Zamknij

KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Nr oferty: StPr/25/0007Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Zakres obowiązków: - wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług medycznych świadczonych przez Szpital, - przygotowanie i koordynowanie wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Szpital, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, - monitorowanie działalności Szpitala, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, -opracowywanie i przekazywanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Szpitalu. Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie 1/2 etatu w godz. 7 - 14.35 od poniedziałku do piątku.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 03.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 2 333 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Wykształcenie wyższe; minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań skierowanych do osób z różnymi niepełnosprawnościami; wiedza za zakresu dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej, pozwalająca na koordynację procesów i monitorowanie działań w tych obszarach, w tym znajomość Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, praktyczna znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy umiejętność pracy zespołowej; komunikatywność; gotowość do samodzielnego poszukiwania rozwiązań, mile widziana znajomość j. migowego.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Żeromskiego 22, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
    Osoba do kontaktu: Roksana Krzystyniak
    Numer telefonu: 177800131
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt z pracodawcą: - telefonicznie: Roksana Krzystyniak 17 78 00 131 - mailowo - [email protected], - osobiście - Sekretariat Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackieg
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Dokumenty aplikacyjne tj. CV, list motywacyjny powinny być opatrzone własnoręcznym podp
    Dbanie o bezpieczeństwo na obiekcie, robienie obchodów, uzupełnianie książki służb. 19.00-07.00
    StPr/25/0036
    data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    Sprzedawca w branży mięsnej, stoisko mięsne I zmiana 6-14 II zmiana 9-17
    StPr/25/0037
    data rozpoczęcia pracy od 20.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    Wykonywanie prac przy produkcji akcesoriów ze stali głównie na prasach mimośrodowych, montaż.
    StPr/25/0022
    data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
    wynagrodzenie od od 30,5 PLN

    Prowadzenie zespołowych zajęć z wychowania przedszkolnego z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami.
    StPr/25/0026
    data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
    wynagrodzenie od od 5 500 PLN

    Ochrona mienia, rozliczanie przepustek, sprawdzanie dokumentów, wprowadzanie przepustek do systemu komputerowego. Praca na terenie Mielca Równoważny system czasu pracy
    StPr/25/0027
    data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    • Kontrola stanu urządzeń mechanicznych na podległym odcinku, a w szczególności łożysk, uszczelnień, pasów napędowych, łańcuchów • Utrzymanie w sprawności maszyn i urządzeń na wyznaczonym obszarze • Bieżące usuwanie powstałych awarii • Zgłaszanie występujących usterek • Wykonywanie remontów maszyn i urządzeń • Udział w zaplanowanych konserwacjach.
    StPr/25/0032
    data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    -nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu produkcyjnego, -kontrola wizualna gotowego wyrobu -dbałość o zapewnienie ciągłości pracy urządzeń na podległym obszarze, -sporządzanie raportu zmianowego i wprowadzanie danych do programu komputerowego, -czynny udział w usuwaniu awarii oraz w zaplanowanych konserwacjach ciagu produkcyjnego.
    StPr/25/0033
    data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
    wynagrodzenie od od 6 000 PLN

    • Nadzór nad organizacją pracy Działu • Kontrola ilości i jakości surowca drzewnego przyjmowanego na Plac Drewna • Nadzór nad prawidłowym składowaniem i dozowaniem surowca do produkcji • Organizacja sprawnego i bezpiecznego rozładunku surowca na magazynie • Nadzór nad prawidłowym wykonywaniem prac podległych pracowników • Dbanie o przestrzeganie porządku na Placu Drewna • Nadzór nad stanem technicznym maszyn i urządzeń • Ścisła współpraca z Kierownikiem Wydziału Placu Drewna oraz z Kierownikami produkcyjnymi.
    StPr/25/0034
    data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
    wynagrodzenie od od 30,5 PLN

    Ochrona obiektu (równoważny system czasu pracy)
    StPr/25/0035
    data rozpoczęcia pracy od 07.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 900 do 4 900 PLN

    Opiekun osób starszych Godzina rozpoczęcia pracy 7:00. Praca wg grafiku w systemie 12-godzinnym 7 dni w tygodniu.
    StPr/25/0006
    data rozpoczęcia pracy od 03.01.2025
    wynagrodzenie od od 30,5 PLN