Zamknij

Infolinie firmowe w 2020: czy to się opłaca?

14:20, 10.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:21, 10.08.2020

Przedsiębiorcy zastanawiają się, czy infolinie firmowe w 2020 roku nadal są opłacalne. Według naszych informacji takie rozwiązania wciąż niezawodnie podnoszą prestiż biznesu, wzmacniają dobry wizerunek firmy i budują pozytywne relacje z klientami. Czas przyjrzeć się szczegółom działania infolinii firmowej!

Jakie numery telefonów mogą stać się infolinią firmową?

W Polsce numery rozpoczynające się od: 0-800, 0-801 oraz 0-804 mogą zostać spersonalizowane przez każde przedsiębiorstwo w ramach infolinii firmowej. W ten sposób zachodzi możliwość obsługi dużej ilości klientów w tym samym czasie oraz przyspieszenia przepływu informacji i sprzedaży.

Przedsiębiorcy samodzielnie decydują, jakie właściwości ma mieć ich firmowa infolinia. Osoba wybierająca numer (np. klient) nawet nie zauważy, jeśli infolinia przekieruje go automatycznie na inny numer stacjonarny lub kierunkowy w różnych miastach, lub krajach. W rezultacie klient otrzyma natychmiastowy kontakt z najbliższym oddziałem firmy lub osobą, która zapewni mu bezpośrednią pomoc bez długotrwałego oczekiwania na połączenie.

Co więcej, infolinie firmowe – w zależności od wyboru przedsiębiorców – posiadają wiadomości automatyczne, w których można zawrzeć komunikaty z zakresu

  • usług,
  • produktów,
  • oferowanej pomocy,
  • świadczonego wsparcia,
  • wiadomości powitalnej,
  • godzin pracy firmy.

Poprzez działanie wymienionych numerów przez 24 godziny na dobę, klienci mają pewność, że zawsze otrzymają oczekiwaną pomoc. W efekcie cała firma zyskuje pozytywne opinie od zadowolonych odbiorców.

Czy infolinie firmowe są darmowe?

Koszt prowadzenia infolinii firmowych jest najczęściej sankcjonowany przez wykup miesięcznego abonamentu. Jego wysokość zależy od ilości i rodzaju usług wybranych przez przedsiębiorcę. Co więcej, w cenę infolinii firmowej należy również wliczyć opłatę za wykonywanie połączeń przez klientów.

Warto wiedzieć, że dla numeru rozpoczynającego się od 0-800 połączenia są bezpłatne dla klientów, i są w całości pokrywane przez przedsiębiorcę. W przypadku numeru zaczynającego się od cyfr: 0-801 i 0-804 opłaty są naliczane albo za minutę połączenia, albo za jeden impuls, i są dzielone między klienta, a właściciela numeru (przedsiębiorcę).Podział kosztów przebiega zazwyczaj w proporcjach 50:50 w przypadku połączenia między operatorem stacjonarnym a operatorem komórkowym. Z kolei za połączenia z telefonów stacjonarnych koszty wynoszą od 0,20 zł do 0,49 zł za minutę rozmowy.

Infolinie firmowe w 2020 roku: czy to się opłaca?

Koszty założenia i utrzymania infolinii firmowej w 2020 roku są nieporównywalnie mniejsze niż potencjalne zyski, jakie czekają na przedsiębiorców. Firma z własną infolinią ma przede wszystkim więcej do zaoferowania swoim klientom. Ponadto dysponuje większymi możliwościami sprzedaży towarów i usług oraz form kontaktu z klientami. Infolinie firmowe w 2020 roku to wciąż opłacalna inwestycja, która szybko zwraca się w nadmiarze.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%