Zamknij

Tragedia na leśnej drodze! Motocyklista zginął pod kombajnem [FOTO]

19:50, 22.07.2020 P.C / Fot. FB Grupa Uwaga Policja Mielec (Okolice) Aktualizacja: 19:18, 23.07.2020
Skomentuj

Do dramatycznego wypadku doszło dzisiaj na leśnej drodze w miejscowości Łysaków. Motocyklista uderzył w kombajn.

Jak informuje mielecka policja, motocyklista zmarł w efekcie odniesionych obrażeń, nie udało się go uratować.

Miejsce wypadku to wąska, lokalna droga gminna.

[FOTORELACJA]8164[/FOTORELACJA]

Motocyklem kierował 45-letni mężczyzna.

Badanie trzeźwości kombajnisty wykazało natomiast, że nie spożywał alkoholu.

[ALERT]1595439980686[/ALERT]

(P.C / Fot. FB Grupa Uwaga Policja Mielec (Okolice))

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(105)

volt volt

81 16

Że kombajnista to odrazu pijany ? Wstydźcie się h*j mielec 20:22, 22.07.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

VvVv

17 8

To standardowa procedura policji...Hej Mielec nie na się czego wstydzić..Baaaa to dobrze że podaje dużo informacji. 21:27, 22.07.2020


EloElo

5 0

Akurat dobrze że piszą. Przynajmniej utną gadane wsiowych prokuratorów. 16:36, 23.07.2020


Kombajnista Kombajnista

3 1

I tak beknie bo miał zamontowany heder a nie może mieć na drogach publicznych. Zajmował cały pas jezdni. 07:23, 24.07.2020


reo

kris 400kris 400

82 7

Wielka Tragedia . Módlmy się za niego . Nikt przecież nie chciał tego . Ale Apeluję do motocyklistów szybka jazda - są tory SPECJALNE do tego . Nie drogi publiczne i leśne . Kiedyś był komar jechał max 50 i był spokój . Dziś każdy się rozpędza do 100 w ciągu 5 sekund czy mniej i udaje rajdowca .
Wielka tragedia i niech inni troszkę pomyślą .
20:46, 22.07.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

.. ..

13 9

To pokaż gdzie te tory są 20:47, 22.07.2020


prosze prosze

9 3

https://www.scigacz.pl/Tory,dla,motocyklistow,szybko,i,bezpiecznie,16208.html 20:50, 22.07.2020


Módlmy się?Módlmy się?

7 23

A gdzie był wtedy ten twój Bóg? W Andromedzie na 254653455346 planecie?
22:22, 22.07.2020


..............

21 4

Wtedy Bóg był u Cb w domu i patrzył jak tu zrobić abyś zmądrzał . 06:59, 23.07.2020


AaaAaa

58 2

Ludzie!!!!
Opanujcie się!
Stała się tragedia, trochę empatii!!! To aż tyle kosztuje? 20:52, 22.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

to racja wielka tragto racja wielka trag

12 0

:((((( 20:56, 22.07.2020


CBRaCBRa

67 16

Kombajn jedzie bo musi żebyśmy mieli co jeść. Motor nie koniecznie... jadąc 50km/H nie trudno zobaczyć takie czerwone bydlę... 21:01, 22.07.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AdrelAdrel

20 16

Taaaa szczególnie jak ma heder nie ściągnięty 21:04, 22.07.2020


EDED

23 20

Jak zaśpisz do pracy i w pośpiechu zabijesz 5 osób to też powiesz, że Ty jechałeś do pracy bo Twoja rodzina coś jeść musi, a tamci to tylko na wakacje w Bieszczady jechali- wcale nie musieli?

Gratuluję pomyślunku! 21:39, 22.07.2020


NawetNawet

11 3

Nawet jadąc 50 zauważasz kombajn, hamujesz do 20,kombajn jedzie teoretycznie 15 zderzacie się z prędkością 35km/h więc i tak masz marne szanse na przeżycie. 23:45, 22.07.2020


niestetyniestety

30 3

Rodzinie wspolczuje. noga raczka nieco z gazu i bedzie bezpieczniej.... 21:05, 22.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MatMat

61 7

Jest (nadchodzi) czas żniw, wszyscy co jadą samochodem, motocyklem, muszą być przygotowani na to że z każdej strony może wyjechać kombajn, ciągnik, jak ktoś jest nie rozważny i jedzie z nadmierną prędkością nie jest w stanie wyhamować w ostatniej chwili i dzieje się jak się dzieje, szczerze współczuję kombajniscie przez co musi teraz przechodzić (w trakcie żniw, najwiekszym ogromie prac) powodzenia. 21:06, 22.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JatoJajasneJakDwaRazJatoJajasneJakDwaRaz

40 20

Nie chcę nikogo obwiniać,ale czy kombajn z tak szerokim hederem powinien poruszać się po tak wąskiej drodze?
Proszę panie kombajnisto nie brać tego do siebie wiem że każdy na wsiach tak robi,ale warto się zastanowić czy aby nawet w tych starych bizonach podczas korzystania z dróg publicznych nie warto by było odmontowywać hederów..? To jest naprawdę niebezpieczne,sam też miałem podobną sytuację jadąc skuterem i kto wie czy gdybym jechał szybszym motocyklem pisałbym ten komentarz.. Widok wyłaniającego się zza zakrętu bizona jest straszny, niespodziewany..
Współczuję przede wszystkim całej rodzinie motocyklisty i ale i również kombajniście...
Przecież nikt tego wypadku nie chciał..

21:16, 22.07.2020

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Tak źle i tak źle Tak źle i tak źle

14 6

Prawidlowo powinien być pilotowany chyba taki pojazd ale ludzie to tolerują że blokuje kombajn drogę bo robi jedzonko a nie specjalnie . 21:21, 22.07.2020


AdfeAdfe

4 18

Kombajn pilotowany.... aleś mądry 22:01, 22.07.2020


TaaaTaaa

4 11

zdecydowanie powinieneś był jechać wtedy szybszym motocyklem! No, ale możesz to jeszcze naprawić ... 14:06, 23.07.2020


obiektywnyobiektywny

2 1

Chłopie o czym Ty gadasz? Kombajn nie, ale motocykl, który na pewno nie jechal 50km/h może? Wielka tragedia i szkoda człowieka ale nie usprawiedliwiajmy motocyklistów na każdym kroku. Naklejka na co którymś samochodzie o patrzeniu w lusterka nic nie da jeśli motocyklista nie będzie patrzył zarówno przed siebie jak i przede wszystkim na prędkościomierz! Nie róbmy kurtyzany z logiki! Wieczne odpoczywanie racz mu dać Panie. 09:33, 24.07.2020


RuchRuch

5 60

Kombajn na drodz? gosciu jest yebniętby / 21:28, 22.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AdfjAdfj

5 6

A kto mu zabroni? Bez hedera może jeździć... w tym przypadku :/ 21:57, 22.07.2020


MadlenMadlen

11 4

Ruch...
E tam kombajny przecież umią fruwać z pola na pole 08:21, 23.07.2020


NikNik

7 3

Co to za motocykl? 21:30, 22.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JaJa

1 7

600 cm3 21:52, 22.07.2020


WskWsk

0 3

Kawa 350. 10:02, 23.07.2020


EDED

35 27

A pie**** tak, że sie tego czytać nie da.
Kto z Was idąc w zakręt spodziewa się 2 pasów zablokowanych od pobocza do pobocza?
Gdyby takiego czegoś należało się spodziewać- nie wsiadalibyście za fajere.

Jak wąska droga w lesie to nie cham puści przed sobą 100 m Zdziśka z chorągiewką.
21:33, 22.07.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DzieckoDziecko

24 7

Jedzie motorem przez las wąską drogą a tu przed nim 20m drzewo za zakręten i nie wyhamuje to powie że kto to widzial żeby drzewo leżało w lesie. Jak zabije motorem dziecko bo akurat wyleci to co? Kierowca powinien dostosować prędkość do drogi i warunków jazdy. Sorry 95% motocyklistów znacząco przekracza prędkość bezpieczną dla nich bo to oni giną zazwyczaj. 5% jeździ w miarę normalnie. Ale 99% powie że oni nie że to Ci inni nie oni. Ale jak powiesz dla podpuchy ja też jeżdżę i wiesz co ostatnio jechałem w zabudowanym 100km/H to zaraz ten poprawny motocyklista się pochwali ja to tyle na jednym kole jadę w zabudowanym. Taka smutna prawda. 22:15, 22.07.2020


EDED

11 19

dziecko- złamane drzewo to ryzyko wliczone. Nie oznakowany pojazd zajmujący cala jezdnie to co innego. Ta różnica jest to ze drzewo nie ma mózgu, a prowadzacy pojazd powinien go posiadać ( w mniej lub większym procencie).

100 na kole? To ja mam spod każdych świateł :D 22:26, 22.07.2020


jaja

6 4

dziecko-widać,że rozumem nie grzeszysz,co za czasy im głupszy tym lepszy..... 11:10, 23.07.2020


qq

18 13

Kombajny na tory! 21:53, 22.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

QwertyQwerty

32 1

Stała się tragedia... Niech spoczywa w spokoju. Przestroga, bo to niezwykle niebezpieczny zakręt z bardzo ograniczoną widocznością: jak nie widać, czy coś nadjeżdza i może braknąć czasu na reakcję, zachowaj szczególną ostrożność, zwolnij maksymalnie i trzymaj się prawej strony. Nie można liczyć, że akurat nic nie jedzie i wciskać na gaz. Uważajcie na siebie i innych. 21:58, 22.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VvvVvv

17 10

Zgodnie z obowiązującymi prawem jazda kombajnem po takiej drodze nadomiar złego z hederem (mandat 500zł na każdej drodze, niezależnie od jej szerokośći,praktycznie przez policję nigdy nie wystawiany,a szkoda)
To nie pierwszy taki wypadek z udziałem motocyklistów, było ich już wiele i będą kolejne jeśli nadal po praktycznie całej Polsce będą jeździły stare bizony i inne kombajny z zamontowanym hederem(jest tendencja odczepiania w przypadku nowoczesnych maszyn)
Współczuję rodzinie stary ojca i mam nadzieję że młody z tego wyjdzie..
Kombajnista też nie ma łatwo... Również współczuję...
Zabrakło pewnie kilku sekund aby wszystko potoczyło się inaczej. 22:17, 22.07.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

VvvVvv

2 3

Jest niedozwolona.Nie dopisałem.. 22:26, 22.07.2020


RobertRobert

7 6

Ale Ty *%#)!& jesteś maskara tendencją do odczepiana bo nowe maszyny same szarość maja jak heder w bizonie i ich 8 metrów hedery nie zmieścily by sie nigdzie 00:34, 23.07.2020


VvVv

9 2

Dobra Robert ale spokojnie bez wyzywis bo wszystkich rozumów nie pozjadałeś. 00:42, 23.07.2020


ArkowskiArkowski

22 4

Lataj po niebieskich bracie! (*)
Wielka strata.. 22:32, 22.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Oj :(Oj :(

30 5

Ojciec trójki dzieci... Zaradny,pracowity..
Parafrazując...
Bo nie wszystkim pomógł los wrócić z leśnych dróg gdy kwitły bzy..W szczerym polu biały krzyż nie będzie pamiętał kto w jego miejscu ucichł...
Składam wyrazy współczucia 😭😥 23:00, 22.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BrzozaBrzoza

38 5

Nie da się czytać większości komentarzy!!! Ludzie zastanówcie się co piszecie!!!. Po pierwsze, czy większość z Was zna tą drogę, po drugie, czy znaliście tego człowieka?????? Kochający ojciec, który zaszczepił w swoim synu pasję...Człowiek, który wygrał po wielu latach choroby walkę z nowotworem, po to, aby zginąć w ten sposób...Pasja, którą miał od lat młodzieńczych dawała mu siły...to było widać...i to ona odebrała mu życie:-( Proszę się zastanowić raz jeszcze, jak ktoś ma zamiar napisać durny komentarz!!!! Wyrazy współczucia dla rodziny.
A ja ma prośbę do kolegów motocyklistów, pożegnajcie Go godnie, to mógłby być każdy z Was!!! 23:38, 22.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MartaMarta

5 2

A ten młody to chyba od 10 lat jeździł samo pas .różnymi motorkami i nieraz śmierci uniknął. Osobiście wyjechał mi z Polnej drogi wprost pod asfalt gdzie ja skręciłam przednimi kołami do rowu nawet się Gnojek nie zatrzymał . A jakby doszło do tragedii gdzie była matką gdzie był ojciec 09:10, 23.07.2020


DoDo

22 3

Do tych wszystkich którzy zganiają winę na prędkość i motocyklistę,nie wchodząc zbytnio w szczegóły sprawy to powiem wam że gdybyście się przy 5km/h i nawet mniej zatrzymali na tej części to i tak...😥
Mega współczuję rodzinie ale dodam że cichych "ofiar" wypadku które długo nie zasną jest o wiele więcej.
Trzymajcie się chłopaki. 01:04, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

droga bubeldroga bubel

14 13

biedny nie mial szans przezycia bo droga ma moze ze 3 metry szerokosci kombajn z 5 tak oto jak buduja te drogi panowie lonczak i piatek auta jezdza na ,,lusterka,, stad nie dziwia mnie wypadki na Wojslawiu,Chorzelowie,drodze na Tarnow i na rzeszof.Nawet nie chcialo im sie zrobic poboczy z dwuch stron jezdni powinny miec min. 1-en metr na strone. 05:38, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


BenekBenek

2 18

A dzis kombajn będzie kosił gdzie sprawny jest 06:09, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KleksKleks

2 14

A motocykl caly 06:10, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


olekolek

0 5

Chłopie widziałeś jak ona wygląda, za darmo bym nie chciał ...... 08:14, 23.07.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do Administrator s.rDo Administrator s.r

22 7

Zablokuj komentarze bo mielcoki w wynajętych klitkach zajęcia nie mają i komentują ( to efekty taniego wina z osiedlowego) 06:47, 23.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

prpr

4 5

ty pewnie siedzisz na chamowie w *%#)!& na narciarza 11:31, 23.07.2020


Do prDo pr

3 0

Wolę to niz zeby sąsiad na mnie *%#)!& jak po Tobie kloszardzie blokowy 10:16, 24.07.2020


ToJaToJa

18 5

Nie znacie prędkości motocyklisty a oceniacie, jakby jechał jakieś 100-150km/h... 06:50, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Predkość!!Predkość!!

11 16

Motocyklista = nadmierna prędkość? Na litość Boską, jesteście tak ograniczeni, czy powielacie stereotypy? Po pierwsze, co robił kombajn z hederem na drodze publicznej ? Po drugie, jechał czlowoek motocyklem i na zakręcie nie miał dla siebie miejsca, bo kombajnista zajął całą drogę. Po trzecie, gdyby tam była nadmierna prędkość, to motocyklista został by na hederze, a ze zdjęć wynika, że jakaś próba uniknięcia kolizji był. Przykro mi, ale kombajnista winny tej tragedii i nie piszcie, że jest na to pozwolenie społeczne bo on produkuje żywność. Prawo jest prawem, złamał je w skutek czego zginął człowiek, za co teraz odpowie, tyle w temacie. 07:29, 23.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WockWock

4 7

Motocyklisty wina. I skutki tego są takie ze zginął. Jechał jak nie wiem co to po jaka cholerę się spieszył ?wez pomysł na logikę chyba ze rozumu nie masz 10:57, 23.07.2020


uuuu

7 2

wock-nie znasz faktów,prędkości i sytuacji to się nie odzywaj buraku!!!!! 11:11, 23.07.2020


Kpt ASKpt AS

16 9

Policja w temacie kombajnów z założonymi chederami na publicznych drogach nic nie robi. Wolą pilnować czy pod sklepem ktoś piwa nie piję! A dość często zdarza się że kombajnista jest na bani. 07:38, 23.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JanuszJanusz

13 13

Zastanów się gdzie kombajn jedzie i po co, gdyby nie rolnicy to na obiad miałbyś piankę budowlaną 07:47, 23.07.2020


jackjack

7 14

Janusz nie filozofuj,wnioskuję,że jesteś rolnikiem,to zajmij się robotą na polu bo do tego zostałeś stworzony,ciesz się że nie ma pańszczyzny bo został byś wybatożony dla przykładu... 11:34, 23.07.2020


GienekGienek

6 33

Policja powinna trzeźwość chłopom sprawdzać po wyjściu z obory czy ze świniami nie pil 07:46, 23.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JanuszJanusz

9 2

Jak w oborze ze świniami to ty pisałeś ten komentarz 07:49, 23.07.2020


ZazaZaza

18 11

Najbardziej bawi mnie to że wypowiadają się tutaj osoby z miasta ,które widziały kombajny jedynie na obrazkach a chyba że macie takiego na strychu. Nie wiecie jak się tym steruje a piszecie głupoty chyba że nie chcecie rolników to będziecie jeść na obiad piankę budowlanalą, bardzo współczuję kombajniscie i jego rodzinie 08:00, 23.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RMRM

3 4

jaki ty mundry, jak po uniwersytecie radiamaryja 08:57, 24.07.2020


DorkaDorka

10 1

Boże taki miły grzeczny chłopak.jakie to życie jest kruche 08:58, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

elzbietkaelzbietka

14 2

Ludzie, zastanówcie się co piszecie. Jedna i druga rodzina przeżywa wielki dramat a Wy robicie sobie z tego *%#)!& żarty. Zamiast obrzucać ich błotem i opluwać próbujcie im współczuć 09:16, 23.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jodajoda

15 17

kombajn zajął 2 pasy i to za zakrętem,więc o czym tu dyskutować?powinny przynajmniej być osoby ostrzegające z jakimiś chorągiewkami,wystarczy użyć mózgu,jakby to było auto czy skuter też by mu przypakował.Kierujący kombajnem powinien dostać zarzuty o nieumyślne spowodowanie śmierci. 11:06, 23.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

dziobakdziobak

6 1

czy zawsze jak cofasz z parkingu na droga masz zapewnioną pomoc drugiej osoby? 22:51, 23.07.2020


BaaaBaaa

2 1

Na tej drodze to i osobowka zajmuje dwa pasy. 22:08, 24.07.2020


edmund dyloedmund dylo

15 3

Kazdy kierowca,powinien prowadzić pojazd z taka szybkoscią,aby w kazdej chwili mógł wychamować.Prosta zasada prostsza droga czyli widze 100 metrów przed soba ?jade tak zeby w tych stu metrach się zatrzymać,nie licze ze moze nic nie bedzie,tak robiłem przez 50lat i zyje,i kazdemu tak radze,robić. 13:00, 23.07.2020

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

FcukFcuk

3 7

Każdy kombajnista ściąga heder przed wyjazdem na drogę. 13:16, 23.07.2020


Dokładnie tak !!!Dokładnie tak !!!

4 1

nie widzę jadę tak żeby w 100m się zatrzymać... tych co mieli rację i przepisy po swojej stronie wielu leży już na cmentarzach... 13:30, 23.07.2020


Wyhamować*Wyhamować*

6 0

To masz szczęście że np przy 100km/h zza krzaków nie wyleciał ci łoś,jeleń czy inna zwierzyna.
Są takie sytuacje że kierowca nie jest w stanie nic zrobić,i ta właśnie taka była. 13:58, 23.07.2020


Do kombajnowegoDo kombajnowego

10 16

Współczuję. I nie zazdroszczę niepotrzebnego stresu i nerwów. Bagiety już pewnie kombinują jak zwalić na ciebie całą winę. Wypadek miał właśnie taki przebieg, bo tak widocznie chciał Pan Bozia. Kto wie czy ten motocyklista, za kilka dni, nie zabiłby kilkunastu dzieci idących parami po chodniku, wpadając na nie tym motocyklem z prędkością 150 km/h? Toby dopiero była tragedia. 14:25, 23.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PsychiatraPsychiatra

6 4

Życzę powrotu do świata rzeczywistego, a nie życia w domysłach i bujdach. 20:35, 23.07.2020


Analizator Analizator

6 15

A chodził do kościoła modlił się dawał na tacę? Brakuje takich istotnych informacji tutaj w artykule. 15:46, 23.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RacjaRacja

4 5

Najważniejszego nie napisali, masz rację. 18:31, 23.07.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


MyślęMyślę

7 0

Nie chcę pouczać czy kierowca kombajnu powinien zdjąć heder i to mogłoby zapobiec tragedii na tak wąskiej drodze czy też nie. Faktem jest, że motor bezpiecznym środkiem lokomocji nie jest, ale dla niektórych jest pasją. O ironio dzisiaj przypadkowo przełączyło mi się i spojrzało mi się na fragment magazynu 997 i akurat były filmy z udziałem motocyklistów, którzy cudem przeżyli... Uważajcie na siebie. 00:47, 24.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MotocyklistaMotocyklista

5 1

Motocykle nie są niebezpieczne, ale o tym wiedzą niestety tylko długoletni kierowcy tych maszyn... A jakieś bzdurne teorie wymyślają ci co zapewne nawet na motocyklu nie siedzieli, a ich kontakt z dwukołowcami zakończył się na rowerze od komunii. 06:14, 24.07.2020


trakttrakt

5 3

Leśna droga powinna być leśna komu przyszło do głowy wylać tam asfalt. 10:02, 24.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

[*][*]

5 1

Wszyscy komentuja a pewnie nikt z was nie wie jak bylo..
Mozna teraz gdybac co by bylo gdyby ale zycia juz nic ani nikt mu nie wroci...
Wyrazy wspolczucia dla calej rodziny
A wy ludzie zastanowcie sie co piszecie i ze kiedys ktos z rodziny bedzie to czytal pomyslcie 2 razy niczym dodacie komentarz.
[*] 13:22, 24.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieszkanka Mieszkanka

7 3

Jego synuś jeździ na tych motorkach jak porąbany i nieraz wpadł by już ludziom pod samochód piszę to dlatego żeby właśnie przeczytała to rodzina i zapobiegła kolejnej tragedii więc proszę nie zgłaszać do usunięcia tego komentarza . Bo potem znowu będzie płacz i rozpacz . 14:25, 24.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZazaZaza

3 6

Publicznie i anonimowo oczernić to potrafisz ale odwagi Ci nie wystarczyło żeby pójść i osobiście to powiedzieć. A może wtedy tragedii by nie było
? 18:19, 24.07.2020


ZamknijZamknij

2 2

M.o.r d.e stara k.uuu.rrr.www.ooo 18:54, 25.07.2020


MilaMila

3 5

Tylko zaściankowy Mielec potrafi w tak durny sposób komentować stała się straszna tragedia ludzie odrobina empatii masz *%#)!& pisać odpuść idź na spacer 18:27, 24.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do zuzy Do zuzy

3 0

Co ty wariatko piszesz to ktoś ma być niańką czyjegoś dziecka .Od tego są chyba rodzice żeby kontrolować co robisz dziecko 19:40, 24.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GabiGabi

3 1

Dokładnie to rodzic musi interesować sie dzieckiem . Drugi jakby poszedł do nich i naskarżył na ich dziecko to by go jeszcze *%#)!& za bramę . takie nastały czasy 21:17, 24.07.2020


LimboLimbo

3 1

Pokój jego duszy pochować go z motorem kombajnista niech kosi przecież żniwa jakby wolno jechał to by żył proste już nie *%#)!& 04:53, 25.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KamilKamil

5 4

Przed kombajnem powinien jechać samochód oznaczony z kogutami który ostrzega, że za nim jedzie maszyna rolnicza... Tak jak to ma miejsce w cywilizowanych krajach.... Uniknąć by się dało wielu wypadków w ten sposob... 09:44, 25.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

UwaUwa

2 1

Kochani piszę tu do wszystkich. Może wielu z nas zdało sobie sprawę jakie życie jest nieobliczalne.czytałam komentarze które zostały już wyusuwany ,więc żyjmy tak żeby ludzie nie mieli powodu źle o nas pisać. Z tego co czytałam to zginął dobry chłopak być może za błędy tej rodziny o której niezbyt dobrze pisano . Pamiętajcie państwo jest takie powiedzenie że karma zawsze wraca szkoda że odbiło się to na niewinnym człowieku 09:48, 25.07.2020

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GucioGucio

2 0

Pięknie napisany komentarz ,powinien trafić do wielu 10:47, 25.07.2020


gościu30gościu30

3 3

Prawda jest taka ze jak i kombajn by tego hedra nie miał to i tak motocyklista by w niego wjechał, po zdjęci widać ze droga jest wąska i nie ma wyznaczonych pasów ruch to co wy chcecie od rolnika. To jest po prostu *%#)!& nagonka zęby ludzi mieszkających w miastach skłócić z wsią. A 2 sprawa to jak by ten ojciec walnął w zwykły samochód to by nikt o tym by nie usłyszał... 10:36, 25.07.2020

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NoNo

1 0

Może by i nie usłyszał bo samochód nie ma ostrych części na które się można... 14:59, 25.07.2020


Byles widziales ?Byles widziales ?

0 1

Prawda jest taka ze gdyby nie mial hedera mial by szanse wykonac jakis manewr tak nie mial szansy nic zrobic. Ciekawi mnie dlaczego kombajn rowniez nie zrobil zadnego manewru tylko po wszyszystkim dopiero zjechal... Mozna teraz myslec co by bylo gdyby niestety juz nic nie da sie zrobic. Przestroga dla motocyklistow jak i dla operatorow kombajnu aby nawet poprosili kogos do kogo jada o pilotowanie aby nie musieli sciagac hederu. W tym przypadku nie mozna twierdzic ze jechal z nadmierna predkoscia. 00:18, 27.07.2020


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


pokospokos

6 3

heder ma byc na wózku 14:31, 25.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Chlop z mazurChlop z mazur

6 4

Moze troche wyprostuje to dla tych znawcow i prorokow wszystkich.
Jaka predkosc barany ! To ze motocyklista to znaczy ze predkość go zabila? Bo wszyscy na motorach gina tylko przez predkosc ? A tym bardziej chlop jechal z synem i bardzo watpie zeby mial w tym zakrecie predkosc nad dzwiekowa.
Druga sprawa odnosnie wozka na heder itd. Ok racja powinien byc ale zaden rolnik nie sciaga hederu w Bizonie bo raz ze wozkow nie maja a dwa ze to nie takie proste. A ze ma kilometr do drugiego pola to *%#)!& robota. Taka prawda.
I z nami tez sie zdodze.
Ale jedyne najlepsze i najprostrze rozwiazanie zarowno dla rolnika jak i drugiego uczestnika na drodze jest PILOT z przodu maszyny. W tym przypadku jesli byl by puszczony Pilot na kogucie z przodu nie doszlo by do tej sytuacji.
DLATEGO POWINNO BYC NAKAZANE PILOTOWANIE MASZYN ROLNICZYCH A SZCZEGOLNIE KOMBAJNOW!!!!!!
Tak jak jest to w transporcie ponad gabarytowym !!!
10:23, 26.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

aldialdi

0 3

Wszystkie hedery wysłać do USA tam lubią to imię ! 07:53, 27.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kombikombi

4 1

Nie odpinają hederów bo to niby trudne itd. mówią rolnicy; no pewnie lepiej żeby uczestników drogi skosić na śmierć niż odpiąć heder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 19:35, 27.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

TrafikTrafik

1 0

Nie wierze, że przy 40 na godzinę w tym zakręcie nie był by w stanie wychamować. Kombajn jest duży i widać go wcześniej.Moim zdaniem musiał się obejrzeć gdzieś przed samym zakręcie albo coś go zaślepiło.Nie zgadzam się,że jeśli się dostosuje prędkość to i tak wypadek z takim kolosem jest nieunikniony. 14:15, 28.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZezZez

0 2

Kombajn kosi już ok a reszta to hhhh 22:35, 28.07.2020

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%