UWAGA !!!
Komunikat dotyczący częściowego ZNIESIENIA ograniczeń
związanych z bezpośrednią obsługą Klienta.
W związku z panującą epidemią koronawirusa wywołującego Covid-19 Zarząd Spółki Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Mielcu postanowił
od 11.05.2020 (poniedziałek) do odwołania
• POWRÓCIĆ do bezpośredniej obsługi Klientów na poszczególnych Zakładach Spółki,
• nadal wstrzymać planowane i wynikające z harmonogramów wymiany wodomierzy,
• nadal wstrzymać dokonywanie odczytów przez Inkasentów,
• POWRÓCIĆ do obrotu gotówkowego w kasach Spółki (w Biurze Obsługi Klienta i w siedzibie Zarządu Cmentarza Komunalnego).
W tym okresie dla Klientów Spółki w razie potrzebny osobistego spotkania/załatwienia sprawy dostępni będą:
• Pracownicy Biura Obsługi Klienta (ul. Wolności 44) - pn: 07:00 - 16:30, wt-pt: 07:00 - 16:00, sb: nieczynne,
• Pracownicy Zarządu Cmentarza Komunalnego (ul. Królowej Jadwigi 66) - pn-pt: 07:30 - 15:30, sb: nieczynne.
Prosimy o kontaktowanie się z pracownikami Spółki:
• telefonicznie pod numerami:
- Numer ogólny: 17 58 20 500
- Biuro Obsługi Klienta: 17 58 20 590
- Zarząd Cmentarza Komunalnego: 17 584 26 01
• przez internet:
- Za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: [email protected]
- Za pomocą platformy ePUAP i rządowego serwisu obywatel.gov.pl
Faktury za usługi: dostawa wody i odbiór ścieków przypadające w powyższym terminie wystawiane będą na podstawie średniego zużycia lub na podstawie otrzymanej informacji telefonicznej lub mailowej.
Zachęcamy Państwa do korzystania z usług: e-faktury. Wypełniony formularz zgody na e-fakturę można zeskanować lub sfotografować smartfonem i przesłać na adres [email protected].