Zamknij

Jak jeszcze można ułatwić proces zarządzania reklamami w sieci?

16:32, 19.04.2019 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 16:33, 19.04.2019

Jeszcze kilkanaście lat temu nikt nie wyobrażał sobie, że sklepy internetowe będą cieszyły się aż taką popularnością. Wiele osób sądziło, że zakup towaru bez dokładnego obejrzenia go będzie odstraszał potencjalnych nabywców. Okazało się jednak, że zalety płynące z tego rozwiązania znacząco przeważyły tą drobną niedogodność. Obecnie, sklepy internetowe są duża szansą na zaistnienie dla każdego, a ich prowadzenie ma wiele korzyści.

Co nas przyciąga do zakupów w internecie?

Dla osób, które chciałyby się zająć handlem, możliwość założenia sklepu internetowego, zwłaszcza na początku ich drogi, jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Przy prowadzeniu biznesu w internecie, odpadają koszty związane z wynajmem lokalu oraz utrzymaniem personelu. Internet daje również nieograniczone możliwości dotarcia ze swoją ofertą do osób z całego świata. Sklep połączony z dobrze funkcjonującymi kanałami społecznościowymi, pozwala na bezpośrednią interakcję z osobami potencjalnie zainteresowanymi naszym produktem, co ma niebagatelny wpływ nie tylko na budowanie wizerunku marki, ale również na przywiązanie do niej klienta.

Nieograniczone możliwości marketingu

Internet ma również duży potencjał reklamowy. Właściciel sklepu może promować swoje produkty nie tylko za pomocą mediów społecznościowych. Warto jest w pełni wykorzystywać potencjał jaki tkwi w wyszukiwarkach internetowych, czy dostępnych na rynkach porównywarkach cen. Aby umożliwić przedsiębiorcy skuteczne korzystanie z opcji przez nie oferowane, pojawia się coraz więcej nowych narzędzi ułatwiających sprawne poruszanie się w tej przestrzeni. Jednym z nich jest Feedink. To stosunkowo nowy produkt, w innowacyjny sposób wykorzystujący plik produktowy sklepu do skutecznego promowania produktów, w różnych miejscach sieci. 

Czym jest plik produktowy?
Nazywany inaczej product feedem. To plik, który powinien posiadać każdy właściciel internetowego sklepu. Znajdują się w nim informacje na temat towarów dostępnych w ofercie, takie jak: nazwa, opis, zdjęcie, cena, ilość dostępnych sztuk etc. Zawarte w nim informacje nie tylko pozwalają na skuteczne zarządzanie dostępnym towarem ? dzięki specjalnym narzędziom takim jak Feedink, możemy ułatwić sobie również zarządzanie reklamami w sieci.

Co zyskamy wykorzystując product feed w marketingu?

Przy pomocy aplikacji Feedink pozwalającej korzystać z pliku produktowego do kontrolowania tworzonych przez nas reklam w sieci, zyskamy przede wszystkim czas. Wystarczy kilka kliknięć, aby na wszystkich kanałach połączonych z naszym sklepem, udostępnić jedną promocję, bądź skategoryzować grupę produktów jako bestsellery. Warto zapoznać się szerzej z tą innowacją. Dzięki niej nasze kampanie reklamowe zyskają na skuteczności, a my będziemy mogli z zadowoleniem obserwować zwiększony ruch w sklepie i skutecznie dostosowywać reklamy do oczekiwań klientów.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%