Zamknij

„Różowa królowa”! Za nami ważne wydarzenie dla kobiet w Mielcu

Artykuł sponsorowany + 10:24, 07.04.2025 Aktualizacja: 13:23, 07.04.2025
Fot. Tomasz Marosz Uni Fot Event Fot. Tomasz Marosz Uni Fot Event

Ponad setka uczestników, osiem prelegentek, kilkanaście partnerów. Tak w skrócie można podsumować II edycję konferencji „Różowa Królowa - Razem możemy więcej”, która miała miejsce w ostatnią sobotę 5 kwietnia, w hotelu „Atena” w Mielcu. Pomysłodawczynią i głównym organizatorem wydarzenia jest przedsiębiorczyni Ilona Jankowska-Mokrzycka. Prezydent Miasta Mielca Radosław Swół objął honorowym patronatem to wydarzenie. 

[FOTORELACJANOWA]12544[/FOTORELACJANOWA]

Motywująca konferencja “Różowa królowa” cieszy się ogromną popularnością. Na kilka tygodni przed wydarzeniem sprzedały się wszystkie bilety. Organizator kilka razy powiększał ilość dostępnych miejsc. To pokazuje, jak bardzo kobiety szukają i potrzebują inspiracyjnych wydarzeń przepełnionych inspirującymi wystąpieniami ekspertek z różnych dziedzin życia. 

Motywacja kobiet

“Różowa królowa” po raz pierwszy w Mielcu pojawiła się w maju 2024 roku i już wtedy cieszyła się podobnym zainteresowaniem. Jak komentuje Ilona Jankowska-Mokrzycka pomysłodawczyni tego wydarzenia - ideą tej konferencji jest wzmacnianie i motywowanie kobiet. Przeznaczone jest dla kobiet, które są świadome swojego rozwoju, a także chcą budować swoje kompetencje w oparciu o wiedzę ekspercką, a także wspierać inne kobiety w drodze do sukcesu - tłumaczy Ilona Jankowska-Mokrzycka

Tegoroczna edycja przyniosła kilka istotnych zmian. Przede wszystkim odbyła się w godzinach popołudniowych. W agendzie konferencji uczestniczki spotkania mogły wysłuchać konferencji prelegentek. W tym roku były to: Kinga Bednarz - przedsiębiorczyni i mentor biznesowy, Karolina Śpiewak-Kozioł - specjalistka branży biznesowej, Ilona Bajorek - certyfikowana trenerka mentalna, Ewelina Dec - projektantka i założycielka marki Alette Atelier, a także Justyna Wesołowska, prezes Fundacji Artystycznej „GA MON”. Najnowsze trendy w marketingu omówiła Joanna Brożyna z Agencji Marketingu Internetowego KS. Swoim doświadczeniem podzieliła się także Beata Dziuba-Niedbała (specjalista fizjoterapeuta i podolog). W swoim wystąpieniu mówiła o holistycznym podejściu do terapii pacjenta z zakresu fizjoterapii i podologii. 

Praca i samorozwój

Dla organizatora konferencji „Różowa królowa” od początku bardzo ważne było stworzenie takiego programu konferencji, który uwzględnia dzielenie się wiedzą ekspercką, ale także odnoszenie się do własnej historii życiowej kobiet, które są zapraszane przez organizatora.

W tym roku poruszono m.in. temat zarządzania finansami. Mówiła o tym Kinga Bednarz, doświadczona mentor biznesowy. Jej wystąpienie przekonało kobiety do tego, że za wieloma sukcesami finansowymi stoją kobiety, które potrafią zarządzać i robią to z niezwykłą intuicją. Temat rozwinęła Karolina Śpiewak-Kozioł, która powiedziała o tym jak budować solidne fundamenty zarządzania zarówno dla siebie jak i w gronie bliskich. Ważnym aspektem wystąpienia było to, jak nasze emocje wpływają na decyzje finansowe. 

W panelu work-life-balance wypowiedziała się Ewa Dziekan, absolwentka Pomorskiej Akademii Medycznej. W swoim wystąpienia zwróciła uwagę na to, że w życiu ważne jest wyznaczanie celów. Ciekawym aspektem było także mówienie o zdrowiu psychicznym w aspekcie medycyny estetycznej. 

Temat kontynuowała Beata Dziuba-Niedbała właścicielka gabinetu ALBE, która zajmuje się fizjoterapią i podologią. W swoim wystąpieniu zaznaczyła jak ważne w terapii jest podejście holistyczne do pacjenta.

W kolejnym panelu o nazwie „liderki w biznesie” mogliśmy wysłuchać wystąpienia Ilony Bajorek, specjalistki w dziedzinie psychologii pozytywnej. Ilona mówiła o tym przed jakimi wyzwaniami w dziedzinie zarządzania stoją współczesne kobiety. Mówiła także o tym jak budować własną strategię wizji i inspiracji zespołów. 

Aktualne tajniki marketingu online zdradziła Joanna Brożyna z Agencji Marketingu Internetowego „KS”. Mówiła o tym jak ważne jest budowanie marki osobistej w oparciu o marketing internetowy. 

Wystąpiły także kobiety, które na co dzień pracują w świecie mody i designu. Zaczęła Ewelina Dec, która mówiła o swojej drodze do założenia własnej autorskiej marki Alette Atelier. Za to Justyna Wesołowska z Fundacji Artystycznej „GA MON”, zdradziła uczestniczkom konferencji jak sztuka może być formą terapii. Jak sztuką można podejmować ważne wyzwania życiowe. Jak sztuka może przełamywać trudne ludzkie bariery. 

Po zakończeniu oficjalnej części przyszedł czas na networking. Uczestniczki konferencji mogły skonsultować z prelegentami swoje własne historie biznesowe, ale też nawiązać między sobą relacje. 

Nie byłoby tego wydarzenia, gdyby nie praca pomysłodawczyni Ilony Jankowskiej-Mokrzyckiej i jej zespołu, który pracował nad organizacją konferencji ostatnie tygodnie. 

Sponsorzy konferencji:
Agencja KS
Gabinet Podologiczny ALBE Beata Dziuba
Biuro rachunkowe Marlena Lewandowska
Volvo D&R Czach Rzeszów
Normobaria Chrząstów
Depil Concet Mielec
Makijaż permanentny & Kosmetologia Ewelina Wawrzonek
Instytut Kosmetologii La Estetic
Studio figura Mielec
Head Spa Arte Vie

Partnerzy konferencji:
Agencja MC DESIGN
Ourvita
Muffiniarnia Mielec
Kawa Czy Herbata. Sklep & Palarnia Kawy
Hotel Atena
Sylwia Kusik - wideomarketing, social media
Fotografia: Uni Fot Event Tomasz Marosz 

Dekoracja
Manufaktura Barw
Ambiente Kwiaty i Dekoracje

Patronat Honorowy - Prezydent Miasta Mielca Radosław Swół

Pomysł i produkcja: Ilona Jankowska-Mokrzycka

(Artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%