Zamknij

Incydent z Mielca w „STOP CHAM”. O co poszło? [WIDEO]

23:05, 05.12.2021 dw Aktualizacja: 10:10, 08.12.2021
Skomentuj Fragment odcinka programu STOP CHAM na YouTubie. Fragment odcinka programu STOP CHAM na YouTubie.

W opublikowanym w niedzielę odcinku na kanale STOP CHAM w serwisie YouTube zobaczyć można incydent z Mielca. Do kontrowersyjnej sytuacji i spięcia między kierowcami doszło na al. Niepodległości.

STOP CHAM to popularny na YouTubie kanał prezentujący kontrowersyjne i niebezpieczne zdarzenia z polskich dróg. Fragmenty nagrań z rejestratorów wideo przesyłają widzowie kanału. W każdym odcinku publikowanych jest nawet kilkadziesiąt różnych sytuacji.

W opublikowanym w niedzielę odcinku numer 746 zobaczyć można incydent, do którego doszło 1 grudnia na al. Niepodległości w Mielcu. Co możemy tam zobaczyć?

Kierowca minivana wyjeżdżając z parkingu marketu włącza się do ruchu, po czym sygnalizuje zamiar zjechania na prawy pas. Tutaj znajduje się jednak kierowca, którego kamera rejestruje sytuację. Autor nagrania hamuje i używa klaksonu, co prowokuje kierowcę minivana. Ten zatrzymuje swój pojazd już na prawym pasie, wychodzi z niego i udaje się do autora nagrania.

Zobacz wideo - fragment z Mielca zaczyna się w czasie 1:17:

Całą sytuację komentuje czytelnik hej.mielec.pl informujący o tym zajściu. W jego interpretacji, winnym całego zdarzenia jest jednak nie kierowca minivana, który miałby wymusić pierwszeństwo zjeżdżając na prawy pas, ale autor nagrania, który nie wpuścił kierowcy minivana i był wulgarny.

- Fajnie by było, gdybyście to nagłośnili i potępili brak współpracy na drodze i zwyczajnej ludzkiej uprzejmości. Do tego te wulgaryzmy w stronę starszego pana… Odszedł zwyzywany, pokrzywdzony Poza tym tam był remont i ograniczenie najprawdopodobniej do 30 km/h. Nagrywający na moje oko jechał o wiele szybciej… - komentuje nasz czytelnik.

A jak Ty oceniasz incydent na al. Niepodległości? Zachęcamy do kulturalnej, merytorycznej dyskusji w komentarzach!

(dw)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(79)

KasiaKasia

54 9

autor nagrania jechał chyba szybciej niż dozwolone tam 30 km/h 23:25, 05.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

j&kj&k

17 2

Jeden i drugi nawiedzony, chłop żywemu nie przepuści. Coraz więcej takich na drogach. Pierwszemu nic by się nie stało jakby poczekał na wolny pas, a jak już wjechał komuś przed nos, to zamiast zignorować trąbienie i pojechać dalej, to pajacuje. A drugiemu korona z głowy by nie spadła gdyby go wpuścił i nie ogniskował problemu. No, ale widać, że trafił swój na swego. Przepisy regulują różne sytuacje, ale właściwych zachowań nie da się nimi niekiedy wyegzekwować. 12:44, 06.12.2021


reo

choroszczchoroszcz

57 14

Jak można być takim flustratem jak nagrywający? Jak można w takiej sytuacji kogoś nie wpuścić?? Jak?
Nie rozumiem tego i nigdy nie zrozumię.
Nikomu nie życzę trafienia na takiego osobnika na drodze jak i pewnie w życiu prywatnym bo jak mniemam to typ osobowości wiecznie agresywnego wszechwiedzącgo najlepszego na świecie samca alfy!
A jeśli to czytasz panie nagrywający to mam do ciebie apel weź chłopie włóż prawo jazdy do szuflady i idź na terapię bo w ogóle nie panujesz nad emocjami a dopiero potem wsiadaj za kółko.
No i zapoznaj się z pojęciem "kultura drogowa" 00:13, 06.12.2021

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

FrustratemFrustratem

1 1

Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem Frustratem 07:12, 06.12.2021


samochutsamochut

0 6

ooo jaki ty mąądry. widzicie ??? jak ty wyglądasz !!!!!! 07:43, 06.12.2021


BMWBMW

0 7

"kultura drogowa" co to *%#)!& jest pajacu???????
08:14, 06.12.2021


MarianMarian

0 4

samochut ty łochudro! 11:09, 06.12.2021


ZROZUMCIEZROZUMCIE

0 0

ZARABIA 3000 A DOSTAŁ ALIMENTY NA 3500 I NIE MA NA PALIWO ANI BUŁKĘ TO JEŹDZI WK I CO JAK TAKIE PRAWO MAMY 10:21, 07.12.2021


siekiera galasiekiera gala

48 23

wina chama z kamera powinien go puścić widząc zwężenie jezdni 00:14, 06.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BMWBMW

8 4

nie powinien 09:40, 06.12.2021


LoloLolo

13 0

Nie musi, zmieniając pas ma przepuścić jadących prawym pasem, 17:05, 06.12.2021


JarekkkkkkJarekkkkkk

29 5

Może to ten gość ze złotego Volvo co były już z nim akcje nagrywał?
Czy mamy na drogach powiatu kolejnego godnego następcę?
Na strefę jechał pewnie mobbing w firmie robić co za agresor jeju... Skąd się tacy biorą?
Musi być bardzo nieszczęśliwy. 00:24, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

burakburak

21 5

z nagrywającego i tyle. "Panie .... tam jest 30km/h".... ale kogo to obchodzi jak niebiescy łapią tylko w drugą stronę koło sklepu dla idiotów/Słonecznej.... 00:32, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SaoSao

36 14

Gość chciał zrobić z kogoś chama i pirata drogowego a tak naprawdę sam na takiego wyszedł..
Zero rozsądku zero rozwagi zero klasy ale 100% CWANIACTWA
JO JADE JO MOM PIERWSZEŃSTWO JO JO NIKOGO NIE PUSZCZE I CYK GAZ I CYK KLAKSON I CYK WYZWISKA
Nie ma pewnie dnia żeby ten nasz najlepszy mielecki kierowca do kogoś pretensji nie miał.
Denerwując się tylko sobie szkodzimy a w tym przypadku też i innym zatruwamy życie.
Droga nigdy idealna nie będzie ma za dużo elementów składowych a przede wszystkim omylych ludzi za kierownicami.
01:02, 06.12.2021

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

szymon7805szymon7805

7 0

Może to słynny mielecki szeryf. Z drugiej jednak strony włączenie kierunku nie upoważnia do natychmiastowej zmiany pasa. Kierowca powinien się upewnić czy może kontynuować jazdę nie wymuszając pierwszeństwa. Uprzejmości swoją drogą ale przepisy obowiązują wszystkich 07:43, 06.12.2021


ZbychZbych

5 0

A po co wysiadł Pan z miniwana popełniłem błąd frustrat widząc nie zwolnił użył klaksonu ale po co kierowca miniwana wychodzi z samochodu po co zatrzymał się w miejscu w którym nie można było go wyprzedzić jeden drugi siebie warci 16:57, 06.12.2021


Fiko miko Fiko miko

0 0

Zgadzam się w 100% nagrywający społeczniak piepszon. On powinien dostać mandat za trąbienie (baran 🐑 😂 11:02, 08.12.2021


Eee? Eee?

48 22

Co wy *%#)!& koleś władował się mu prosto przed maskę, wymuszając pierwszeństwo. Autor nagrania zatrąbił to koleś zatrzymał i wysiadł się kłócić jak ostatni burak. To akurat nie była jazda na suwak itp, to było typowe wymuszenie pierwszeństwa. A wy wieszacie psy na nagrywającym 06:32, 06.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

szymon7805szymon7805

21 3

Zgadzam się w 100% 07:44, 06.12.2021


........................

1 0

Bo to lepszy sort jest, jemu się to poprosi należało 12:03, 07.12.2021


REWIZORREWIZOR

17 2

W terenie zabudowanym obowiązuje 50 km/h! Mielec jest zabudowany, więc nie powinno być dyskusji! A co do chamstwa na drodze? Polski cham, ozdobą swojego samochodu! 06:46, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

taki tamtaki tam

5 3

orle kierownicy - tam jest ogr. do 30km/h aby mogli włączać się do ruchu wjeżdżający z parkingów sklepowych. 10:19, 06.12.2021


BoboBobo

8 12

Wyślijcie filmik na Policję jak są numery. będzie jazda dwa mandaty murowane 07:16, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GonzoGonzo

5 1

A dlaczego dwa? 10:36, 06.12.2021


BMW  BMW

16 3

uprzejmość na drodze??? czy trzeba wpuszczać ludzi??
NIE
Art. 17 ustawy Prawo o ruchu drogowym proszę sobie przeczytać
ludzie którzy ustępują innym pojazdom niż uprzywilejowanym powodują utrudnienia w ruchu drogowym......
wymuszać można ale kreta w kiblu
08:12, 06.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

taki tamtaki tam

7 2

100 % racji - i stosować się do ograniczeń tj 30km/h umożliwiających innym, PŁYNNE włączenie się do ruchu 10:14, 06.12.2021


darodaro

0 0

Uwazam iż art. 22 ust.4 Panie mądraliński. 12:08, 06.12.2021


Edek z MinivanaEdek z Minivana

18 6

Myslelem że mi wszystko wolno a inni mają hamować jak ja jadę bo ja tu rządzę! Zrozumiano? 08:13, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

taki tamtaki tam

4 1

ogromne ilości śniegu musiały pójść na ulepienie ciebie 10:10, 06.12.2021


kierowcakierowca

13 6

wieśniak ze wsi wyjdzie ale wieś z wieśniaka nigdy!!!
Nie urażając ludzi mieszkających na wsi 08:23, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fmghfmgh

22 2

Takich buraków jest na drodze coraz więcej. Ostatnio zostałem strąbiony, za to zatrzymałem się przed znakiem STOP na przejeździe kolejowym. Koleś strąbił a wyprzedzając na przejeździe kolejowym zwyzywał i kazał puknąć się w głowę. Za co???!! za stosowanie się do przepisów? Poza tym wyprzedzanie na przejeździe kolejowym!!? koleś mógłby sam się puknąć w swój *%#)!& łeb. Tacy właśnie idioci jedzą po drogach... 08:52, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xyzxyz

2 6

Podejrzewam że zatrzymałeś się przed przejazdem kolejowym gdzie kiedyś był znak STOP, a teraz są tam rogatki i znaku już nie ma, ale 90% mieszkańców Mielca dalej się tam zatrzymuje 10:04, 06.12.2021


FFFF

18 7

Ja bym jeszcze buraka z minivana potraktował gazem po mordzie to by zapamietał na długo 09:29, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MMMM

18 5

W mojej ocenie to nie suwak ale wymuszenie. Poczytajcie przepis jazdy na suwak - dotyczący "jazdy ze znacznie ograniczoną prędkością" dotyczy TYLKO korków, a nie właczania się do ruchu, a poza tym ma dojechac do końca, więc wymuszenie + zatrzymanie się na drodze...
Kwestia kultury to inna sprawa... 09:29, 06.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

taki tamtaki tam

3 4

jasne że wymuszenie nagrywającego, który jechał 50-60 km/h zamiast 30km/h 10:23, 06.12.2021


MMMM

3 4

masz radar w oczach że widzisż ile jechał? 10:48, 06.12.2021


🔥🔥

8 2

polecam postawić przed przejściem fotoradar. Masa buractwa jeździ i nie zwraca uwagi na ograniczenie jakie panuje w tym rejonie. Przez takich montuje się właśnie fotoradary, modernizuje przejście/przejazd przez drogę, kolejnym krokiem przed tym przejściem będzie ograniczenie tak jak w Krakowie przed przejściami z 2 pasów na 1 pas jak się nie poprawi zachowanie kierowców. Wystarczy siąść na ławce i zobaczyć co się dzieje przez przykładowy kwadrans ! 10:17, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Burak do buraka Burak do buraka

0 3

Buractwo to chyba o sobie piszesz 🙂 17:15, 06.12.2021


Zawisza1Zawisza1

15 5

Do znawców totalne wymuszenie pierwszeństwa a ile gostek nagrywający jechał to was nie powinno obchodzić ,jeżeli doszło by do wypadku i byli poszkodowani lub ofiary nastąpiła by weryfikacja śladów chamowania s tak przy zmianie pasa ruchu należy ustąpić pierwszeństwa i tu można gostkowi z zielonego jeszcze 4gumy na tyłek by zapamiętał że tu nie wiocha 10:20, 06.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MMMM

6 1

dokładnie TAK - totalne wymuszenie... 10:50, 06.12.2021


wymuszeniewymuszenie

5 2

To akurat wymuszenie, ale takich wymuszeń jest dużo ze względu że on myśli że inni na głównej jadą zgodnie z przepisami 30km/h więc się włącza do ruchu lub zmienia pas. Inna sprawa że ktoś zap.... i mu wjedzie w du... i wina będzie wtedy osoby co zmienia pas. Niestety jeździ dużo bezmózgów - najczęściej widzi się na grupie fb kto się wypowiada - nie będę tutaj pisał jakie wioski najczęściej lubią przyjechać do Mielca 'poszaleć' 12:12, 06.12.2021


GradusGradus

14 7

Film instruktażowy jak nie powinno się poruszać po drodze. Nagrywający specjalnie przyspiesza żeby nie wpuścić pojazdu sygnalizującego zamiar zmiany pasa przy okazji łamiąc ograniczenie prędkości w tym miejscu 30 km/h o trąbieniu jak wariat nie wspomnę. Widać prace na przejściu dla pieszych i zwężenie drogi co jeszcze bardziej powinno włączyć myślenie. Także zanim w ekscytacji wyślesz film na "STOP CHAM" zastanów się czy sam nim nie jesteś a w tym przypadku zdecydowanie TAK. Pzdr. 10:26, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

stopstop

3 1

Racja w 100 % , po to jest ograniczenie aby pozwolić bezpieczne włączenie do ruchu ale materiał do STOP Ham ważniejszy od bezpieczeństwa. 10:56, 06.12.2021


Anty BurakAnty Burak

11 4

Do momentu kiedy nie obejrzałem. Trabiący i przeklinający autor powinien w pysk dostać. Wyhamował i nie musiał nagle stawać w miejscu. W większych miastach zwłaszcza przy zwezkach jest to normalne że ktoś zjeżdża na pas umożliwiający dalszą jazdę. 10:43, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Rysio Rysio

16 2

Gość po prostu zajechał mu drogę i tyle w temacie :

"Art. 22. 1. Kierujący pojazdem może zmienić kierunek jazdy lub zajmowany pas ruchu tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności."
......"4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony."

A jakby tego było mało to :
"Art. 46. 1. Zatrzymanie i postój pojazdu są dozwolone tylko w miejscu i w warunkach, w których jest on z dostatecznej odległości widoczny dla innych kierujących i nie powoduje zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego lub jego utrudnienia."

a gość sobie wyłazi i hasa po ulicy jak po swojej stodole

Nagrywający nie ma obowiązku wpuszczania innego pojazdu przed siebie , za nim pewnie było więcej pojazdów. Puszczając jaśnie hrabiego spowodował by zator na skrzyżowaniu które i tak jest ruchliwe.

A kultura to inna sprawa

10:47, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

xxxxxxxx

1 0

Podobnie zdarza się na wiadukcie w kierunku starego miasta przy wjeździe od strony pasażu, a stoi tam jak byk znak ustąp pierwszeństwa, natomiast hrabia-burak wjeżdża a po zatrąbieniu pokazuje fakera. Totalne chamstwo i brak znajomości przepisów, bo przecież on nie będzie stał, jemu się należy. Te sytuacje powodowane są przez dyrygentów drogowych - masz pierwszeństw to jedź, puść jak pozwala sytuacja na drodze nie utrudniająca innym poruszania się. 07:11, 09.12.2021


chpchp

14 6

Gość sobie sam komentarze na obronę chyba zaczyna pisać...Zakuty łeb nic nie zrozumiał
Nie chodzi o to że miałeś pierwszeństwo chodzi o człowieczeństwo którego ci brak.
Nie było by tej sytuacji nie byłoby filmu gdybyś miał w głowie rozum i potrafił przewidywać bo może nie potrafisz??
11:19, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

FghFgh

1 0

Jakie to człowieczeństwo się komuś pchać pod maskę.
Wpuszczenie jest wtedy gdy wpuszczający o tym decyduje, nie wpuszczany 22:37, 08.12.2021


SERSER

9 6

Rozumiem że tym chamem jest nagrywający incydent :)?

Tam jest 30 bez względu na to czy jest zwężenie czy też nie ma... 11:45, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

WójoWójo

4 1

A zmierzyłeś mu prędkość? Udowodnij że jechał szybciej. 12:59, 06.12.2021


enoeno

10 3

Wiem że 95% mieszkańców Mielca uważa, że zawsze ma pierwszeństwo, i że zawsze ma rację, ala jakkolwiek ten pan by się nie poczuł urażony - pomijając przepisy zakazu zatrzymywania się i opuszczania pojazdu na chodzie (przepisy i tak was nie obchodzą) - no to zatrzymać cały ruch na zwężeniu - to jest ta wasza kultura osobista? Jakby sobie pojechał - to byłaby zwyczajna sytuacja spotykana najczęściej w Mielcu. Każdy czasem zrobi coś *%#)!& ale na błędach trzeba się uczyć a nie utrwalać! 12:03, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ja powiem takja powiem tak

12 4

ewidentnie widać, że mu się wpieprzył , to że jechał więcej niż 30 km/h , nie znaczy się ,że tamtemnie złamał przepisu , też byłbym wkurzony 12:03, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hahaha hahaha

9 3

BURAK ZE WSI TO RMI 16560 . DOBRZE WIEDZIEC 12:13, 06.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

j&kj&k

0 0

Mirek S. nie jest ze wsi, to miastowy jest chłop. 19:48, 06.12.2021


Wieśniak Wieśniak

1 0

Wy miastowe buraki co wam słoma z butów wystaje pochodzenie macie wieśniakiem bo Mielec to jedna całą wiocha za PRL wyruszyli wieśniaku do Mielca do bloku i pracować na wsk .i tak się stało miastowymi teraz kozacza 22:16, 27.06.2022


MikołajekMikołajek

17 4

Ludzie co wy? Gość wymusił pierwszeństwo, a potem bezpodstawne zatrzymanie na drodze i opuszczenie pojazdu z włączonym silnikiem! Drogówka powinna się tym zająć! 12:33, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MościskaMościska

5 2

Chłopu z Cyranki więcej wolno,nauczeni koniem wozić węgiel,wtedy wszyscy im się kłaniali w pas. 12:39, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZAJEBISTY ZAJEBISTY

4 0

*%#)!& 😂😂😂 13:14, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RomansoRomanso

3 5

Nagrywający mój przyspieszyć żeby ten zmieniający pas uderzył i tyle w temacie. 16:47, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

nicknick

1 0

a Ty za takie rady powinieneś dostać w mordę. Dobrze że są kamerki w samochodach to takich cwaniaków można wyłapać. 14:46, 08.12.2021


No nie!No nie!

8 2

Jednak zdecydowanie NIE! Kierowca minivana WYMUSZA, świadom swej wielkości i mocy zatrzymuje auto i coś próbuje udowadniać. Sytuacja jednoznaczna. A tłumaczenia, że starszy człowiek (ciekawe skąd komentujący to wie) to kpina. Jak starszy to skąd ma tyle tupetu aby zatrzymać ruch w środku miasta, wysiadać z auta i się napinac? Jakiś schorowany staruszek??? Prędkość nagrywającego bez znaczenia. Nie wierzycie, zapytajcie drogówki. 16:58, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

LolekLolek

4 0

O to to święte słowa, pozdrawiam 17:08, 06.12.2021


MarttMartt

5 3

Kijowo, spokojnie mógł go wpuścić i powinien. Ale nie musiał ,do zjazdu daleko, van mógł to sprawniej załatwić i przede wszystkim powinien przepuścić jak zmienia pas. Cóż chamstwo wyszło z nagrywajacego ale to chyba jeszcze niestety nie karalne 18:36, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BezstronnyBezstronny

1 1

Nie dość że burak to jeszcze chamski burak. 19:33, 06.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DziadekDziadek

4 4

W tym miejscu jest 30 km/h nagrywający był w znacznej odległości od zielonego vana . Ale miał kamerkę i nastawienie agresywne bo ktoś za wolno jedzie . Przepisowo. 20:25, 06.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HftHft

0 0

Ładna mi przepisowa jazda. Poczytaj kodeks i się w końcu nauczcie jeździć ludzie 22:51, 08.12.2021


FRUSTRACJA  MIELCA!!FRUSTRACJA MIELCA!!

3 1

MIAŁEM OSTATNIO TO SAMO - JAKIS HAM ZABLOKOWAŁ ULICĘ CZECHA NA KTÓREJ JEDEN PAS JEST ZBLOKOWANY PRZEZ ŹLE ZAPARKOWANE AUTA.
TEN HAM ZABLOKOWAŁ DROGĘ A MY CZEKAMY, WKOŃCU KTOŚ ZATRĄBIŁ, JA BŁYSNOŁEM ŚWIATŁAMI A ŚWIĘTAK KROWA NIC, MINOŁEM NA STYK A HAM PUŚCIŁ SIĘ ZA MNĄ I NA KORCZAKA BŁYSKAŁ, TRĄBIŁ JAK "NIEPOCZYTALNNY" TOTALNA SIĘTA KROWA JAK ON NIE JEDZIE TO INNI TEŻ - I CO MU ZROBISZ? 10:18, 07.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Parobek :Parobek :

1 2

A w niedzielę pierwszy pod balaskami w kościele 13:24, 07.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

fhjjfhjj

1 1

Gosc z szarana jechal jak widac i wymusil pierwszenstwo przejazdu. Nagminne sa wymuszenia na ul Sienkiewicza - grzeja ze 100 lewym pasem gdy pas sie konczy to kierunek prawy i na chama sie rypia bo tzw zamek obowiazuje... czy na pewno obowiazuje??? 17:19, 07.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Eee? V2Eee? V2

3 3

Jeszcze jeden komentarz z mojej strony. Osobom, które uważają, że Pan w zielonym vanie ma rację polecam zapisać się na kurs prawa jazdy. Tam wam wytłumaczą dlaczego nie ma i czyja by była wina gdyby doszło w tej sytuacji do kolizji.

Jeśli uważacie inaczej... Przeczytajcie od początku ten komentarz 01:29, 08.12.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MIELECMIELEC

1 0

Ty tak serio tłumaczysz ? przecież to oczywiste. Chodzi o kwestie zap.... na tym odcinku i powodowania wypadków. Jeszcze raz napiszę - może czytające osoby to zrozumieją i będzie mniej tragedii. Wyjeżdżając spod biedronki lub miniGalerii widzisz nadjeżdzający daleko samochód, wyjeżdzasz na główną, a tu nagle bah, dostajesz w bok lub tył. Dlaczego ? bo takie osoby co się wyżej wypowiadają 'ma pierwszeństwo na głownej' itp. albo chcą wymusić odszkodowanie dla swojego złomka, albo udowodnić wyższość. Niestety najczęściej cierpią z tego powodu starsze osoby które mają zaufanie do innych lub młodzi kierowcy. Przeanalizuj wszystkie ostatnie wypadki to zobaczysz. Mam nadzieję że ten wpis da niektórym do zrozumienia zarówno z jednej strony jak i z drugiej. Zbliżają się święta, chociaż na pewien czas ograniczcie swoją wrogość do innych, pomyślcie o drugiej stronie. Wesołych zbliżających się Świąt :) 14:54, 08.12.2021


Eee v3Eee v3

0 0

Jak już mamy kwestie *%#)!& to ta prędkość to nie było 120 km/h by wpłacający się do ruchu nie mógł jej określić tylko okolice 60-70 km/h. Oczywiście nagrywający powinien za to dostać mandat.

Inna kwestia. Co za *%#)!& tam wstawił takie ograniczenie. W normalnych miastach na głównej 2 pasmowej drodze jest ograniczenie 70 km/h. No tu na początku jak są pasy to można by ewentualnie dać te 50 km/h. Ale 30? No 10 se wpiszcie? Albo lepiej, że trzeba cofać 22:22, 08.12.2021


Tico mico Tico mico

3 3

Cham to ten gość który to nagrywał,
Powinien on dostać mandat za chamskie trąbienie, zwykły burak bez żadnej kultury

10:53, 08.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiesiekWiesiek

0 2

jam jest mości pan władca sharana i król cyranowskich dróg wiec każdy ma mi ustąpić 🤣 14:05, 08.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MIELECMIELEC

2 0

Ty tak serio tłumaczysz ? przecież to oczywiste że wina byłaby po stronie osoby włączającej się do ruchu. Chodzi o kwestie zap.... na tym odcinku i powodowania wypadków. Jeszcze raz napiszę - może czytające osoby to zrozumieją i będzie mniej tragedii. Wyjeżdżając spod biedronki lub miniGalerii widzisz nadjeżdzający daleko samochód, wyjeżdzasz na główną, a tu nagle bah, dostajesz w bok lub tył. Dlaczego ? bo takie osoby co się wyżej wypowiadają 'ma pierwszeństwo na głownej' itp. albo chcą wymusić odszkodowanie dla swojego złomka, albo udowodnić wyższość. Niestety najczęściej cierpią z tego powodu starsze osoby które mają zaufanie do innych lub młodzi kierowcy. Przeanalizuj wszystkie ostatnie wypadki to zobaczysz. Mam nadzieję że ten wpis da niektórym do zrozumienia zarówno z jednej strony jak i z drugiej. Zbliżają się święta, chociaż na pewien czas ograniczcie swoją wrogość do innych, pomyślcie o drugiej stronie.

Wesołych zbliżających się Świąt :) 14:56, 08.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RRTYURRTYU

0 0

Na takie zachowanie jest paragraf i typ powinien trafić do zamkniętego zakładu psychiatrycznego na obserwację 21:53, 08.12.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

autorautor

1 0

piszesz o autorze nagrania tak ? 08:43, 09.12.2021


uprzejmośćuprzejmość

2 0

największa uprzejmość jest za woli mieleckiej, kiedy jedziesz sobie główną i nagle ktoś wciska hamulec do spodu żeby opróżnić skrzyżowanie .... no odpowiedziale w hooy 09:32, 09.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Darek40Darek40

1 0

Jakiś Urzędowy Palant dał tam 30km/h tak na marginesie. A co do Pancia wyjeżdzającego z Biedronki. Człowieku to że dałeś kierunek nie znaczy że możesz się do ruchu włączyć. 06:41, 13.12.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%