• zaniechać bezpośredniej obsługi Klientów w poszczególnych Zakładach Spółki,
• wstrzymać planowane i wynikające z harmonogramów wymiany wodomierzy,
• wstrzymać dokonywanie odczytów przez Inkasentów,
• zaniechać obrotu gotówkowego w siedzibie Zarządu Cmentarza Komunalnego),
W tym okresie dla Klientów Spółki w wyjątkowych sytuacjach dostępni będą wyłącznie:
• Pracownicy Biura obsługi Klienta (ul. Wolności 44),
• Pracownicy Zarządu Cmentarza Komunalnego (ul. Królowej Jadwigi 66).
W soboty Biuro Obsługi Klienta i Zarząd Cmentarza Komunalnego będą nieczynne.
Prosimy o kontaktowanie się z pracownikami Spółki:
• telefonicznie pod numerami:
- Numer ogólny: 17 58 20 500
- Biuro Obsługi Klienta: 17 58 20 590, 17 58 20 591, 17 58 20 592 lub 17 58 20 593
• Przez internet:
- Za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: [email protected]
- Za pomocą platformy ePUAP i rządowego serwisu obywatel.gov.pl
W tym okresie w siedzibie Zarządu Cmentarza Komunalnego będziemy przyjmować płatności wyłącznie kartą.
Faktury za usługi: dostawa wody i odbiór ścieków przypadające w powyższym terminie wystawiane będą na podstawie średniego zużycia lub na podstawie otrzymanej informacji telefonicznej lub mailowej.
Zachęcamy Państwa do korzystania z usług: e-faktury. Wypełniony formularz zgody na e-fakturę można zeskanować lub sfotografować smartfonem i przesłać na adres [email protected].