Tłusty czwartek to tradycyjnie czas, kiedy wiele osób cieszy się smakołykami, zwłaszcza pączkami, które są symbolem tego dnia. Polskie Zakłady Lotnicze, organizując akcję charytatywną w ramach tego święta, postanowiły połączyć radość z jedzenia słodkości z gestem wsparcia dla osób potrzebujących.
Akcja polegała na sprzedaży pączków wśród pracowników firmy. W tegorocznej edycji sprzedano niemal 3 tysiące pączków. W działania włączyło się wiele osób, które dzięki swojemu zaangażowaniu i hojności zebrały łącznie 8004 zł. Od początku organizacji akcji, przez pięć edycji, pracownicy firmy zakupili łącznie 17 430 pączków!
W ramach zbiórki, pomoc finansową otrzymało w tym roku sześciu pracowników, którzy zwrócili się o wsparcie. Środki zostały podzielone na równe części, a następnie trafią na konta fundacji wspierających ich podopiecznych.
PZL Mielec od lat angażuje się w akcje prospołeczne i charytatywne, promując ideę odpowiedzialności społecznej oraz wspierania tych, którzy potrzebują pomocy. Działania w tym obszarze mają rzeczywisty wpływ i wnoszą wkład w rozwój lokalnej społeczności.