Zamknij

Planujesz organizację wydarzeń w firmie? Zyskaj cenne informacje i pobierz darmowe narzędzie pracy

12:30, 30.04.2019 P.C Aktualizacja: 12:31, 30.04.2019
Skomentuj

Jeżeli pracujesz w sprzedaży i/lub marketingu, to z pewnością przyda Ci się dobre narzędzie do planowania wydarzeń firmowych. Przygotowaliśmy dla Ciebie zbiór najważniejszych informacji oraz 5 złotych rad, dzięki którym dopniesz wszystko na ostatni guzik!

1.    Cel przedsięwzięcia

Priorytetem w planowaniu każdego wydarzenia jest ustalenie jego celu. Dzięki temu łatwo dostosujesz typ imprezy oraz jej piorytet. Zastanów się na czym Ci najbardziej zależy. Może to być:
•    pozyskanie nowych klientów lub integracja obecnych (dni otwarte, targi, happeningi),
•    kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy (imprezy plenerowe),
•    zwiększenie świadomości produktu/usługi, marki (szkolenia, konferencje, seminaria),
•    motywowanie pracowników (imprezy pracownicze),
•    medialny rozgłos (konferencje prasowe).

2.    Grupa docelowa
Określ grupę docelową oraz szacowaną ilość osób. Staraj się o nikim nie zapomnieć, pomoże Ci w tym lista gości. Znajomość docelowego odbiorcy ułatwi wybór narzędzi komunikacji oraz miejsca.

3.    Termin
Ustal ramy czasowe wydarzenia. Warto przy tym pamiętać o:
•    sezonowości – konferencji biznesowej nie powinno się planować na sezon wakacyjny,
•    konkurencji - zorientuj się, czy w okolicy w tym samym czasie nie będą odbywać się podobne wydarzenia,
•    dogodnej porze dnia.
 
4.    Nazwa

Pomysłowa, oddająca charakter przedsięwzięcia nazwa zostaje zauważona i ułatwia komunikację z docelowymi odbiorcami. Warto poświęcić jej trochę czasu by uzyskać efekt wow. Zasada: ‘krótko, ale treściwie’ dobrze się tu sprawdza.

5.    Miejsce
Głównym wyznacznikiem wyboru miejsca jest typ wydarzenia i potrzeby logistyczne z nim związane (noclegi, dojazd, atrakcje, dostępny sprzęt techniczny itp.).

6.    Dostosuj promocję do możliwości finansowych
Kwestia budżetu jest nieco trudniejsza. Musimy dokładnie przemyśleć nasze możliwości i przygotować wstępny kosztorys. Kiedy będzie gotowy, ruszamy z opracowaniem kampanii promocyjnej. Warto w niej uwzględnić:
•    promocję on-line na: fb, (grupa/wydarzenie/post/oferta), stronie www (wpis/licznik/osobna zakładka), instagram (zdjęcia/instastory/ankiety), e-mailing (stopka, wiadomości informacyjne, newsletter), blog (wpis),
•    promocję przez materiały drukowane: od zaproszeń, plakatów, ulotek, folderów, gadżetów dedykowanych po rollapy, ścianki i bannery,
•    reklamę w mass mediach (informacje prasowe).

Pięć rad o czym warto jeszcze pamiętać?
•    Zadbać o dobrą komunikację między działami w firmie – przy planowaniu i realizacji wydarzeń dział sprzedaży uzupełnia się z działem marketingu.
•    Zawsze notować swoje uwagi - często są to nagłe przebłyski, szybko nam uciekają, a bywają bardzo wartościowe.
•    Pierwszy raz jest zawsze najtrudnijeszy - po imprezie koniecznie porozmawiaj z jej uczestnikami, zapytaj co się podobało, a co niekoniecznie. Tym sposobem zdobędziesz cenną wiedzę na przyszłość.
•    Stosować mądre delegowanie - wykorzystaj potencjał zespołu w którym pracujesz.
•    Zadbać o swobodny dostęp do planu organizacji i promocji wydarzenia wszystkim zaangażowanym w przygotowania pracownikom – w tym celu możesz skorzystać z darmowych programów: Trello czy Redbooth.
•    Otwórz się na współpracę ze specjalsitami z branży eventowej - doradzą, pomogą i zadbają o każdy szczegół na co często Ty nie zwróciłbyś uwagi.

PRZEJDŹ NA NASZĄ STRONĘ WWW.BRAND365.PL I POBIERZ PLAN MARKETINGOWY
 

Zespół Brand365 posiada bogate doświadczenie w organizacji imprez. Chętnie zaprezentujemy swoje pomysły w praktyce. Jesteśmy do Waszej dyspozycji!

 

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

ocean king enterprisocean king enterpris

0 0

Think hard and reason out the points for and against your pursuits.
These things are quite versatile, portable, affordable and
practical. Do not get clingy and desperate by calling him / her often! http://www.Meangreens.com/__media__/js/netsoltrademark.php?d=918kiss.poker%2Fcasino-games%2F72-playboy-casino 01:56, 09.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

rollex11 loginrollex11 login

0 0

Regardless of over-using keywords and phrases in site directories .
paragraph. Suppose there are a website about plastic surgical.
Are you looking for a part-time job whilst you're studying? https://918Kiss.bid/downloads/218-download-rollex11 09:30, 09.05.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%