSK stąd taka bardzo mierna znajomość sytuacji , a ponadto coś mi mówi że na głowie zamiast kapelusza nosiłeś i nadal nosisz spodnie. Stąd nie możesz wiedzieć że od/po 1980r PZPR w WSK nic nie znaczyła , jej dawna rolę po/od lipca 1980r przejęła Pada Robotnicza której Przewodniczył pózniejszy poseł Ziemi Mieleckiej śp. Stanisław Padykuła.
adrobola14:45, 03.05.2021
Dajesz się bezczelnie manipulować. A teraz, po co młode wilczki zapisują sie do Partii? By społecznie pracować, czy się szybko dorobić? Robolku powiedz mi jak sądzisz po co ci wyżelowani ludzie z rady miasta są w partii? Gdzie pracują? W własnym biznesie?
Te działania są celową manipulacją, bo Mielec może być dumny za swoja przeszłość. To było jedno z najbogatszych miast w Polsce, a manipulatorzy wmawiają, że te decyzje szły z Moskwy, z komitetu centralnego, a bezmózgi w te głupoty zaczynaja wierzyć...
Pewnie Stal nie byłaby mistrzem Polski, gdyby nie prezes Kazimierski i inni,. Prezes Kazimierski nie był świetnym zarządcą a biernie wykonywał polecenia z Komitetu Centralnego czy Ministerstwa .
Jak można takie brednie powtarzać!!!
antek15:29, 03.05.2021
Ja bym przypomniał tym, którzy nas skłócają, wyburzenie Hangar Areny i budowę nowej.
Tam zostało zmarnotrawione grubo ponad 100 milionów złotych. Ogromne pieniądze.
W stolicy, by odwrócić uwagę, podburza sie ludzi, by wyszli na ulice i rzuca sie temat aborcji czy 5 dla zwierząt. W Mielcu tematem zastępczym jest co innego.
Jedno pytanie, czy prokurator zajął się skandalem z wyburzeniem Hangar Areny? Czy osoby , które parły na wyburzenie Hangaru poniosły chocby kary partyjne? Czy może chwilowo siedzą cicho!!!
Tak trzeba:15:35, 03.05.2021
Tak ,odpowiedz konieczna.
Robo21:03, 03.05.2021
Przyłączyć Mielec do Małopolski.
Wywrotowiec23:43, 03.05.2021
Robo na prezydenta ! Nie będzie " Rzesz uff " pluł nam w twarz ni dzieci nam tumanił ! Jacek Wiśniewski padł ! A Ewcia Leniart niech się od Mielca odPepsi !!!!!
,,,12:52, 04.05.2021
KIEDY NACZELNY TEGO PORTALU WYŁĄCZY MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA TAK JAK TO MIAŁO MIEJSCE W ARTYKULE DOTYCZĄCYM pomnika tzw żołnierzy wyklętych?
Ciekaw jestem kto pociągną za sznurki
claire15:15, 04.05.2021
Bardzo dobrze, że nadredaktor nie wyłaczył możliwości komentowania.
Wpisy cieszą, ich wymowa jest jednoznaczna.
Cieszy, ze ludzie myślą, trzeżwo, uczciwie piszą, a tylko nieliczni mają sfomatowane prze z propagandę mózgi. Popierają jedynie słuszną linie Partii, przewodniej siły narodu. Myślą tak jak naczelnik i jego świta.
nemo10:19, 05.05.2021
Moim zdaniem postać Tadeusza Ryczaja kojarzy mi się jednoznacznie z systemem totalitarnym, gdzie wszystkiego brakowało, gdzie były nieustanne kolejki a mieszkania należało "załatwiać". Pracowałem na WSK i jestem mieszkańcem Mielca, ale nie zauważyłem, żeby w tamtym okresie Mielec jako miasto miał "coś więcej" niż mieszkańcy np. Dębicy czy Tarnobrzegu. Pan Ryczaj do końca był wierny swojej partii PZPR. Obecna "inicjatywa obywatelska" to mała i niereprezentatywna grupka dawnych towarzyszy, którzy z sentymentem wspominają czasy "swojej świetności". W Mielcu nikt nie zrobił prawdziwych badań opinii społecznej na temat postaci Tadeusza Ryczaja.
Kolejny kombatant wo18:01, 05.05.2021
W tej sytuacji wypadłoby nie kłamać , jeśli pracowałeś w W S K i wiedziałeś co się dzieje to powinieneś wiedzieć że od lipca 1980r PZPR już nic nie znaczyła w zakładzie czy też dla zakładu a główną role kontrolno-organizacyjną - samorządową przejęła Rada Pracownicza
której Przewodniczącym został śp. Stanisław Padykuła.
nemo21:55, 05.05.2021
Nemo sklerotyku, w kólko to samo. Już pisałes to kilka razy. Szkoda z toba dyskutowac bo się zapominasz!
P20:36, 05.05.2021
Może rzeszowianom otworzą się oczy co jest warta pani Leniart.... pisówa czystej wody, która robi co jej kaczor karze. Rozumiem, że Piotrowicz w TK jęk nie przeszkadza. A może w ramach kampanii zaproponuje Rzeszowowi usunięcie wielkie p.... przy rondzie - to też propagowanie komuny!
Do wyksztalciucha P!00:26, 08.05.2021
Kaczor karze? Kogo, za co chce kogos ukaRac? No moze kumus cos kaZac, ale od razu , ze niby wszystkim wojewodmo cos kaZe? Takto moglo byc za komuny ale nie dzisiaj. Nawet smutny kliencie TVN i GW wlasnie w ostatnim glosowaniu w Sejmie nie tylko ziobrysci z koalicji kaczora glosowali przeciwko stanowisku pisu a nawet kilkunposow PISU!!! No tak, ale narracja tvn musi byc zachowana. PS. Zapytaj pania Krysie Skowronska o slynny kongres PO w Lublinie, kto z dworu Donka, kogo, z jakiego powodu za twarz bral , w tym tez szaraczkow z Mielca. Polecam!!!
adnemo21:56, 05.05.2021
AD. Nemo sklerotyku, w kólko to samo. Już pisałes to kilka razy. Szkoda z toba dyskutowac bo się zapominasz!
zoom12:34, 06.05.2021
Protestuję przeciw próbom nadania imienia Tadeusza Ryczaja rondu przy bramie głównej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. W pełni popieram decyzję Wojewody podkarpackiego, że zdecydowała o złożeniu skargi kasacyjnej do Naczelnego Sądu Administracyjnego.
Do ciebie " zo15:11, 06.05.2021
Pisząc nie wiem o co chodzi ale mi może coś kapnie z Pis-owskiego stołu.
zomo15:10, 06.05.2021
I bardzo dobrze, ze popierasz. Powiem więcej, przygotuj sobie siekierkę, kij bejsbolowy i idź bronić przed czerwoną zarazą!!! Takich nam trzeba a ja z kolega objadkiem nakupiłem nieruchomości, żony są w kilku radach nadzorczych i z takich śmiejemy...Oczywiście ukradkiem.
zomo18:57, 06.05.2021
I bardzo dobrze, ze popierasz. Powiem więcej, przygotuj sobie siekierkę, kij bejsbolowy i idź bronić przed czerwoną zarazą!!! Takich nam trzeba a ja z kolega objadkiem nakupiłem nieruchomości, żony są w kilku radach nadzorczych i z takich śmiejemy...Oczywiście ukradkiem. Ciemny lud wszystko kupi...
dozooma19:02, 06.05.2021
Kup sobie śpiwór i tak jak Wałęsą możesz strajkować...
kunas19:04, 06.05.2021
Czy już roliczono tych co doprowadzili do wyburzenia Hangar Areny i narazili nas na ponad 100 milionów złotych!!!
Miliarda!!!00:20, 08.05.2021
Nie ograniczaj sie .
bxc08:32, 08.05.2021
Chłopie, nawet 1 milion to ogromna kwota, można fajne boisko przy szkole zrobic!
Adam Nakłowicz210:48, 07.05.2021
Bardzo dobra decyzja Wojewody podkarpackiego o złożeniu skargi kasacyjnej do Naczelnego Sądu Administracyjnego w sprawie nadania rondu przy bramie głównej SSE imienia Tadeusza Ryczaja. Postać ta jest bardzo kontrowersyjna dla mieszkańców Mielca i jednoznacznie kojarzy się z systemem totalitarnym.
Gdzie tu prawda ? ? 11:07, 07.05.2021
Postać nie znana dla obecnych pseudo działaczy P i S - u o których nikt nie słyszał przed 1990r , ich nie było ,siedzieli cicho jak szczury w dobrej oborze , a jeśli dyr. Ryczaj był takim jak chcą aby był ci dzisiejsi pseudo naprawiacze to niech wyjaśnią dlaczego po lipcu 1980r aż po1990r był dyrektorem WSK kiedy władza kontrolna jedyna w WSK w tym czasie dla oceny poczynań
społeczno-gospodarczych - politycznych oraz rozwojowych w zakładzie należała do Pady Robotniczej pod Przewodnictwem śp. Stanisława Padykuły
a jedynym związkiem zawodowym był NSZZ WSK MIELEC ? nie odwołali dyr. Ryczaja ? ? ? ? ? ? ? dzisiejsi działacze P i S-u to jak dawni kombatanci im dalej od 1980-1990r tym jest ich więcej ! ! ! ? ? ? ?
Dzisiejsza prawda:11:10, 07.05.2021
Gdzie tu prawda ? ? 11:07, 07.05.2021
1 0
Postać nie znana dla obecnych pseudo działaczy P i S - u o których nikt nie słyszał przed 1990r , ich nie było ,siedzieli cicho jak szczury w dobrej oborze , a jeśli dyr. Ryczaj był takim jak chcą aby był ci dzisiejsi pseudo naprawiacze to niech wyjaśnią dlaczego po lipcu 1980r aż po1990r był dyrektorem WSK kiedy władza kontrolna jedyna w WSK w tym czasie dla oceny poczynań
społeczno-gospodarczych - politycznych oraz rozwojowych w zakładzie należała do Pady Robotniczej pod Przewodnictwem śp. Stanisława Padykuły
a jedynym związkiem zawodowym był NSZZ WSK MIELEC ? nie odwołali dyr. Ryczaja ? ? ? ? ? ? ? dzisiejsi działacze P i S-u to jak dawni kombatanci im dalej od 1980-1990r tym jest ich więcej ! ! ! ? ? ? ?
do.tow.Nakło20:02, 07.05.2021
Na jakiej podstawie piszesz, ze >jest bardzo kontrowersyjna dla mieszkańców Mielca i jednoznacznie kojarzy się z systemem totalitarnym!!!!
To jest ewidentna bezczelna manipulacja. Masz jakieś badania, sondy na ten temat. Pokaż je!!!!!
Bezczelnie manipulujesz!!!!! Wmawiasz, że niby tak jest! Po wpisach pod tą informacją widać, że jest odwrotnie.
To społecznik, który pracował dla miasta, Stali, regionu, ludzi czyli mielczan.
Przy Objadku, europosłach to biedak!
A dzięki WSK, jego dyrektorowaniu Mielec to było jedno z najbogatszych miast w Polsce, supernowoczesne obiekty sportowe (hale radni PiS doprowadzili do wyburzenia i zmarnotrawiono przynajmniej 100 milionow).
Stal zdobywała mistrzostwo Polski, a w Mielcu grał Real. Nie wykonywał bezmyślnie poleceń z KC czy Moskwy, jak niektórzy zalecenia Naczelnika. Jak tu takiemu człowiekowi nie dziękować i go docenić.
Przypominam co tu wielokrotnie pisano, ale na kłamstwa i bezczelne manipulacje trzeba ciągle REAGOWAC.
Adam Nakłowicz221:00, 07.05.2021
Prawda o jednym z najbogatszych miast w Polsce - boli. Tak samo boli prawda o społeczniku Ryczaju i jego towarzyszach. Powiedzmy wprost za PZPR to w PRL-u było swietnie!!!!
towarzysz robol21:16, 07.05.2021
Prostuję kłamstwo podane przez "Dzisiejsza prawda:" Przed 1990 rokiem w dawnym WSK-PZL Mielec działały dwa związki zawodowe, a nie jeden jak podałeś "NSZZ WSK MIELEC". Więc się doucz i nie wyzywaj ludzi od szczurów, bo to bardzo źle o Tobie świadczy.
tow Naklo21:22, 07.05.2021
Ale o czym piszesz! Przeczytaj sobie jeszcze raz na głos i się zastanów - co mądrego skleciłeś!!! W jakim gimnazjum i kto cię uczył języka polskiego.
ADam 21:34, 07.05.2021
Protestuję przeciw inicjatywie nadania imienia Tadeusza Ryczaja rondu przy bramie głównej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Nie można wszystkiego relatywizować i wmawiać obecnemu społeczeństwu miasta, że za czasów towarzysza Ryczaja "... Mielec to było jedno z najbogatszych miast w Polsce"
jarek22:00, 07.05.2021
Adasiu, powtarzasz się. To nie są argumenty to jest skleroza!
Czas tu nic nie pomo10:25, 08.05.2021
" Adasiu " i wszyscy pozostali "adaśie"
W tym miejscu zwracam się do obecnych działaczy władzy jedynie słusznej aby teraz po tylu latach dla prawdy i za prawdę opublikowali dokument przedstawicieli gospodarczych kanadyjsko-amerykańskich którzy przebywali na terenie WSK i OBR SK Mielec dokonując oceny od strony wiedzy ,osiągnięć wdrożeniowych , stanu technicznego oraz stanu fizycznego hal i terenów WSK i OBR . W tym dokumencie dokonano między innymi oceny stanu
informatyki w WSK głównie z jej wykorzystaniem w działach finansowych oraz w OBR którego osiągnięcia w tym zakresie pod kierownictwem dr. nauk techn. Pana Włodzimierza Adamskiego i jego zespołu oceniono na poziomie
światowym , a w niektóre rozwiązania uznano jako unikatowe z którymi spotkali się po raz pierwszy i byli zdziwieni że nie stanowiły tajemnicy
firmy, byli mocno zdziwieni jak daleko mielecki przemysł korzystał z tej techniki. Ze spraw socjalnych dokładnie opisano i wysoko oceniono stan hali nr 2 tak od strony produkcyjnej jak i socjalnej . Były też oceny krytyczne
ale nie takie jak dziś się je przedstawia. Trzeba też pseudo znawcom przypomnieć że do dziś pracują u amerykanów prasy i inne maszyny z czasów dyr. Ryczaja oraz to o czym wyżej napisano jest w ich powszechnym użyciu a i fachowcy z tamtych lat jeszcze pracują a w tym współtwórcy obecnej mieleckiej informatyki . Radzę dobrze zapoznać się z tamtymi latami i jako tak zagorzali katolicy być sprawiedliwi bo inaczej do " .upy " pójdziecie a nie do nieba. S ą i przykre rzeczy dla obecnych , do tej pory nikt nie wyjaśnił dlaczego zerwano umowę licencyjną z firmą Brazylijska zawartą w 1996roku na współprodukcję samolotu M-18 docelowo ok. 800 sztuk na potrzeby ochrony lasów brazylijskich w ramach środków WHO przy udziale dla obsługi lądowisk 180 sztuk M-28 zakupionych w ZL PZL Mielec , strona brazylijska od rządu otrzymała w lipcu 1997r prawo do lotniska z jego wyposażeniem do korzystania bez opłat przez okres 40-lat , dlaczego zerwano to porozumienie ? i kto to zrobił ? szczegóły rozliczeń z kooperacji z Mielcem też są znane ale nieznane dla opinii publicznej ? kto za tym stał ?
i
Prawda ?tyż prawda ?17:31, 09.05.2021
Do tej pory jest trudno zrozumieć w oparciu o jakie przepisy prawno-ustawowe czy też Konstytucyjne przy "okrągłym stole " obdarzono ugrupowania partyjne tak olbrzymim majątkiem narodowym , który został rozsprzedany -toż to jest jednoznaczna kradzież na ogromną skalę majątku państwowego a gdzie odpowiedzialność "karna"-jeśli był rozdany na utrzymanie partii to jakim cudem został rozsprzedany , kto za to ponosi odpowiedzialność ? no kto ? pora dać odpowiedz teraz okradzionym .
Czas na prawde :15:56, 13.05.2021
Głos powinni zabrać obdarowani , za co lub poco oraz dlaczego rozsprzedano go tak szybko.
kesz22:03, 09.05.2021
I tego się nie dowiesz...."Czwórka" od kilkudziesięciu lat, ostatnio układ PO-PiS pilnuje dobrze swoich interesów.
A maluczkim się daje tematy zastępcze,aborcje Trybunał Konstytucyjny, 5 tke dla zwierząt, w Mielcu na ludziom się wmawia, że tow. Ryczaj wykonywał polecenia z Moskwy, a na pewno z KC. Pan Kazimierski legendarny prezes Stali pewnie z ministerstwa sportu bądź PKOL-u. Wierutne bzdury, działali, zrobili ogromnie dużo w tych trudnych czasach.
A ciemny lud to kupuje....
W drogę :12:11, 10.05.2021
Jest nadzieja na lepsze bo rodzeństwo przyrodnie "PO -PiS "osiągnęło wiek słuszny i pora udać się w stan spoczynku a lekarstwa na wskrzeszenie niema , tak to pora, problem jest tylko jeden czy dostaną społeczne rozgrzeszenie aby im było lżej ?
Czy to możliwe ?10:45, 16.05.2021
Będzie trudno z tym rozgrzeszeniem ?
Dzięki Panie Grzegor13:56, 10.05.2021
Na " YouTube" ukazał się wywiad z Panem Grzegorzem Lato ,dzięki Panie Grzegorzu za tak mądre słowa o swojej młodości , o swoim starcie w Stali Mielec , o klubie , o jego szefie Stali Mielec Panu Kazimierskim , o dyr. Panu Ryczaju. Ten wywiad dziś jest bardzo potrzebny szczególnie dla tych pseudo działaczy z tzw. prawej strony cierpiących na zanik pamięci .
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
29 6
"Nasz" komunista jest lepszy niż wasz...
5 19
Do sędziego tulei.
5 5
to do sędziego Tuleyi
2 2
Tu leje, czy tam leje i tak lej wodą.