Zamknij

Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. ogłasza nabór na stanowisko pracy

15:38, 15.12.2023 Ogłoszenie płatne Aktualizacja: 16:02, 15.12.2023

Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. ogłasza nabór na stanowisko pracy:

Specjalista w Zespole Doradczo-Projektowym

Główne zadania wykonywane na stanowisku:

Obsługa przedsiębiorców i pracodawców w tym m.in. ocena formalna i merytoryczna dokumentacji rekrutacyjnej, weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektu, weryfikacja w zakresie możliwości udzielenia pomocy de minimis, przygotowywanie umów wsparcia, weryfikacja wniosków o refundację, przeprowadzanie kontroli usług rozwojowych i uczestników projektu.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym. Preferowane wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku: ekonomia, prawo, administracja, europeistyka, zarządzanie,
  • minimum 2-letnie, udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE w tym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz na rzecz przedsiębiorców,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi przedsiębiorców/pracodawców, weryfikacji dokumentacji rekrutacyjnej, weryfikacji kwalifikowalności uczestników projektu, udzielenia pomocy de minimis, przygotowywania umów wsparcia, weryfikacji wniosków o refundację, 
  • doświadczenie zawodowe w zakresie kontroli uczestników projektu,
  • znajomość zagadnień związanych z Bazą Usług Rozwojowych,
  • znajomość regulacji krajowych i unijnych w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich w tym zagadnień związanych z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Wymagania dodatkowe:

  • Prawo jazdy kat. B.

Cechy i umiejętności, które Kandydat powinien posiadać:

  • umiejętność nawiązywania kontaktów i prowadzenie rozmów z klientami,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • sumienność, rzetelność,
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność,
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,

Oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • praca w pełnym wymiarze godzin, możliwość realizacji ambitnych zadań,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności, poziom wynagrodzenia uzależniony od efektów pracy
  • system motywacyjny: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna; świadczenia socjalne, dofinansowanie wypoczynku; dofinansowanie szkoleń i kursów, karta MultiSport. 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny
  • Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy


Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Termin składania dokumentów:

22.12.2023 r.

Miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w sekretariacie Agencji Rozwoju Regionalnego „MARR” S.A. w Mielcu ul. Chopina 18 pokój 9 w godzinach od 7.00 do 15.00 lub drogą elektroniczną na adres: [email protected]

ARR MARR S.A. zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych jedynie z wybranymi kandydatami. Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy.

Dokumenty  aplikacyjne  kandydatów  niewyłonionych  w  drodze  naboru  jak  również  dokumenty aplikacyjne  niespełniające  wymagań  formalnych  oraz  dokumenty,  które  wpłynęły  po  terminie kandydaci będą mogli odebrać w sekretariacie ARR MARR S.A.  S.A. (pok. 9) w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru. Dokumenty nieodebrane w terminie, o którym mowa wyżej ulegną zniszczeniu.

(Ogłoszenie płatne)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%