Zamknij

Firma 3A Composites Mobility S.A. poszukuje Dyrektora Finansowego

12:55, 31.10.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:49, 05.11.2019

3A Composites Mobility jest częścią międzynarodowego koncernu Schweiter Technologies AG. W ciągu ponad 60-letniej historii naszej firmy staliśmy się wiodącym producentem komponentów dla najbardziej znanych marek pojazdów szynowych i drogowych. Zatrudniamy ponad 350 pracowników w Szwajcarii oraz w Polsce.

Obecnie poszukujemy dla naszego zakładu produkcyjnego w Mielcu kandydata na stanowisko:

Dyrektor Finansowy

ZADANIA: 
• Organizacja pracy i rozwój działu finansowo-księgowego (3 osoby, w tym Główna Księgowa), kadrowo-płacowego (1 osoba) i IT ( 1 osoba) 
• Sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych dla Grupy według MSFF
• Opracowanie budżetu spółki oraz monitorowanie jego realizacji
• Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych;
• Zarządzanie i odpowiedzialność za płynność finansową i ryzyko walutowe
• Tworzenie i zapewnianie zgodności procedur spółki z polityką Grupy oraz przepisami prawa;
• Sporządzanie analiz i raportów wspomagających procesy decyzyjne 
• Inicjowanie działań mających na celu poprawę rentowności,
• Współodpowiedzialność za efektywne zarządzanie organizacją, antycypowanie ryzyka biznesowego
i finansowego,
• Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, audytorami, prawnikami i innymi podmiotami zewnętrznymi

WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym
• Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku 
• Doświadczenie w efektywnym zarządzaniu zespołem 
• Praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu kontrolingu, budżetowania i raportowania wg MSSF oraz przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości
• Biegła znajomość języka angielskiego jest niezbędna, język niemiecki będzie dodatkowym atutem,
• Praktyczna znajomość systemów klasy ERP, doświadczenie w ich implementacji/optymalizacji będzie dodatkowym atutem; bardzo dobra znajomość MS Excel wymagana
• Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacji kosztowych 
• Silna orientacja biznesowa, terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność łączenia faktów;

OFERUJEMY:
• Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
• Atrakcyjne wynagrodzenie 
• Możliwość działania w dynamicznym środowisku oraz możliwość rozwoju zawodowego
• Dużą samodzielność w działaniu
• Możliwość inicjowania własnych pomysłów oraz aktywnego udziału we wdrażaniu narzędzi/procesów podnoszących efektywność operacyjną Spółki
• Wsparcie zgranego zespołu w realizacji zadań
• Atrakcyjny pakiet socjalny

Uprzejmie prosimy o podanie w aplikacji oczekiwanego wynagrodzenia brutto. 

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego, po kliknięciu w przycisk APLIKUJ 
 - przyspiesza to proces rekrutacji i daje pewność, że dokumenty trafią we właściwe miejsce.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%