Będzie to ruch pociągów towarowych. Choć intensywność tego ruchu na razie nie będzie duża, wszyscy kierowcy korzystający z przejazdów kolejowych na wspomnianym szlaku będą musieli zachować wzmożoną uwagę. Należy bezwzględnie stosować się do istniejącego oznakowania przejazdów przez tory.
W ramach zrealizowanych prac na tym odcinku, po usunięciu starego toru i wzmocnieniu podtorza, wykonawca przygotował nowy tor. Kończą się prace przy przepustach i mostach.
Wymienione zostały urządzenia sterowania, co zwiększy poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Postępują prace przy budowie nowych peronów na przystankach Wojsław, Rzemień, Rzochów, Tuszyma, Dąbie, stacji Kochanówka.
Po wznowieniu ruchu pociągów na odcinku Mielec – Kochanówka/Pustków, wykonawca rozpocznie prace na 7 km odcinku Kochanówka – Dębica. W dalszej perspektywie realizowana będzie modernizacja linii L25 na odcinku Mielec – Padew Narodowa.
Boryna 12:28, 26.08.2020
Po co to komu 12:28, 26.08.2020
Elektryfikacja13:18, 26.08.2020
Czy i kiedy elektryfikacja panie "Ortyl ?
Zwróćcie Państwo uwwag na jego wypowiedź w trakcie zadawania pytań przez dziennikarzy po konferencji dotyczącej m. in. wpisania modernizacji odcinka Padew - Mielec do RPO na przyszłą perspektywę gdy wprowadzał w błąd media twierdząc że za Padwią są juz dobre tory i nie wymagają remontu i że tam jeżdżą już pociągi Rzeszów - Lublin i Rzeszów - Warszawa.
Jest to kompromitacja, że marszałek województwa nie orientuje się w geografii własnego mieleckiego rejonu ale i nie orientuje się w planach modernizacyjnych nie tylko w województwie ale i własnym "zadupiu" gdyż odcinek Padew-Tarnobrzeg - Stalowa Wola został przewidziany do remontu z programu operacyjnego Polska Wschodnia...
Kompromitacja mieleckiego Marszałka na oczach wielu mediów....
13:18, 26.08.2020
SkadSięUrwałeś15:12, 26.08.2020
Nie siej zamieszania - T. Poręba i W. Ortyl doprowadzili to tego za ta linią jest modernizowana i funkcjonuje. Jesteś typowym pieniaczem któremu nie dogodzi, nie wszystko na raz... siejesz ferment, czepiając się słówek i przejezyczeń z jakieś konferencji jak Krysia która miała okazję a nic w temacie nie ruszyła... elektryfikację można zrobić w każdym momencie (tak jak to się dzieje obecnie z Rzeszowa do Tarnobrzega) też za sprawą Marszałka. 15:12, 26.08.2020
Malkontent15:43, 26.08.2020
Ciesz się że masz Marszałka z Mielca to przynajmniej coś się tutaj dzieje, bo jak przyjdzie nowy z innej części województwa to już nic nowego przez wiele lat nie zobaczysz... na co wtedy będziesz narzekał 🤣 15:43, 26.08.2020
do Malkontenta15:57, 26.08.2020
będzie narzekać na brak Marszałka z Mielca, i że kiedyś to było i cokolwiek robili ;) 15:57, 26.08.2020
do Skądsie urwałeś16:42, 26.08.2020
wszystko sie zgadza co napisałeś, prawie, bo Marszałek nie ma żadnego udziału w elektryfikacji linii kolejowej z Rzeszowa do Tarnobrzega, nie tylko ten ale i jego poprzednicy, modernizacja i remont torów na tej linii nie był finansowany z żadnych środków regionalnych woj. podkarpackiego ani unijnych tylko krajowych, zdziwiony? 16:42, 26.08.2020
Elektryfikacja19:10, 26.08.2020
@SkadSięUrwałeś
Ciekawy sp[osób myślenia. Boshe kim ty jesteś mam nadzieję że jednak nie masz wpływu na nic bo to by źle wróżyło dla Mielca....
1.Nie jest to czepianie się słówek... Marszałek nie przejęzyczył się, Marszałek nie ma pojęcia o planach modernizacyjnych linii biegnącej przez Mielec a nawet nie ma pojęcia co dzieje się za Padwią. Linia przez Mielec stanowi całość od Dębicy aż do Sandomierza/Stalowej Woli a ten pan widzi tylko Padew bo dalej już wszystko jest ok i jeżdżą pociągi do wawy i Lublina...
2.Ponawiam pytanie - kiedy decyzja o elektryfikacji? Wtedy kiedy przyjdzie Panna Krysia? Czy ktoś z PSL?🤣 Mam nadzieje że teraz już głupot nie napiszesz że można to zrobić "bądźkiedy"
3.Wszystko co związane z linią 71 było robione z budżetu państwa a nie z żadnych regionalnych programów czy nawet unijnych (słusznie to ktoś zauważył).
Pozdrawiam i liczę na opamiętanie a nie "chodzenie z głową w chmurach". ten czas się już nie powtórzy - to prawda drodzy mądralińsscy. Kolejnego marszałka z Mielca nie będzie dlatego nie gadajcie głupstw że to źle że ludzie mają oczekiwania i bacznie przyglądają się i są krytyczyni.
19:10, 26.08.2020
Pragmatyk10:31, 28.08.2020
Planowana "intensywność" ruchu kolejowego na tym odcinku nie uzasadnia jego kosztownej elektryfikacji. Już i tak cała ta inwestycja budzi szereg wątpliwości, czy nie będą to pieniądze wrzucone w błoto... 10:31, 28.08.2020
milo15:06, 28.08.2020
A podziel się kto to planuje tą intensywność, co pod tym rozumiesz? Czy przypadkiem na tę intensywność nie wpłynie elektryfikacja tej linii? Czy przypadkiem nie jest to takie *%#)!& tej linii że rzekomo nic tu się nie opłaci? Chyba tak skoro nawet kwestionujesz sam sens naprawy głównej. Jest mnóstwo linii o potencjale o wiele gorszym a są zelektryfikowane.
Tu potrzebna jest decyzja polityczna dlatego apel do decydentów Ortyla, Poręby Webera - podejmijcie tą decyzję jak najszybciej póki do władzy nie dojdą takie typy które to wszystko będą kwestionować...
15:06, 28.08.2020
Pragmatyk16:04, 28.08.2020
Elektryfikacja kosztuje i to niemało. Masz pewność, że liczba pasażerów oraz ilość towarów wygeneruje taki ruch, iż będzie ona opłacalna? A jeżeli nie, to kto odpowie za nieuzasadnione wydatkowanie środków publicznych? Zapewne marszałek... Będą pasażerowie i towary, będzie drut. 16:04, 28.08.2020
Milo16:36, 28.08.2020
Akurat. Dwa pociągi na dobę i "wsiadajta" wieśniaki z Mielca a potem przesiadka w Dębicy i Tarnowie a jak nie to wy...ad kolei mieć nie będziecie. Znam to podejście, znam tych zakompleksionych i naiwnych z Mielca z jednej strony a sk..ich szkodników z Rzeszowa z drugiej strony.... 16:36, 28.08.2020
hahahaha13:26, 26.08.2020
na szlaku Mielec – Kochanówka Pustków. 13:26, 26.08.2020
pkp13:50, 26.08.2020
no i z czego ten chichot od Mielca do Kochanówki nie ma stacji tylko przystanki prawidłowo to jest szlak Mielec Kochanówka 13:50, 26.08.2020
Strefa13:33, 26.08.2020
Super!!! 13:33, 26.08.2020
...15:58, 26.08.2020
A gdzie ta nowa droga w rzemieniu?? 15:58, 26.08.2020
Elekryfikacja13:55, 26.08.2020
Kiedy Panie Marszałku??? 13:55, 26.08.2020
Sceptyk16:06, 28.08.2020
Po co? Dla kilku pociągów dziennie? 16:06, 28.08.2020
smyk14:00, 26.08.2020
Jak przejście podziemne jeszcze nie gotowe, a drugie nawet nie rozpoczęte to jak je zrobią jak pociągi będą kursować? 14:00, 26.08.2020
Walkiria18:17, 26.08.2020
Wydaje się że tego drugiego nie będzie, są tam już położone tory. 18:17, 26.08.2020
jacek14:10, 26.08.2020
przy takiej inwestycji powinny być zamontowane na przejazdach sygnalizacje świetlne i rogatki 14:10, 26.08.2020
abc10:17, 31.08.2020
Na każdym przejeździe będzie zabudowany Samoczynny System Przejazdowy w pierwszej kolejności na tych na których już był SSP w późniejszym terminie na pozostałych. Na razie w Rzemieniu ma być dróżnik. 10:17, 31.08.2020
KK14:50, 26.08.2020
A gdzie przejścia dla pieszych, rów przeciwczołgowy wybudowany i tyle... 14:50, 26.08.2020
kuba15:01, 26.08.2020
Padew się raduje . Brawo . 15:01, 26.08.2020
adam17:19, 26.08.2020
kiedy będzie ruszał ten pociąg w jakim miesiącu w którym roku? 17:19, 26.08.2020
Zawisza17:32, 26.08.2020
Jakie pociągi, ile za bilet i czemu tak drogo zmarnowane 300 mil żółtych i nikt mnie nie przekona że to dobra inwestycja w takim zadupiu gdzie pensja max 2000 tys złotych a po co 11 mil euro pożyczki z UE przecież polska to kraj miodem i mlekiem płynący 17:32, 26.08.2020
obserwator_ to ja 17:39, 26.08.2020
Nieudacznik znów ujada. 17:39, 26.08.2020
Do Zawiszy18:18, 26.08.2020
Darek zmień pracę, będziesz zarabiał 3 albo 4 tysiące!!! 18:18, 26.08.2020
Prec15:26, 27.08.2020
Przecież napisał pensja max. 2 000 000 (dwa miliony) :)😮 15:26, 27.08.2020
ernest18:31, 26.08.2020
kiedy będą ruszać te pociągi.Czemu nie są k....wa zrobione przystanki pkp witosa,rzemień dworzec mielec proszę k......wa odpowiedzieć na pytania? 18:31, 26.08.2020
mania19:58, 26.08.2020
a na co ci przystanki, do towarowego chcesz wsiadać? 19:58, 26.08.2020
Oczywiscie18:52, 26.08.2020
Ta modernizacja linii kolejowej będzie służyć tylko 2 firmom. EC żeby węgiel dowieźć i liderowi lokalnej ekologii żeby szrot z całej Europy zwozic do najnowszej spalarnii... oj biedni Wy co mysleliscie że smrod się już skończył - on sie dopiero zacznie
Mielec to stan umysłu jest 18:52, 26.08.2020
mielec to stan umysł15:42, 27.08.2020
proponujesz zastąpienie pociągów ciężarówkami? MIELEC TO STAN UMYSŁU, śmieją się i drwią z nas w Polsce tak jak z Wąchocka czy Radomia 15:42, 27.08.2020
janek18:56, 26.08.2020
hahaha noi macie... towarowe :D ta wiocha nigdy nie będzie miała łączności z cywilizacją
18:56, 26.08.2020
srds18:56, 26.08.2020
a kiedy bedą pociagi pasazerskie pkp intercity 18:56, 26.08.2020
Ciekawy 10:31, 29.08.2020
IC ? Skąd dokąd? Dla ilu pasażerów? 10:31, 29.08.2020
ricki19:39, 26.08.2020
Uwaga ! zbieranie grzybów w czasie biegu pociągu wzbronione ~! 19:39, 26.08.2020
NocNick19:40, 26.08.2020
Pociągi powinny się zatrzymywać przed przejazdami niestrzeżonymi, tak jak samochody mają się zatrzymywać przed przejazdami dla rowerów. 19:40, 26.08.2020
Bartek la20:29, 26.08.2020
Kiedy będą jeździć pociągi pasażerskie? 20:29, 26.08.2020
Limbo21:02, 26.08.2020
Oświęcim Krakow 21:02, 26.08.2020
gustekkk21:06, 26.08.2020
Ciekawe czy już naszykowali parowozy do obsługi tego niezelektryfikowanego bubla. Wydano miliony, a po torach z zawrotną prędkościa 30km/h będą toczyły sie tylko towarowe z węglem do Mielca. 21:06, 26.08.2020
adam 22:32, 26.08.2020
i czemu przystanki nie są zrobione ?????? 22:32, 26.08.2020
E09:34, 27.08.2020
Nie czemu tylko dlaczego!
Gmina.
09:34, 27.08.2020
Hej22:50, 27.08.2020
E co gmina? ...raczej PKP które podlega pod Ministerstwo Infrastruktury. 22:50, 27.08.2020
Js00:03, 27.08.2020
Tępo realizacji ślamazarne, być może dlatego,że to nie remont tylko budowa od podstaw. Inwestycja dotarła już do za Tuszyme,do Dębicy jeszcze sporo i nie sądzę by pociogi ruszyły do końca roku. Mam żal do obecnych posłuch z naszego regionu ,że nie poparili przewodniczącej komisji finansów Krystyny Skowrońskiej.Mielibysmy już linie elektryczna .Druga głupota rządu to nie ustalenie mapy zchodzenia z energii nie odnawialnej.Wystarczylo by wskazać rok 2060 a dostawalibysmy kasę na wsparcie na realizację tegi programu za te miliardy robimy trakcję elektryczna 00:03, 27.08.2020
Js00:04, 27.08.2020
Oczywiście posłów 00:04, 27.08.2020
E09:41, 27.08.2020
Weryfikuj co piszesz!
Nie rób błędów stylistycznych i ortograficznych. 09:41, 27.08.2020
Goździk23:21, 27.08.2020
Jeszcze nie tak dawno to poseł Krystyna Skowrońska nie popierała protestów w obronie linii kolejowej w 2012 roku, gdy linia kolejowa była na liście do likwidacji i nagle się im odmieniło jak nie rządzi jej partia polityczna. 23:21, 27.08.2020
Polak23:23, 27.08.2020
Tępo ślamazarne? To idź sam tam rób. Przed komputerem lub smartfonem łatwo się wszystko komentuje. 23:23, 27.08.2020
nowy08:57, 27.08.2020
świetna inwestycja - grube miliony wyrzucone w błoto a po rozpoczęciu eksploatacji potężne coroczne straty
kto będzie jeździł do takich metropolii jak dębica czy padew?
ale gawiedź się cieszy i słupki poparcia rosną 08:57, 27.08.2020
ehh09:04, 27.08.2020
W pierwszym odruchu chciałem spróbować wytłumaczyć Ci jak strategiczne dla miasta i regionu znaczenie ma kolej. Szybko jednak zszedłem na ziemię i napiszę zrozumiałym językiem: nie zesraj się... 09:04, 27.08.2020
Goździk2712199313:20, 27.08.2020
Bardzo się cieszę, że modernizacja linii kolejowej tak szybko postępuje. Czekamy na remont linii kolejowej Mielec-Padew i oraz odcinka Kochanówka-Dębica oraz powrót połączeń pasażerskich. 13:20, 27.08.2020
mio13:42, 27.08.2020
A co z elektryfikacją? Zrzekamy się na rzecz "Kolbuszowyj"? 13:42, 27.08.2020
Goździk2712199315:18, 27.08.2020
Co do elektryfikacji wszystko w swoim czasie. Kolbuszowa ma elektryfikację równo po 10 latach od zakończenia remontu linii kolejowej, a po drugie Kolbuszowa to jest część linii kolejowej Rzeszów-Warszawa łączącej stolicę Polski (całego kraju) ze stolicą naszego województwa. 15:18, 27.08.2020
mio15:51, 27.08.2020
W jakim swoim czasie? Gdy zaczną likwidować pociągi bo nikt nie jeździ? Otzreźwuiej trochę. No właśnie to nie jest linia kolbuszowska więc zrobioą wszystko by tego nie zeelektryfikować wieć jak jest okazja to trzeba naciskać na PIS a nie *%#)!& ze wszystko w swoim czasie 15:51, 27.08.2020
mio16:18, 27.08.2020
To zapewne skoro taka ważna linia w Kolbuszowej a tyle czekali (grubo chyba przesadzil niejaki Goździk27121993) to ile ma Mielec czekać znafco? To że tam tak było nie znaczy że tu ma być tak bo może być jak na Stalowa Wola - Lublin gdzie zrobiono wszystko w ciągu około dwóch lat łącznie z elektryfikacją.
Znafco szlak mnie trafia jak widzę takie bezdurne wpisy. Wyobraź sobie że dzięki fatalnej organizacji tej modernizacji (a w zasadzie naprawie) linia ta jest uziemiona (wyłączenia poszczególnych odcinków) przez co najmniej 7 lat (ze względu na podział na aż trzy odcinki w różnych latach) a do tego proponujesz jeszcze kolejne wyłączenie na elektryfikację (czwarty okres zamknięciowy) bo mamy poczekać żeby nie było tak szybko jak w Kolbuszowej???
Człowieku weź się puknij a nie wypowiadaj na tematy o których nie masz pojęcia w szczególności o skutkach tego dla ruchu pasażerskiego no chyba że widzisz tylko odcinek Mielec - Dębica jak wielu politykierów i decydentów którzy de facto sprowadzają tą linię jako bocznicę do Mielca od strony Debicy ... 16:18, 27.08.2020
Goździk2712199323:18, 27.08.2020
Tylko, że elektryfikacja to trzeba zrobić dokumentację i wszelkie przygotowania projektowe a to dodatkowo kosztuje, Regionalny Program Operacyjny (RPO) nie jest z gumy. Także nie wyzywaj mnie od znafców, bo ja ciebie nie obrażam proszę pana, panie milo. TAK KRAWIEC KRAJE JAK MATERIAŁU ZOSTAJE. I na tym kończę dyskusję. 23:18, 27.08.2020
mio00:27, 28.08.2020
Nie wal tych bzdur - rownie dobrze i na to co teraz robią cała kasa mogła iść w Bieszczady gdyby nie lobbowanie Poręby. Poza tym kto powiedział że elektryfikacja ma być z RPO a nie np. z innych źródeł? 00:27, 28.08.2020
Goździk2712199308:11, 28.08.2020
Ja koleją interesuję się od bardzo wielu wielu lat. Dokładnie od 1997 roku. Więc się znam. A ty gadasz głupoty. Na elektryfikację przyjdzie jeszcze czas jak będzie realnie potrzebna. Można ją wykonać np. przy remoncie odcinka Tarnobrzeg-Padew. Nie od razu KRAKÓW zbudowano. I to ty opowiadasz bzdury, że trzeba wszystko robić jak najszybciej. Szybkość jest dobra przy łapaniu pcheł. Oczywiście, że można ją wykonać z innych źródeł - budżetu państwa na przykład. Przez 10 Kolbuszowa nie była zelektryzowana i kolej tam nie upadła. Może być zrobiona elektryfikacja za 2-3 lata albo nawet 5 lat. A ty krytykujesz jej brak, bo cię podburza pani poseł Krystyna Skowrońska z PO. I ja już zakończyłem dyskusję. Żegnam. 🙂 08:11, 28.08.2020
PL08:23, 28.08.2020
Pan Milo to jakiś proPOwski troll internetowy. Nie karm trolla 08:23, 28.08.2020
Goździk2712199308:34, 28.08.2020
Jeśli jednak uznajesz elektryfikację za bardzo poważny problem to idź biura poselskiego, urzędu Marszałkowskiego lud PKP PLK SA z tym a nie produkuj się na tym forum internetowym. I ostatecznie kończę tym dyskusję. Do widzenia. 🙂 08:34, 28.08.2020
Goździk2712199308:35, 28.08.2020
Jeśli uznajesz elektryfikację za bardzo poważny problem to idź z tym do biura poselskiego, urzędu marszałkowskiego lub PKP PLK SA z tym a nie produkuj się na tym forum internetowym. I ostatecznie kończę tym dyskusję. Do widzenia. 🙂 08:35, 28.08.2020
jack10:35, 31.08.2020
Goździk27121993 nie ma co dyskutować z gośćmi co z koleją mieli tylko tyle do czynienia co jechał pociągiem lub widział jak pociąg jedzie. Jeszcze żaden pociąg nie pojechał, końca inwestycji jeszcze nie widać, a pierwszy pociąg do pasażerski Mielca najwcześniej pojedzie za rok. Na razie niedokończona infrastruktura na szlaku Mielec - Kochanówka Pustków plany budowy mijanki w Rzochowie, jeszcze się nie zaczął remont szlaku Kochanówka Pustków - Dębica Towarowa - Dębica wraz ze stacją Dębica Towarowa a goście się czepiają że niema sieci. Na mapie w sieciowym rozkładzie jazdy już była w latach 1991-93. 10:35, 31.08.2020
Polak08:22, 28.08.2020
Pan Milo to jakiś proPOwski troll internetowy. Nie karm trolla. 08:22, 28.08.2020
kolejarz10:24, 28.08.2020
Bardzo pragnę by jeżdziły parowozy, bo wtedy jest ładny i piękny widok krajobrazu polskiej wioski i ten wspaniały zapach dymu i pary roznoszący się w powietrzu 10:24, 28.08.2020
Znad morza 10:36, 28.08.2020
Czytam te komentarze i zastanawiam się, jak to będzie z frekwencją? Oby nie skończyło się jak na pewnej mazurskiej trasie, gdzie wydano 300 mln i kursują... dwie pary pociągów dziennie. 10:36, 28.08.2020
milo14:09, 28.08.2020
Zgadza się "Znad morza". Też się trochę (może więcej niż trochę) obawiam. Zwłaszcza w perspektywie małego zainteresowania przewoźników. W opinii do PFU tej linii PKP Intercity nie zajęło w ogóle stanowiska. Z kolei rzeszowskie POLREGIO wiadomo jakie ma nastawienie czego dowodem jest nowa umowa na najbliższe kilka lat z UM z mega ubogą ofertą. Nawet gdyby przyjąć że będzie ona powiększona to raczej i tak będzie kiepściarsko. Dlatego jakąś realną szansą jest elektryfikacja co powiększy możliwości budowania oferty jak i zwiększy potencjalne zainteresowanie przewoźników towarowych którzy zdaje się zgłaszali spore zainteresowanie przy powstawaniu PFU. Oby decydenci szybko się zorientowali. 14:09, 28.08.2020
jack 10:37, 31.08.2020
tu mają być 3 pary 10:37, 31.08.2020
Wojsławiak15:46, 30.08.2020
Na przystanku kolejowym w Wojsławiu,pasażerowie nie mają dostępu na peron od strony ulicy Wiesiołowskiego!Wsiadając,lub wysiadając z pociągu,muszą udać się ulicą Witosa naokoło przez Smoczkę,lub ulicę Wojsławską! 15:46, 30.08.2020
UspokójSię12:38, 26.08.2020
47 6
Po to żeby Twój Rzochów nie był zaściankiem. 12:38, 26.08.2020
Dd Boryna13:03, 26.08.2020
37 9
Po to żebyś w Rzemieniu widział jak pociąg wygląda!!!! 13:03, 26.08.2020
do boryny18:29, 26.08.2020
10 3
po g.....o jak nie wiesz po co wieśniaku 18:29, 26.08.2020
Kos19:20, 26.08.2020
5 5
Trasa KronoMielec KronoPustkow :) 19:20, 26.08.2020
Po to21:07, 26.08.2020
11 2
Po to żeby Mielec nie był zaściankiem.Takim jak jest do tej pory. 21:07, 26.08.2020
Do Boryna16:27, 27.08.2020
4 1
Jesteś typowy JANUSZ 16:27, 27.08.2020