Zamknij

Paweł Poncyljusz w Mielcu: Jestem pozytywnie zaskoczony

16:09, 16.09.2019 Aktualizacja: 10:14, 17.09.2019
Skomentuj

- Jestem pozytywnie zaskoczony reakcjami na moją osobę. Są one lepsze, niż się spodziewałem. To znaczy, że jest cała grupa Polaków, którzy nie odrzucają innej koncepcji, niż ta, którą dzisiaj prezentują rządzący - powiedział Paweł Poncyljusz, lider listy Koalicji Obywatelskiej w okręgu rzeszowskim w wyborach parlamentarnych 13 października.

Poncyljusz, który w rządach Jarosława Kaczyńskiego i Kazimierza Marcinkiewicza od 2006 do 2007 roku pełnił funkcję wiceministra gospodarki, odwiedził Mielec w ramach kampanii wyborczej. Przypomnijmy, że został on liderem rzeszowskiej listy Koalicji Obywatelskiej po tym, jak z ubiegania się o mandat poselski zrezygnował prezydent Rzeszowa Tadeusz Ferenc.

- Jako lider listy Koalicji Obywatelskiej i kandydat w trakcie kampanii wyborczej jestem w Mielcu pierwszy raz, ale nie pierwszy raz w ogóle. Tym bardziej, że kilka lat byłem ściśle związany z przemysłem lotniczym, a Mielec na przemyśle lotniczym stoi – powiedział podczas krótkiego spotkania z dziennikarzami, które było dla Poncyljusza przerwą w rozdawaniu ulotek wyborczych pracownikom Specjalnej Strefy Ekonomicznej tuż przed i po godzinie 15. 

- Mam przekaz na rządu i premiera Morawieckiego, że wbrew pozorom Mielec rozwinął się i dzisiaj ma się nie najgorzej dzięki inwestycjom zagranicznym. A to inwestycje zagranicznych inwestorów były solą w oku Prawa i Sprawiedliwości na początku tej kadencji Sejmu. Mówiono, że nie można przyznawać specjalnych taryf zagranicznym inwestorom, a prawda jest taka, że to oni w pierwszej kolejności, w tym również inwestycja w PZL Mielec, spowodowali, że oblicze tego miasta jest zupełnie inne - ocenił polityk.

- Miałem okazję zrobić spacer ponad półtora kilometra na terenie tej Strefy i oczywiście są tam również polskie firmy, ale to te zagraniczne powodują, że w danym regionie koncentruje się duży przemysł, powstają przy tym mniejsze firmy, które dostarczają różne komponenty – powiedział. - To oznacza, że przemysł jest ważny i że jest on w stanie dźwigać miasta z problemów strukturalnych, które powstawały po upadku różnych przedsiębiorstw pamiętających jeszcze PRL – dodał.

Poncyljusz jako kandydat na posła z okręgu rzeszowskiego złożył deklarację odnośnie powstania w Mielcu jego biura lub filii biura poselskiego. - O to byłem pytany przy rozdawaniu ulotek - czy będę dostępny również po wyborach. Zaciągam takie zobowiązanie, że jeśli zostanę posłem, taka filia mojego biura poselskiego zostanie w Mielcu ustanowiona - powiedział.

Polityk zapowiedział także, że to pierwsze, ale na pewno nie ostatnie spotkanie w Mielcu. Jeszcze w poniedziałek Poncyljusz ma odbyć spotkania z mieleckimi przedsiębiorcami.

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(71)

ASAS

77 14

dzięki za kronospan dzięki za onduline wielkie dzięki za takie inwestycje zachodniego kapitału który z nas uczynił niewolników za najniższą i zarazem trują nas. Ciekawe dlaczego onduline i kronospan przeniosło produkcję ze swoich krajów do dzikiego kraju jak Polska ?

16:27, 16.09.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

RubikRubik

2 5

A ty *%#)!& jakiś jesteś

22:08, 16.09.2019

AsAs

2 3

Rubik ty też:)
A może tak porozmawiać i jakiś argument np. że gdyby nie te firmy to mielec z głodu wymarł i Mielcu zamiast 60 tys ludzi było by 30 i to emerytów... Jakiś argument czy tylko inwektywy?

06:58, 17.09.2019

kubakuba

69 30

pajacyk tęczowy

16:33, 16.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DżemoladowyDżemoladowy

54 7

Nawaliło ludzisków nie ma co i dziwię się, że nie doszło do jakiś masowych rozruchów społecznych ?

16:47, 16.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

LiliLili

81 25

Rozumiem, że ktoś jest przeciw PIS, ale nie rozumiem jak można głosować na PO. Wybrzedali wszystko co się dało. Nawet Orlen w sporej części. Lot się ostał tylko dlatego, że przegrali wybory. Zamiast realnych działań obiecują co popadnie, a potem podnoszą wiek emerytalny czy podnoszą VAT. Serio nie widzicie tego? Konfederacja,PSL czy nawet lewica, ale PO? Serio?

16:50, 16.09.2019
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

JohannesJohannes

13 16

Wybierz sobie dojno-kłamliwą zmianę i nie narzekaj, będziecie razem narzekać i niszczyć ludzi. Pewno bierzesz kilkaset srebrników od tych co się im należy, wnioskuję również, że stronisz od pracy jeśli ci przeszkadzają firmy, które utrzymują wielu mieszkańców Mielca i okolic. Sądzę, że gdyby nie te firmy zagraniczne, w Mielcu byłaby nędza - przykład Tarnobrzeg i inne okoliczne miasta, w których to nie ma kapitału zagranicznego.

19:57, 16.09.2019

jsjs

14 18

O czym ty piszesz? Wyprzedane wszystko za PO? Podaj przykład wyprzedania.Prawda jest taka ,że sprzedawano firmy które by same bez inwestorów strategicznych nigdy nie osiągnęły duży stopień za awansowania technologicznego.Największe wyprzedania były za rządów AWS-u i PC a o ile wiem to dzisiejszym przedstawicielem tej partii jest PIS. ORLEN za PO wykupił stacje Paliwowe w Niemczech na terenie NRD.A wcześniej PIS wpieprzył (ORLEN w Litewskie Możejki)gdzie Orlen przez 10 lat dopłacał ogromną kasę. Masz rację ,że nie rozumiesz. Ty nie tylko nie rozumiesz ty po prostu nie masz wiedzy albo kłamiesz.

21:13, 16.09.2019

PiłatPiłat

5 9

Gratuluję dobrego samopoczucia! Polecam zerknąć na https://www.gov.pl/web/finanse/zadluzenie-skarbu-panstwa
Na pewno jesteś zaj***cie zadowolona(y) że w ostatnich latach słupki windują tak wysoko.

23:14, 16.09.2019

DertDert

3 9

Zerknijcie na ratingi Fitch Ratings, S&P, Moodys dla Polski i nie słuchajcie tych lewackich jęków...

08:37, 17.09.2019

boryna boryna

40 11

a co to za pysiu mysiu obok ? czy to nasz ulubieniec.. taki mielecki misiewicz

17:43, 16.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ertert

42 12

Jestem pozytywnie zaskoczony bo juz wiem gdzie lezy Mielec a z lotnictwem mam duzo wspolnego bo czasem miewam loty i jestem tu skoczkiem na Podkarpaciu,

17:44, 16.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

torxtorx

34 12

teczowa tufta

17:53, 16.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bradbrad

6 15

Z pisu to chyba czarna ,

19:17, 16.09.2019

PoncyfinderPoncyfinder

3 10

Jak to dobrze mieć w odwodzie prawdziwego obywatela. Mam nadzieje, że ta co rozdawała strażakom w surowej połówki banknotów podczas pierwszej lokalnej konwencji wyborczej skończy wreszcie korzystać z procentów wówczas zainwestowanego kapitału, a był to czas kiedy ludzie
wierzyli w obywatelskość świadectw udziałowych.

17:55, 16.09.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

:/ ?:/ ?

2 1

Ło kruca *%#)!& to jakaś zagadka jest? Podasz później rozwiązanie tego rebusa?

18:02, 16.09.2019

:/ ?:/ ?

2 0

Co to za cenzura, żeby zwykłe polskie słowo f.u.k.s tak ocenzurowało?! F.U.K.S J.U w takim razie

18:04, 16.09.2019

TransformersTransformers

28 8

Powiem tak czy to ten Pan dziś z PO a wczoraj z Pis to co dzieje się przez ta cudowna transformacyje to jeden wielki burdel, walka o pchanie się do zloba, wyzysk obywateli, sprzedawanie wszystkiego, afery, ciągle to samo towarzystwo najpierw wzajemnej adoracji a potem plujace na siebie, demos w polskim wydaniu to tragedia, to nie jest ustrój idealny ale chodzi o lud a tu jak w starożytności dać chleba i igrzysk a prawdziwy Polak szybko zmienia zdanie co pokazywały każde kolejne wybory. Rodak rodakowi wilkiem przyzwyczajony do hasła ciesz się że masz pracę, jest jak jest...

18:02, 16.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KronobylKronobyl

15 14

Jak zamkniesz kronotruciciela to zagłosuje na Ciebie panie Poncyliusz.
Krono won.

18:26, 16.09.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

luxlux

9 0

Czytaj uważnie,powiedział że zagraniczne spółki to ''dar z nieba''

19:38, 16.09.2019

Do KronobylDo Kronobyl

7 6

Zamknij to ty ry..ja sprzedajny gniocie. Napisz ile kasy łoisz za szkalowanie Krono? Ty i cała ta banda znaleźliście niezłe źródło dochodu. A z ekologia bynajmniej do nie ma nic wspólnego.

21:07, 16.09.2019

wbwb

31 1

Transfery międzypartyjne służą wyłącznie temu żeby dostać się do KORYTA. Dotyczy to polityków wszystkich partii bez wyjątku.

18:27, 16.09.2019
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BoruBoru

3 3

PIS-u to nie dotyczy,bo łone mogą tak jak posłanka tej partii która startuje ze sześciu list(miast) a na afiszach piszę "jestem z stad" Typowa dojna zmiana która nie ma za grosz przyzwoitości. No cóż to takie PIS-wskie

21:54, 16.09.2019

racjonalistaracjonalista

0 0

Nie sądzę aby Paweł Poncyljusz do nich należał, bo partia PIS stwarzała mu problemy. Dlaczego miałby z nimi współpracować?

12:08, 03.10.2019

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


SJSJ

17 7

To przefarbowany człowiek PIS a takich chorągiewek nie lubię.

19:37, 16.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Były MielczaninByły Mielczanin

4 5

Niesłusznie - on po prostu zmądrzał i postanowił się szanować. Jak : Dorn, Marcinkiewicz, Sikorski, Kamiński, Ujazdowski, Migalski, Zalewski, Kowal, Giertych, a nawet Hoffman, a z kobiet Kluzik-Rostkowska i Jakubiak. Lista jest dłuższa, nie wszystkich teraz pamiętam

22:25, 16.09.2019

Nic nie mogę wiele pNic nie mogę wiele p

20 8

Jak zwykle z POKO się kompromitują. O krono ani słowa? Po strefie spacerował i wąchał drzewny zapaszek? I tylko PIS PIS... A sami co macie jako alternatywę? Rozumiem, że zagraniczne inwestycje, czyli uruchomienie kolejnych wyprzedaży polskich firm?

19:52, 16.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JsJs

1 2

PIS bo lone daja

21:55, 18.09.2019

skoczek spadochronowskoczek spadochronow

20 8

Nam spadochroniarzy nie potrzeba mamy swoich

20:41, 16.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jsjs

7 11

A czy POREB-any to Mielczanin?

21:11, 16.09.2019

AntoniAntoni

25 9

Panie Poncyliusz, solą w oku PiS-u nie są inwestycje zagraniczne bo takie są realizowane w Polsce,natomiast zdecydowanie jest przeciwny i my wyborcy PiS-u też, sprzedaży polskich przedsiębiorstw często o znaczeniu strategicznym dla kraju obcemu kapitałowi. Taka sprzedaż byłaby realizowana gdyby PO rządziło co niedawno potwierdził "najważniejszy" ekonomista pan Leszek Balcerowicz.

20:57, 16.09.2019
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

jsjs

4 7

O czym ty piszesz? Wyprzedane wszystko za PO? Podaj przykład wyprzedania.Prawda jest taka ,że sprzedawano firmy które by same bez inwestorów strategicznych nigdy nie osiągnęły duży stopień za awansowania technologicznego.Największe wyprzedania były za rządów AWS-u i PC a o ile wiem to dzisiejszym przedstawicielem tej partii jest PIS. ORLEN za PO wykupił stacje Paliwowe w Niemczech na terenie NRD.A wcześniej PIS wpieprzył (ORLEN w Litewskie Możejki)gdzie Orlen przez 10 lat dopłacał ogromną kasę. Masz rację ,że nie rozumiesz. Ty nie tylko nie rozumiesz ty po prostu nie masz wiedzy albo kłamiesz.

21:27, 16.09.2019

AntoniAntoni

3 2

cd. Przytoczę dwa przypadki wyprzedaży majątku narodowego zwanej prywatyzacją. Robiłem zakupy towaru w fabryce oddalonej od Mielca o ok. 250 km.Po pewnej przerwie szukałem ponownie tego towaru.Ku mojej uciesze znalazłem firmę niemiecką na strefie w Mielcu.Miałem nadzieję,że towar będzie tańszy bo przecież firma zagraniczna ma nowoczesne technologie niestety był droższy.Zdumienie mnie ogarnęło gdy zobaczyłem na hali starą linię technologiczną i pytam skąd te maszyny i okazało się że to z tego zakładu co wcześniej kupowałem, uzupełnione jeszcze maszynami z Niemiec. Tam sprzedany zakład i 150 ludzi na bruk. W Mielcu 150 ludzi zatrudnionych, a jeden właściciel zagraniczny robi kasę i jeszcze ma ulgi podatkowe. Jaki jest bilans tej prywatyzacji? Drugi przykład. Duży zakład koło Krakowa obsługujący setki rolników pracujący na pełnych mocach produkcyjnych zostaje sprzedany w dalszym ciągu produkując. Po około 5 latach prawdopodobnie po wykorzystaniu środków unijnych zostaje zburzony i zostaje goła ziemia potem sprzedana pod market. Tego wszystkiego byłem świadkiem.
Gdyby transformacja ustrojowa była przeprowadzona po polsku, dla polaków, a nie pod dyktat sił zewnętrznych wówczas te zakłady i tysiące innych mogły być przekształcone , mówiąc trochę w uproszczeniu w formę spółek np. 51% państwa, 25% pracownicy 25% inni udziałowcy np. jak w przypadku zakładu koło Krakowa - rolnicy. Jaka prywatyzacja jest lepsza dla Polski i Polaków?
Każdy działający zakład prowadzony zgodnie z zasadami ekonomi przynosi zyski.
Uwaga: Wybieramy tylko Prawo i Sprawiedliwość!

20:58, 17.09.2019

BoruBoru

3 1

Z całym szacunkiem Panie Antoni głosując na PIS głosujesz na kłamców,na dojna zmianę,na Misiewiczów ,ludzi manipulujących ludźmi dobrymi i łatwowiernymi zorganizowanych jak mafia sycylijska.Czy setki afer dziesięć razy większych jak amber goold o których nigdy się w mediach Kurskiego mówiło . Nie można popierać zło dezeli jest Pan katolikiem to nie możną glosować na ludzi nie zdolnych do najważniejszego przekazania Chrystusa - Miłosi>

21:35, 19.09.2019

GoyardGoyard

0 0

Nie wyprzedawac bo gdzie tępi znajomi królika będą pracować A w takiej Ameryce prawie wszystko jest prywatne i gdzie jest lepiej??

19:56, 06.10.2019

jsjs

12 18

Ludzie inteligentni posiadający swoje zdanie nie mają szans być w PIS-ie bo nikt nie może być mądrzejszy od Jarosława Zbaw bez trybu Kaczyńskiego a ostatnio przez fatyczną dziennikarkę Lisowską zwany Łokietkiem. To jest przykład dla dzieci -macie przykład jak wygląda kult jednostki człowieka który warunkowo zdał maturę a magistra bronił z tematu"Przewaga ekonomi Marksistowskiej nad ekonomią kapitalizmu czyli rynku,(Kejsa,monetarną i podaży).

21:26, 16.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HeheHehe

0 4

To Tusk, Schetyna i Miller też są w PiS? Z tego co wiem to od nich modrzejsi z PO czy SLD też źle skończyli!

13:50, 17.09.2019

KasiaKasia

17 25

Dzisiejsi zwolennicy PIS to przebudzeni zwolennicy systemu komunistycznego.Kaczyński to taki Gierek który dawał przez cztery lata, zadłużając budżet państwa,a jak to się skoczyło ? Octem na półkach. A Polska ,a co tam Polska ważne ,że"łone dają "to łone mogą kraś, doić mordować, ale "łone dajo" to głosuje na ich.

21:45, 16.09.2019
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

10 7

Pierwsza lecisz po 500 plus a tu takie głupoty piszesz... Budżet na plus deficyt zerowy za dużo tvnu oglądasz haha...

21:57, 16.09.2019

jsjs

5 7

Jeszcze się nie da mordować na skale przemysłową jak Hitler i Stalin bo nie udało się zastraszyć sędziów, ale później kto wie,mafio-sekta będzie miało wszystko w rekach tak jak ci wyżej wymienieni, to kto wie.

22:21, 16.09.2019

ZxsZxs

5 3

Ktoś jeżeli 500+ jest dla ciebie wyznacznikiem jakości partii rządzącej to ja ci z całego serca światopoglądu współczuję. Ja 500+ biorę i brać będę a Pisu lubić nie muszę. Wystarczy że kocham ten kraj, płacę podatki i przyjmuję konstytucję resztę czyli pisy poko wiosny i zimy mogę mieć w ...

23:01, 16.09.2019

ZxsZxs

3 3

I gdzie te dane na temat budrzetu na + chętnie się z nimi zapoznam od strony księgowej a nie propagandowej ?.

23:02, 16.09.2019

olafolaf

5 4

a na kogo mam głosować? Na pedałów?

10:03, 17.09.2019

Do olafDo olaf

4 3

przecież księża nie startują w wyborach

15:49, 17.09.2019

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BoruBoru

13 4

PIS-u to nie dotyczy,bo łone mogą tak jak posłanka tej partii która startuje ze sześciu list(miast) a na afiszach piszę "jestem z stad" Typowa dojna zmiana która nie ma za grosz przyzwoitości. No cóż to takie PIS-wskie

22:13, 16.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marek GreńMarek Greń

7 14

Miałem głosować na Pana Skowrońska, ale co on załatwił przez ostatnie 4 lata dla Mielca? Poproszę konkrety?
Dziś coraz bardziej myślę o Poncyliuszu, zdecyduje przy urnie :)

22:44, 16.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jsjs

4 3

Pani poseł Skowrońska jako przewodnicząca komisji finansów była odpowiedzialna za rozwój całego kraju.Za subwencje na autostrady,na wały przeciw powodziowe,za obwodnice,mosty,wiadukty ,stadiony narodowe,orliki za drogi krajowe,powiatowe zwane Schetynówki, przedszkola łowne linie kolejowe,gazoport itd..Do dziś jest zaprasza na przecinanie wstęg.... czy zadałeś sobie pytanie dlaczego PIS-owskie Podkarpacie zaprasza ją na nie.

23:16, 17.09.2019

zxszxs

3 8

Najszczersze gratulacje dla Pana P. Że wylądował na spadochronie w Mielcu i się nie zabił. To by było na tyle jego osiągnięć i pracy dla Podkarpacia. Kto głosuje na POKO to kreślić od numeru 2 w dół co by was nr 1 nie kopał w cztery litery przez najbliższe lata i zdzierał z was odzienie wraz z majtami aby spienieżyć je dla Wawy.

23:08, 16.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Krysia Krysia

13 15

to jest facet, na którego zagłosuje, bo ma polityczne i biznesowe doświadczenie, którego brakuje tym wszystkim naszym politykierom!

23:14, 16.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PisuarPisuar

0 3

No co ty? Przecież jest jeszcze kiełbasiany spadochroniarz z PISu. On się zna na robieniu kaszanki i innej kiełbasy. Nawet ci salceson zrobi.

19:59, 19.09.2019

hahahaha

12 11

pisia trollownia na posterunku plują jadem i obelgami poziom merytoryczny zerowy jak ich minister

09:09, 17.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZeroZero

2 1

Minister Zero jest najlepszy w PISie! Reszta to mniej niż minister!

19:54, 19.09.2019

Tyle w temacie Tyle w temacie

6 3

https://www.tvp.info/43943277/jedynka-koalicji-obywatelskiej-w-rzeszowie-nie-czuje-i-nie-rozumiem-polski-wschodniej

09:26, 17.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TvpTvp

2 1

Czy ktoś ten komunistyczny dziennik jeszcze ogląda?

19:53, 19.09.2019

JusbJusb

4 2

szanowny Pawle Poncyljuszu, a mnie już nic nie jest w stanie zaskoczyć, - wystarczy tu być

12:24, 17.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aaaaaa

0 5

Rzymski konfident

06:56, 18.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

olafolaf

1 0

nie wiedziałem że Biedroń jest księdzem

10:12, 18.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieleckiMielecki

7 3

A ja zagłosuje na tego Pana! Pisu nie trawie, Skowrońska to też porażka. Po PISie mam *%#)!& Jak widzę kulfona producenta kiełbasy lub innego TIRowca byłego kierownika warsztatu Kronospanu z którego wyleciał to mnie ręce opadają.

19:51, 19.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kazimierz66kazimierz66

2 5

ten lewacki pożyteczny idiota ma nas za głupków

14:41, 20.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

2 0

wolę lewaka jak PIS-bolszewików

21:41, 23.09.2019

Kto coKto co

1 1

Co to za .siol sie lansuje

20:52, 21.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Na jego Na jego

0 2

plakacie dzis przeczytałem: ambasador Podkarpacia -KPINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

13:00, 24.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jsjs

2 0

Mam pytanie do zwolenników PIS-u?. Kto sprzedał Stocznie Gdańską ? ( nie Balcerowicz?) Odpowiedź-
PIS w roku 2007 w pośpiechu zaraz przed zakończeniem rządów. Następstwem tego było ,że przez 12 lat dopłacano do utrzymania ruchu miliony a stocznia nie produkował statków.Dziś Kaczyński odkupił Stocznie. Mam pytanie ile kosztowała ta niegospodarność i ile zapłacono za tę Stocznię. Chyba, chodziło o to by przygłup ze Solidarności niejaki Guzikiewicz sobie po Stoczni hasał z rękami w kieszeni za 7 tysięcy PLN miesięcznie .

22:15, 24.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KarolKarol

2 0

Zwolennicy aferzystów złodziei,zwolennicy misiewiczów,chrzanowskih,kuchcinskich,macierewiczów,gapinskich,ziobrow,kaczystów. Ci ludzie i reszta PIS-u będą siedzieć w kiciu. Ponad 250 afer większych jak Amber Gold. Czy w mediach Kurskiego poinformowano o tym?

22:51, 24.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkaniec Mielca Mieszkaniec Mielca

3 0

W końcu polityk, który myśli o moim mieście. Myślę, że Poncyljusz, jeśli zostanie posłem, to wykorzysta swoje doświadczenie i znajomości z Warszawy do rozwoju Podkarpacia. Bo póki co to jest, co jest...

15:49, 25.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

0 0

Dokładnie - Mielec potrzebuje kogoś, kto zna się na gospodarce i biznesie.

12:10, 03.10.2019

JuliuszKJuliuszK

2 0

Osobiści bardzo szanuję Pana Poncyljusza posiada duże doświadczenie biznesowe i polityczne, dzięki czemu jest w stanie z ekonomicznego punktu widzenia jeszcze więcej zyskać dla regionu. Dodatkowo wyznaje tradycyjne wartości, dzięki którym odnoszę wrażenie, że jest "swój". Wiadomo nie każdy może się zgadza, ale nim będzie negował, niech spróbuje spojrzeć z innej strony.

21:43, 25.09.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AdriannAdriann

0 0

Fajnie że w końcu pojawił się polityk , który ma spore pojęcie o tym jakie są mocne strony miasta i że warto je wspierać np ten nasz przemysł lotniczy. Czytając jego wypowiedzi o przemyśle i jego rozwoju wiem , ze facet wie co mówi. Nie są to jakieś puste frazesy a logiczne argumenty które mają swoje potwierdzenie w rzeczywistości- rozwój przemysłu to nowe miejsca pracy. Dobrze wiedzieć że jego wizja Mielca jest sensowna i fajnie gdyby tacy ludzie reprezentowali nasz region w Warszawie.

19:26, 26.09.2019
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

racjonalistaracjonalista

0 0

Problem w tym, że większość ludzi nie ma bladego pojęcia o ekonomii i biznesie. Liczę na to, że panu Poncyljuszowi mimo wszystko uda się wygrać wybory :)

12:15, 03.10.2019


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%