Zamknij

Orlik przy SP9 dla wybranych? Akademii FKS odmówiono

12:15, 22.03.2019 P.C Aktualizacja: 00:23, 24.03.2019
Skomentuj

Wszystko na to wskazuje, że po raz ostatni na boisku Orlik przy Szkole Podstawowej numer 9 w Mielcu stanął balon prywatnej szkoły sportowej. Czytelnicy zwracali nam uwagę na wątpliwości dotyczące zasad funkcjonowania tego balonu.

Kończący się sezon zimowy był ostatnim, w którym miejski Orlik przy SP9 został przykryty balonem należącym do Centrum Piłkarstwa Młodzieżowego Zbigniewa Hariasza i Marka Chamielca, czyli prywatnej Szkoły Mistrzostwa Sportowego. Tuż przed jesiennymi wyborami magistratowi udało się zdobyć rządowe dofinansowanie na kupno miejskiego balonu, który powinien funkcjonować od zimy 2019/2020.

Okazuje się, że umowa na ustawienie prywatnego balonu na miejskim boisku praktycznie pozbawiła Szkołę Podstawową numer 9 możliwości decydowania o funkcjonowaniu boiska. Do budżetu Szkoły Podstawowej numer 9 nie wpłynęła z tego tytułu nawet jedna złotówka. Wszystko na to wskazuje, że z boiska nie mogły korzystać wszystkie zainteresowane kluby czy grupy piłkarskie z terenu miasta! Wykluczono FKS Stal Mielec! Umowa na balon w sezonie zimowym 2018/2019 została podpisana 5 listopada, czyli dzień po drugiej turze wyborów prezydenckich w Mielcu.

Pierwsze wątpliwości co do zasad korzystania z boiska Orlik Szkoły Podstawowej numer 9 w okresie zimowym - gdy jest przykryte balonem prywatnej szkoły sportowej - pojawiły się w grudniu. Zarządzający boiskiem zablokował możliwość treningu w tym miejscu zawodnikom z Akademii Piłkarskiej PGE FKS Stal Mielec.  - Z uwagi na brak możliwości korzystania z boiska Orlik w Szkole Podstawowej nr 9 - tzw. BALON informujemy, że w dniu 14.12.2018 roku trening dla grupy Junior D jest odwołany. Powyższa sytuacja związana jest z podjętymi decyzjami osób będących właścicielem hali pneumatycznej - balon i tym samym jest niezależna od klubu. O powyższym fakcie nie zostaliśmy poinformowani przez stronę zarządzającą boiskiem - poinformowała na swoim facebookowym profilu Akademia.

Kolejne wątpliwości zgłaszali mielczanie, którzy prywatnie korzystali z boiska zimą. Nie mieli gdzie zaparkować, mieszkańcy sąsiedztwa natomiast wzywali policję by ta rozliczała użytkowników Orlika z pozostawiania samochodów na przykład na trawnikach.

Skierowaliśmy do Szkoły Podstawowej numer 9 prośbę o przekazanie treści umowy pomiędzy SP9 i Centrum Piłkarstwa Młodzieżowego oraz zadaliśmy kilka pytań. Dyrektor szkoły Andrzej Wilk nie przesłał nam treści umowy na balon, nie wskazał również przyczyn, dla których zdecydował o utrzymywaniu tego dokumentu jako poufnego.

Otrzymaliśmy natomiast odpowiedzi na nasze pytania prasowe - odpowiedzi opracował dyrektor Andrzej Wilk, nie są to cytaty z umowy.

- Kto zarządza boiskiem orlik w zakresie jego wynajmu?
- W okresie wynajmu boiskiem Orlik zarządza Centrum Piłkarstwa Młodzieżowego w Mielcu.

- Jakie koszty / opłaty ponosi prywatna szkoła sportowa za przejęcie boiska Orlik?
- W okresie wynajmu CPM nie ponosi opłat, ponosi koszty związane z postawieniem, demontażem tymczasowej hali sportowej oraz funkcjonowaniem obiekty, w tym mediów umożliwiających użytkowanie i eksploatację hali sportowej (woda, gaz, energia elektryczna, kanalizacja), utrzymanie ładu i porządku na obiekcie i na terenie wokół niego (sprzątanie, ochrona i właściwe zabezpieczenie mienia).

- Czy umowa gwarantuje Klubom sportowym korzystanie z boiska - jeśli tak, to jakim i na jakich zasadach?
- Z obiektu Orlik korzystają: Gryf, Smoczanka, świetlica TPD. W umowie zawarte jest, że jest to bezpłatne udostępnienie tymczasowej hali sportowej osobom fizycznym i prawnym, w celu aktywnego uprawiania sportu. Za udostępnienie mogą być jedynie pobierane opłaty za dostawę czynników energetycznych.

- Na jaki czas została podpisana umowa?
- Umowa została podpisana na okres od 6.11.2018 do 31.03.2019.

- Kto i kiedy podpisał umowę?
- Umowa została podpisana 5.11.2018 pomiędzy Gminą Miejską Mielec reprezentowaną przez dyrektora szkoły a CPM reprezentowanym przez właściciela.

- Kto odpowiada za zapewnienie miejsc parkingowych dla korzystających z boiska Orlik?
- Orlik jest obiektem szkolnym i nie ma wydzielonych miejsc parkingowych. Szkoła dysponuje dwoma parkingami, z których jeden jest dla pracowników i dostawców a drugi jest dostępny całą dobę dla wszystkich chętnych.

 

(P.C)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(66)

AppnAppn

20 9

Nie tylko Akademia FKS została wykluczona, dzieci z APPN też. I taka sytuacja ciągnie się latami 12:31, 22.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

9 16

I bardzo dobrze bo nadzieję panosza się wszędzie.. Wszystkie hale w okolicy i boiska opanowane przez nadzieję i jeszcze mają celność domagać się wejścia na prywatny balon... Kpiny... 13:10, 22.03.2019


reo

reww@wp.pl[email protected]

27 7

A FKS wykluczył z możliwości trenowanie dzieci (trenujące z sms) z boiska nr 2 przy stadionie/
To tez miejskie boiska a nie prywatne ...
12:50, 22.03.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

DO SMSDO SMS

1 6

Kiedy wykluczył, jakie treningi się nie odbyły? Konkrety! 12:54, 22.03.2019


Ktoś Ktoś

18 3

Konkrety proszę bardzo jest wrzesień najmłodsza grupa sms przychodzi na trening na 2 a tam kłódka i boisko zamknięte i co dzieci są winne one chcą trenować a w odalii uśmiechnięte miny pseudo dyrektorów PGE akademii 13:13, 22.03.2019


DO SMSDO SMS

1 0

Czyli prywatna firma SMS płaciła za trenowanie na miejskim boisku? 14:14, 22.03.2019


SmsSms

12 2

Tak.. Dokładnie SMS płacili za treningi na boisku miejskim nr 2 koło stadionu ale bezszczelnie zostało z niego wyrzucone nawet gdy płacili za korzystanie... Więc to było wszystko żeby udupic przez akademie PGE szkole SMS przez osobiste zwady dyrektora PGE z dyrekcja SMS 14:39, 22.03.2019


Tere@wp.pl[email protected]

8 2

A do tego akademia FKS przedstawiła harmonogram że boisko nr 2 jest zajęte i FKS ma rezerwację.... tyle tylko że w godzinach treningów dzieciaków z sms. A najlepsze to że mimo tej rezerwacji nikt Ale to nikt z Fks nie trenował...ot zwykła złośliwość...Szkoda tylko dzieci bo czemu one winne 18:39, 22.03.2019


KumatyKumaty

16 4

A co do parkingu przy 9 to szkoła zrobiła szlaban i nie wpuszcza na złość tych którzy przyjeżdżają trenować i grać na balon... 13:15, 22.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MaciejMaciej

5 5

Tych , którzy potrafią zaparkować nikt z mieszkańców nie przeszkadzał, natomiast tym, którzy nie uznali za stosowne przestrzegać zasad parkowania słusznie należała się opłata. Szkoda , że za brak kultury języka nie można było podwyższyć opłaty. Nie dziwię się, że dyrektor szkoły zaprzestał wpuszczania ich na parking dla pracowników. Powinien jeszcze bramę postawić, żeby przejścia nie było, wtedy by się dowiedzieli gdzie powinni parkować. 13:56, 22.03.2019


NowyNowy

14 16

Nikt akademii nie odmówił... Nie przychodzili bo trenowali na polu więc ich termin zajął ktoś inny.. I tyle w temacie a nie płaczą bo oni są wielkie grajki z PGE... I im się wszystko należy... 13:18, 22.03.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NY NY

4 1

Na polu? O to masz złe informacje. Pole zaorane w tym czasie! 13:28, 22.03.2019


HejHej

2 5

Ny... Zaorali to ciebie... 13:35, 22.03.2019


HejHej

19 3

Zobaczymy jak miasto będzie zarządzać nowym balonem... Będzie tylko PGE i nadzieje bo nikt inny nie będzie mógł wejść... Treningi będą tajne.. Żeby pseudo szkolenie nie dostało się na zewnątrz żeby ich nie podgladalo SMS ... Haha śmiechu warte te kłótnie zamiast razem współpracować to wojna szkodzą dzieciom.. A mówią że to dla dobra piłki Mielec kiej bo wychowankowie będą grać w stali Mielec... Tylko naiwni w to wierzą dzieci wyjeżdżają do dużych akademii bo tam mają możliwość się wybić a nie w Mielcu... 13:41, 22.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dr3Dr3

42 3

Jesteście śmieciami! Ambicje dorosłych wznosić ponad dobro dzieciaków! Jak wam nie wstyd? 13:41, 22.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HeheHehe

12 5

Biedny SMS jak miał balon siedział cicho teraz nie ma gdzie trenować I kwiczy. A co z Rado .? Miało być tak wspaniale. Drużyna seniorska hehe 14:37, 22.03.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

6 3

Do hehe... Sms ma podpisaną umowę z Kolorado i od tej rundy będą tam grali i trenowali więc spokojna twoja rozczochrana... 14:42, 22.03.2019


HihiHihi

4 4

Do Ktoś
To twoja rozczochrana ma problem. Masz nieaktualne info :) 15:06, 22.03.2019


Ktoś Ktoś

5 6

Hihi śmieszny jesteś.. Pewnie z nadziei lub PGE bo tam są sami smieszni..a info jest pewne bo mój syn gra i trenuje w sms... Tak że kompleksy zostaw w swojej rozczochranej 15:21, 22.03.2019


HeheHehe

0 5

Czekam 14:46, 22.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

3 1

To czekaj dalej... 15:23, 22.03.2019


Ale macie problemyAle macie problemy

5 2

Nie grajcie i będziecie mieli problem z głowy... 15:30, 22.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahaHaha

1 2

Do Ktoś właśnie widać kto ma kompleksy 15:31, 22.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

2 2

No właśnie ty... Jacy dyrektorzy taka reszta... A laicy biegną i dają dzieci bo obiecują gruszki na wierzbie.. 17:43, 22.03.2019


zenekzenek

20 0

Żałosna ta wojenka. Dziwi mnie, że w Mielcu, w mieście o tak wielkich tradycjach sportowych, , gdzie wszyscy się znają, gdzie wszystkim winno zależeć na sporcie takie wzajemne podgryzanie ma miejsce. Był okres biedy, likwidacji sportu, kiedy utworzenie SMS-u było czymś wielkim, w skali miasta, województwa, a i w Polsce szkól sportowych było niewiele. To był tlen, zbawienie dla sportu w Mielcu. Teraz jest bogato, szkól kilka więc i bardzo dobrze! Konkurencja wskazana.
Nie oceniam czyja wina, kto ma rację, ale uważam, że te sprawy powinno i da się uzgodnić, rozwiązać dla dobra wszystkich sportu. A tu ewidentny brak dobrej woli. Będzie 2 balony - to bardzo dobrze! Rajcy miejscy z komisji sportu powinni wszystko dograć, a kolega rzecznik P.C przestać jątrzyć! 16:09, 22.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

7 3

Masz rację.. Potrzeba dobrej woli ale obie strony muszą ja wyrazić... Prawda jest taka że wojnę zaczął nowy dyrektor akademii PGE.. Sklocil zarząd rodziców i sms założył UKS.. Poszedł sam... Ma markę i dobrych trenerów. Dlaczego nie można się dogadać... Akademie i sms swoją drogą niech szkołą a najlepsi po selekcji podchodzą pod akademie stali i to by było najlepsze rozwiązanie dla Mielca.. Ale w tej chwili niestety jest duża różnica zdań...
18:40, 22.03.2019


CypisCypis

16 1

Argumenty o zapewnieniu miejsc parkingowych bezsensu! Idziesz na mecz Stali, do kina - kto ma obowiązek zapewnić miejsce parkingowe, toż redaktorku puknij się w głowę przed pukaniem w klawiaturę! 16:12, 22.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś1Ktoś1

7 1

A co pan redaktor P.C może napisac? Przecież to sługus PGE... 19:36, 22.03.2019


OO

8 11

Powtorze to ostatni raz ten wuefista prezydent i ta rada ze Szczerba na czele zrobia wszystko zeby uwali pilke nozna pod szyldem Stali Mielec. 19:28, 22.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

5 2

Tyle lat miasto dawało na piłkę i co... Same przekręty.. Lepiej dać kasę na siatkarki bo to w większości wychowanki... 21:21, 22.03.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


JJ

5 1

Co za Janusze !!!.Nie nadzieje ani FKS czy SMS to są wszystkie dzieci DZBANY!!!!!
19:44, 22.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Prawdziwy PolakPrawdziwy Polak

1 11

Orliki są pamiątką po Tusku, powinny być zlikwidowane! 20:36, 22.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jsjs

2 4

Jeżeli tak to drogi gminne Schetynówki ,obwodnice,mosty,autostrady, drogi szybkiego ruchu,gazoporty itd powinny być zaorane? 20:40, 22.03.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Haha Haha

0 2

Już nie mogę się doczekać tych treningów w kolorado. Mam nadzieje że je pokażecie haha 21:45, 22.03.2019


Ktoś Ktoś

4 2

Haha tobie... Na co skoro ty nie masz pojęcia o piłce.. Ale dobry jesteś w czymś innym... W lizaniu dup... PGE i nadziejom... Tak w tym jesteś mistrzem 21:56, 22.03.2019


ObserwatorObserwator

9 12

Sms Hariasza jest szkółką prywatną więc niech sobie wybuduje swoje boiska a nie przyzwyczajeni,że stadion czy przyległe doń boiska z urzędu sie im należą.Dość już tego mieszania i jątrzenia Stal jest najważniejsza i trzeba zrobić wszystk żeby awansowała do ex.Hary i jego świta chce to wszystko rozpierniczyć i grać w III lidze na pastwiskach bo handelek zawodników pasuje.Te czasy już były teraz trzeba iść do przodu a nie cofać sie.Z kibicami też namieszali skłócają wszystkich ze wszystkimi ale czego nie robi się dla grubszego portfela... 21:04, 22.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

9 4

Co ty bredzisz... Za wszystkie boiska hariasz płacił że swojej kieszeni... Więc nie wypowiadaj się skoro nie wiesz.. A kibiców i zarząd sklocil nowy dyrektor akademii PGE... Więc nie stulaj głupot.. A twoja stał nie awansuje do extra klasy bo zarząd nie chce bo zrodelko im wyschnie.. O sms się nie martw maja gdzie trenować i grać bo współpracują z Kolorado a tam jest baza lepsza niż w Mielcu 21:28, 22.03.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Nowy.. Nowy..

7 3

Komu służy... A gdzie ten pożal się boze ledaktor pracuje.. W PGE stali więc w czyim interesie pisze... Oczywiście chce sklocic ludzi i rodziców że sobą... Tak to działa.. Najpierw rozwalił sms... Teraz chcą sklocic rodziców... 21:33, 22.03.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


Do ktosiaDo ktosia

3 3

Głupoty to ty bredzisz człowieku i dobrze o tym wiesz ciekawe jak długo zagrzejecie miejsca w tym Rado... 21:56, 22.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

7 8

Napewno długo... Ale żal ci dups...o ściska że sms ma się dobrze... A myślałeś że już padł.. Powiem Ci więcej wcześniej stal padnie niż sms.. Więc zajmij się ratowanie stali bo pseudo zarząd ja rozwali... 22:31, 22.03.2019


JanJan

8 2

Bardzo dobrze!!!! Chce jeden z drugim miec prywatna akademie i trzepac kase to inwestowac ze swoich i sobie wybudowac orlika a nie za publiczne pieniądze zabierac miejsce dla mnie jak chce sobie pokopac w gałe 05:02, 23.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Lady Lady

3 3

A pytanie do JANA , skoro zabierasz głos , to kto kupił ?balon? i kto zainwestował w to pieniądze ?!! Oczywiście balon jest własnością SMS i tyle w temacie . Ty tez możesz kupić i ?kasę trzepać ? , przecież to takie proste , prawda ..?! 07:41, 23.03.2019


Do wszystkichDo wszystkich

4 3

Poziom większości waszych wpisów, a szczególnie jednej ze strony obrażającej kogo się tylko da, świadczy też o poziomie waszej pracy, waszej firmy. Trzy razy się zastanówcie czy to tak ma wyglądać! 08:51, 23.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

sergiossergios

7 1

W Mielcu przepychanki, PGE Akademia wchodzi, podbiera miejsce w lidze SMS'owi, niby coś tam szkoli, "przywłaszcza" sobie czasem miano wychowanka gdy pojawia się temat Sadłochy czy innych chłopców gdzieś tam powołanych itp. Wychowajcie kogoś i później nazywajcie go wychowankiem, to wymaga czasu i cierpliwości. Zresztą to nie ważne, w tym momencie. SMS został w przysłowiowej d*pie i próbuje jakoś się ratować, szukając miejsc do treningu. W jednym roczniku trenuje 20 chłopców z PGE oraz 20 z SMS a to myślę trochę za dużo, żeby dokonać dobrej selekcji. Zresztą patrząc na rozwój SMS Rzeszów to może się okazać, że po przez to rozbicie "dzielnicowe" Mielec nie będzie w stanie nawiązać równej walki.

A te tendencyjne artykuły to jest hit. Proszę Pana redaktora, żeby się trochę zastanowił i czy na prawdę warto. Punkt widzenia zmienia się wraz z punktem siedzenia. 09:36, 23.03.2019

Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Ktoś Ktoś

2 0

Zgadzam się z tym... Tylko małe sprostowanie.. Sms ma już miejsce na treningi turnieje i rozgrywane męczy mistrzowskich... To Kolorado... Więc kłopot z głowy.. Kolorado chce mieć drużynę seniorska w 3 lidze na bazie zawodników z SMS... 12:15, 23.03.2019


ObiektywyObiektywy

4 2

Chcieć, a móc to jednak dwie różne rzeczy. Kolorado w III lidze? Na razie mają kłopot w V. Z całym szacunkiem, ale skąd SMS weźmie zawodników na poziomie III ligi? To nie jest uszczypliwość w kierunku SMS, bo Stal, czy APPN też nie są w stanie wychować nagle 6-7 zawodników w 2-3 rocznikach, którzy sprostają grze na tym poziomie. Bądźmy poważni.
PS. Meczy to koza, a prawidłowa forma to meczów. I tu wychodzi kolejny problem SMS - żenujący poziom nauki w tej szkole. Wiem, że piszemy o sporcie, ale z grupy 20 uczniów, jeżeli 3-4 będzie utrzymywać się z piłki to będzie dobrze, a reszta musi mieć możliwość zdobycia odpowiedniego wykształcenia. W SMS trener przychodzi do nauczyciela i mówi, że mu dać dopuszczający, bo on będzie piłkarzem. Wiem, co pisze. Dla coraz większej liczby rodziców poziom nauki ma znaczenie i jak rodzice zobaczą poziom edukacji ich dzieci to będą woleli wysłać dziecko do publicznej szkoły i na treningi w Stali. 12:58, 24.03.2019


JanekJanek

2 1

Z 20 to 3 moze 4 zagra w wiejskich klubach i tyle...poziom nauki jest fatalny a nie niski w szkole sportowej i tylko kasa sie liczy.Brak tez prawdy do powiedzenia dla ambicji rodziców że niestety nic nie bedzie z nich i lepeij niech chodzą do normalnej szkoły by cos umiec po niej....ale to niewygodne bo szkoda ....kasy dla siebie panowie trenerzy 13:19, 24.03.2019


Ktoś Ktoś

1 2

I myślicie że jak dacie dzieci do normalnej szkoły i będą trenować to będą się lepiej uczyć niż dzieci z SMS.. Jesteście w błędzie.. Jeżeli dziecko się dobrze uczy i chce to czy tu czy tu to będzie ogarniać. Sms to plus bo mają wszystko na miejscu.. Płacisz za szkołę i tyle cię interesuje.. A w PGE niby nie płacisz za szkołę ale płacisz za trening i to samo wychodzi.. A poziom treningu pomiędzy sms a pge przepaść na korzyść sms... 14:25, 24.03.2019


ObiektywnyObiektywny

4 1

Naprawdę? Takie rzeczy pisze nauczyciel? Mniemam, że jesteś trenerem SMS i będziesz zakrzywiał rzeczywistość, ale staniny nie kłamią. Najsłabszymi SP, Gim i LO w mieście są szkoły SMS. Nawet, gdybyś chciał się uczyć to przy takim ?potencjale? kolegów i koleżanek nie masz szans na wybicie się. SMS zawsze traktował naukę po macoszemu, bo będą tworzyć piłkarzy ? zdecydowana większość absolwentów kopie się po czołach w serie A i B, bądź nie gra w piłkę, a wykształcenie mogłoby im się w życiu przydać. Pewnie tak samo będzie w przypadku Stali, czy APPN, tylko że np. w APPN uczniowie mają staniny powyżej średnich mieleckich, a to robi różnicę, bo Ci słabsi uczniowie równają do tych lepszych. Też zrobią jednego, czy dwóch piłkarzy, którzy będą zarabiać piłką na życie, ale dadzą wykształcenie osiemnastu kolejnym. Idąc Twoim tokiem rozumowania to w Akademii Stali też mogą narodzić się dobrzy piłkarze, bo będą chcieli trenować, pomimo słabszego Twoim zdaniem szkolenia. Poziom nauki łatwo ocenić za pomocą stanin, a jak ocenić poziom treningu? Jakie jest obiektywne narzędzie pomiarowe? Bo trener SMS tak napisał? Bądźmy poważni. Nawet wyniki sportowe poszczególnych roczników nie odzwierciedlą poziomu szkolenia, bo potencjał zawodników może być różny. Niech każdy zajmie się swoją robotą, a nie oczernia innych. Szkólcie dalej, ?najlepiej? w Mielcu, a za 2-3 lata jak wszystkie Wasze roczniki będą już w grupach A to będziecie mierzyć się ze Stalą, czy APPN i pokażecie jakość. Życzę powodzenia i niech Wam się uda, ale proszę nie pisać głupot, że jak ktoś chce to w Waszej szkole może uzyskać poziom wiedzy podobny do publicznej szkoły. 15:52, 24.03.2019


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


UżytkownikUżytkownik

Naruszono regulamin portalu lub zgłoszono nadużycie. Komentarz został zablokowany przez administratora portalu.


mendikmendik

0 0

można jaśniej ? 10:51, 23.03.2019


JaJa

3 1

Skończ pier...ić jak tak dalej pójdzie to skończy sie to na czwartoligowych pastwiskach przez kolejne 20 lat o to wam smsowcom chodzi??? Do tej pory mieliscie monopol na wszystko i jakoś wyżej *%#)!& nie podskoczyliście nie potrafiliście sciągnąć poważnego sponsora poza pseudo importerem cytrusów nikt wam też na ręce nie patrzył a też wałki były na pewno bo wszędzie tak jest.Kibiców nawet garstka już nie została chodzi mi o młyn.Także jak ktoś wyżej napisał siąść wszyscy razem i dogadać się porządnie a nie jedziecie tu na tych,którzy prubują wyciągnąć nas z marazmu i piłkarskiego zadupia... 15:31, 23.03.2019


EdiEdi

9 2

A wogóle ktoś wie dlaczego to wszystko się tak rozp..ło? Przecież jeszcze nie tak dawno wszystko było fajnie poukładane, nie było żadnego problemu z balonem, korzystali z niego wszyscy, zwłaszcza dzieciaki. Potem powstała- nie wiem po co Akademia - nagle część dzieciaków z SMSa nie mogła już grać pod "szyldem" Stali Mielec i widzę, że do dziś nie mogą zrozumieć o co w tym chodzi. Mój syn był dumny, że reprezentuje barwy tego klubu, chodził na mecze. I nagle to wszystko szlag trafił. Słabe to wszystko. 12:38, 23.03.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do Pana Ediego Do Pana Ediego

3 2

Akademia powstała gdyż taki był nowy wymóg dla klubow pierwszoligowych, iż aby uzyskać licencję na grę w 1. Lidze kluby muszą mieć w swoich strukturach drużyny młodzieżowe (trenować na obiektach tegoż klubu lub na obiektach dzierżawionych przez kluby. Tam gdzie jest ich siedziba)oraz trenerów zatrudnionych przez akademię (nie przez SMS).
Stał Mielec spełniła ten podstawowy warunek i otrzymała licencję).
Drużyny nie były zakładane jako nowe gdyz uczniowie szkoły SMS byli zawodnikami FKS Stal Mielec. Jest i tak teraz w wielu przypadkach. Zawodnicy, którzy nie chcieli grać w Stali zostali zgłoszeni do rozgrywek w klubie, który powstał dopiero we wrześniu 2018 roku i grają jako UKS SMS.
To wszystko:)

14:50, 23.03.2019


HejHej

6 2

Głupoty piszesz.. Nie było takiego zapisu że musi powstać nowa akademia żeby dostali licencje... To był wymysl Pana W.. Bo miał zatarg z Harrym... Poparł go prezes bo dużo kasy uciekał zamiast rodzice płacić haremu to po przeliczeniu stwierdzili że kasa może wpływać do klubu... To była główna przyczyną.. Więc nie pisz głupot jak nie kumasz niczego... 21:16, 23.03.2019


SportowiecSportowiec

0 0

Słabe to jest jak ktoś promuje swoich zawodników pod szyldem" Stali", zabiera pieniążki z transferu a dla klubu nic nie ma. Czego SMS nie chcę oddać chłopaków i swoich trenerów do Akademii w ramach współpracy- wystarczy dobry prawnik i odpowiednia klauzula ile wkładu w wytrenowanie zawodnika włożył SMS a ile Akademia. Różnica polega na tym że Akademia przygotowuje zawodnika aby wskoczył do pierwszego zespołu a SMS by się wypromował za młodu i wyfrunął z gniazdka by ściągnąć jakąś kaskę- pomimo tego iż rodzice ponieśli spory wkład i dotacje na szkołę są przez cały czas .Więc o co chodzi? 08:07, 28.03.2019


abcabc

7 0

Tak jak ktoś wcześniej tak wojenka jest żałosna, ten brak dobrej woli do znalezienia dobrego dla sportu, wszystkich rozwiązania. SMS ma już parę lat i wpisał się w Mielec. Jest w mieście miejsce dla kilku szkół sportowych i to bardzo dobrze. Jest konkurencja, rywalizacja. Ale na zdrowych zasadach, a nie wzajemnym podgryzaniu. jak ktoś chce postawić kolejny balon na zimę to trzeba mu pomóc, by wszyscy mogli korzystać!!! To tylko dobrze.
Pisanie, ze szkoły to złoty interes to gruba przesada, o czym świadczy fakt zamknięcia AGH, a nie wiem, jak inne szkoły wyższe przędą.
Owszem na piłkarzach młodych można zrobić biznes, jak sie sprzedaje zdolnych chłopaków do AC Milan, Fiorentiny czy Barcelony, a nie Victorii Czermin, czy Zrywu Dzikowiec, więc gadki o handlowaniu piłkarzami traktujmy jako bajki. Jeśli uda się wyprodukować drugiego Messiego to wszyscy będziemy i bogaci. Mniej złych emocji i jątrzenia.
I tak jak pisał pan Zenek, nad problemem winna sie zastanowić komisja sportu i rozwiązać sprawę dla dobra mieleckiego sportu, by zakończyć tę żenująca wojenkę, która nikomu nie służy! 23:52, 23.03.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

HahaHaha

0 2

Buhaha 09:08, 24.03.2019


To jaTo ja

1 1

Drodzy czytelnicy, problem z parkingiem nie istnieje, szkolny parking stoi pusty.Niestety szanowni sportowcy parkują na trawniku i na miejscach przeznaczonych dla mieszkańców mimo wyraźnego zakazu.Jakby mogli to by parkowali w balonie bo parę kroków przejść dla zdrowia to wielki problem. 13:51, 24.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

HahaHaha

0 0

Ktoś tu jest zazdrosny. 15:07, 25.03.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%