Obsługa sekretariatu, poczty elektronicznej, obsługa połączeń wychodzących i przychodzących,
Obsługa spotkań biznesowych (m.in. przygotowanie sali do spotkania),
Obsługa gości i interesantów,
Opieka i nadzór nad przestrzenią firmy (uzupełnianie materiałów, dbanie o wizerunek i porządek przestrzeni),
Prowadzenie, przygotowanie, ewidencja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej i przesyłek kurierskich,
Dbanie o sprawny przepływ informacji oraz obiegu dokumentów między wszystkimi działami oraz pracownikami firmy,
Zamawianie i nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w artykuły biurowe i spożywcze,
Organizowanie podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli),
Samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych przez Zarząd oraz Biuro Zarządu,
Przygotowywanie umów, pism i korespondencji na zlecenie Biura Zarządu,
Dbanie o dobry wizerunek firmy,
Przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych oraz przestrzeganie tajemnicy przedsiębiorstwa,
Korzystanie z pojazdów służbowych w celu realizacji zleconych zadań służbowych w terenie (m.in. załatwienia na poczcie, w banku, w urzędach, itp.).
StPr/25/1649
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od 4 666 PLN