Zamknij

Szykuje się pierwszy spór w sądzie o budowę hali

11:27, 11.09.2019 P.C Aktualizacja: 11:42, 11.09.2019
Skomentuj

Wiele wskazuje na to, że wkrótce do sądu skierowana zostanie sprawa budowy nowej hali sportowej w Mielcu. Konflikt pomiędzy wykonawcą a urzędnikami dotyczy wykonywanych obecnie prac.

Po wielu miesiącach przygotowań wreszcie trwają prace budowlane nowej hali sportowej MOSiR Mielec. Dzisiaj niemal z pewnością można jednak zakładać, że hala powstanie później, niż planowano. Planowo miała być gotowa w lutym 2021 roku.

Urząd Miejski przed miesiącem w komunikacie prasowym informował, że na podstawie analizy warunków gruntowo-wodnych oraz przewidywanych obciążeń zaprojektowano i obecnie wykonywane jest wzmocnienie podłoża pod fundamenty hali sportowej. Wykonanych zostanie ponad 1200 sztuk kolumn betonowych o zróżnicowanych długościach (7 m - 10,5 m), uwarunkowanych od lokalnych warunków gruntowych.

Dzisiaj miejscy urzędnicy szacują, że te roboty wydłużą czas budowy nowej hali sportowej nawet o pół roku. Ale to nie wszystko. Według pierwszych informacji, jakie spłynęły od wykonawcy hali do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, który prowadzi tę inwestycję, można szacować, że koszt dodatkowego wzmocnienia podłoża, ale też i zabezpieczenia przed wodami gruntowymi, to około 2 miliony złotych. Te pieniądze stały się już powodem sporu urzędników i wykonawcy.

Firmy realizujące budowę hali uznały, że to roboty dodatkowe i miasto powinno pokryć ich koszt. W Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji panuje jednak przekonanie,że w dokumentacji przetargowej znalazł się zapis zalecający realizację tych robót i nie może być mowy o dodatkowej płatności za wzmocnienie podłoża.

Obie strony nie mogą dojść do porozumienia i skłaniają się do rozwiązania sporu na sali sądowej. Wybór drogi prawnej należy do wykonawcy, jeśli nie przyjmie on argumentów urzędników z Mielca to pozostaje mu tylko walczyć o pieniądze w sądzie. Stawką są nie tylko 2 miliony złotych. Orzeczenie sądu może mieć także wpływ na ewentualne kary naliczane wykonawcy przez miasto za opóźnienie. Mogą być to kolejne duże pieniądze.

O spodziewanej sprawie sądowej i ewentualnej dopłacie do budowy hali sportowej wiedzą już radni miejscy - kilkunastu z nich uczestniczyło na początku września w posiedzeniu komisji poświęconym budowie hali sportowej.

[ZT]53067[/ZT]

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(83)

MielcokMielcok

43 14

ta hala była bublem , jest bublem i będzie bublem ... 11:34, 10.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

hahahaha

16 15

bublem to ty cały jesteś twój stary dobrze wie co poszło nie tak 11:52, 11.09.2019


mielczanin mielczanin

10 1

Mielcok jest ekspertem w każdym temacie. To prawdziwy "miszcz" i omnibus. 19:33, 11.09.2019


reo

boryna boryna

53 3

lepiej odkupić tesco i zaadoptować do sportu, wyjdzie taniej i szybciej. 11:40, 11.09.2019

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

maxmax

6 12

w tesco to możesz sobie galę disco polo zrobić pajacu 11:50, 11.09.2019


JusbJusb

7 0

zmniejszyło gabaryt z powodu podatku, wymaga przeróbek 11:55, 11.09.2019


hmm hmm

2 0

dodam ze mozna zrobic jeszcze hale warzywną z tesco 12:30, 11.09.2019


Limbus Limbus

0 0

I burdel terz by był razem w Tesco Boryna masz leb 22:53, 11.09.2019


JusbJusb

6 6

a zgadnijcie ile milionów ton betonu wylano pod rzeszowski urząd wojewódzki, żeby postawić fundament gmachu z charakterystyczną budowlą pomnikiem wielkiej *%#)!& na skrzyżowaniu dróg kraków - lwów widełka kraków - warszawa
11:42, 11.09.2019

Odpowiedzi:6
Odpowiedz

JusbJusb

2 1

jak zwykle co ważne to zafiksowane, chodzi o pomnik wielkiej piz-y, naszego dziubka (może to puści) 11:48, 11.09.2019


wakawakawakawaka

7 1

Z milionami ton to chyba przesada.
1m3 to 2,5 tony, a zatem 1 mln ton to 400.000 m3, czyli 40 hektarów płyty o grubości 1m.
Może podasz szczegóły tych milionów ton na poczet wiarygodności. 11:50, 11.09.2019


JusbJusb

1 1

stoi na bagnie, najpierw trzeba było utwardzić teren trzęsawiska, a potem mowa o fundamentach, są zdjęcia 11:58, 11.09.2019


wakawakawakawaka

1 1

Nigdzie nie jest idealnie a najwięcej zarabia się na robotach powierzchniowo-objętościowych.
Czyli nie miliony ton tylko taka forma literacka, że zamiast tysiące pisze się miliony a równie robrze można napisać miliardy. 12:15, 11.09.2019


JusbJusb

1 1

bierz na rozum, m3 - kubik waży chyba 2 tony pod plac z budową, okolicę i rozjazdy przez teren bagienny, nie nawieziesz gruntu, chyba, że zdejmiesz górki 20:08, 11.09.2019


JusbJusb

2 1

wakawaka11:50, 11.09.2019 - grunt przemarzania to 1,30 minimum, a ty musisz zalać bagno pod gmach wzmocnić grunt ościenny i zbudować drogi, słupy grzęzną, a beton opada, zbrojony waży więcej,
Przyrwa mały potok w mieście płynie wąwozem, a zrywa pół jezdni i zalewa domy, to żywioł 20:23, 11.09.2019


hangar arena hangar arena

4 2

dawać nazad te hale i budować z boku leci kabarecik
tylko przetorg cza jakis rozmyślić najpierw na renowacyje drogi ktoro bedzie ten hangar jechol 11:46, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JusbJusb

3 1

rekonstrukcja kwatery/handar hitlera, bis ?
górą przyleci antonov em, super ? 11:53, 11.09.2019


dziobakdziobak

14 3

tak to jest jak się najpierw z ceny schodzi, żeby wygrać przetarg a potem problem; po 2 inwestor powinien sobie zarezerwować kasę na roboty nieprzewidziane i dodatkowe, oczywiście zanim je wyda musi się z wykonawcą potargować; 3.gawiedź, która nawet domu nie budowała będzie płakać, że drogo i na to nic nie poradzimy 12:03, 11.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NickNick

1 0

Nie kasę tylko odpowiednie zapisy w specyfikacji przetargowej tak, aby chronić własne interesy a nie wykonawcy. 20:05, 11.09.2019


dziobakdziobak

1 1

kij ma 2 końce, bardzo rygorystyczne wymagania podnoszą cenę, więc trzeba rozważyć co się bardziej opłaca; niemniej fundament to podstawa więc na tym się nie oszczędza 20:58, 11.09.2019


Do JusbDo Jusb

4 8

Nie wylano żadnych ton betonu, budynek stoi na dębowych palach wbitych w bagno. Tak to jest jak usiłuje się na siłę robić metropolię z bagnistego, pożydowskiego miasteczka. 12:15, 11.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MielcokMielcok

1 3

złaż z Rzeszowa i z narodu żydowskiego.... pajacyku 18:36, 11.09.2019


JusbJusb

3 1

nie miasteczka tylko wsio, rzeszów leży w niecce, a kubik to jeden m3 waży około 2500 kg, pale to forma na wylewkę, a więc ? - nie zbajerujesz,
rzeszów - rz. rodz. męski, rzesza - rz. rodz. żeński, zrzeszenie - konsolidacja/zgrupowanie, rezun (ukr.) - rzeźnik, zabijaka, siepacz, przenośnie morderca, rzezać - rżnąć, ciąć, członkować, kroić, haratać itd,

19:48, 11.09.2019


hmmhmm

22 0

za te 2 miliony to juz porządną duzą dzialkę mozna by kupić i normalną dużą hale zbudować , jak dalej gnic w tym kilkunastych metrach i pózniej podziwiać jaką to halę niezbudowali . A zaparkować dojechać jak nie bylo tak nie bedzie jak widać 12:26, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GrybGryb

33 3

Trzeba było budować w innym miejscu, tyle osób mówiło, hala w środku osiedla między blokami kto to widział.....jak się ogarną to jeszcze odwołają budowę tego bubla 12:36, 11.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

obserwatorobserwator

0 7

Co Ty bredzisz. Hala była i musi stać w środku miasta, a nie na zadupiu jakbyś zapewne chciał. 20:55, 11.09.2019


JusbJusb

3 0

hala sportowa w centrum jest obiektem uciążliwym dla mieszkańców, masowe imprezy sportowe/muzyczne rządzą się swoimi prawami, wymagają przede wszystkim przestrzeni, bezkolizyjnych dróg dojazdu i miejsc parkingowych, 12:29, 12.09.2019


LeszekLeszek

14 0

Z halą będzie jak z bieżnią, sądy, sądy.....a nam zostanie klepisko do zabawy. 13:09, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

uwagauwaga

17 0

Podobna firma remontowała mi mieszkanie,rozpoczęli roboty a później zażyczyli sobie dodatkowe pieniądze za szpachlowanie itp tak że suma niemal się podwoiła.Tak że w umowach powinno być jasno opisane co jak i za ile. 13:10, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DfgDfg

31 1

Czy to ta hala, której budowę radni Cena i Blicharczyk wycenili na kwotę pomiędzy 20-100 milionów i kazali zburzyć starą w 2015 roku? 14:09, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JusbJusb

1 0

kazać to mało, potrzebna uchwała radnych, podstawa do działania administracji 12:21, 12.09.2019


ZawiszaZawisza

18 3

Tak oni napewno to wina Tuska i PO I PSL 14:31, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kikikiki

26 0

dzisiaj na budowie było 2 robotników którzy stali i nic nie robili . masakra jak praca wre 14:38, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ciekawy...Ciekawy...

7 0

Tak na marginesie to tylko dziś, czy... ? 14:54, 11.09.2019


jozek1940jozek1940

15 0

Obserwuję budowę hali przez okno z mojego mieszkania ,wczesnym rankiem strażnik otwiera bramę od strony ul.Kusocińskiego aby wyglądało że budowa idzie pełną parą,nic bardziej mylnego panuje marazm kilka osób kręci się a postępów pracy brak.Zwykle na budowie domku jednorodzinnego widać większy ruch niż na budowie tak potężnego obiektu.ponieważ mieszkam blisko to wyobrażałem sobie nawet pewien rodzaj uciążliwości przez tą budowę ,a tu nic błoga cisza ,tylko krajobraz księżycowy.Nie tak wyobrażam sobie prowadzenie takiej inwestycji !! 15:00, 11.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

CiekawyCiekawy

5 0

Niech mnie kolega oświeci od której do której trwa "praca" oraz jak to wygląda w sobotę? 15:06, 11.09.2019


jazda polskajazda polska

1 0

ja słyszałem od chłopaków z budowy, że nic nie mogą robić bo bez przerwy kierownik im zabrania ze względu na brak projektu... to oni projekt przecież też mieli zrobić, czy to znaczy, że projektu też nie ma?! 08:47, 12.09.2019


Bob budowniczy Bob budowniczy

19 4

I tak to jest jak podpisuje się umowę na kolanie przed wyborami, aby się tylko pokazać. obecny prezydent dostał kukułcze jajo i świeci oczami, a ten co podpisywał umowę umył ręce. Trzeba było zrobić remont poprzedniej hali i planować wybudowanie nowej gdzieś po za centrum z porządnym parkingiem, ale co tam. 15:25, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObiektywnyObiektywny

11 1

Czy w tym miescie nigdy nic nie moze powstać bez problemów przekretow i sadow...jedni pluja na drugich w urzedzie od lat...zyje 30 lat i od zawsze byly zgrzyty w miescie przy kazdej inwestycji...wstyd hańba i paranoja co tu sie wyprawia za mieszkańców pieniadze...tyle czasu zajęło planowanie szukanie pieniedzy potem inwestora a tu nagle przerwa w budowie...masakra co moze kolejne lata na przepychanki i sady...szkoda ze przed wyborami wszyscy sa ok...czy to prawa czy lewa strona....dziękuję wam wszystkim 16:06, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NickNick

2 0

To nie jest wyodrębniony problem miasta. Przy każdej inwestycji takie przepychanki są między inwestorem a wykonawcą. 20:07, 11.09.2019


AndiAndi

5 0

Dziadostwo znow powstanie a juz szkoelet powinien byc i pozniej jak ze stadionem cos nie wypali gdzie ja mieszkam 16:08, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

321321

3 2

pol roku w te czy we wte . to mała roznica w porownaniu do wyceny miedzy 20mln a 100 mln :P jakis margines bledu trzeba przyjąc 16:09, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ECONIC62ECONIC62

15 0

Mielec tonie jak tytanic!!! 16:38, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

expertexpert

9 2

Umowa to rzecz święta,W każdej umowie wykonawca gwarantuje wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlana i zawartą umową.To że nie doszacował umocnienia terenu to jego wyłącznie problem.Nie można podstawowych robót ziemnych traktować jako roboty dodatkowe.Fundament to podstawa każdej budowli i budynku ,Sprawa z punktu widzenia wykonawcy jest przegrana w sądzie a zwłoka narazi go na jeszcze większe koszty.Pozostaje tylko kontynuacja budowy im szybciej tym taniej. 17:39, 11.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mkmk

1 1

otóż w większości wypadków jest zazwyczaj na odwrót i sąd orzeka na korzyść wykonawcy 08:37, 12.09.2019


dziobakdziobak

1 0

nie rozpędzaj się za bardzo prawnicy wykonawcy na pewno sprawdzili umowę; znasz dokładnie zapisy umowy, że wszystko wrzucasz do wykonawcy; masz pewność, że do umowy nie jest dołączony zakres robót, który nie obejmuje palowania; jeśli prawnicy wykonawcy byliby pewni, że nic nie ugrają (szczelna umowa) to wykonawca albo by zapłacił albo zszedł z budowy; 08:42, 12.09.2019


oburzonyoburzony

15 9

no to Kapinos nam wybrał firmę , nie dość że 3 mln za wyburzenie , 2 mln projekt pierwszej wersji hali co leży na półce 134 mln ryczałt za budowe ok 6-8 mln na wyposażenie hali to jeszcze pewnie zapłacimy za dodatkowe palowanie i wzmacnianie gruntu 17:48, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DODAJ KOMENTARZ     DODAJ KOMENTARZ

10 5

uparli się na budowę w starej lokalizacji choć miejsca tu tyle co kot napłakał, a najgorsze że te elity (czytaj samorządowcy) nie chcieli i nie prowadzili żadnej dyskusji z mieszkańcami w temacie gdzie wybudować tę nieszczęsną hale która ma być o wiele większa od starej. Przerwać te budowę póki jeszcze można 17:50, 11.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MielcokMielcok

2 2

Mielec to satn umysłu ..w ratuszu wsioki i wsioków pełno było co ich wybrali ,ja się nie dziwie że tak jest 18:38, 11.09.2019


JusbJusb

2 0

tam rzeczywiście jest ciasno, czarno to widzę 20:31, 11.09.2019


seysey

5 2

Tak to ta hala która wedle założeń architekta który wygrał konkurs na koncepcje podawał 78mln a po napompowaniu ją za rządów śp. Kozdęby między innymi pana delegata miało kosztować 145mln i w tedy niejaki Pan Myśliwiec podjął decyzję burzyć. 18:09, 11.09.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JusbJusb

5 2

właśnie to mnie interesuje kto dał hasło, bo Kozdęba przepychał bibliotekę, uważał, że miasto nie stać na dwie inwestycje równorzędnie, pod halę rozważał wypuścić miejskie obligacje 20:42, 11.09.2019


mi8mi8

6 0

decyzja o wyburzeniu podjęta była przez radnych PIS którzy mieli większość 22:42, 11.09.2019


JusbJusb

2 1

wiem, ale czy padła data i dlaczego prezydent Kozdęba nie został powiadomiony na czas o fakcie, Myśliwiec był zastępcą, musiał znać plany szefa i zadziałał przeciw, dlaczego,
Kozdęba studził głowy, wskazywał niedoinwestowanie projektu, wiedział, że budowa będzie kuleć, a był wkurzony, bo polityka brała górę, sarkastycznie nazywał rzecz 'sztandarowa inwestycja pisu, gra przedwyborcza', nadmieniam, że jako asystent prezydenta Rzeszowa zajmował się inwestycjami i wykorzystaniem funduszy unijnych na rzecz miasta
12:02, 12.09.2019


ZnawcaZnawca

8 0

Ciekawe ponieważ grunty już w tych rejonach Mielca nadają się znakomicie dla posadownienia bezpośredniego a nie na palach... Wymysł pewnie projektanta.. 18:38, 11.09.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

JusbJusb

2 0

skąd zatem wody po kolana na ulicach i skwerach po każdej solidnej ulewie, ciekawe czy osiedle na moczarach dalej ma wodę w piwnicy 20:37, 11.09.2019


Znawca do JusbZnawca do Jusb

1 0

Wysoki poziom wody gruntowej nie ma związku z nośnością gruntów. Na tym obszarze są piaski różnej frakcji aż do iłów na kilkunastu metrach... 20:59, 11.09.2019


IssoIsso

1 0

Racja. Nasze lokalne wieżowce - żaden nie stoi na palach. W Mielcu gruntu są świetne na posadownienia bezpośrednie. Wymysł słabego projektanta dla zabezpieczenia swojej niewiedzy albo nabijania kapsli 21:07, 11.09.2019


Kazimierz Kazimierz

8 4

W temacie hali w pierwszej kolejności powinni zabrać głos nadzorujacy inwestycjami tj. 1) Z-ca Prezydenta Kozdęby od inwetycji 2) Dyrektor departamentu za czasów Komisarza 3) Naczelnik od inwestycji za czasów Prezydenta Wiśniewskiego. Należy wysłuchać co mają do powiedzenia ci funkcyjni i wszystko się wyjaśni. 19:06, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JusbJusb

6 1

słusznie prawisz 20:32, 11.09.2019


obserwatorobserwator

10 3

Kolumny betonowe????? Ale wymyślili żeby kasę wydrzeć. To jakaś kpina! Czyżby Mielec Wenecją przesiąkł? 19:48, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

johnyjohny

7 0

Projekt pierwszej hali nie wymagał palowania. Drugi projekt odchudzony o mniejszych obciążeniach już wymaga. Ciekawe kto robił PFU, czy były w nim wskazania gruntowo-wodne, chyba że PFU zakladał że należy to do wykonawcy. W pierwszym przypadku wygrana wykonawca w drugim miasto. Miasto zawsze może dochodzić strat po ewentualnej przegranej z wykonawcą od autora Programu Funkcjonalno Użytkowego. Tak czy siak jeżeli by sobie dali wyciągnąć jakąkolwiek kasę okazali by się totalnymi frajerami
21:25, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

abcabc

10 3

W temacie budowy hali chciałbym wysłuchać co mają do powiedzenia, ci którzy tak świetnie wyliczyli kosztorys. Piękna prezentacja jest dostępna w internecie. A miało być pięknie i tanio.... 21:31, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Zgadzam sieZgadzam sie

4 0

Też jestem ciekawy kto wydał akceptacje na podpisanie umowy przed wyborami w takim stanie? Teraz wszyscy muszą się z tym szarpać i wszystko prostowac. 16:03, 12.09.2019


nobodynobody

10 4

Sprzedać działeczkę w centrum za dobre pieniądze lub zrobić park i wybudować hale na ul.Powstańców Warszawy na działkach miejskich wraz z pełną infrastrukturą, drogami i parkingami. 21:36, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JusbJusb

2 1

strzał w 10-tkę 12:11, 12.09.2019


DYMISJA DYMISJA

11 8

Prezydencie pokaż ze masz honor i podaj się do DYMISJI ! ? 22:37, 11.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

pan p.o. podpisałpan p.o. podpisał

6 0

umowa z wykonawcą została podpisana za szybko i zbyt blisko wyborów, może ktoś liczył na zapunktowanie przed wyborami? obecnemu prezydentowi radziłbym nająć dobrych prawników do analizy tej umowy (a nie orły temidy z UM), bo wykonawca się patyczkuje

https://www.pb.pl/mosty-lodz-wygraly-sadowa-przeprawe-964218 22:43, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JusbJusb

4 0

tu sprawa oczywista, szedł Kapinos z rządowymi dotacjami, nie ukrywał w wywiadach prasowych, że zamierza kontynuować rządy kolejnego ćwierćwiecza po Chodorowskim, masz dane w hej.mielec również,
i wiadomo pic na wodę nie przeszedł 12:07, 12.09.2019


dziś dziś

7 0

przejeżdżałem obok i żadnej żywej duszy nie było na placu budowy-godz 13-nasta-budowa hali została niestety zastopowana do nie wiadomo kiedy 23:42, 11.09.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

.,.,.,..,.,.,.

4 1

Szkoda, że możni z naszego miasta tego nie widzą... 09:10, 12.09.2019


prawda83prawda83

3 3

Niestety teraz firmy budowlane takie sa byle wiecej kasy wyludzic. Jesli byl zapis w umowie budowli hali o wzmocnieniu podlaza to firma powinna koszty te pokryc! Pol roku opoznienia?! Ponadto sad powinien nakazac jej placic kilkanascie tys zl za kazdy dzien opoznienia...jak nie potrafia robic to niech nie biora udzialu w prztargach i niech bankrutuja... 06:00, 12.09.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

iikluiiklu

3 1

rewaloryzacja kontraktów, słyszał pan o tym? Głośno o tym na budowach autostrad i innych dróg 08:42, 12.09.2019


logiklogik

0 1

ta i wykonawca który robi takich budów pewno ze 20 w całej Polsce doszedł do wniosku że pomacha szabelką pomimo iż ma zapisane w umowie o wzmocnieniu gruntu ... totalnie logiczne 21:01, 12.09.2019


WojtechWojtech

1 0

3 x Tad.... yyyyyyy 3x Tak 11:32, 12.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DD

1 1

D 19:53, 12.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

YY

1 1

Y 19:53, 12.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MM

1 0

M 19:54, 12.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

II

1 0

I 19:54, 12.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SS

1 0

S 19:54, 12.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

JJ

1 0

J 19:54, 12.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AA

1 1

A 19:54, 12.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AbcAbc

4 2

Dlaczego dopiero po połowie roku podano społeczeństwu informacje o takim dużym opóźnienie?Gdzie aktualizacja harmonogramu? Co przez 6 miesięcy robił wydział inwestycji ? Przecież wykonawca musiał złożył roszczenie finansowe przed rozpoczęciem prac, żeby ruszyła procedura robót dodatkowych. Kolejna sprawa w Mielcu nie ma kompetentnych urzędników do realizacji tak dużej inwestycji - przy tak dùżym zakresie prac wymagana jest szeroka wiedza w zakresie technicznym i rozliczeniowym. Oczywiście teraz żaden z krzykaczy (byłych radnych) nie udziela się jak wyjść z tego problemu 22:20, 12.09.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%