Zamknij

Samochodem w rowerzystów. Blisko tragedii

23:43, 21.07.2019 K.S Aktualizacja: 10:56, 22.07.2019
Skomentuj

Do groźnego zdarzenia doszło w niedzielny wieczór na zakręcie drogi w stronę Woli Chorzelowskiej, tuż obok obwodnicy Mielca. Osobówka wjechała w grupę rowerzystów.

W grupę pięciu rowerzystów na drodze gminnej relacji Mielec – Wola Chorzelowska – na zakręcie tuż obok obwodnicy Mielca, wjechała osobówka. Rowerzyści zostali zabrani do szpitala, jednak na szczęście nikt nie odniósł poważnych obrażeń.

Jak udało nam się dowiedzieć, rowerowa grupa to dwie kobiety i trójka dzieci. Obrażenia miała odnieść kobieta z dzieckiem, jednak finalnie okazało się, że nikt nie odniósł obrażeń i zdarzenie zostało przez funkcjonariuszy policji zakwalifikowane jako kolizja.

Na drodze Mielec – Wola Chorzelowska w niedzielny wieczór właśnie w związku z tym zdarzeniem kierowcy mogli napotkać na utrudnienia.

[ALERT]1563745502502[/ALERT]

(K.S)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(46)

MielcokMielcok

17 90

Rower to drogowy chwast! 00:21, 22.07.2019

Odpowiedzi:7
Odpowiedz

AntypisiorAntypisior

46 3

A mielcok to internetowy chwast. 01:04, 22.07.2019


EloElo

6 13

Zamknij dupę szczurze antypisorowy 07:44, 22.07.2019


AA

14 3

Chwast to jesteś ty, którego już dawno powinni wyrwać. 08:34, 22.07.2019


jakojako

5 2

Mielcok, to Ty musiałeś być tą złotówą, który zapi... w sobotę ok. godz. 22 pasem dla rowerzystów wzdłuż Niepodległości; wyprzedził 3 samochody i był szybciej 10 sek. przy sygnalizatorze... 10:21, 22.07.2019


magmag

1 0

A Ty chwaście tam byłeś widziałeś? 11:43, 22.07.2019


Elo Elo

0 0

Moze i ja, a co *%#)!& pękła ? 15:51, 22.07.2019


TadzioTadzio

1 1

Jak rower jest drogowym chwastem to ty jesteś ludzkim głupkiem 07:31, 23.07.2019


reo

zbyszek emeryt.zbyszek emeryt.

44 5

Bo dużo idiotów w nocy jeżdżą szybko to potem są przez to wypadki. 00:35, 22.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

drumdrum

46 9

Prawda jest taka, ze niestety ale kierowcy samochodow w dosc sporej czesci to wyjeci z pod prawa buraki na resjestracjach RMI...
Jezdze od jakiegos czasu dosc duzo na szosowce i widze jak my rowerzysci jestesmy traktowani na drodze, czy sciezce rowerowej ktora krzyzuje sie z droga podporzadkawana. Na chama wymuszaja pierwszenstwo, skrecaja nie patrzac w lusterka no istna masakra. Zero przestrzegania przepisow, bo "pan/pani" (celowo pisze z malej litery) jedzie swoja metalowa puszka i ma wyje (pip).
Ja rozumiem ze ktos moze miec gorszy dzien, zagapi sie, zamysli (sam tez jestem kierowca samochodu)... Ale jak widze ze nieuwaga byla spowodowana klepaniem smsa, albo czysta po prostu chamowka, to noz sie w kieszeni otwiera.
Dlatego coraz czesciej glownie dla wlasnego bezpieczenstwa mysle nad zakupem kamerki na kask i sorry ale chyba zaczne *%#)!& to buractwo, bo wszystko ma swoje granice i dobry smak, a prawo i przepisy obowiazuja wszystkich jednakowo. Nie wiem naprawde co sie dzieje z nami Polakami, ale ta zlosliwosc i chec dowalenia drugiemu siega juz granic...przykre to bardzo, ale prawdziwe...

Pozdrawiam 06:12, 22.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

AgrestAgrest

9 2

Dokładnie - stosowac sie do przepisów - proponuje chwile stanąc z ta kamerka np. obok szpitala i zobaczec co odstawiaja rowerzyści jazda po chodnikach przez przejścia dla pieszych i prosze zobaczeć ile rowerów ma swiatła po zmroku.

terorysci rowerowi 11:00, 22.07.2019


drumdrum

1 1

Agrest zgadzam sie- sa rowerzysci i niestety "rowerzysci". Tak samo sa kierowcy i "kierowcy" zazwyczaj wlasnie takie buraki w przestarzalych rdzewiejacych perpetum mobilach, ktorych zbawi kilka sekund kiedy musi zwolnic swoje rozpedzone "cacuszko" i wyprzedzic mnie jadacego poboczem drogi... 15:28, 22.07.2019


Twój nickTwój nick

20 61

Tam powinien być zakaz jazdy rowerem, tak jak na wszystkich pozostałych ulicach Mielca i powiatu! Dla rowerów są trze miejsca, chodnik-ścieżka, las oraz dach samochodu - z jezdni rowery należy wyrzucić! 07:13, 22.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AgrestAgrest

6 2

Brawo za znajomość przepisów - jak widac głupota nie boli - od kiedy to mozna się poruszać w warunkach normalnych chodnikiem - chcesz błysnąc a wychodzi buractwo 12:16, 22.07.2019


RowerekRowerek

29 6

Twój nick, a może pieszych wyrzucić z miasta i powiatu, a szczególnie takiego głą.a jak ty ? W pełni się zgadzam z kolegą drum. 07:20, 22.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MrGadułaMrGaduła

29 0

co mistrzostwo słowne w zdaniu - "Obrażenia miała odnieść kobieta z dzieckiem, jednak finalnie okazało się, że nikt nie odniósł obrażeń"..... miała odnieść..... nie odnióśł nikt.... okazało się finalnie....wow. język polski trudna mowa..... 07:54, 22.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Gość Gość

17 10

Bo tak tam jeżdżą Ci rowerzyści. Jak matka zabiera dziecko na rower niech jeżdżą w bezpiecznym miejscu i niech pilnuje dziecka. Nie raz mi wyjechali na zakręcie gdzie widać ich dopiero jak są blisko. Tak naprawdę tylko dzięki temu że się jedzie z niską prędkością można ustrzec się kolizji z takimi rowerzystami, którzy nie potrafią jeździć i myślą że rower to widać z daleka jak duzega vana 08:30, 22.07.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

XCXC

3 0

Gość - dużego vana za zakrętem to zobaczysz tak samo jak rowerzystę, czyli gdy wbijesz mu się w tyłek, a jak trafisz na ciężarówkę, to będzie kara-vana na cmentarz. 13:27, 22.07.2019


NickNick

0 0

Piszesz, ze tak tam jezdza rowerzysci tylko niennapisali w artykule, ze to samochod wpadl w poslig na zakrecie i dlatego w nich uderzyl 23:31, 23.07.2019


Boryna Boryna

5 26

to sie Madki 500+ zdziwiły :) 08:45, 22.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

pl..pl..

3 0

Kiedyś, gdy dopadnie cię starość zapłaczesz nad swoim losem człowieczku. Dajesz tylko dowód na to jak TVN wyprał ci mózg. 10:59, 23.07.2019


PytonPyton

25 10

Ciekawe czy mieli odblaski i światła zamontowane? A ubrani pewnie na czarno? Kiedy policja zacznie w końcu wlepiać mandaty ROWERZYSTOM, bo wieszacie psy tylko na kierowcach samochodów, a rowerzysta bez świateł i kamizelki/odblasków to częsty widok na mieleckich drogach. 08:51, 22.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MichałSMichałS

0 0

O jakich kamizelkach gadasz? Ty żartujesz, czy tak serio? 13:52, 24.07.2019


PluskwaPluskwa

16 4

Do Pana Jacka Wiśniewskiego powinniście zrobić ścieżki rowerowe to by wypadków nie było? 09:50, 22.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AgrestAgrest

6 1

No nie wiem - widze przykłady ze tam gdzie sa sciezki rowerowe to terorysci rowerowi czasem poruszaja sie jak na złośc ulica lub chodnikiem - niestey brak edukacji i błedne przekonanie ze rower jest uprzywilejowany powoduje w wiekszosci wypadki 12:13, 22.07.2019


mambamamba

12 10

jezdze dużo na rowerze i to co kierowcy wyprawiaja poprostu ręcę opadaja to jest istne polowanie na pieszych i rowerzystów szczegolnie na pasach, wiec zaczne wpisywac numery rejestracyjne samochodow w komentarza ku przestrodze innych 10:07, 22.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AgrestAgrest

8 1

Zacznij wypisywac tylko nie zapomnij spytać jka sie nazywaja Ci mało mądry ludkowie ( delikatnie mówiąc ) którzy jada rowerami przez przejścia dla pieszych lub po chodnikach 11:07, 22.07.2019


sfrustrowany kierowcsfrustrowany kierowc

15 2

wczoraj w okolicach czermina grupa molodych ludzi okolo 20 rowerow po zmroku jechala srodkiem drogi ,zaden nie mial swiatla kamizeliki lub odblasku
gdzie jest milicja gdzie są mandaty 10:22, 22.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

z mielcaz mielca

1 0

I dlatego policja jak i komisariat jest w Czerminie potrzebny. Pamiętajcie jednak świetni kierowcy, kij ma dwa końce 15:58, 22.07.2019


AgataAgata

10 2

Jaki wieczór ???? Jeszcze jakieś stare durne zdjęcie z nocy. Jechałam główną drogą przed godz. 19... to już było praktycznie po akcji. Karetki zbierały się do odjazdu. Nie było ciemno. Słońce wychodziło po deszczu zza chmur. Więc o jakiej nocy mowa ??? 11:27, 22.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawda.Prawda.

5 11

Jest taka , że obydwoje ze stron są winni , nie wspomne juz nachlanych kierowcach albo starych sb-eków za kółkiem gdzie po złosci widzi rowerzyste i przyciska gaz. Ostatnio jeden dostał *%#)!& ode mnie na strefie , Z nimi sie nie wolno cackać , tylko przemoc jest od rozwiązania problemów( nie mandat) od zarania dziejów najskuteczniejszy sposób. 12:03, 22.07.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

arturartur

2 6

też jestem za innej metody nie ma... dwóch kierowców już dostało w gębe, jeden zagapil sie patrząc w telefon i prawie wjechal we mnie a drugi dodał gazu jak na pasach przechodziłem 12:39, 22.07.2019


AgrestAgrest

7 3

Zacznij wypisywac tylko nie zapomnij spytać jka sie nazywaja Ci mało mądry ludkowie ( delikatnie mówiąc ) którzy jada rowerami przez przejścia dla pieszych lub po chodnikach 12:11, 22.07.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Pac manPac man

2 1

A po co to komu wiedzieć ? Za szpiega robisz? 12:24, 22.07.2019


Do pac manDo pac man

3 0

nie za szpiega tylko interesuje mnie ilu mało madrych ryzykantów co nie szanuja swojego zycia i zdrowia innych nie zbając przepisów poruszaja sie po chodnikach i przejsciach dla pieszych majac wszystkich innych gdzies - bo przeciez swiat do nich nalezy - szkoda tylko ze przez brak szacunku do innych pokazuja totalny brak kultury wychowania i indolencji 12:28, 22.07.2019


Pac manPac man

0 0

Taka dzisiejsza młodzież , nic na to nie poradzisz. 12:40, 22.07.2019


RXRX

2 2

Agrest - zajrzyj do swojego dowodu osobistego, spisz imiona i nazwiska swojej rodziny i rodzin swoich krewnych - to będą konkretne dane osobowe owych ludków na rowerach, których zachowanie Ci się nie podoba - donieś na nich na Policję - a jak któregoś potrącisz na drodze, to powiedz mu w oczy, że zasłużył. 13:33, 22.07.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

AgrestAgrest

0 0

Nawet barak słów żeby to komentować żenada umysłowa - argumenty godne autora tych wypocin - przeczytaj i zastanów sie co chciałeś powiedzieć lub co uzyskać - sugerujesz ze mozna mieć gdzies przepisy bo rodzina robi wykroczenia tzn ze jezelui wszyscy będą np. urywaac drugiemu reke z rodziny to jest Ok - chłopaczku brak słów i widac chyba brak tez ogarniecia swiata- według ciebie mozna wszstko wytłumaćzyc otóz nie głupotę zawsze nazwe głupota i nie ma tu złośliwości - uwierz - i ogarnij sie dzieciaku 13:55, 22.07.2019


RXRX

0 0

Agrest - ja tylko w swojej żenadzie umysłowej uniżenie zasugeruję jeszcze, że Twoja rodzina jest zupełnie czysta - tzn. żaden z jej członków od czasów wynalezienia bicykla nigdy i nigdzie nie jechał rowerem niezgodnie z przepisami - nie musisz zatem dbać o to kim jest rowerzysta na którego trąbisz lub którego o mało nie przejechałeś - nawet nie musisz z nikim ze swojej rodziny i bliskich rozmawiać o tym, jak się prawidłowo jeździ rowerem. Ja Ci po prostu zazdroszczę pochodzenia ze szlachetnego rodu. 14:11, 22.07.2019


AgrestAgrest

0 0

Powtarzam nie ma żadnego ale to żadnego znaczenia czy ja czy moja rodzina dopusciła sie jakiegos wykroczenia drogowego - NIE MA TO ZNACZENIA - bo to co teraz wyczyniaja terorysci rowerowi to naprawde szccyt szczytów i oile wynika to z btraku wiedzy ze robia to wbrew zasada i przeppisom to jeszcze pół biedy - gorzej znacznie gorzej iezeli robia to świadomie 14:20, 22.07.2019


RXRX

0 0

Agrest - to ma znaczenie, bo to Ty, a nie Policja, ma najbliższy, codzienny, cotygodniowy kontakt z Twoją rodziną i Twoimi bliskimi - ale skoro twierdzisz, że nie ma to żadnego znaczenia, to znaczy, że nawet gdybyś widział i wiedział, że ktoś z Twojej rodziny lub bliskich nagminnie porusza się rowerem niezgodnie z przepisami, to nawet gdybyś z tym kimś rozmawiał kilka razy dziennie, to nie miałoby to dla Ciebie żadnego znaczenia, bo to sprawa Policji, a nie Twoja...

Nawet gdybyś zobaczył, że Twoja matka jeździ rowerem pozbawionym oświetlenia, to nie kiwnąłbyś palcem, bo to nie ma żadnego znaczenia, bo to taki sam przypadek jak jakikolwiek inny rowerzysta, więc ciągle jest to wyłącznie sprawa Policji i Twojej matki, ale nie Twoja osobiście. 14:41, 22.07.2019


AgrestAgrest

0 0

Czytając twoje wpisy rece opadaja - tak po ludzku szkoda czasu nie da rady komus mało madremu udowodnic ze mało madry 06:28, 23.07.2019


z mielcaz mielca

4 2

A czy wy komentujący kierowcy przestrzegacie wszystkich przepisów, tak z ręką na sercu?
Wymagacie od innych stosowania prawa ale sami na ulicy zachowujecie się jak święte krowy. Ale dopóki sami po łbach nie oberwiecie to nie zrozumiecie 13:47, 22.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PiotrekPiotrek

11 0

Prawda jest taka że zarówno wśród rowerzystów jak i kierowców samochodów są przypadki kompletnej bezmyślności więc nie ma co szufladkować ludzi . Osobiście jeżdżę autem ale też rowerem i motocyklem . Nie ważne kto czym jeździ. Ważne czy ma choć trochę zdrowego rozsądku i znajomości przepisów , praw fizyki i ograniczonego zaufania do innych uczestników ruchu. 22:03, 22.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

jdgo jdgo

2 0

To wszystko wina tuska!
...a nie czekaj teraz jarka!
:D 13:39, 24.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tomf16Tomf16

1 0

Zgadzam sie z Piotrkiem .Tylko dodam ,że gdyby każdy stosował się do przepisów ruchu drogowego ,albo jakichkolwiek zasad to byłoby super. Pozdrawiam wszystkich Mielczan. 17:30, 26.07.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%