W związku z zagrożeniem wirusem COVID-19 (koronawirus) oraz w celu zapobiegania i przeciwdziałania zarażeniu na podstawie zarządzenia Prezesa Sądu Rejonowego w Mielcu A-013-0130-15/20 od dnia 13 marca 2020 roku wstrzymano osobiste przyjmowanie interesantów przez:
• Biuro Obsługi Interesanta
• Czytelnię Akt
• Biuro Podawcze
• Biuro Podawcze i Czytelnię Akt Ksiąg Wieczystych
• Kasę
Jednocześnie Biuro Obsługi Interesanta bez zmian będzie udzielać informacji telefonicznie oraz drogą mailową.
W związku z powyższym wszelkie pisma (wnioski) należy kierować do Sądu tylko drogą pocztową.
W sprawach niecierpiących zwłoki / pilnych należy kontaktować się z pracownikami Sądu telefonicznie: 17 582 04 00 (01) lub e-mailowo: [email protected] w celu indywidualnego ich rozpatrzenia (np.: z uwagi na upływ terminów sądowych).
Proszę śledzić komunikaty odnośnie rozpraw i posiedzeń jawnych na stronach BIP Sądu!!!