3A Composites Mobility jest częścią międzynarodowego koncernu Schweiter Technologies AG. W ciągu ponad 60-letniej historii naszej firmy staliśmy się wiodącym producentem komponentów dla najbardziej znanych marek pojazdów szynowych i drogowych. Zatrudniamy ponad 350 pracowników w Szwajcarii oraz w Polsce.
Obecnie poszukujemy dla naszego zakładu produkcyjnego w Mielcu kandydata na stanowisko:
ZADANIA:
• Organizacja pracy i rozwój działu finansowo-księgowego (3 osoby, w tym Główna Księgowa), kadrowo-płacowego (1 osoba) i IT ( 1 osoba)
• Sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych dla Grupy według MSFF
• Opracowanie budżetu spółki oraz monitorowanie jego realizacji
• Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych;
• Zarządzanie i odpowiedzialność za płynność finansową i ryzyko walutowe
• Tworzenie i zapewnianie zgodności procedur spółki z polityką Grupy oraz przepisami prawa;
• Sporządzanie analiz i raportów wspomagających procesy decyzyjne
• Inicjowanie działań mających na celu poprawę rentowności,
• Współodpowiedzialność za efektywne zarządzanie organizacją, antycypowanie ryzyka biznesowego
i finansowego,
• Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, audytorami, prawnikami i innymi podmiotami zewnętrznymi
WYMAGANIA:
• Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym
• Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
• Doświadczenie w efektywnym zarządzaniu zespołem
• Praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu kontrolingu, budżetowania i raportowania wg MSSF oraz przepisów prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości
• Biegła znajomość języka angielskiego jest niezbędna, język niemiecki będzie dodatkowym atutem,
• Praktyczna znajomość systemów klasy ERP, doświadczenie w ich implementacji/optymalizacji będzie dodatkowym atutem; bardzo dobra znajomość MS Excel wymagana
• Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacji kosztowych
• Silna orientacja biznesowa, terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność łączenia faktów;
OFERUJEMY:
• Pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość działania w dynamicznym środowisku oraz możliwość rozwoju zawodowego
• Dużą samodzielność w działaniu
• Możliwość inicjowania własnych pomysłów oraz aktywnego udziału we wdrażaniu narzędzi/procesów podnoszących efektywność operacyjną Spółki
• Wsparcie zgranego zespołu w realizacji zadań
• Atrakcyjny pakiet socjalny
Uprzejmie prosimy o podanie w aplikacji oczekiwanego wynagrodzenia brutto.
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego, po kliknięciu w przycisk APLIKUJ
- przyspiesza to proces rekrutacji i daje pewność, że dokumenty trafią we właściwe miejsce.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.