1) Zadania główne:
a) wykonywanie zadań związanych z obowiązkiem meldunkowym obywateli polskich
oraz cudzoziemców,
b) wydawanie zaświadczeń z urzędu lub na wniosek z rejestru mieszkańców oraz
rejestru PESEL,
c) nadawanie numeru PESEL z urzędu lub na wniosek,
d) obsługa wniosków o zastrzeżenie i cofnięcie zastrzeżenia numeru PESEL,
e) prowadzenie kartotek druków meldunkowych obywateli polskich i cudzoziemców
zameldowanych na pobyt czasowy,
f) obsługa spraw związanych z prowadzeniem Punktu Potwierdzania Profilu Zaufanego
e-PUAP,
g) załatwianie z urzędu lub na wniosek spraw związanych z usuwaniem niezgodności
oraz rejestracją zmiany danych w rejestrze PESEL,
h) realizacja zadań w wyborach Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, Parlamentu
Europejskiego, samorządu terytorialnego i referendum na stanowisku ewidencji
ludności.
2) Zadania pomocnicze: udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie danych
z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL komornikom, policji oraz osobom
i jednostkom organizacyjnym celem sporządnia aktów poświadczenia dziedziczenia.
3) Zadania okresowe: sporządzanie sprawozdań i comiesięcznych statystyk do
Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego.
StPr/25/1778
data rozpoczęcia pracy od 15.12.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 5 500 PLN