Marketing promocyjny pozwala zwiększyć zasięg i rozpoznawalność naszej marki. Badania pokazują, że 8 na 10 osób ma przynajmniej jeden gadżet reklamowy. W tym 53% osób korzysta z niego przynajmniej raz w tygodniu. Dzięki wielokrotnemu kontaktowi z markowymi przedmiotami, potencjalni i stali klienci lepiej poznają firmę. Jednak nie możemy po prostu zalać odbiorców darmowymi gadżetami z logo. Co piąta osoba wyrzuca taki gadżet, jeśli go nie potrzebuje. Dlatego wybierajmy przedmioty, które rzeczywiście są potrzebne.
Gadżety reklamowe są ponadczasową formą reklamy. Ich główną i zasadniczą rolą jest budowanie wizerunku marki. Dlatego warto je wręczać zarówno potencjalnym, jak i obecnym klientom. Mają zindywidualizowany charakter. Dzięki temu ułatwiają nawiązywanie bezpośrednich i cennych relacji z klientami. Gadżety reklamowe z Versus-Reklama.pl skutecznie wspierają sprzedaż i zwiększają rozpoznawalność marki. Potrafią przyciągnąć i zatrzymać uwagę odbiorców na dłużej.
Gadżety reklamowe są też skutecznym i stosunkowo tanim nośnikiem reklamy. Zwróćmy uwagę na to, aby były estetyczne i wysokiej jakości. Warto je wręczać na targach, spotkaniach świątecznych, eventach, konferencjach i szkoleniach. Są skuteczne.
Przede wszystkim stanowią doskonały pretekst do rozmowy o naszej firmie. Pozwalają skrócić dystans między marką a odbiorcami. Miły drobiazg ułatwia nawiązanie bliższych relacji z klientami. Dzięki temu możemy pracować efektywniej.
Poprawiają też dobre samopoczucie klienta. Wręczając gadżet klientowi, możemy pokazać, że jest dla nas ważny. Wyróżniamy go w ten sposób i przekonujemy o wyjątkowej pozycji. W ten sposób budujemy pozytywne skojarzenia związane z naszą firmą. Pamiętajmy, że każdy lubi dostawać prezenty.
Jeśli chcemy budować pozytywny wizerunek marki, warto zainwestować w gadżety reklamowe. Są szczególnie ważne, jeśli dopiero wchodzimy na rynek i nie mamy ugruntowanej pozycji. Obdarowany klient może stać się nieoficjalnym ambasadorem naszej marki. Znajomi i rodzina mogą go pytać, skąd ma taki gadżet i logo jakiej firmy, znajduje się na danym przedmiocie. Dzięki temu naturalnie i wyraźnie poszerza się grono osób zainteresowanych naszą firmą.
Możemy też w ten sposób zmotywować pracowników. Zamówione gadżety często wzbudzają ciekawość, entuzjazm i dumę. Integrują zespół i stanowią doskonałe narzędzie motywacji
Dostarczają również miłych wrażeń, poprawiają humor i pomagają w razie potrzeby. Na przykład firmowy parasol może pomóc, gdy leje deszcz.
Przede wszystkim zastanówmy się, czego naprawdę potrzebujemy. Jeśli na przykład prowadzimy firmę budowlaną, najlepszym upominkiem mogą być narzędzia. Zwróćmy też uwagę na to, co oferuje konkurencja. Sprawdźmy również różnych dostawców. Przeanalizujmy dokładnie ich ceny, opcje dostawy i warunki realizacji zamówienia. Sprawdźmy bliżej firmę, zanim zdecydujemy się na jej ostateczny wybór. Możemy też poprosić o próbki. Pamiętajmy o wysokiej jakości gadżetów i nie spieszmy się z wyborem.