Zamknij

hej.mielec.pl TV: PROTEST W SPRAWIE ZAMÓWIEŃ NA ŚMIGŁOWCE BLACK HAWK

10:33, 06.07.2025

hej.mielec.pl TV: REKLAMA? [email protected] https://hej.mielec.pl https://www.facebook.com/hejmielecpl/ https://www.facebook.com/hejgrupa/ https://twitter.com/hejmielec https://www.instagram.com/hejmielec/

facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
Jeżeli przypadkowo znalazłeś się w tym video, a nie wyraziłeś na to zgody, prosimy zgłoś to na adres: [email protected]

komentarz(1)

Tylko prawda.Tylko prawda.

2 1

A gdzie żeście byli Panowie kiedy Wasz Wódz Krzaklewski -A W S z Premierem Buzkiem po październiku 1997 r. zerwali z Brazylią rządową umowę przy udziale ZL PZL Mielec Sp zoo na produkcję w Annopolis -Brazylia na warunkach kupna licencji od Mielca docelowo 720 szt. M-18 przy naszym udziale i kupno od ZL PZL Mielec 120 sztuk samolotu M-28 "Skytruck naszej mieleckiej produkcji.W ramach tej transakcji Polski dług do spłacenia Brazylii wg ustaleń Klubu Paryskiego bez zagranicznych pośredników finansowych z kwoty ok.3mld.500mln.USD był zmniejszony do kwoty ok. 2 mld.500mln.USD. Zgoda Klubu Paryskiego była wymagana ,bo uczestników porozumienia redukcji polskiego długu wobec państw z pierwszej połowy last 90-tych obowiązywała zasada solidaryzmu w czekaniu na spłatę. W Annopolis wybudowano i oddano do w 1997r. w pełni wyposażony zakład do produkcji samolotu M-18 , firma otrzymała od rządu lotnisko przyzakładowe na bezpłatne użytkowanie na okres 45 lat. Pan Kluza Radca handlowy w Rio de Janeiro w pierwszym kwartale 1998r.publicznie stwierdza że władze Annopolis wciąż czekają na rozkręcenie biznesu , hangar , lotnisko budynek produkcyjny stoją puste pilnowane przez stróża . W praktyce była to pierwsza w historii polsko-brazylijska współpraca polegająca na transferze technologii i jeśli by się zakończyła pomyślnie , sukcesem , byłyby następne.
W tym czasie do Prezesa Rolimpex'u i Izby handlowej polsko-brazylijskiej Pana Młyńca zwrócił się ambasador Brazylii w Polsce o pomoc w rozwiązaniu [problemów związanych z PZL Mielec w Brazylii. Samolotem M-18 w tym czasie były zainteresowane inne kraje Ameryki Południowej Kolumbia , dotyczy to też samolotu M-28 co potwierdza książka -relacja pilota Pana Bronowickiego z promocji tego samolotu w Ameryce Południowej .Na stronie internetowej "http://opencaching.pl/viewcache.php?wp=0" AVA-303 DROMADER -Geocaching Opencaching Polska gdzie czytamy " W 1996r podpisano kontrakt na otwarcie montowni Dromaderów w Brazylii a obecnie produkcja M-18B wdrażana jest w irańskich zakładach Aviation Industries of Iran (AII) gdzie będą budowane pod oznaczeniem AVA-303. Gdyby nie wodzowie Krzaklewski i Buzek nigdy by nie było upadku ZL PZL Mielec Sp zoo bo ta sytuacja dawała Mielcowi zagwarantowaną produkcję i zatrudnienie w dawnej liczbie , a ta współpraca dawała Mielcowi dalsze produkty. Pora to wyjaśnić

08:50, 30.07.2025
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz