Dzisiaj (16 sierpnia) ogłoszone zostały listy Prawa i Sprawiedliwości na jesienne wybory parlamentarne.
Listy Prawa i Sprawiedliwości przedstawił Krzysztof Sobolewski, przewodniczący Komitetu Wykonawczego. - Te listy mamy gotowe juź od pewnego czasu, były pewne kosmetyczne zmiany. Na naszych listach są osoby aktywne w samorządzie - burmistrzowie, wójtowie, radni - mówił.
Kandydatami do Sejmu RP w okręgu 23 Rzeszów są Zbigniew Tymuła oraz Fryderyk Kapinos.
Liderami tej listy są Krzysztof Sobolewski, Ewa Leniart oraz Józefa Hrynkiewicz. Kandydatką z powiatu mieleckiego jest też Magdalena Bartkowicz.
Rom14:04, 16.08.2019
I bardzo dobrze dwóch silnych dobrych kandydatów 14:04, 16.08.2019
pawelekkk14:17, 16.08.2019
Przydałaby się napewno mielecka reprezentacja w parlamencie, niestety odległe miejsca na liście oddalają statystyczne szanse na powodzenie któregokolwiek z Panów, szkoda, że Mr Władysław nie powalczył o lepsze pozycje dla kolegów z Mielca 14:17, 16.08.2019
H22:06, 18.08.2019
Nie ma znaczenia jakie maja miejsca na liście . Głosujmy na naszych a na pewno obaj wejdą . Liczy się ilość zdobytych głosów . 22:06, 18.08.2019
Do H22:16, 19.08.2019
Dobrze, to ja proponuje, żeby następnym razem pan Władysław kandydował z miejsca przed przed ostatniego, przecież liczy się się ilość zdobytych głosów... 22:16, 19.08.2019
mp14:19, 16.08.2019
Zdecydowanie Fryderyk Kapinos, Mielec potrzebuje posła, który będzie walczył o dobro naszego miasta. Także tylko numer 16! 14:19, 16.08.2019
głupota15:32, 16.08.2019
A ten Pan zrobił dla Mielca co dokładnie, poza kilkoma rozpaczliwymi gestami przed wyborami samorządowymi? Tymi decyzjami, które na lata pogrążają budżet miejski, a które podjął z cynicznym wyrachowaniem licząc na wynik. Nie udało się raz, to może tu się uda? Idź pan w diabły z takim kandydatem. 15:32, 16.08.2019
mp15:37, 16.08.2019
Weź idź trollowac gdzieś indziej 15:37, 16.08.2019
:P16:02, 16.08.2019
jakie trollowanie, zwyczajnie się pytam. Co sympatyczny pan od kiełbas zrobił dla miasta? 16:02, 16.08.2019
Jusb02:23, 17.08.2019
frydek walczy tylko o ciepły stołek pod dupe i cizie co za niego będzie myślała, to prymitywny i durny i bezwolny członek partii więc ktoś nim rządzi z tylnego siedzenia,
myślę, że chodzi o pilźniany przemysł rzeźniczy, a w tle rozrywkowy 02:23, 17.08.2019
Bubi13:19, 18.08.2019
Takie dno do sejmu zniszczyli powiat to ters czas na polskę
13:19, 18.08.2019
Jusb22:56, 05.09.2019
masz nowy temat, hala sportowa/stadion, sztandarowy pomysł Kapinosa z dotacją rządową, szambo tyle mamy od Kapinosa
- masz wątpliwości ? 22:56, 05.09.2019
ja14:19, 16.08.2019
Pewnie głosy się podzielą i żaden nie zostanie posłem. Chociaż z tej dwójki to jeszcze Kapinos ma jakieś szanse bo reprezentuje pewien poziom. Drugiemu kandydatowi nie gwarantuję sukcesu. Ludzie pamiętają jak "pięknie" było i swój rozum mają. 14:19, 16.08.2019
znawca14:33, 16.08.2019
W ostatnich wyborach PiS miało w powiecie 30 tys głosów, to nawet jakby to się podzieliło to była by szansa na dwa mandaty poselskie. Ludzie głosowali na kandydatów z sąsiednich powiatów i Mielec na 4 lata został bez posła. 14:33, 16.08.2019
Obowiązek 14:40, 16.08.2019
Obowiązkiem mielczan jest głosować na Fryderyka Kapinosa. Bez względu na upodobania partyjne. Dla Mielca 14:40, 16.08.2019
obowiązek :D 15:35, 16.08.2019
Fajnie że teraz anonimowi PiS-klakierzy z anonimowych kont mogą mówić, co jest obowiązkiem każdego mielczanina, bardzo dziękuję za wskazanie jak oddać głos! Mielec MUSI głosować na dwóch przegranych w niedawnych wyborach samorządowych starszych panów, którzy obecnie zimują sobie na ciepłych posadkach za publiczne pieniądze: jeden w ARP, drugi w PZDW. To jest ich jedyne osiągnięcie - wierność partii i wodzowi. 15:35, 16.08.2019
Monika16:14, 16.08.2019
Nie , nie jest to nasz obowiązek.
Każdy głosuje zgodnie ze swoimi poglądami i sumieniem. 16:14, 16.08.2019
Jusb02:27, 17.08.2019
obowiązkiem mielczan jest wreszcie powiedzieć głośno stanowcze NIE
dla własnego dobra 02:27, 17.08.2019
do obowiązek19:53, 19.08.2019
a twoim obowiązkiem jest wpłacanie kasiory (wypłaty) na moje konto 19:53, 19.08.2019
Kinia198814:47, 16.08.2019
Glosujcie na tych z Mielca, wtedy jest szansa na posla z naszego miasta. 14:47, 16.08.2019
Rozbawiony14:56, 16.08.2019
Oooo, i Jozia Hrynkiewicz się pojawiła.
Stara komunistka i wielbicielka Gierka 14:56, 16.08.2019
brad15:21, 16.08.2019
To ta sama co krzyczała do lekarzy ,,niech jadą ,, i pojechali 15:21, 16.08.2019
brad15:10, 16.08.2019
Gdzie się dwóch bije tam trzeci korzysta, tak jak poprzednio. 15:10, 16.08.2019
Raw15:35, 16.08.2019
Obaj ok ale Tymula ma moi głos 15:35, 16.08.2019
Rozbawiony15:53, 16.08.2019
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
llll15:36, 16.08.2019
niby za co? co Zbyszek zrobił takiego, że powinien być w sejmie? 15:36, 16.08.2019
Wybornik16:26, 16.08.2019
Jak to za co. Przecie jak onegdaj było spotkanie opłatkowe i sympatycy z Jaslan przynieśli całe niecki pierogów to wspaniałomyślny Tymuła ich rozdzielał . Na każdego biesiadnika demokratycznie po jednemu jak na sprawiedliwego członka przystało. 16:26, 16.08.2019
Wybornik16:42, 16.08.2019
Coo ty. Zbyszek nie naśladuje ogrodników. On ma już utartą ścieżkę. A powroty z wiejskiej z samolotu do Gawłuszowic już mu zapewnia marszałek jak poprzedniemu marszałkowi. 16:42, 16.08.2019
Wybornik15:42, 16.08.2019
Jeśli kandydaci figurujący na tych listach mają być naszymi ulubieńcami
to nasza demokracja w wyborach nie jest realizacją marzeń członków mieleckiego PiS, a odpowiedzialnym za ewentualne niepowodzenie w wyborach mieleckiego posła znów staje się sympatyk kandydata z PO,
Czyli towarzysz Władzisław. 15:42, 16.08.2019
Jusb02:54, 17.08.2019
nie ma co ukrywać, wystawiono trupy polityczne,
kiedy zobaczymy nowe twarze, kiedy scena polityczna zostanie odmłodzona, kiedy wreszcie zadziała prawo, kiedy to dziadostwo się skończy i zadziała normalność ?
02:54, 17.08.2019
zmielca15:46, 16.08.2019
Za dotychczasową działalność dla Mielca Fryderyk Kapinos ma mój głos! 15:46, 16.08.2019
Jusb23:05, 05.09.2019
To Dokończ za niego Hale Sportową i zamknij temat,
była rozwałka starej pod wybory, a teraz fiut do stolicy, poselstwo mu się marzy, a stołka prezydenta nie potrafił utrzymał, choć siedział mocno,
- jest skończony ? 23:05, 05.09.2019
Ikm15:48, 16.08.2019
Za całokształt pracy na rzecz powiatu głosuje na Zbyszka 15:48, 16.08.2019
Rozbawiony15:56, 16.08.2019
Zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
szymek15:57, 16.08.2019
Zdecydowanie Fryderyk 15:57, 16.08.2019
twój nick16:01, 16.08.2019
PiSowski Mielec po prostu MUSI zagłosować na tych dwóch przegranych w niedawnych wyborach samorządowych starszych panów, tych samych panów, którzy obecnie zimują sobie na ciepłych posadkach za publiczne pieniądze: jeden w ARP, drugi w PZDW. To jest ich jedyne osiągnięcie - wierność partii i wodzowi. Teraz liczą na nasze głosy by sobie przezimować spokojnie całą kadencję w sejmie. Oby się nie dostali, bo po co się mają biedactwa męczyć dojazdami, sorry, lotami do stolicy, jakimiś głosowaniami i tak dalej, skoro można tu, na miejscu, samorządować po stołkach. 16:01, 16.08.2019
Jusb02:13, 17.08.2019
MIELEC NIE MUSI, MIELEC MOŻE ZABLOKOWAĆ WYBORY jeśli nie będzie właściwych kandydatów, dość wciskania partyjnych gniotów, którzy tylko burdele potrafią rozkręcać,
czy mało nam sex-afer podkarpackich marszałków i posłów, dziwek na etatach doradców, tajemniczych zgonów i nędzy
02:13, 17.08.2019
Ff17:41, 16.08.2019
Widać jak PiS na nas gdzieś przydzielając takie miejsca na listach? 17:41, 16.08.2019
Bobson17:42, 16.08.2019
Kto zna Fredka Kapinosa to wie że nie do końca ma predyspozycje do polityki bo jest zbyt uczciwy i słowny jak na polityka. Kto go zna wie że to nie będzie głos zmarnowany. Nie jest to jakaś laurka z mojej strony bo w ostatnich wyborach miałem dylemat czy głosować na PiS czy na Konfederacje (Jego nie było na liscie) a jak czytam tutaj komentarze to widzę że niektórych nienawiść do PiS i Kaczyńskiego zaślepiła całkowicie i pozbawiła realnej oceny otaczającego świata co widzieliśmy przy ostatnich wyborach na prezydenta Mielca. Co niby dla Mielca zrobiła pani Skowrońska przez te wszystkie lata w parlamencie? 17:42, 16.08.2019
patrzący na ręce20:43, 16.08.2019
nic 20:43, 16.08.2019
Bobson23:31, 16.08.2019
do patracy na rece. Nic... o co Ci chodzi z tym niby komen arzem? bardziej rzeczowo nie moźna? 23:31, 16.08.2019
Jusb02:02, 17.08.2019
żeby cię tak wygięło za te słowa,
fredek kapinos to cygan jakich mało, a do tego tchórz, ciupa trzydziestka i krętaczka za niego decyzje podejmuje więc wątpię w legalne wykształcenie tego bubka,
niech się wreszcie weźmie za jakąś uczciwą robotę, bez taurusa i lenart nie istnieje, a do sejmu idzie po lekką kasę i chronić burdele, bo ta afera podkarpacka nie ma zamiaru przycichnąć
02:02, 17.08.2019
jaś17:46, 16.08.2019
JA NA PIS NIE GŁOSUJĘ ALE TYMUŁA SPALONY JUŻ JAK KAPINOS ZOSTANIE POSŁEM TO SIĘ NIE OBRAŻE 17:46, 16.08.2019
asdf17:55, 16.08.2019
2 co na wlasne zyczenie przegrali w jesieni.... bo konkursy, bo wymiana na stanowiskach 17:55, 16.08.2019
POLAK18:03, 16.08.2019
PIS -PO JEDNO ZŁO!!! ZDRAJCY!!! TYLKO KONFEDERACJA!!! 18:03, 16.08.2019
Zxs18:25, 16.08.2019
Skrajnie prawicowa anty europejska Konfederacja to zło głosuj na PIS albo PO 18:25, 16.08.2019
Limbus08:53, 07.09.2019
Ty pajacu możesz mi obciagnoc 08:53, 07.09.2019
Nick18:03, 16.08.2019
Dziwny algorytm żeby stawiać na przegranych w wyborach nie do przegrania. 18:03, 16.08.2019
Zxs18:29, 16.08.2019
Nie bede miał z tą listą nic wspólnego ale apeluję do was mieleckie Pisy o rozwagę. NIe głosujcie na jedynkę. Kreślcie UPARCIE 16 akLBo 29 wtedy macie jakieś szanse aby dwa dni po świętowaniu wygranej PIS nie obudzić się z ręką w nocniku kiedy pisowska jedynka kopnie mieleckich wyborców w cztery litery zapominając gdzie na mapie leży nasze miasto. 18:29, 16.08.2019
ssss23:53, 16.08.2019
Zxs a co Ty jakieś medium Jesteś masz szklaną kule wróżysz z fusów może dokładnie Napisz na 16 czy 29 albo lepiej podaj na która partie mielczanie maja głosować i jakim kolorem długopisu zaznaczać . Co jest z Tobą człowieku że za każdym razem i przy każdej okazji tak najezdzasz na ten pis . Jesteś taki mądry Masz pomysły startuj Zapisz się do partii będziemy głosować 23:53, 16.08.2019
zxs10:24, 19.08.2019
To jest twoja sprawa. Jeżeli uważasz że jako mieszkaniec Mielca lepiej będzie przyczynić się do wejścia do sejmu osoby z Przemyśla niż z Mielca to chyba nie mamy o czym dalej dyskutować. 10:24, 19.08.2019
zxs do sss10:32, 19.08.2019
pozatym 16 i 29 -> Kapinos i Tymuła. Czytaj ze zrozumieniem. 10:32, 19.08.2019
Goździk2712199318:38, 16.08.2019
Odpowiedni ludzie na odpowiednim miejscu. 18:38, 16.08.2019
Ja18:58, 16.08.2019
Ale to będzie miał Tymula super bo lotnisko blisko .........można latać że Ho Ho ho 18:58, 16.08.2019
Zawisza19:32, 16.08.2019
Pani Krystyno gratuluję już wyboru , znów się o stołki podbija piloty i zameczek . Aj była defilad mogłem zapytać dowódcę leoparda i jego przełożonego czy się mogę przeleciec a przejechać a zwał jak zwał 19:32, 16.08.2019
Kmic 19:54, 16.08.2019
Mam nadzieje że jesli nie daj Boże wyjdzie pan Tymula to nigdy nie zabierze glosu z mównicy. PiS trzyma poziom w okręgu mieleckim jak nic. 19:54, 16.08.2019
Rozbawiony21:07, 16.08.2019
A PiS to w ogóle ma jakiś poziom? 21:07, 16.08.2019
Pełna mobilizacja20:06, 16.08.2019
wszyscy, którym na sercu leży dobro Mielca i powiatu powinni glosować na PiS. Potrezbujemy reprezentacji która coś może i cos chce. Przypomne że Skowrońska jest w Sejmie od 18 lat! I co z tego mamy? Sami sobie odpowiedzcie... 20:06, 16.08.2019
.21:17, 16.08.2019
Jestem zdegustowany miejscami tych dwóch Panów. Marszałek rozegrał to jak poprzednio, wystawiono dwóch kandydatów z naszego terenu a na dodatek dorzucono im osobę która jeszcze bardziej rozbije głosy, tak było za poprzednich wyborów i tak będzie teraz, głosy zwolenników PIS rozbiją się na dwie albo trzy kandydatury i w efekcie wyjdzie Skowrońska, natomiast Ortyl osiągnie to co sobie zaplanował czyli nikt z naszego terenu nie będzie tak mocny aby zagrozić jego pozycji. Ja jednak liczę na to że kandydaci sami się dogadają i do wyborów stanie z mieleckiego terenu jeden przedstawiciel PIS, choć znając parcie Tymuły na szkło może to być trudne. Mimo wszystko zagłosuję na Pana Kapinosa bo uważam że ma najlepsze predyspozycje do tego aby być posłem ziemi mieleckiej. 21:17, 16.08.2019
Jusb01:44, 17.08.2019
co za kurtuazja ?! - szok
czy tobie nie przyszło do głowy, że czas na nowe twarze,
ile jeszcze można miastu dokopać, starzy już wyliniali wyjadacze z jednego koryta dożywotnio będą okupować prominentne stanowiska i funkcje 01:44, 17.08.2019
.04:41, 17.08.2019
Skieruj swoje przemyślenia w stronę mieleckiej lewicy, tam trafiają się okazy z czasów rewolucji październikowej 04:41, 17.08.2019
wybory21:30, 16.08.2019
Mieleckie władze PIS-u do dymisji dlaczego nam wyborcom dajecie na talerzu takich kandydatów,czy wybory samorządowe nic was nie nauczyły? 21:30, 16.08.2019
Marta21:31, 16.08.2019
Mielczanie głosujcie na Pana Kapinosa dla dobra naszego miasta 21:31, 16.08.2019
Rozbawiony21:41, 16.08.2019
Taaaa, i skończymy jak Kostecki 21:41, 16.08.2019
Jusb01:36, 17.08.2019
ile Taurus rzuci na rynek kiełbasy, żeby przepchać kapinosa,
ostatnio ten numer nie wyszedł, opatrzność czuwała nad mieszkańcami miasta
01:36, 17.08.2019
Pracus21:31, 16.08.2019
Znaczy sie w pazdzierniku bedzie wolne miejsce pracy w ARP lub w PZDW. Ja juz pisze 2 CV. Moze sie zalapie na panstwowa fuche. Albo tu albo tam. 21:31, 16.08.2019
O co chodzi22:11, 16.08.2019
Ale, ale tu nie chodzi o Twój CV.... ale, ale
22:11, 16.08.2019
Zawisza23:58, 16.08.2019
Pamiętaj że byłem pierwszy jak Zbyszek przegrał w samorządowych i dali mu ten stołek tam się fajnie pracuje a jaki zarobek o ho ho dom w 2 lata 23:58, 16.08.2019
Użytkownik22:02, 16.08.2019
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Jusb01:28, 17.08.2019
a ja liczę na zdrowy rozsądek i to że go uwalą na wstępie,
potrzebna nam osoba mądra i z charyzmą, a nie gniot partyjny,
- miej nas boże w opiece 01:28, 17.08.2019
ruda09:06, 17.08.2019
to Mielczanin 09:06, 17.08.2019
haha10:02, 17.08.2019
Jak Tymuła 10:02, 17.08.2019
czesiek22:04, 16.08.2019
Ciężko się od koryta oderwać, oj ciężko 22:04, 16.08.2019
su222:07, 16.08.2019
Jarosław jest dobrym strategiem i widzi po wyborach samorządowych że te mieleckie PISuary nie nadają się do sejmu dlatego tak odległe miejsca na liście i mają tylko pracować na wynik listy a ślepe dziadki i tak będą kreślić jedytnkę bo kto będzie czytał do 16 czy jakieś 29 22:07, 16.08.2019
wódeczka22:24, 16.08.2019
Ortyl nie pozwoli sobie żeby przyjeżdżał do Mielca i jakiemuś radnemu musiał mówić Panie pośle 22:24, 16.08.2019
bo23:34, 16.08.2019
no to /uj nie koledzy bo przecież on z Kapinosem zawsze obok siebie... Taki z niego kolega Freda?? 23:34, 16.08.2019
dd10:00, 17.08.2019
Niech nie przyjeżdża to ten co dał pozwolenie na dalsze trucie Mielczan 10:00, 17.08.2019
Użytkownik01:24, 17.08.2019
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Strzał w kolano07:00, 17.08.2019
"Gdzie dwóch się bije, tam ..."- wystawiając 2 kandydatów, którzy mają dość spory "swój" elektorat jest bardzo wysokie prawdopodobieństwo, że niestety nie będziemy mieć swojego przedstawiciela w sejmie a skorzysta na tym ktoś z innego regionu. 07:00, 17.08.2019
Rozbawiony07:04, 17.08.2019
Ciekawe czy Fred się zmarszczył, czytając te komentarze 07:04, 17.08.2019
ert10:05, 17.08.2019
My tu sprzeczamy się o to który kandydat PiS-u lepszy, Kapinos czy Tymuła, a cisza o trzecim kandydacie z tej formacji, musi być to ktoś ważny skoro jest wyżej niż Tymuła ale szerzej nieznany, albo jest to czarny koń albo klasyczny słup mający na celu rozbicie głosów tym którzy są głównym tematem dyskusji. Władek rozstawił tak ludzi aby mu nikt nie fikał w przyszłości. 10:05, 17.08.2019
js09:55, 18.08.2019
Wart Pac Capa 09:55, 18.08.2019
Użytkownik10:16, 17.08.2019
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Użytkownik11:40, 17.08.2019
Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.
Marta13:12, 17.08.2019
Dlaczego żadna partia nie wystawia ludzi młodych (młodszych od tych), perspektywicznych, ze świeżymi poglądami i chęcią do działania :( 13:12, 17.08.2019
nie mielczanin17:13, 17.08.2019
Pytanie zasadnicze do mielczan,Czy chcecie mieć posła z Mielca.Jeśli tak to trzeba zadziałać pragmatycznie.Wszyscy głosują na jednego kandydata .Skoro sondaże realnie wskazują na PIS
to nie ma się co obrażać tylko poprzeć gremialnie najbardziej uczciwego i doświadczonego samorządowca. W innym przypadku nie ma nawet co marzyć o pośle z Mielca. Rozdrobnienie głosów na więcej niż jednego kandydata promuje pierwsze miejsca na listach wyborczych,I najważniejsza sprawa-koniecznie zabrać okulary na wybory przez osoby które tego potrzebują. 17:13, 17.08.2019
ktoś21:12, 17.08.2019
JaK zwykle. Kto się pcha do koryta? 21:12, 17.08.2019
Galgan 23:24, 17.08.2019
Kapinos przegrał z wisniewskim na prezydenta , dajcie spokój , nie dla Kapinosa 23:24, 17.08.2019
Wniosek00:30, 18.08.2019
Po części wpisów wnioskuje że nie chcemy mieć posła z Mielca. Możecie zagłosować na kogoś z Warszawy i potem dziwić się że wszystko omija Mielec - ja zagłosuję na Kapinosa. 00:30, 18.08.2019
Rozbawiony08:15, 18.08.2019
No właśnie, co na liście robi komunistka Jòzia Hrynkiewicz? 08:15, 18.08.2019
js10:02, 18.08.2019
Co robi dobre pytanie. Zwolennicy zamordyzmu i totalitaryzmu to byli zwolennicy komunizmu. Jest ich procentowo najwięcej w PIS-e . Dlatego dla zmylenia opinii publicznej najwięcej krzyczą precz z komuną. 10:02, 18.08.2019
MSW 09:41, 18.08.2019
Tymuła jedyny dobry kandydat z listy PIS który te wybory wygra dla nas. No chyba że znowu wybierzecie komunę. 09:41, 18.08.2019
Rozbawiony10:09, 18.08.2019
Przecież najwięcej komunistów i resortowych dzieci jest w PiS 10:09, 18.08.2019
Aadamm19:00, 21.08.2019
A co takiego wyroznia Tymule na tle innych ? Chyba to ze po kadencji starosty juz wiecej nikt go nie chce to teraz pcha sie do warszawy. Oczywiscie nie bedzie poslem bo byl by taki sam z niego posel jak z Popiolka kilka lat temu. Żenada... 19:00, 21.08.2019
haha10:18, 18.08.2019
Dla mnie wystarczy już mielczanin Ortyl tyle zrobił dla Mielca ze hoho , wiec nie straszcie . 10:18, 18.08.2019
nico11:10, 18.08.2019
właśnie taka prawda z tym Mielczaninem to przesada dorwie się do koryta i na tym koniec 11:10, 18.08.2019
jazbloku20:06, 19.08.2019
a widziałeś jak zerkał na mateuszka kłamczuszka i prezesa w Stalowej Woli, żeby go tylko dostrzegli.Przez ten PiS już brakuje WAZELINY w JUDEOpoloni 20:06, 19.08.2019
Ja12:35, 18.08.2019
Zadajecie pytanie czy chcecie posła z Mielca ? zapominając że możecie mieć posłankę z Mielca...
Tych dwóch panów już zaliczyło w ostatnim czasie porażkę więc dziwię się że chcą jeszcze raz przeżyć rozczarowanie.
Ludzie jasno się wyrazili rok temu ..
panom już dziękujemy....
Tych dwóch pano 12:35, 18.08.2019
Szanowny "Ja&qu14:42, 18.08.2019
W jakii sposób Pan Tymuła zaliczył porażkę?
W wyborach do powiatu zdobył najwięcej głosów, brakło jednego miejsca w radzie do większości, i wtedy by znów pewno został Starostą. Przeanalizuj sobie liczbę głosów, oddanych na PiS w powiecie, i później wyciągaj wnioski. Moim zdaniem ma
bardzo duże szanse na mandat posła.
Warto dla powiatu mieć posła z PiS, moim zdanie te wybory wygraj zdecydowanownie, bo ty o co wyprawia opozycja, to.. 14:42, 18.08.2019
Rozbawiony16:27, 18.08.2019
Towarzysz Tymuła?
Nie potrafi nawet dwóch zdań poprawnie sklecić. 16:27, 18.08.2019
Miki17:04, 09.09.2019
Piszesz synu o tej co w wigilje zajada kaszankę i galaretkę wieprzową ? 17:04, 09.09.2019
Z czym do ludzi 12:55, 18.08.2019
Kapinos nie wybrany na prezydenta to z czym do sejmu???? Bez kitu przegrał z wisniewskim i teraz do sejmu????? 12:55, 18.08.2019
Zawisza17:11, 18.08.2019
Kuchcinski już pokazał powinien mieć postawione zarzuty, Pan Tymula ma z Panem Kapinosem bardzo dobra metodę przegrywania i nic tego nie zmieni pozostaje traktor i golonka to bardzo dobry wybór tylko że żaden z nich nie jest jedynka na liście nawet 6 tylko tylne miejsca a to znaczy że w obecnej ordynacji wyborczej żadnych szans, pamiętam jak z nowogrodzkiej padł pomysł na jowy i co i nico bo wtedy jedyne by nie było weszli by ludzie którym mandat daje ilość głosów czyli ostatni na liście ma więcej niż pierwszy czy drugi i ten wchodzi ale wtedy nie wiem czy Jarosław by dostał mandat to właśnie obłuda władzy każdej 17:11, 18.08.2019
normalny07:42, 19.08.2019
Zawisza jesteś zwykłym burakiem i niczym więcej. To, że umiesz pisać nie znaczy, że masz coś kapeluszem. 07:42, 19.08.2019
do normalny20:10, 19.08.2019
pobaw się PiSiorkiem 20:10, 19.08.2019
Samorządowiec17:37, 18.08.2019
Po przeczytaniu wszystkich opinii sama jestem ciekawa kto zdobędzie więcej głosów, w 2015 r. faworytem mieleckiego PIS był Pan Zbigniew Tymuła obejmując 1.68 % głosów w okręgu następny był Pan Andrzej Głaz 1.57 % głosów w okręgu i niestety nie było przedstawiciela w sejmie 17:37, 18.08.2019
bronek18:18, 18.08.2019
Do mieleckich baranów. Wybraliście sobie komuchów na włodarzy miasta. I co? Wielka bryndza. Nieudolność i indolencja czerwonych pająków. Popatrzcie na Stalową Wolę. Tam się zawsze coś dzieje. Kasa płynie szerokim strumieniem. A w Mielcu? Tragedia!!!!!!!! Pięć lat w plecy. Miasto zero rozwoju. 18:18, 18.08.2019
Bronku18:53, 18.08.2019
Przecież teraz rządzą komuchy i resortowe dzieci 18:53, 18.08.2019
do bronki20:01, 19.08.2019
za Pachałków iSraela rozwineła się firma od PARY 20:01, 19.08.2019
te bronek20:13, 19.08.2019
szerkim strumieniem to płyną tam SZEKLE 20:13, 19.08.2019
Ja19:46, 18.08.2019
Do Bronka ..wydaje Ci się że wazeliniarstwo u pisuarów na dłuższą metę popłaca...przecież to obłuda...zmieni się na jesieni władza i prezydent Stalowej woli zostanie z ręką w nocniku...chłopie nigdy wazeliniarstwo nie poplacalo..... 19:46, 18.08.2019
bronek07:32, 19.08.2019
Niestety jak większość Mielczan jesteś krótkowzroczny/a, lub w ogóle kompletnie nie znasz się na polityce. Żadna zmiana na jesieni się nie zmieni. Pis będzie rządził nadal, być może jeszcze co najmniej przez 2 kadencje. Nie ukrywam że pod ich rządami Polska się naprawdę rozwija większość Polaków to widzi i czuje. Natomiast cóż..... złodzieje ryja drą bo nie da się kręcić lodów i kraść, a na dodatek trzeba jeszcze płacić podatki co nie było takie oczywiste za poprzedników. Życzę miłego dnia. 07:32, 19.08.2019
Rozbawiony07:57, 19.08.2019
Oj, Bronek, Bronek
Takiego złodziejstwa jak teraz to nawet w czasie potopu szwedzkiego nie było.
Ciekawe, za co został zatrzymany Chrzanowski i Misiewicz.
O Kuchcinskim z litości nie wspomnę 07:57, 19.08.2019
Szcz08:05, 19.08.2019
@Rozbawiony - ty zwykły zmanipulowany *%#)!& jesteś. 08:05, 19.08.2019
zxs08:03, 19.08.2019
MINUSUJCIE TUTAJ PEDALSKIE LEWAKI! 08:03, 19.08.2019
zxs do zxs10:27, 19.08.2019
Jeżeli myślisz że osiągniesz tym swój cel to zapomnij. Kilka osób pisze pod tym Nickiem i nie mam nic przeciw mimo tego że mam go od dobrych kilku lat, ale to to już przegięcie. Od dłuższego czasu wpisujesz się pod moimi wpisami i obrażasz ludzi. Zmieniam od dziś nicka, nie pozwolę sobie na kojarzenie mnie z jakimś dziwakiem nie mającym poszanowania dla jednostki. 10:27, 19.08.2019
js15:39, 22.08.2019
Nie lubisz gejów ale rozumiesz najbardziej ohydą grupę pedofilni PRAWICZKU? 15:39, 22.08.2019
Jusb16:18, 19.08.2019
brawo, Najwięksi Przegrani ostatnich wyborów samorządowych znowu na czele mielca
- kto tu pogrywa i czym ? 16:18, 19.08.2019
500+19:57, 19.08.2019
PiSrael = 447 Just Act 19:57, 19.08.2019
WANDAL16:58, 20.08.2019
WALIC ICH I PIS 16:58, 20.08.2019
Samorządowiec00:41, 24.08.2019
Bez sensu komentarz... 00:41, 24.08.2019
Aadamm18:53, 21.08.2019
Tymula "przykladnie i bezradnie" sprawowal funkcje starosty wiec teraz na posla. Czy partia PiS na podkarpaciu nie zna lepszych kandydatów ze wystawia tak nieporadna osobe ??? Chyba ze sztuka to sztuka 18:53, 21.08.2019
Samorządowiec00:39, 24.08.2019
Mam nadzieję że ludzie pójdą po rozum do głowy i będą skreślać Pana Zbigniewa Tymułę jako jedyny z mieleckich przedstawicieli ma szansę dostać się do sejmu to jest logiczne, w 2015 roku miał najwięcej głosów z kandydatów powiatu mieleckiego z ramienia PIS, a obcja rządząca z pewnością się nie zmieni, po co nam przedstawiciel opozycji. Dlaczego nasz powiat dalej brnie w stare układy partii które tak się ośmieszają... 00:39, 24.08.2019
Samorządowiec 00:49, 24.08.2019
PIS będzie rządził nadal z pewnością więc jeżeli chcemy mieć swojego przedstawiciele to trzeba postawić na Pana Zbigniewa Tymułę. Jako starosta starał się i chciał jak najlepiej dużo mu się udało niestety grupa PiS mieleckiego brnie w układy i niektórzy przedstawiciele gminni zamiast pomagać to układają się za stołki z opozycją 00:49, 24.08.2019
adekwatny !!!!21:20, 05.09.2019
Zbyszek już dawno powinien siedzieć za to co zrobił dla Mielca ludzie przez niego na raka umierają przez ten Kronobyl...! 21:20, 05.09.2019
Jusb23:08, 05.09.2019
ale dalej nie ma pozwu zbiorowego, a władza śpi spokojnie, choć mowa o zraczeniu miasta,
- nie ma winnych, twoje słowa rzucone na wiatr 23:08, 05.09.2019
D07:27, 06.09.2019
Dla p. Warchoła z Niwisk stanowcze NIE. A tak pięknie w Mielcu reklamował go Ziobro. 07:27, 06.09.2019
Tadeusz11:17, 09.09.2019
Tak głosuję na Fryderyka Kapinosa 11:17, 09.09.2019
Tadeusz11:20, 09.09.2019
Tylko Fryderyk popieram 11:20, 09.09.2019
Tad,,11:22, 09.09.2019
Fryderyk 2 x tak
Tylko Kapinos 2 x tak
11:22, 09.09.2019
twój nick16:05, 16.08.2019
32 13
Tak, sympatyczny pan od kiełbasek oraz odrobinę mniej przekonujący, lecz wciąż sympatyczny pan od ciężarówek. To idealny dream-team, każdy z nich w pełni oddany partii i publicznej pensji 16:05, 16.08.2019
Jusb01:16, 17.08.2019
10 5
i tandem starych dobrych znajomków wzajemnej adoracji Kapinos i Lenart,
oj, będzie się działo,
zapewne wywołany temat agencji towarzyskich coś ma przykryć albo wyciągnąć na wierzch 01:16, 17.08.2019
Bubi21:12, 19.08.2019
7 1
Zniszczyli powiat czas na Polskę. Dajcie spokój to wielkie dno 21:12, 19.08.2019
o,,,14:25, 11.10.2019
0 0
wracam do starych wpisów, bo tuż przed wyborami wszędzie pełno płatnych reklam Kapinosa, a zablokowane wpisy forów, negatywne komentarze z danymi źródeł usuwane,
co ten facet ma przykryć władzy ? - Chodorowski krył sitwę ponad ćwierć wieku, przepisali żydom cały majątek osady, w małej wyludnionej mieścinie muzeum na muzeum z czeskimi bajkami i twórczych stowarzyszeń, głównie literatura jedynej słusznej doktryny żydo-komuny 14:25, 11.10.2019