W związku z kolejnymi obostrzeniami w zakresie COVID-19, a także koniecznością zachowania ciągłości pracy Urzędu Starostwa Powiatowego w Mielcu, starosta zaleca załatwianie spraw w pierwszej kolejności poprzez:
• kontakt telefoniczny - centrala (017) 78 00 400/500. Numery tel. do komórek organizacyjnych znajdują się na stronie starostwa
• poprzez ePUAP (adres skrytki epuap: /4rb2gaa99s/SkrytkaESP)
• w formie korespondencyjnej - list tradycyjny
• e-mail pod adresem: [email protected]
Urzędnicy zachęcają od korzystania z dostępnych usług cyfrowych. Interaktywne druki (PDF), edytowalne (DOC) do załatwienia danej usługi, dostępne są na stronie internetowej powiatu pod adresem powiat-mielecki.pl w zakładce Wnioski/Formularze.
Osoby, które nie mogą załatwić spraw za pośrednictwem e-PUAP i za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej mogą pozostawić pisma na PORTIERNI.
1. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, obsługa stron będzie się odbywać w godzinach urzędowania, w następujący sposób:
Sprawy pilne, wymagające obecności w Urzędzie będzie można załatwić przy zachowaniu odpowiednich odległości i minimalnym kontakcie z innymi interesantami, poprzez wcześniejsze telefoniczne lub mailowe zgłoszenie sprawy do załatwienia. Załatwienie sprawy nastąpi w uzgodnionym terminie i w uzgodniony sposób.
Interesanci będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, zgodnie z kolejnością przed wejściem. Zasadą będzie obsługa jednego interesanta na każdym ze stanowisk obsługi. Zasada ta nie będzie obowiązywać osób, które ze względu na stan zdrowia nie są w stanie załatwić swoich spraw samodzielnie.
Wszyscy interesanci zobowiązani są poruszać się w urzędzie w maseczkach ochronnych lub innym nakryciu ust i nosa oraz zachować bezpieczną odległość od innych osób. W urzędzie obowiązuje dezynfekcja rąk. Prosimy o przestrzeganie powyższych zasad, mają one na celu nasze wspólne bezpieczeństwo.
Obsługa interesantów odbywa się tylko na parterze budynku:
• Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru - pok. nr 2 (parter). Zachęcamy do korzystania usług online: E-USŁUGI - Geoportal Powiatu Mieleckiego udostępnianie danych z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego mielec.geoportal2.pl
• Rzecznik Konsumentów - pok. nr 7 (parter).
• Wydział Architektury i Budownictwa - pok. nr 5 (parter) Zachęcamy do korzystania usług online: E-USŁUGI - GUNB (Główny Urząd Nadzoru Budowlanego), link rządowej aplikacji do składania wniosków w procesie budowlanym: e-budownictwo.gunb.gov.pl
• Wydział Ochrony Środowiska oraz Wydział Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami - pok. nr 3 (parter).
• Obsługa geodetów – obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych - pok. 111 (I piętro).
2. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ulicy Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, Wydział Komunikacji obsługa stron będzie się odbywać w następujący sposób:
I. Poprzez system rezerwacji internetowej: kolejka.powiat-mielecki.pl
Czynności związane ze zgłaszaniem zbycia pojazdu oraz nabycia pojazdu bez dokonywania jego rejestracji można dokonywać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, listownie tradycyjną pocztą lub złożenie dokumentów w Biurze podawczym. Zachęcamy do korzystania z usług online.
II. Poprzez system rezerwacji telefonicznej:
• Rejestracja pojazdów, telefon nr: 17 78 00 424,
• Wyrejestrowanie pojazdów i zgłoszenie nabycia/zbycia pojazdu, telefon nr: 17 78 00 424
• Odbiór stałych dowodów rejestracyjnych, wymiana dowodu rejestracyjnego, gaz, hak, dopisanie współwłaściciela, telefon nr: 17 78 00 447
• Sprawy dotyczące praw jazdy, telefon nr: 17 78 00 429; 17 78 00 430.
III. Bezpośrednio w Wydziale Komunikacji na stanowisku obsługi Klienta.
W poczekalni Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu może przebywać maksymalnie 7 osób oczekujących na załatwienie sprawy.
Osoby zgłaszające się do Wydziału Komunikacji powinny być wyposażone w maseczki ochronne zasłaniające usta i nos. Ponadto zaleca się, aby przy wejściu do Wydziału zdezynfekować dłonie za pomocą płynu dezynfekującego z dozownika umieszczonego w korytarzu.
Przyjmowana jest płatność za realizację usługi w Wydziale Komunikacji gotówką, kartą płatniczą lub kartą kredytową w wpłatomatach znajdujących się na korytarzu lub za pomocą terminalu na stanowisku obsługi Klienta.
[ZT]67562[/ZT]
19 3
Wszyscy mogą pracować za michę ryżu tylko nie urzędnicy za średnią krajową .
6 7
Uff, będzie można znowu wyskoczyć na papieroska obok windy. I Love Covid.
10 4
Pracujemy zdalnie, a kasa normalnie. Można żyć.
8 0
czyli raper lipski będzie miał czas na nagranie nowej płyty
13 3
w spokoju beda pic kawe, bo im nie beda przeszkadzac petenci, ktorzy ciagle od nich czegos chca, a to a tamto zalatwic, a tak teraz kawa i luzik, zeby tylko tak pasjans na komopie jeszcze im chcial wejsc.....
7 1
pensje tez ogranicza?? ja sie nie zgadzam, nie po to wam place!!1
9 0
W biedronkach, lidlach, rossmanach wciaż pracują te same osoby, nie słychać o masowych zachorowaniach wśród personelu i masowych mogiłach byłych pracowników, a urzędnicy się boją;) ok, można się bać, wtedy grzecznie urlop bezpłatny do czasu aż wrócą do obsługi. Jak będzie pustka w kieszeni to strach momentalnie minie...
5 0
Leniwce w urzędzie. W hipermarketach pracują panie na kasach po 12 godzin. Ogarniaja sytuację. A paniusie kawusie w powiatowej trzesawke mają bo jakiś covid. Weźcie se bezpłatny urlop. I do roboty wracajcie po pandemii. Kawę pije się w domu
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu hej.mielec.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz